Nedavno sam saznao da mi je na gt-u bio selespeed menjac koji je verovatno rikmuo, pa je zamenjen i ubacen obican manuelni menjac. sad kad se vozi obrtaji mi blokiraju na 4500 i preko toga ne moze... da li neko zna sta je u pitanju? verovatno je kompjuter i elektronika ostala od selespeed-a. koje je najbolje resenje?
I da mi neko kaze cemu sluzi ovo na slici pored rucne
mene zanima da li da menjam racunar motora, ili menjac da ponovo vratim na selespeed da bi mogao u vece obrtaje... ili nekako da se izvede ono dugme sport kao na selespeed-u sto ima...
bila je slicna tema sa alfom 166 2.5,gde je menjan menjac sa SS na manual i problem je sto verovatno da ako su racunari medjusobno povezani da mu fali informacija sa menjackog kompa i pravi problem motornom
ako sam dobro razumeo da na SS treba ostaviti na neutral da motorni to zapamti i onda ce moci normalno da funkcionise,jer ako ostane u P ili D,ima problem sa brojem obrtaja i neda mu da preteruju sa obrtajima i trazi opciju da presalta u veci sepen
ova informacija je skinuta sa nekog stranog alfa foruma
nisam pametan vise, prikacivao sam je na dijagnostiku 3-4 puta, ali nisam tada znao da je ranije bio selespeed menjac na njoj. sad cekam da se majstor vrati sa odmora, pa cemo probati sve moguce opcije samo da prokine, da osetim tih 7000 obrtaja