Bezbednost u saobracaju
- erdeljan
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Beli fijaker
- Lokacija: Malmo
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/488463 ... levaru-JNA
Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Ja nisam iz BG, pa bih baš voleo da mi neko objasni šta to znači da se trake na Bulevaru JNA menjaju tokom dana!? Da li je moguće da se čovek zbuni i tek tako uleti u suprotnu? Ima li tu adekvatne signalizacije?
Re: Bezbednost u saobracaju

Ja nisam iz BG, pa bih baš voleo da mi neko objasni šta to znači da se trake na Bulevaru JNA menjaju tokom dana!? Da li je moguće da se čovek zbuni i tek tako uleti u suprotnu? Ima li tu adekvatne signalizacije?
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- erdeljan
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Beli fijaker
- Lokacija: Malmo
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Vidi sliku:

Dve trake levo su crveni X a ona treca je zelena strelica tj moze da se vozi u toj traci. Iz suprotnog smera takodje ima gore signalizacije a ta "treca" je crvena... 5 traka od kojih je srednja "variabilna" ako me secanje ne vara...

Dve trake levo su crveni X a ona treca je zelena strelica tj moze da se vozi u toj traci. Iz suprotnog smera takodje ima gore signalizacije a ta "treca" je crvena... 5 traka od kojih je srednja "variabilna" ako me secanje ne vara...
Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
- Bg_Silver
- Garaža: /
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
U pitanju su 3 trake, stim sto se srednja menja u toku dana, tj ujutru kada se ide na posao srednja traka je otvorena u smeru ka gradu, a popodne kada vise vozila izlazi iz grada srednja traka je otvorena ka autokomandi, radi boljeg protoka saobracaja 

- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Da, tek sada vidim signalizaciju. Davno beše kad sam se poslednji put zatekao na Bulevaru, tada nije bilo toga
U svakom slučaju jasno je da čovek nije pratio signalizaciju i da je kriv, a nadam se da će ostati na tome da nema žrtava...

