Bezbednost u saobracaju
- Veloce
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
ex Alfa Romeo Mito 1.4tb
ex Alfa Romeo Giulietta QV
-Megane 3 RS CUP - Lokacija: Lazarevac
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
- alfa-u-srcu
- Garaža: -
- Alfa Romeo Giulietta Turbo Benzina
-Alfa Romeo 159 TI JTS
-Alfa Romeo 159 JTDm
-Alfa Romeo 33 Boxer Imola Rosso
-BMW E30 coupe Brilliantrot - Lokacija: Lipovica
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Slazem se da je vise nego mnogoVeloce napisao:Da nije malo mnogo 3000-3500e ?
Rodjen da ne uspem, pa se zato duplo trudim
- Boki Ar
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo GT
- Lokacija: Arandjelovac
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Nemojte na osnovu fotografije procenjivati štetu. Ono što se ne vidi je uvek veliki problem. Bitno je da u udesu nema povređenih, a auto će se popraviti... kupiti drugi, kako god. 

- alfa-u-srcu
- Garaža: -
- Alfa Romeo Giulietta Turbo Benzina
-Alfa Romeo 159 TI JTS
-Alfa Romeo 159 JTDm
-Alfa Romeo 33 Boxer Imola Rosso
-BMW E30 coupe Brilliantrot - Lokacija: Lipovica
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Nije to na osnovu fotografije, ceo e39 na domace table ima za te pare i manje, pa prepakujes sta ti treba, a ostatak delova prodas i izvuces stetu.
O strancima i da ne govorim.
Puno je 3500 hiljade svakako.
Izvinjavam se za off.
O strancima i da ne govorim.
Puno je 3500 hiljade svakako.
Izvinjavam se za off.
Rodjen da ne uspem, pa se zato duplo trudim
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Koliko sam ja skontao po recima procenitelja samo Airobegovi kostaju oko 1000e. Prednji "M" branik je 900e, Soferka 300e, hladnjak 500 i kusur. farovi sa xenonima fabricki 700e i jos gomila plastike neke..
A da ne pricam o krilima, haubi, gredama i mozda drugom motoru jer je izgleda hladnjak nagnjecio malo motor. Videcemo vec.. Ali 3500 je minimalna steta ako se gledaju cene original fabrickih delova. Ne polovnih.
Inace auto je kupljen pre 2 godine kad i ja Alfu, samo je bio na strane table ali carinjen.. Sa prenosom i registracijom je izasao 5000e.
Najbitnije je da nije bilo povredjenih. Burazer je gledao maksimalno izbegne auto i da ne udari u suvozaceva vrata da ne povredi suvozaca, pa ga je udario u krilo i odneo mu tocak :/
A da ne pricam o krilima, haubi, gredama i mozda drugom motoru jer je izgleda hladnjak nagnjecio malo motor. Videcemo vec.. Ali 3500 je minimalna steta ako se gledaju cene original fabrickih delova. Ne polovnih.
Inace auto je kupljen pre 2 godine kad i ja Alfu, samo je bio na strane table ali carinjen.. Sa prenosom i registracijom je izasao 5000e.
Najbitnije je da nije bilo povredjenih. Burazer je gledao maksimalno izbegne auto i da ne udari u suvozaceva vrata da ne povredi suvozaca, pa ga je udario u krilo i odneo mu tocak :/
- Boki Ar
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo GT
- Lokacija: Arandjelovac
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Sa dužnim poštovanjem, zamolio bih sve koji procenjuju štetu, da se stave u položaj vlasnika BMW-a. Od lepe limuzine dobio je gomilu gvožđa...
Razmislite o tome.

Razmislite o tome.

- elas
- Garaža: Alfa 156 sw 1.9 jtd fulvia
- Lokacija: beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Jeste to ali po kataloskoj proceni delova koje osiguranje koristi...
air bagovi se kupe za 200,branika na otpadu kosta 50-100,hladnjak za bmw je 70-100,itd...siguran sam da neces iz Minhena porucivati delove vec kupovati na oglasu i otpadu.
Procenitelj odradi posao,isplati se steta po tim kat.vrednostima a sve ostalo uradis sam sa polovnim delovima i eto opet ispravnog auta za jedno 1-1500 evrica odokativno gledano.
air bagovi se kupe za 200,branika na otpadu kosta 50-100,hladnjak za bmw je 70-100,itd...siguran sam da neces iz Minhena porucivati delove vec kupovati na oglasu i otpadu.
Procenitelj odradi posao,isplati se steta po tim kat.vrednostima a sve ostalo uradis sam sa polovnim delovima i eto opet ispravnog auta za jedno 1-1500 evrica odokativno gledano.

- alfabg
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd(85 kw)rest. 2004.Remaped
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Nazalost kod vozila starijih od valjda 3 godine se ne racuna cena novih vec polovnih delova
ma koliko to cudno zvucalo.E sad 3-3,5k evra sigurno nece dobiti ali dobice sasvim dovoljno da pokrije stetu i mozda malo preko.Stvar ce da izvade potrebni radni sati kod majstora:farbar,limar,tapetar,mehanicar itd.solidna je cena radnog sata.Nazalost ovo pisem iz licnih iskustava.Jedino ako je za utehu sad isplata ide jako brzo,oko 15-20 dana.

