Alfa Romeo GT - MAF i turbina pitanja
- alfa_gt
- Garaža: Alfa Romeo GT, 1.9 JTD, 2005 (Mala)
- Lokacija: NBgd
- Lokacija: NBgd
Post
Re: Alfa Romeo GT - MAF i turbina pitanja
Dijagnostika ocitala los MAF. Sava bi trebalo do subote da se vrati, pa ce da ga reklamira posto je jos uvek u garanciji. Vratili smo stari (fabricki koji nije valjao, cita mnogo manje vazduha nego sto je desired), greska je nestala i nakon sat vremena se ponovo javila. Sad je jos tromija.... :cray: Jedva cekam subotu/ponedeljak i na sekund sam od toga da odustanem od novog Bosch-a i narucim fabricki (alfa bosch).
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: Alfa Romeo GT - MAF i turbina pitanja
Pa moze biti da je problem u overboost ventilu (Boost Control Solenoid) ili u crijevu vakuma. U taj ventil ulazi "obican" vazduh koliko znam, pa i sva vlaga i necistoce sa njim i jednostavno je normalno da poslije 10 godina eksploatacije pocinje da steka. Na dijagnostici se to vidi u kasnjenju trazenog i dobijenog pritiska turbine na niskim obrtajima i prepunavanju turbine na visokim obrtajima jer, opet, on ne odradi posao na vrijeme. O tome je isto Dottore pisao (sta bi mi bez njega).
Koliko sam ja shvatio, mala vuce normalno na visim obrtajima, samo je na nizim troma? Trebalo bi uraditi dijagnostiku u voznji pa vidjeti sta se desava sa parametrima na nizim obrtajima.
bice mala kao nova, nista ne brini!
Koliko sam ja shvatio, mala vuce normalno na visim obrtajima, samo je na nizim troma? Trebalo bi uraditi dijagnostiku u voznji pa vidjeti sta se desava sa parametrima na nizim obrtajima.
bice mala kao nova, nista ne brini!

Assumption is the mother of all fuckups
- bojsa
- Garaža: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Distinctive
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo GT - MAF i turbina pitanja
Sredio MAF, sklopio sve i evo prvih utisaka:
- Igla obrtomera vise ne skakuce dok je u leru
- Volan vise ne podrhtava/vibrira dok stojim na semaforu
- Povlacenje je mnogo ravnomernije od niskih obrtaja
- Vise nema 1900 RPM - nista, 2000 RPM - nista ... 2500 RPM - nista, 2600 RPM - jak turbo kick
- Kada ubacim u petu na recimo 1900 obrtaja i stisnem gas do kraja imam turbo lag od ~ 1-2 sec i vec od 2100 krece da dobija obrtni moment
- Subjektivno misljenje, ali imam utisak da je zvuk motora malo rafinisaniji i ne zvuci kao traktor dok stoji i dok je na manjem broju obrtaja
Sto se ciscenja tice, obavio sam ga brake cleanerom, pa zatim contact cleanerom i ostavio ga nekoliko dana u sobi da se sve dobro osusi
Eto, toliko od mene za sada, pa javljam ukoliko bude jos nekih utisaka
- Igla obrtomera vise ne skakuce dok je u leru
- Volan vise ne podrhtava/vibrira dok stojim na semaforu
- Povlacenje je mnogo ravnomernije od niskih obrtaja
- Vise nema 1900 RPM - nista, 2000 RPM - nista ... 2500 RPM - nista, 2600 RPM - jak turbo kick
- Kada ubacim u petu na recimo 1900 obrtaja i stisnem gas do kraja imam turbo lag od ~ 1-2 sec i vec od 2100 krece da dobija obrtni moment
- Subjektivno misljenje, ali imam utisak da je zvuk motora malo rafinisaniji i ne zvuci kao traktor dok stoji i dok je na manjem broju obrtaja
Sto se ciscenja tice, obavio sam ga brake cleanerom, pa zatim contact cleanerom i ostavio ga nekoliko dana u sobi da se sve dobro osusi
Eto, toliko od mene za sada, pa javljam ukoliko bude jos nekih utisaka