U svakom slučaju jasno je da čovek nije pratio signalizaciju i da je kriv, a nadam se da će ostati na tome da nema žrtava...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- Dragon
- Saradnik Uprave
- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Ista stvar je u Kneza Miloša. Nedeljom su slobodne tri trake od pravca Mostarske petlje, a radnim danima je obrnuto. I dešava se da ljudi instiktivno posle raskrsnice kreću levo u treću traku jer su tako navikli, zaboravljaju da je nedelja. Video sam nekoliko puta panično vraćanje u svoju traku.
Tom trećom trakom obično praše najnervozniji, a ja nekako ne volim da je koristim.
Tom trećom trakom obično praše najnervozniji, a ja nekako ne volim da je koristim.
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- Pittatore
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
U kneza Milosa se svakim danom signalizacija menja u 11h, s tim sto srednju traku zatvore iz oba pravca X-om dok se ne isprazni pa onda puste.
- Dragon
- Saradnik Uprave
- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Jeste, samo je nedeljom u neoubičajenom terminu kad su ljudi obično navikli da su tri trake prema dole.
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Hajde da se ubacim sa još jednim pitanjem nevezano. Kakva je sada situacija sa raskrsnicama u BG gde postoji pravilo "ne blokiraj raskrsnicu"!? Sećam se kad je uvedeno i ostavljen jedan probni period bez kažnjavanja da se ljudi naviknu, a da je nakon toga obećana kazna od 5.000 dinara ukoliko neko ostane blokiran u raskrsnici.
Koliko se to pravilo poštuje sada? Kako se ljudi odnose prema tom pravilu iz vaše perspektive?
Ja sam inače skeptičan kada se vozaču ostavi da "slobodno proceni" bilo šta, u ovom slučaju da li da uđe u raskrsnicu prilikom prestrojavanja levo, a nekako mi deluje optimistički da čoveka neće linčovati oni iza ako vide zeleno svetlo na semaforu, dok onaj ispred njih "slobodno procenjuje" da se neće izvući iz raskrnice pre nego što se uključi zeleno onima koji se ukrštaju sa njegovom putanjom.
Anyone? Da li poštujete to pravilo i da li vam se dešava da ne ulazite u raskrsnicu i ako imate zeleno na semaforu?
Koliko se to pravilo poštuje sada? Kako se ljudi odnose prema tom pravilu iz vaše perspektive?
Ja sam inače skeptičan kada se vozaču ostavi da "slobodno proceni" bilo šta, u ovom slučaju da li da uđe u raskrsnicu prilikom prestrojavanja levo, a nekako mi deluje optimistički da čoveka neće linčovati oni iza ako vide zeleno svetlo na semaforu, dok onaj ispred njih "slobodno procenjuje" da se neće izvući iz raskrnice pre nego što se uključi zeleno onima koji se ukrštaju sa njegovom putanjom.
Anyone? Da li poštujete to pravilo i da li vam se dešava da ne ulazite u raskrsnicu i ako imate zeleno na semaforu?
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- Bg_Silver
- Garaža: /
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Koliko sam do sada primetio, raskrsine sa tim znakom i onom"mrezom" imaju dobru signalizaciju, pa i ne postoji neka mogucnost da se ostane na sred raskrsnice pri nekom normalnom, mozda i malo jacem protoku saobracaja, a prilog tome ide i to sto su semafori u tim ulicama koliko toliko sinhronizovani.
E sad kako je i koliko se to postuje kad je potpuni kolaps, ne znam. Mada pretpostavljam da upadljiva crvena mreza po sred raskrsince utice psihicki na vozaca da obrati malo vise paznje.
"Slobodna procena" zavisi od vozaca do vozaca, iskustva itd. Ali su ljudi u Beogradu mahom nestrpljivi, neki nekulturni, ili pritisnuti zivotnim problemima, pa i nemaju mnogo obzira za pravila, lepo ponasanje i druge ucesnike u saobracaju.
E sad kako je i koliko se to postuje kad je potpuni kolaps, ne znam. Mada pretpostavljam da upadljiva crvena mreza po sred raskrsince utice psihicki na vozaca da obrati malo vise paznje.
"Slobodna procena" zavisi od vozaca do vozaca, iskustva itd. Ali su ljudi u Beogradu mahom nestrpljivi, neki nekulturni, ili pritisnuti zivotnim problemima, pa i nemaju mnogo obzira za pravila, lepo ponasanje i druge ucesnike u saobracaju.
- spin
- Garaža: 147 1.9 jtd 85 kW 2003.
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bg
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Ja ga poštujem skoro religiozno, i ne samo tamo gde je znak nego i inače. Ne zato što je kažnjivo nego zato što u Bg to stvarno može da napravi haos. Ti stojiš i nemaš kud, ovi što si ih blokirao su čekali zeleno i opet treba da čekaju a iza njih stižu novi...
U kraju gde živim (klinički centar) je čest taj problem u Kneza Miloša.
Ko se buni iza mene, prestane da se buni kad ukapira da je bolje što stoji tamo gde treba nego da je ostao u sred raskrsnice pa da ga masovno psuju...
U kraju gde živim (klinički centar) je čest taj problem u Kneza Miloša.
Ko se buni iza mene, prestane da se buni kad ukapira da je bolje što stoji tamo gde treba nego da je ostao u sred raskrsnice pa da ga masovno psuju...
- elas
- Garaža: Alfa 156 sw 1.9 jtd fulvia
- Lokacija: beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Tacni je,ljudi su pobesneli i samo se nabijaju u gepek i ne razmislja da svojim jednim glupim postupkom,sto je zatvorio protok saobracaja u samo jednoj traci...npr traka kojom se skrece ulevo i tad svi stojimo do beskonacnosti i pravimo guzvu jer od jednog niko dalje nece ici.Uvek ali uvek propustam cak i kad mogu da idem dalje,jer mi iskustvo i osnovna kultura ne dozvoljava da svojim postupkom zaustavljam celu ulicu.Dok to vecina vozaca neshvati bice tako kako je.Treba razmisljati da nisi jedini,niti da trebas prvi stici i nisi najpametniji...o onima sto smatraju da su najajci nemam reci...takve samo zguram pored puta

- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
OK, hvala na odgovorima i drago mi je čuti ako se pravila koliko-toliko poštuju. Ipak ostaje sporno pitanje slobodne procene. Kontam da nema problema kad se dođe na crveno i sačeka kao prvi ili drugi u redu. Tad se ulazi u raskrsnicu bez bojazni da će se ostati zaglavljen. Ali ako je čovek peti, šesti,..., deseti u redu, na osnovu čega procenjuje da li će uspeti proći raskrsnicu ili će je blokirati?
I još da razmislimo iz perspektive čoveka iz unutrašnjosti kome nije poznata dužina intervala svetlosne signalizacije, čije tablice pride dodatno provociraju reakciju Beograđana. Dakle kako čovek da ispravno proceni situaciju i izbegne linč nervoznih vozača iza sebe u slučaju da ostane ukopan na zeleno, što je prilično realna i moguća situacija!?
BTW, ne bih se uopšte bavio ovom problematikom da živim u nekoj uređenijoj sredini, ali poznajući naše navike i kulturu u saobraćaju baš me je zaintrigiralo pre nego što me put nanese kroz neku takvu raskrsnicu
I još da razmislimo iz perspektive čoveka iz unutrašnjosti kome nije poznata dužina intervala svetlosne signalizacije, čije tablice pride dodatno provociraju reakciju Beograđana. Dakle kako čovek da ispravno proceni situaciju i izbegne linč nervoznih vozača iza sebe u slučaju da ostane ukopan na zeleno, što je prilično realna i moguća situacija!?
BTW, ne bih se uopšte bavio ovom problematikom da živim u nekoj uređenijoj sredini, ali poznajući naše navike i kulturu u saobraćaju baš me je zaintrigiralo pre nego što me put nanese kroz neku takvu raskrsnicu

ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- Dragon
- Saradnik Uprave
- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Teško je proceniti, posebno kada je velika gužva i kolona stane iako tamo na semaforu svetli zeleno. Ali s vremenom stekneš osećaj, gledaš malo dalje, kako se kolona kreće, koliko ima vozila...uglavnom, dosta je bolja situacija nego ranije, kada su raskrsnice bile zaglavljene jer, naravno, svi u Kneza Miloša misle da imaju prednost i zabole ih za ove što se uključuju i tu je bio popriličan pakao u špicu.
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- spin
- Garaža: 147 1.9 jtd 85 kW 2003.
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bg
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Baš tako, treba prakse, ali osnovno je da se prati dešavanje.
Ako kolona ide kreni-stani, ili je vrlo spora, staneš ispred raskrsnice dok se ne uveriš da ćeš moći da prođeš, tj. dok ne vidiš da ima mesta 'na drugoj strani'.
Ako ide normalno i ako pratiš šta se dešava ispred, teško će se desiti da se ispred tebe baš ukopaju u mestu a tebe zaglave usred raskrsnice. Primetićeš usporavanje kolone na vreme, usporiti, stati, proći ako ima mesta pre crvenog, ako nema stati. Ako ko iza trubi, neka ga, besplatno je.
Ako kolona ide kreni-stani, ili je vrlo spora, staneš ispred raskrsnice dok se ne uveriš da ćeš moći da prođeš, tj. dok ne vidiš da ima mesta 'na drugoj strani'.
Ako ide normalno i ako pratiš šta se dešava ispred, teško će se desiti da se ispred tebe baš ukopaju u mestu a tebe zaglave usred raskrsnice. Primetićeš usporavanje kolone na vreme, usporiti, stati, proći ako ima mesta pre crvenog, ako nema stati. Ako ko iza trubi, neka ga, besplatno je.
- Danilo
- Garaža: 159 2.2JTS '08
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Jedna novina: na povratku iz Budimpešte, na autoputu posle izlaza za Suboticu, saobraćajci usmeravaju sav saobraćaj na odmorište i tu probiraju one kojima je radar izmerio preveliku brzinu kod nadvožnjaka par km pre toga. Nema znaka za snimanje radarom.
Pošto sam vozio 159-ku, držao sam se 159km/h, tj. mandatne kazne (nije slučajno — proveravao sam brzinomer sa dobrim GPS uređajima te sam znao kojom brzinom idem — preko 160 km/h gde je 120 ograničenje i ode dozvola na minimum 3 meseca), pa sam je i popio (mandatna = 5.000 din, tj. 2.500 din ako platite u roku od 8 dana).
Saobraćajac kaže da ovo rade već tri meseca — pretpostavljam da ovako brzo ispune dnevnu kvotu pošto je bilo 10-tak policajaca (po dvojica pišu kazne na obe strane, ostali čuče u kombiju) pa onda mogu da odmore ili regulišu saobraćaj gde to ima više smisla. Nisam video gde je ko čučao kod nadvožnjaka, ali pretpostavljam da je radar virio iz nekog žbuna.
Pošto sam vozio 159-ku, držao sam se 159km/h, tj. mandatne kazne (nije slučajno — proveravao sam brzinomer sa dobrim GPS uređajima te sam znao kojom brzinom idem — preko 160 km/h gde je 120 ograničenje i ode dozvola na minimum 3 meseca), pa sam je i popio (mandatna = 5.000 din, tj. 2.500 din ako platite u roku od 8 dana).
Saobraćajac kaže da ovo rade već tri meseca — pretpostavljam da ovako brzo ispune dnevnu kvotu pošto je bilo 10-tak policajaca (po dvojica pišu kazne na obe strane, ostali čuče u kombiju) pa onda mogu da odmore ili regulišu saobraćaj gde to ima više smisla. Nisam video gde je ko čučao kod nadvožnjaka, ali pretpostavljam da je radar virio iz nekog žbuna.
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Hvala na dojavi, znaci drzti se madatnog ogranicenja svuda 

