
problem na alfi 155
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: problem na alfi 155
proveri za fals ovako kako sam ti rekao, ja sam kod mene tek tad otkrio gde vuce fals, takodje pregledaj i gumice na usisu one cesto stradaju a ne vidi se uvek 

Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- draganche
- Garaža: Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v
- Lokacija: Krusevac
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: problem na alfi 155
nisam uspeo da zatvorim kako treba, pa sam nekom logikom probao da ustinem crevo step motora i motor se odmah ugasi,sto bi trebalo da znaci da je sa usisom sve ok. sumnjam na to da je step motor blago otvoren malo vise,kasnije ga skidam da pogledam i to.
uglavnom sada ne reaguje vise na kocnicu
e sad da vas pitam, primetio sam malo ulja u rebrastom crevu od protokomera, da li bi stetilo motoru,ako bih otkacio iber lauf? na ladi koju sam imao je to bilo skinuto,ali ne znam za ovaj motor inace je presao oko 130 000km.
uglavnom sada ne reaguje vise na kocnicu

e sad da vas pitam, primetio sam malo ulja u rebrastom crevu od protokomera, da li bi stetilo motoru,ako bih otkacio iber lauf? na ladi koju sam imao je to bilo skinuto,ali ne znam za ovaj motor inace je presao oko 130 000km.

- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: problem na alfi 155
jbg nije to mlad motor ima dosta km za sobom, ne treba slepo verovati onom sto pise na km brojacu
pa nije cudno da se javlja malo ulja u usisu, i kod mene je bilo tako, iber mozes da izvuces samo sprovedi crevo negde ispod auta da ne uvlaci dim u kabinu, ili crevo ubaci u neku čantru i taj deo usisa gde je bilo crevo začepuj lepo da ne vuce fals

Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- draganche
- Garaža: Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v
- Lokacija: Krusevac
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: problem na alfi 155
stavio sam drugi step motor, skinut sa stranca, ne znam da li je ispravan videcu kako se bude ponasao, kad ga ukljucim ima ler 850 kad je iskljucen ide oko 950, u svakom slucaju je manje od 1000-1200 koliko je bilo. Bas mi se zaguzvalo nesto ovih dana.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: problem na alfi 155
pa dobro 850 ili 950rpm nije velika razlika bitno je da ne ide preko 1000 kao sto ti je bilo, kod mene drzao na 900 ali je takodje znao da varira kad se rasteluje plin
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- draganche
- Garaža: Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v
- Lokacija: Krusevac
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: problem na alfi 155
ma meni ne smeta u sustini i da jeste malo preko 1000
, nego smeta dijagnostici za plin, videcu kako ce se ponasati sa ovim step motorom. Hvala na odgovorima drugari, vidi se da su alfisti posebna sorta vozaca. 


- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70 - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Re: problem na alfi 155
Propisani ler gas je 840 +- 50 rpm. Znaci, sve izmedju 790 i 890 rpm je skroz fabrikana turaza
Ai pa javi kako ide sa drugim step-om

Ai pa javi kako ide sa drugim step-om

- draganche
- Garaža: Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v
- Lokacija: Krusevac
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: problem na alfi 155
sa drugim stepom je oko 900 kad je motor skroz zagrejan,kad startuje drzi na 1100 i polako pada kroz zagrevanje, sad nisu niske temperature pa da vidim kako bi se ponasao na start na minusu. Inace obrtaji lepo,skoro trenutno padaju kad pustim gas,ja bih rekao da radi,prosao sam oko 50km videcu dalje. Kad je temp na 90 onda je oko 850 u mestu,u voznji je uvek temp malo niza.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
- Ognjen_HN
- Garaža: ex Alfa Romeo 146 1.7 16v ie, Alfa Romeo 164 2.0 8v Nord
- Lokacija: Herceg-Novi
- Lokacija: Herceg-Novi
Post
Re: problem na alfi 155
I meni je temperatura u voznji oko 80-85, nikad ne dodje do 90....Mislio sam da nesto nije uredu....draganche napisao:. Kad je temp na 90 onda je oko 850 u mestu,u voznji je uvek temp malo niza.
NE PREKIDAJ ZENU DOK CUTI! 