To call an Alfa Romeo owner a fool is to deny love itself...
- Dexterslab
- Garaža: Alfa Romeo 156 1,9 JTD
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo GT - MAF i turbina pitanja
I meni je kao mrtvo puvalo na malim obrtajima, sve dok ne dodje do 2500, tek onda pocne da kida, pri tom dimim kao furuna u tom probijanju... Eger sam samo diskonektovao, ali ga nisam gasio, ali komp ga ne prijavljuje kao gresku, elem pregledao sam crevo interkulera gornje, ono je ok, overboost sam ocistio na konektorima, da li je neko resio problem da znam gde da jurim...
- alfa_gt
- Garaža: Alfa Romeo GT, 1.9 JTD, 2005 (Mala)
- Lokacija: NBgd
- Lokacija: NBgd
Post
Re: Alfa Romeo GT - MAF i turbina pitanja
Meni bi problem manjka snage trebalo da je u protokomeru, koji je zamenjen pre par meseci, radio lepo, auto nije bio trom, ali je onda poceo da biva sve tromiji i tromiji i da trosi vise, da bi pre neki dan maf skroz otisao, toliko da mi komp pali MCSF. Mala je sada u servisu, zamenjen je protokomer, javljam za koji dan kako se ponasa.
Sto se dima tice, kod mene je dimuckala pre npr godinu dana, pa smo ocistili EGR, pa nije dimila, pa je onda opet pocela da dimi.... U medjuvremenu je auto krenuo da trese u leru i ustanovljeno je da su dizne. Da ne duzim puno pricu, tek kada smo zamenili dve neispravne dizne dim je POTPUNO nestao.
Tako da su kod mene to zapravo bila dva problema. I kada smo resili dim, auto je i dalje trom na niskim obrtajima, tj pri ubrzavanju, kretanju i sl, i vise trosi tada. Sve je bila tromija i tromija, da bi se sada upalio taj MCSF, gde je dijagnostika ukazala na protokomer glupavi. Izmedju ostalog, majstor mi je javio da je kada je izvadio protokomer i jos nesto (mislim da mu je ovaj put i ono kuciste menjao, nisam sigurna), da je na nekom cudu nasao gomilu musica i kojekakvih insekata, za koje mu nije jasno kako su tu dospele, jer je ispred toga filter vazduha. Jedino objasnjenje koje ima je da mozda neko nekada nije filter vazduha dobro namestio, ali to sada zalazi u domen staklene kugle i gledanja u solju. Elem, neke bube su bile tu i majstor misli da je to bio glavni problem "ometanja" rada protokomera. Ne znam koliko je ovo verovatno i moguce, on mi je rekao da to prvi put vidi. Uglavnom - protokomer je u garanciji i zamenjen je za novi, pa se javljam za koji dan sa utiscima.
Opet ja sa kilometarskim postom.......
Poenta price: ko zna sta je u tvom slucaju, najbolje resenje je do servisa na dijagnostiku. Srecno
Sto se dima tice, kod mene je dimuckala pre npr godinu dana, pa smo ocistili EGR, pa nije dimila, pa je onda opet pocela da dimi.... U medjuvremenu je auto krenuo da trese u leru i ustanovljeno je da su dizne. Da ne duzim puno pricu, tek kada smo zamenili dve neispravne dizne dim je POTPUNO nestao.
Tako da su kod mene to zapravo bila dva problema. I kada smo resili dim, auto je i dalje trom na niskim obrtajima, tj pri ubrzavanju, kretanju i sl, i vise trosi tada. Sve je bila tromija i tromija, da bi se sada upalio taj MCSF, gde je dijagnostika ukazala na protokomer glupavi. Izmedju ostalog, majstor mi je javio da je kada je izvadio protokomer i jos nesto (mislim da mu je ovaj put i ono kuciste menjao, nisam sigurna), da je na nekom cudu nasao gomilu musica i kojekakvih insekata, za koje mu nije jasno kako su tu dospele, jer je ispred toga filter vazduha. Jedino objasnjenje koje ima je da mozda neko nekada nije filter vazduha dobro namestio, ali to sada zalazi u domen staklene kugle i gledanja u solju. Elem, neke bube su bile tu i majstor misli da je to bio glavni problem "ometanja" rada protokomera. Ne znam koliko je ovo verovatno i moguce, on mi je rekao da to prvi put vidi. Uglavnom - protokomer je u garanciji i zamenjen je za novi, pa se javljam za koji dan sa utiscima.
Opet ja sa kilometarskim postom.......

Poenta price: ko zna sta je u tvom slucaju, najbolje resenje je do servisa na dijagnostiku. Srecno

- Dexterslab
- Garaža: Alfa Romeo 156 1,9 JTD
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo GT - MAF i turbina pitanja
Problem je sto je dijagnostika pokazala eger i over, ali samo losu konekciju sa overboostom, tako da san to naprskao, sto se egera tice i njega cu da zatvorim, pa cu da vidim i to.
- alfa_gt
- Garaža: Alfa Romeo GT, 1.9 JTD, 2005 (Mala)
- Lokacija: NBgd
- Lokacija: NBgd
Post
Re: Alfa Romeo GT - MAF i turbina pitanja
Kida
Onaj MAF je cudo, znaci vukla se k'o mrtav konj. Sada kida kao ranije, opet nam svi na putu zavide
Sa pola rezervoara (oko 31l) smo presli nesto vise od 500km, od toga 200 magistrala od Zlatara do Podgorice, preostalih 300km po Podgorici i generalno po Crnoj Gori, do Cetinja i relacije do primorja.... Danas cemo sipati gorivo, pa cu imati precizniju potrosnju, ali prosecna od oko 6l/100km po planinama, pod klimom i cesto natovareni - ja prezadovoljna
Ali najvaznije od svega je da ponovo ima snage kao pre


Onaj MAF je cudo, znaci vukla se k'o mrtav konj. Sada kida kao ranije, opet nam svi na putu zavide

Sa pola rezervoara (oko 31l) smo presli nesto vise od 500km, od toga 200 magistrala od Zlatara do Podgorice, preostalih 300km po Podgorici i generalno po Crnoj Gori, do Cetinja i relacije do primorja.... Danas cemo sipati gorivo, pa cu imati precizniju potrosnju, ali prosecna od oko 6l/100km po planinama, pod klimom i cesto natovareni - ja prezadovoljna

Ali najvaznije od svega je da ponovo ima snage kao pre

- erdeljan
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Beli fijaker
- Lokacija: Malmo
Post
Re: Alfa Romeo GT - MAF i turbina pitanja
Alal joj vera! 

Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
- Dragon
- Saradnik Uprave
- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo GT - MAF i turbina pitanja


John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- alfa_gt
- Garaža: Alfa Romeo GT, 1.9 JTD, 2005 (Mala)
- Lokacija: NBgd
- Lokacija: NBgd
Post
Re: Alfa Romeo GT - MAF i turbina pitanja
Pala jos jedna voznja do primorja i evo sad smo je napunili do vrha - tacno 6.6L/100km - aloe vera 
Pozdrav za sve Alfiste od GT ekipe iz Jaza

Pozdrav za sve Alfiste od GT ekipe iz Jaza

- Mikele
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 147 2.0 ex 1.6
147 FL 2.0 - Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo GT - MAF i turbina pitanja
Lep provod,uživajte



Ako ne možeš da napraviš sam,barem pokvari drugome