Ove greske za lamda sondu mi izbacuje odkad sam ugradio plin.. Moze li mi neko reci kako da resim ovo? Uglavnom kad se vozi na plin izbacuje ovu gresku.
Dijagnostika je dobra onoliko koliko ima u sebi bazu grešaka za taj model. To što piše može da bidne ali ne mora da znači...
Di baš na obe sonde da crkne odjednom grejač?Gasadžike poneka pogreše kod izbora žice za signal plinskog ECU-a a nekad i ga ne prikače tako da može da bidne ali ne mora da znači. Treba pregledati žice od sondi.
Sumnjam da u benzinu ima neki čarobni dodatak koji popravlja grejač na sondi...
Ukoliko se to ne dešava ako se vozi na benzin onda može biti i do smeše na plinu a dijagnostika greši kod izbora greške i prevoda.
Davno je ovde rečeno da se, pre nego što se skuva žito za pokoj duše sonde,dobro proveri sve ostalo.Plin je naknadna prepravka motora,i ako nije podešen kako valja,eto nevolje.
75...quando Alfa era Alfa! Vitezovi lože kardanskog vratila
Dijagnostika nije samo očitavanje greške,treba imati znanje i uključiti mozak.Pregledaj da li su ti benzinske dizne dobre,katalizatori...svašta nešto može da bude.
75...quando Alfa era Alfa! Vitezovi lože kardanskog vratila
Kad se pročita greška Pxxx za bilo koju lambda sondu 99% je da nije ona problem, nego je posledica kvara koji majstor treba da otkrije pre nego je promeni .Treba da se pregleda sve što utiče na paljenje (MAF, dizne, bobine, svećice, kablovi, i raznorazni senzori) kao potencijalni uzrok problema.Inače,jako teško crkava.
Svako propuštanje paljenja u cilindru znači da je višak kiseonika otišao u auspuh na merenje i to će reći lambda sondi da fali goriva a ova će to reći ECU-u a ovaj će narediti još goriva i tako u krug a posledica je zakucana lambda sonda koja će opet na "dijagnostici" utvrditi da je crkla jer stoji zakucna na maksimum a ustvari ona pokazuje realno stanje i ispravna je potpuno.
Ti si,koliko mi je poznato,već bio kod njega
75...quando Alfa era Alfa! Vitezovi lože kardanskog vratila
najbolje je pratiti parametre sonde na dijagnostici dok auto radi,vrednost sonde mora da varira,nikako nesme biti fixna...ako varira,sonda je ok...ako je vrednost zakucana,ili je sonda umrla,ili je problem negde u instalaciji...
Beše one dve motorne treba da variraju izmedju 300 i 450 a treća kod kata što je i treba da stoji zakucana? Nisam odavno češljala parametre kod mene,mirne su,pa da ne diram.Inače,kod mene su divljale zbog katalizatora.
75...quando Alfa era Alfa! Vitezovi lože kardanskog vratila
Bio sam kod Nese na promenu trapa.. Dijagnostika je cisto bila prolazna. Inace skinuo sam katalizator i stavio cevku. Mozda to pravi problem. Sve u svemu kod njega idem da mi isproverava sve prvom prilikom.
Što rekao jedan naš drugar i kolega "ubijali me u pojam glupi mehanicari
pa sam naucio i taj zanat,kad su me vozali farbari i limari i njima sam doskocio."
75...quando Alfa era Alfa! Vitezovi lože kardanskog vratila