Show Must Go On
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Ja ovo sto sam gore napisao su mi rekli lik koji je dolazio da proceni stetu i likovi koji ce raditi na autu.
Auto je vec jednom procenjen, ali nije kako treba jer treba da se sve poskida i da se dublje vidi sta ne radi. Ali zato je sad kod likova koji ce raditi na njemu i kod njih ce doci ne znam vec ko i oni ce reci kolika je steta. Ja se nadam da ce biti malo isplate preko taman da se ulozi i posle malo u auto. Da se mehanicki pritegne.
Auto je vec jednom procenjen, ali nije kako treba jer treba da se sve poskida i da se dublje vidi sta ne radi. Ali zato je sad kod likova koji ce raditi na njemu i kod njih ce doci ne znam vec ko i oni ce reci kolika je steta. Ja se nadam da ce biti malo isplate preko taman da se ulozi i posle malo u auto. Da se mehanicki pritegne.
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Ja kaxa sam bio u sličnoj situaciji išlo je ovako: procenitelj iz osiguranja je procenio štetu na nekih 19000 din. ali ja sam oterao auto na popravku kod limara koji ima uredno reg.firmu i on je napisao fakturu na 34500 din.koliko je koštala popravka i faktura je poslata u oz.Oni su prvo ponudili od prilike 60% i ne treba im ni faktura za pravdanje,ja naravno nisam pristao (po savetu majstora) i posle oko mesec dana isplatili su punu svotu.Postoji mogućnost da isplatu izvrše direktno na račun servisa.Ako popravku vrši registrovani limar-farbar nije bitno šta proceni veštak iz osiguranja već račun od firme koja vrši popravku,jedino što radovi i delovi za naplatu moraju da se slažu sa potrebnim delovima i radovima koje je veštak iz oz naveo u proceni a cenu radova i materijala ocenjuje servis koji vrši popravku. Za nove delove valjda treba priložiti račune.
sent from maj el dži digitron juzing tapatok
sent from maj el dži digitron juzing tapatok
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
- Boki Ar
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo GT
- Lokacija: Arandjelovac
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Staro vs. novo:
[youtube]C_r5UJrxcck[/youtube]
[youtube]C_r5UJrxcck[/youtube]
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- elas
- Garaža: Alfa 156 sw 1.9 jtd fulvia
- Lokacija: beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
To je i normalno,mislim u korak sa tehnologijom i nacinom izrade...za 50 godina su se granice drasticno pomerile,bas se ovde vidi kako jedan auto sa robusnom karoserijom i motornim prostorom duzine skoro 2 metra nema te deformacione zone i zone koje primaju i odvode silu u razne smerove,vec se sve sabija na kabinu gde vozac jedva da i ostane ziv,dok novi model nema te sile koje uticu na putnike,kabina skoro i ne dotaknuta.

- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Da, ovde se lepo vidi napredak autoindustrije za pola veka i kvalitet bezbednosnih sistema koji su u međuvremenu izmišljani i nadograđivani.
Lutke "kažu" da bi vozač novog vozila prošao sa ugruvanim kolenom, dok bi drugi nesrećnik izvesno poginuo na licu mesta...
Lutke "kažu" da bi vozač novog vozila prošao sa ugruvanim kolenom, dok bi drugi nesrećnik izvesno poginuo na licu mesta...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Papir sve trpi, a meraci G-sila i povrede unutrasnjih organa jetre, slezine, aorte...
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- elas
- Garaža: Alfa 156 sw 1.9 jtd fulvia
- Lokacija: beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
To mi doktore ne vidimo na snimku...to vi konstatujete kad se dodje kod vas

- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Obicno se ta stanica preskoci...
Hteo sam samo da ukazem na donekle prevare autoindustrije o pasivnoj bezbednosti, je se testovi koliko ja zna sprovode pri 50km/h, i gledaju se samo povrede nastale samo direktnim delovanjem neke sile
Hteo sam samo da ukazem na donekle prevare autoindustrije o pasivnoj bezbednosti, je se testovi koliko ja zna sprovode pri 50km/h, i gledaju se samo povrede nastale samo direktnim delovanjem neke sile

“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Ako je čvrst momak onda nema zime
Šalu na stranu, višestruke traume (ovde laički koristim vaš stručni žargon) su neminovne, ali činjenica je da onaj u oldtimeru nema nikakve šanse, dok je kod modernih automobila ipak odrađen veliki posao u cilju spašavanja života i minimiziranja posledica.

