Dizne su 99%, to sam resio na 156 2.4 tako sto sam nasuo pun rezervoar i sipao wynn's injector clean, i sad ovih dana kada je ujutro napolju i -5, pali mi normalno i obbrtaji ni malo ne varirajuPurke napisao:Da li je normalno da prilikom prvog paljenja obrtaji u leru kod JTD-a variraju 2 milimetra gore dole, sto je i praceno promenom zvuka motora? Nikakav drugi problem tu ne postoji...rece mi neko da je to normalno kad je hladno vreme, neko rece da su dizne, egr ventil...
obrtaji variraju prilikom prvog paljenja
- nemanjan
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 JTD
- Lokacija: Nova Pazova
- Lokacija: Nova Pazova
Post
Re: obrtaji variraju prilikom prvog paljenja
- Purke
- Garaža: AR 147 1.9 JTD R.I.P.
AR 156 1.8 16V - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: obrtaji variraju prilikom prvog paljenja
Da da, ovi vitamincici za rezervoar su resili stvar...sipao sam aditiv (neki americki iz Tempa), i evo ujutru obrtaji ne variraju. Sipao sam ga na 30 litara (iako ide na 35 i vise, da postignem veci koncentrat), sve je sada mnogo bolje
))
- mmladen
- Garaža: Alfa 156 1,9 jtd SW
- Lokacija: Bijeljina
- Lokacija: Bijeljina
Post
Re: obrtaji variraju prilikom prvog paljenja
Tema je bas stara ali da nebi otvarao novu pokusat cu predstavit moj slican problem,kod mene takodje neznatno variraju obrtaji prilikom prvog paljenja ali takodje mi se desava da kad vozim i recimo stanem na semaforu i tad znaju malo da padnu obrtaji naravno na leru, takodje bi jos pitao koliki su normalni obrtaji na leru i kolike obrtaje pokazuje ona zadebljana linija( jel 500),gde se kod vas obicno nalazi kazaljka obrtaja na leru kod 1,9 JTD 8V motora?
Da li mogu bar malo stetiti ovi aditivi za ciscenje dizni sto se ubacuju u gorivo i sta se tu ima sta cistiti kad su visoki pritisci, nema tu sta zastopat,da li postoji mogucnost nekog drugog kvara za ovo variranje u leru,nikako mi se ne ide(isplati) na remontovanje dizni pre bih mozda i prodao auto
Da li mogu bar malo stetiti ovi aditivi za ciscenje dizni sto se ubacuju u gorivo i sta se tu ima sta cistiti kad su visoki pritisci, nema tu sta zastopat,da li postoji mogucnost nekog drugog kvara za ovo variranje u leru,nikako mi se ne ide(isplati) na remontovanje dizni pre bih mozda i prodao auto
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: obrtaji variraju prilikom prvog paljenja
I ja sam imao isti problem sa neravnomernim radom pri prvom paljenju, u medjuvremenu sam reparirao dizne (zamenjeno sve sem elektronike) i taj "problem" i dalje imam tako da mislim da to nema veze sa diznama. 
@mmladen
ako ti auto normalno trosi i ne dimi kao parna lokomotiva, ne diraj dizne!
@mmladen
ako ti auto normalno trosi i ne dimi kao parna lokomotiva, ne diraj dizne!
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- mmladen
- Garaža: Alfa 156 1,9 jtd SW
- Lokacija: Bijeljina
- Lokacija: Bijeljina
Post
Re: obrtaji variraju prilikom prvog paljenja
Potrosnja mozda bi i mogla da prodje zavisi kako vozim,sa klimom ili bez a sto se tice dima nema ga osim kad ga "stisnem" tad izbaci crn dim dok pri normalnom ubrzavanju i normalnoj voznji nema nista premda za auto sa 220000 km mozda i nije cudo da dizne treba reparirat ili nije pod obavezno
- mmladen
- Garaža: Alfa 156 1,9 jtd SW
- Lokacija: Bijeljina
- Lokacija: Bijeljina
Post
Re: obrtaji variraju prilikom prvog paljenja
Ponovo ja sa problemom koji jos nisam resio a ticu se obrtaja,da li se i kako obrtaji mogu podici za 50-100 rpm i kako?Meni je kazaljka obrtaja malo prosla onaj zadeblajni deo znaci to je nesto cca.700 rpm.a misljenja sam da bi trebalo biti negde oko 900 obrtaja.
Edit:Zaboravih napomenut da mi u poslednje vreme dosta duze vergla prilikom paljenja nego pre nekad.
Edit:Zaboravih napomenut da mi u poslednje vreme dosta duze vergla prilikom paljenja nego pre nekad.
- junky01
- Garaža: Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Alfa Romeo GT - Lokacija: Krusevac
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: obrtaji variraju prilikom prvog paljenja
Moze, softverski se da odraditi povecanje broja obrtaja.mmladen napisao:...obrtaja,da li se i kako obrtaji mogu podici za 50-100 rpm i kako?...