








alfa&omega napisao:Kod Lancie je pet cilindara i 4ventila po cilindru, a kod tebe 4 cilindra i 2 ventila po cilindru. Inace, Kappa je imala dve verzije 5.20 motora, VIS (Variable Intake System) sa 154 ks i "obicni" kao ovaj gore sa 145 ks. Ugradjivali se i u Bravo i Mareu
Cekaj, cekaj, 20VT je nesto drugo, to je turbo sa 220 ks, 5 cilindara i 20 ventila. Imao sam ga u Fiat Coupeu i to je zlo kako ideOgnjen_HN napisao:alfa&omega napisao:Kod Lancie je pet cilindara i 4ventila po cilindru, a kod tebe 4 cilindra i 2 ventila po cilindru. Inace, Kappa je imala dve verzije 5.20 motora, VIS (Variable Intake System) sa 154 ks i "obicni" kao ovaj gore sa 145 ks. Ugradjivali se i u Bravo i Mareu
Znam sta je 2.0 20vali nije mi jasno kako nema vise snage(ks) ?? Imam manje cilindar i 12 ventila , i kad ja sjednem u 164rku imam vise konja
vozio sam se u toj 20vt i ide bolje nego moja 164, ee sad vjerovatno je stvar u prenosu, jer msm po kilazi su tu negdje.....
Pa, ja mislim da je u osnovi to isti motor kao i ovaj 5.20 iz Lancie, samo je dodat turbo punjac.alfa&omega napisao: Cekaj, cekaj, 20VT je nesto drugo, to je turbo sa 220 ks, 5 cilindara i 20 ventila. Imao sam ga u Fiat Coupeu i to je zlo kako ide
Da, da, to im ubije konje ko sirocad... A, ako ispravna Kappa 5.20 nekoga razocara u voznji ondaalex v6 napisao:Domaci plinasi. Ako imaju 100 konja dobro je.