![Razz :P](./images/smilies/tongue.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/he.gif)
E sad jedno glupo pitanje jel postoji više načina softverskog gašenja ili samo jedan prost način ? Mislim možda treba još nešto da se namunta od parametara da bi se on ugasio bez da treska ko šuntav ?
Ovako sam i ja razmišljao, ali vidim da ima i onih koji nemaju taj smptom pa je sad dodatni rebus oko toga.dusanGT napisao:...ako je pre gašenja JTD bio na ler gasu, a EGR je tada maksimalno otvoren, izduvni gasovi ulaze u usis i motor radi u "mirnijem" režimu (manje svežeg vazduha), pa se "mirnije" i gasi...
Upravo to, kada sam ja vadio hladnjak egr-a nisam lepo vratio vakuum crevo na onom cudu sto zatvara klapnu i motor je hteo da iskoci napolje pri gasenju.mladenke napisao:Mislim da je taj problem stresanja motora prilikom gasenja vezan za klapnu na usisu. Letos sam bas dizao haubu prilikom gasenja motora i gledao u klapnu. Kad se klapna zatvori motor se mirno ugasi, kad klapna ne odradi svoje motor se strese.
E sad, od cega zavisi kad ce klapna pomagati pri gasenju motora ili je predvidjeno da se uvek zatvori, a to kod mene nije slucaj, ne znam - nisam pametan.