Šalu na stranu, višestruke traume (ovde laički koristim vaš stručni žargon) su neminovne, ali činjenica je da onaj u oldtimeru nema nikakve šanse, dok je kod modernih automobila ipak odrađen veliki posao u cilju spašavanja života i minimiziranja posledica.
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Malo je široka tema...
Elem sto se saobraćaknog traumtizma tice, primetno je smanjenje broja povreda ekstremite (ruku i nogu) u skorije vreme, upravo zbog povrecana stepana pasinve bezbednosti kod savremenih automobil, cak je i delimočno samnjna i smtnost, upravo zbog tih stvari tj zbog zona deformavija koje donekle apsorbuju G-silu, ali ponekad ni to nije dovoljno, u neretko se desava da većina smrtno nastradalih u saobraćajnim udesima, nema skoro nikkve vidljive povrede, ced da nastradaju zbog povrede unutrašnji organ i untrašnjeg krvarenja, a ima i jos jedna stvar, usled povećanja aktivne bezbednosti u savremenim automobilima (ABS, ESP...) genarlno je smanjen i broj saobraćejnih udesa, ili bar onih težih udesa jer se savremeni automobili maltene sami iskontrološu koliko mogu itd...
Ne znam što sam vam ovo napisao, možda nekome bude od koristi...
U svakom slučaju ne škodi, a ako ne škodi, znači da koristi
Elem sto se saobraćaknog traumtizma tice, primetno je smanjenje broja povreda ekstremite (ruku i nogu) u skorije vreme, upravo zbog povrecana stepana pasinve bezbednosti kod savremenih automobil, cak je i delimočno samnjna i smtnost, upravo zbog tih stvari tj zbog zona deformavija koje donekle apsorbuju G-silu, ali ponekad ni to nije dovoljno, u neretko se desava da većina smrtno nastradalih u saobraćajnim udesima, nema skoro nikkve vidljive povrede, ced da nastradaju zbog povrede unutrašnji organ i untrašnjeg krvarenja, a ima i jos jedna stvar, usled povećanja aktivne bezbednosti u savremenim automobilima (ABS, ESP...) genarlno je smanjen i broj saobraćejnih udesa, ili bar onih težih udesa jer se savremeni automobili maltene sami iskontrološu koliko mogu itd...
Ne znam što sam vam ovo napisao, možda nekome bude od koristi...
U svakom slučaju ne škodi, a ako ne škodi, znači da koristi

“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Ove teme nikada ne škode da se nanovo pretresu
Ne znam šta kaže statstika generalno i koliko su bezbednosni sistemi zaista efikasni, ali ono što zasigurno znam jeste da se isti ne koriste u potpunosti. Koliki je procenat ovdašnjeg stanovništva koji koristi pojaseve na zadnjem sedištu i koliko je ljudi stradalo zato što nisu bili vezani? Koliko se vazdušnih jastuka nije otvorilo? Ima tu dosta zanimljivih stvari za statstičare svakako.
Inače primetno je da je upravo u ovom veku napravljen posebno velik pomak po pitanju bezbednosti. Dovoljno je pogledati klipove sa crash testova 156-ice i 159-ke, uporediti ih i zaključiti da je razlika baš primetna u korist novije Alfe

Ne znam šta kaže statstika generalno i koliko su bezbednosni sistemi zaista efikasni, ali ono što zasigurno znam jeste da se isti ne koriste u potpunosti. Koliki je procenat ovdašnjeg stanovništva koji koristi pojaseve na zadnjem sedištu i koliko je ljudi stradalo zato što nisu bili vezani? Koliko se vazdušnih jastuka nije otvorilo? Ima tu dosta zanimljivih stvari za statstičare svakako.
Inače primetno je da je upravo u ovom veku napravljen posebno velik pomak po pitanju bezbednosti. Dovoljno je pogledati klipove sa crash testova 156-ice i 159-ke, uporediti ih i zaključiti da je razlika baš primetna u korist novije Alfe

ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- elas
- Garaža: Alfa 156 sw 1.9 jtd fulvia
- Lokacija: beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Doktore tvoje konstatacije su uvek na mestu...mislim da bi kao strucno lice trebao vise da posecujes ovu sobu i dajes svoje misljenje.
Malo sam se zezao gore ali ove stvari nisu za zezanje,ljudski zivot na prvom mestu je uvek bio i bice.
To si potpuno upravu da sistemi poboljsavaju bezbednost uz pravilno koriscenje,ljudi i pored svih tih sistema opet ginu jer fizika ima svoja dejstva koje ni najpametniji sistem ne moze da ponisti.
Pamet u glavu i oprezno voziti,ponasati se kulturno i bezbedno u saobracaju...time se vodim i verujem da necu imati problema koje ja mogu drugima da prouzrokujem,mada opet ne znam ko je za volanom u susretnom vozilu.
Malo sam se zezao gore ali ove stvari nisu za zezanje,ljudski zivot na prvom mestu je uvek bio i bice.
To si potpuno upravu da sistemi poboljsavaju bezbednost uz pravilno koriscenje,ljudi i pored svih tih sistema opet ginu jer fizika ima svoja dejstva koje ni najpametniji sistem ne moze da ponisti.
Pamet u glavu i oprezno voziti,ponasati se kulturno i bezbedno u saobracaju...time se vodim i verujem da necu imati problema koje ja mogu drugima da prouzrokujem,mada opet ne znam ko je za volanom u susretnom vozilu.

- alfabg
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd(85 kw)rest. 2004.Remaped
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Mnogo faktora uticu na aktivnu i pasivnu bezbednost.U principu to su samo pomagala a glavni akter je covek.
Show Must Go On