- draganche
- Garaža: Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v
- Lokacija: Krusevac
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: problem na alfi 155
ja mislim da je to ok, ne znam da kazem tacno kolika je ali je kazaljka nekih 2-3mm ispod 90. Kad se auto krece hladnjak se rashladjuje.kad je u mestu onda podigne malo. Ali malo i kazaljka laze, na plin mi prebaca na 40 a kazaljka pokazuje skoro 60,ali od pola pa na dalje je tacna,kad predje 60 onda pokazuje tacno.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: problem na alfi 155
ja kad sam zamenio termostat uvek je bila zakucana na 90* leti zna i da ode malo preko, e sad ako vama pokazuje 80-85 na ovim vrucinama kako je onda zimi? ako je i zimi tako onda je sve ok 

Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70 - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Одг: problem na alfi 155
Sad ti je sve to OK 8-)
Uzgred, satić za temp. vode je baždaren 50,80,90,100,130 - nije 50,70,90,110,130.
Послато са LG-P970
Uzgred, satić za temp. vode je baždaren 50,80,90,100,130 - nije 50,70,90,110,130.
Послато са LG-P970
- Ognjen_HN
- Garaža: ex Alfa Romeo 146 1.7 16v ie, Alfa Romeo 164 2.0 8v Nord
- Lokacija: Herceg-Novi
- Lokacija: Herceg-Novi
Post
Vidi, ja kad sam kupio auto termostat nije radio nikako, tj ostao je otvoren, i temp. nikako nije prelazila 50 stepeni..... Htio sam da kupim original od 164, ali cini mi se da je bila cijena oko 55e u Bg +da dodje do hn . Bilo mi je to mnogo para, pa sam kao prelazno resenje kupio termostat od Renoa 4, onaj sto ide u cijev. Nasao sam samo onaj sto otvara na 83 stepena(ima da otvara jos i na 86 i 89), posle konsultacije sa mehanicarom sam ga ugradio i evo radi,super vec 4 mjeseca. U februaru sam ga stavio i tada mi je bila ista temp kao i sad u junu. Zanimljivo je to sto kad predje temperaturu 85 stepeni, hladnjak se pali malo prije 90 stepeni, bar po kazaljci ..... zar ne bi trebalo da se pali vent. prva brzina na oko 92-3 stepena a druga pred kljucanje vode oko 97-8 stepeni?
Re: problem na alfi 155
OMP napisao:ja kad sam zamenio termostat uvek je bila zakucana na 90* leti zna i da ode malo preko, e sad ako vama pokazuje 80-85 na ovim vrucinama kako je onda zimi? ako je i zimi tako onda je sve ok
Vidi, ja kad sam kupio auto termostat nije radio nikako, tj ostao je otvoren, i temp. nikako nije prelazila 50 stepeni..... Htio sam da kupim original od 164, ali cini mi se da je bila cijena oko 55e u Bg +da dodje do hn . Bilo mi je to mnogo para, pa sam kao prelazno resenje kupio termostat od Renoa 4, onaj sto ide u cijev. Nasao sam samo onaj sto otvara na 83 stepena(ima da otvara jos i na 86 i 89), posle konsultacije sa mehanicarom sam ga ugradio i evo radi,super vec 4 mjeseca. U februaru sam ga stavio i tada mi je bila ista temp kao i sad u junu. Zanimljivo je to sto kad predje temperaturu 85 stepeni, hladnjak se pali malo prije 90 stepeni, bar po kazaljci ..... zar ne bi trebalo da se pali vent. prva brzina na oko 92-3 stepena a druga pred kljucanje vode oko 97-8 stepeni?
NE PREKIDAJ ZENU DOK CUTI! 

- draganche
- Garaža: Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v
- Lokacija: Krusevac
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: problem na alfi 155
@OMP isto je bilo i zimus,pa cenim da je ok
@Flavio jeste tako bazdaren,ali otprilike procenjujem gde bi stajale ostale oznake
inace mi se svidja tabla kod 155 koju imam sa meracem temp ulja,pritiska ulja itd... Bas je cool
@Flavio jeste tako bazdaren,ali otprilike procenjujem gde bi stajale ostale oznake

inace mi se svidja tabla kod 155 koju imam sa meracem temp ulja,pritiska ulja itd... Bas je cool

