silikonska creva za turbinu-interkuler
- milosks
- Lokacija: krusevac
Post
silikonska creva za turbinu-interkuler
da li neko zna gde mogu da se kupe silikonska creva za turbinu-interkuler
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: silikonska creva za turbinu-interkuler
zasto bi stavljao silikonska?
Assumption is the mother of all fuckups
- elas
- Garaža: Alfa 156 sw 1.9 jtd fulvia
- Lokacija: beograd
- Lokacija: Beograd
- Falcon037
- predsednik kluba

- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: silikonska creva za turbinu-interkuler
Mislio je na ovako nešto:
http://newalfaparts.co.uk/diesel-19-jtd ... icone.html
Nažalost kod nas ih nećeš naći u tipskoj varijanti. Ima par ljudi koji prave nešto slično po narudžbini i nije loše, svakako bolje radi od jeftine kopije klasičnog creva.
http://newalfaparts.co.uk/diesel-19-jtd ... icone.html
Nažalost kod nas ih nećeš naći u tipskoj varijanti. Ima par ljudi koji prave nešto slično po narudžbini i nije loše, svakako bolje radi od jeftine kopije klasičnog creva.
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: silikonska creva za turbinu-interkuler
@Falcon037 Mislis na ove koje svi kupujemo, one armirane? Zbog cega je bolje silikonsko od toga? Nikad mi nije bilo jasno sto je donje crijevo mekano...
Assumption is the mother of all fuckups
- Falcon037
- predsednik kluba

- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: silikonska creva za turbinu-interkuler
Da mislio sam na njih, ja ih nisam kupovao ali kako čujem od drugih ljudi jedina mana im je što ta crava nemaju toliku elastičnost pa se posle nekog vremena javljaju sitne pukotine.
Silikonska imaju više elastičnosti pa mogu da trpe i jače deformacije donje teba da bude i otpornije na veće temperature jer je vazduh topliji pre interkulera.
Silikonska imaju više elastičnosti pa mogu da trpe i jače deformacije donje teba da bude i otpornije na veće temperature jer je vazduh topliji pre interkulera.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: silikonska creva za turbinu-interkuler
silikonska creva moraju pre svega biti kvalitetna u suprotnom nece bolje vrsiti posao od fabrickih, za stock motor skroz su nepotrebna sem ko bas ima viska novca i hoce da mu lepse izgleda motorni prostor jer se ona prave uglavnom u bojama.
za remap motore u nekim normalnim varijantama takodje nije neophodno koliko se ja razumem ali moze a za neke ozbiljnije budzevine su obavezna a posebno kod trkackih motora ali u tom slucaju se uglavnom izbacuju creva gde god je to moguce posebno ona dugacka i umesto njih idu cevi (zbog lakseg protoka vazduha, sigurnosti i moguceg efekta skupljanja i sirenja kod gum. ili silik. creva) a creva sluze samo kao "kolena" ili kao kratki parcici u vidu nastavaka ili premoscavanja.
bilo bi bolje kad bi moglo neko plasticno ili jos bolje prohromsko da se ubaci ali opet se ne mogu izbeci gumeni nastavici i krivine ali kontam da bi i to bilo bolje resenje nego sad ovako, a mozda i gresim
za remap motore u nekim normalnim varijantama takodje nije neophodno koliko se ja razumem ali moze a za neke ozbiljnije budzevine su obavezna a posebno kod trkackih motora ali u tom slucaju se uglavnom izbacuju creva gde god je to moguce posebno ona dugacka i umesto njih idu cevi (zbog lakseg protoka vazduha, sigurnosti i moguceg efekta skupljanja i sirenja kod gum. ili silik. creva) a creva sluze samo kao "kolena" ili kao kratki parcici u vidu nastavaka ili premoscavanja.
i kod mene je mekano, mislio sam da to nije ok i da je stavljeno neko tek onako zamensko ali vidim da je i na drugim jtd-ima tako ( bar na onim na kojima sam probao), to mi malo nelogicno jer cim je tako mekano sigurno i radi tj naduva se ili skuplja sto nije dobro, mada valjda fabrika zna sto ga je tako napravila.Nikad mi nije bilo jasno sto je donje crijevo mekano...
bilo bi bolje kad bi moglo neko plasticno ili jos bolje prohromsko da se ubaci ali opet se ne mogu izbeci gumeni nastavici i krivine ali kontam da bi i to bilo bolje resenje nego sad ovako, a mozda i gresim
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: silikonska creva za turbinu-interkuler
Ne znam kako je donje crevo mekano, ali ja sam se boga mi dobro namucio da bas to donje "mekano" crevo vratim na mesto, jer je toliko "mekano" da sam morao da ga zagrejavam fenom kako bi ga malo savio da moze da upadne izmedju turbine i interkulera. gornje crevo mi je mekse ali je ono staro i nije menjano.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: silikonska creva za turbinu-interkuler
Vremenom od ulja sva creva omeksaju.. 
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: silikonska creva za turbinu-interkuler
Ma to znam, ali donje sam menjao pre 4 godina, a skidao ga pre mesec dana. Isto je ko da je juce kupljeno. 
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- Falcon037
- predsednik kluba

- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: silikonska creva za turbinu-interkuler
Originalno donje crevo je valjda silikonsko. Moje je žućkasto braon boje i mekano.
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: silikonska creva za turbinu-interkuler
I moje je takvo. 
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: silikonska creva za turbinu-interkuler
@OMP: e pa bas zbog tog naduvavanja mi nije jasno zasto je mekano jer zbog otpora onda gubis u nekom procentu na pritisku... mozda ima neku logiku, a mozda je taj gubitak smijesan..
A sto se tice fabrike.. pricao sam u ponedeljak sa masinskim inzenjerom koji vec 5 godina radi u R&D odjeljenju u volvo trucks i kaze da stvari koje je su simislili i testirali prije 3 godine fabrika uvodi tek za 5. Rekao je da iste sekunde izvadim EGR, DPF, katalizatore, uradim remap i stavim veci turbo ako mogu (sto mi vec znamo, jel te
). Kupio je nov auto (a6, 3.0 tdi) i odmah to uradio. Rezervne djelove (koje moze) pravi sam jer ima pristup svim mogucim i nemogucim alatima i svaki dio prouci, istestira i napravi nov koji je bolji od fabrickog. Ne juri snagu toliko koliko overall performanse motora.. Spustio je potrosnju za fazon 3 litra. Poenta nije napraviti auto koji je dobar i pouzdan nego onaj koji donosi pare kako fabrici tako i proizvodjacima djelova, servisima a koji opet ne narusavaju toliko imidz kompanije po pitanju kvaliteta. Djelovi su namjerno projektovani da traju koliko garancija.
A sto se tice fabrike.. pricao sam u ponedeljak sa masinskim inzenjerom koji vec 5 godina radi u R&D odjeljenju u volvo trucks i kaze da stvari koje je su simislili i testirali prije 3 godine fabrika uvodi tek za 5. Rekao je da iste sekunde izvadim EGR, DPF, katalizatore, uradim remap i stavim veci turbo ako mogu (sto mi vec znamo, jel te
Assumption is the mother of all fuckups
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: silikonska creva za turbinu-interkuler
takodjeFalcon037 napisao:Moje je žućkasto braon boje i mekano.
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Pittatore
- Drug Član

- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
- Crni
- Drug Član

- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-Jet
- Lokacija: Petrovac na Mlavi
Post
Re: silikonska creva za turbinu-interkuler
Kod mene je bilo crne boje, takodje u rezervi imam i originalno koje sam kupio, isto cisto crno i dosta je tanje od varijante koje se kod nas kupuju za 2-3 hiljade dinara. Posto sam hitno morao menjati, stavio sam ovu domacu varijantu koja jos uver funkcionise, rezerva je kasnila postom i dalje stoji u steku.
Picking suspension is like getting married - you take the time to look at the options, read the reviews, and try as many as you can. Then you pick one, invest loads of cash in it and then find it has hidden secrets or undesirable characteristics.