“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Milorad
- Garaža: ex145 2.0ts
ex166 2.0ts
GTV 2.0ts
156 3.0 - Lokacija: Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
To je odmoriste Bikovo, 4 patrole stoje, ujedno je i kontrola za teretna vozila. Ista prica i kod Cuprije.
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Potvrđujem info za Bikovo. Obzirom da sam znao šta me čeka prilagodio sam brzinu uslovima zasede i sve je proteklo kako treba 

ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- Danilo
- Garaža: 159 2.2JTS '08
Post
A sinoć oko pola osam uveče u Bulevaru oslobođenja prema Slaviji, semafori za trake (ovi opisani gore) potpuno podivljali: svaki drugi za srednju traku pokazuje iksić, a ostali zelenu strelicu. Očigledno su želeli da promene smer trake, ali nešto je gadno zabrljano.
Ja sam, naravno, krenuo tom trakom kada sam video zelenu strelicu, pa se vratio kad sam video da više nije, i onda gledam kako se još ljudi gubi i malo ulazi u traku, pa se brže bolje vraća kada vidi da im neko ide direkt u susret. Posle će neko biti kriv za sudar, a zabrljao je neko drugi :/
Re: Bezbednost u saobracaju

A sinoć oko pola osam uveče u Bulevaru oslobođenja prema Slaviji, semafori za trake (ovi opisani gore) potpuno podivljali: svaki drugi za srednju traku pokazuje iksić, a ostali zelenu strelicu. Očigledno su želeli da promene smer trake, ali nešto je gadno zabrljano.
Ja sam, naravno, krenuo tom trakom kada sam video zelenu strelicu, pa se vratio kad sam video da više nije, i onda gledam kako se još ljudi gubi i malo ulazi u traku, pa se brže bolje vraća kada vidi da im neko ide direkt u susret. Posle će neko biti kriv za sudar, a zabrljao je neko drugi :/
- borkoZR
- Garaža: alfa 156 1.8 ts
- Lokacija: Zrenjanin
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
moram da podelim danasnji dogadja sa vama koji se sve cesce upraznjava na ulicama, vracao sam se sa zenom kuci kolima ulica zarka zrenjanina isao sam 40kmh prilazim pesackom prelazu lik stoji na trotoar tipka mob ja ono oce nece i kad sam mu bio na pola metra lik zakoraci na put.Pocepao sam gume.Pitam ga jel dobro a on meni teo sam da vidim dal ces stati sve sa onim jel ti znas da je prelaz ..inace bio je pijan ko letva.nisam ga zakacio.ali to vise nije normalno prelaze bez gledanja bleje u telefon ili ko ovaj igraju se zivotom.strasno.
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
A normalno je za pesake (koji nemaju auto ili ne voze toliko redovno pogotovu zenski rod (bez uvrede)) da ne gledaju na pesacki, tj da nemaju osecaj kao sto imaju vozaci jer moraju da paze da li hoce neko da predje ili nece.. pa se neckaju itd.
- elas
- Garaža: Alfa 156 sw 1.9 jtd fulvia
- Lokacija: beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Ti jesi stao,drugi neki nece moci,odlezace mozda neko vreme ali takvog kretena nece biti onda na ulici da se zajebava.

- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Nazalost, sve je gore, i po pitnju pesaka, a i mobilnih uredjaja
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
ne znam kako vi ali ja kad prelazim pešački idem bez zastajkivanja i oklevanja, da vozač jasano vidi da ću da pređem ulicu. naravno ne utrčavan u traku punu kola pa da neko mora da cepa gume zbog mene. ali najviše mrzim kad neko stane na početak pešačkog i onda se igra telepatije sa mnom (kad vozim), hoću neću mogao bih bolje da sačekam i onda mi kao mahne rukom da prođem kad sam već stao.
do sad nisam imao problema prilikom prelaska ulice, ako me neko baci na haubu obavestiću vas.
do sad nisam imao problema prilikom prelaska ulice, ako me neko baci na haubu obavestiću vas.