- draganche
- Garaža: Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v
- Lokacija: Krusevac
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: problem na alfi 155
ja nisam siguran da mi radi prva, ukljuci vent na malcice preko 90 e sad ne znam koliko brzo treba da vrti dal je prva ili druga,trebalo bi da uporedim sa nekom ili kako to da isprobam?Ognjen_HN napisao:OMP napisao:ja kad sam zamenio termostat uvek je bila zakucana na 90* leti zna i da ode malo preko, e sad ako vama pokazuje 80-85 na ovim vrucinama kako je onda zimi? ako je i zimi tako onda je sve ok
Vidi, ja kad sam kupio auto termostat nije radio nikako, tj ostao je otvoren, i temp. nikako nije prelazila 50 stepeni..... Htio sam da kupim original od 164, ali cini mi se da je bila cijena oko 55e u Bg +da dodje do hn . Bilo mi je to mnogo para, pa sam kao prelazno resenje kupio termostat od Renoa 4, onaj sto ide u cijev. Nasao sam samo onaj sto otvara na 83 stepena(ima da otvara jos i na 86 i 89), posle konsultacije sa mehanicarom sam ga ugradio i evo radi,super vec 4 mjeseca. U februaru sam ga stavio i tada mi je bila ista temp kao i sad u junu. Zanimljivo je to sto kad predje temperaturu 85 stepeni, hladnjak se pali malo prije 90 stepeni, bar po kazaljci ..... zar ne bi trebalo da se pali vent. prva brzina na oko 92-3 stepena a druga pred kljucanje vode oko 97-8 stepeni?
- Pittatore
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
Post
Re: problem na alfi 155
Na dijagnostici mozes da isprobas obe brzine ventilatora,grejace,pumpu itd
- draganche
- Garaža: Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v
- Lokacija: Krusevac
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: problem na alfi 155
temperaturu smo gledali preko plinske dijagnostike, a njen ECU nece da prihvati dijagnostiku a bio sam kod dva majstora,jedan imao elm preko blututa, drugi na usb i nece uopste. Prijavljuje da vozilo odbija dijagnosticki zahtev pa smo odustali.
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70 - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Re: problem na alfi 155
Ne može 155 8v na te fancy dijagnostike
@OMP, uputi čoveka ,sigurno neko u KŠ ima odgovarajuću dijagnostiku za 155
Vent hladnjaka ima 2 brzine. Pale se jedna za drugom al prva radi vrlo kratko. Ako ništa drugo, prvu brzinu isprobaj ovako: upali motor da radi u leru i uključi klimu na Automatik. Ako je sve OK treba odmah da se uključi prva brzina ventilatora na hladnjaku, da bi vent hladio hladnjak klime.
Moguće i da ti ne valja reostat pa ti radi samo druga brzina ventilatora.

@OMP, uputi čoveka ,sigurno neko u KŠ ima odgovarajuću dijagnostiku za 155

Vent hladnjaka ima 2 brzine. Pale se jedna za drugom al prva radi vrlo kratko. Ako ništa drugo, prvu brzinu isprobaj ovako: upali motor da radi u leru i uključi klimu na Automatik. Ako je sve OK treba odmah da se uključi prva brzina ventilatora na hladnjaku, da bi vent hladio hladnjak klime.
Moguće i da ti ne valja reostat pa ti radi samo druga brzina ventilatora.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: problem na alfi 155
nemam pojma ja moju 155 nisam nikad kacio na dijag. tako da i ne znam ko bi to mogao da ima, ovaj drugar sto ima servis ima ove modernije diag. i 156icu smo kacili ali ne znam dal moze da cita 155Flavio napisao:Ne može 155 8v na te fancy dijagnostike![]()
@OMP, uputi čoveka ,sigurno neko u KŠ ima odgovarajuću dijagnostiku za 155![]()
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70 - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Re: problem na alfi 155
E jbg
p.s.
Draganče, zaboravi proveru ventilatora sa klimom. Sad sam video da nemaš automatsku klimu

p.s.
Draganče, zaboravi proveru ventilatora sa klimom. Sad sam video da nemaš automatsku klimu

- draganche
- Garaža: Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v
- Lokacija: Krusevac
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: problem na alfi 155
nemam klimu, gde ste vi videli trkacki auto sa klimom 
jel reostat na ventilatoru, mislim da imam drugi od stranca
za sada nemam problema pa mi, da kucnem u drvo dijagnostika nije ni trebala

jel reostat na ventilatoru, mislim da imam drugi od stranca
za sada nemam problema pa mi, da kucnem u drvo dijagnostika nije ni trebala

- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
jel neko proveravao lambda sondu na 155? zadnji put kad sam se lomatao ispod kola vidim da je sonda sva nekako labava i klimava i rekao bih da ne radi. a i mislim da mi auto troši malo više nego što bi trebalo. hteo sam da je otkačim ali na gornjem kraju ima dva konektora i ne znam da li su isti pa moram da ih obeležim.
kako da je proverim?
Re: Одг: problem na alfi 155
ovo je korisna informacija. ja sam mislio da je ta crta 70 stepeni.Flavio napisao:Sad ti je sve to OK 8-)
Uzgred, satić za temp. vode je baždaren 50,80,90,100,130 - nije 50,70,90,110,130.
Послато са LG-P970
jel neko proveravao lambda sondu na 155? zadnji put kad sam se lomatao ispod kola vidim da je sonda sva nekako labava i klimava i rekao bih da ne radi. a i mislim da mi auto troši malo više nego što bi trebalo. hteo sam da je otkačim ali na gornjem kraju ima dva konektora i ne znam da li su isti pa moram da ih obeležim.
kako da je proverim?
- draganche
- Garaža: Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v
- Lokacija: Krusevac
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: problem na alfi 155
konektori su isti po velicini,ali je jedan muski a jedan zenski, tako da ne mozes da pogresis, vidi se gde koji pase. E sto se provere tice javice se neko iskusniji, kako to da uradis.
- djolers4
- Garaža: Ex-Alfa 155 2.0 TS 8v
Ex- Alfa 147 mjet 16v
Bianco 159SW 1.9 16v - Lokacija: Vrcin
Post
Re: problem na alfi 155
Ja definitivno imam problem sa menjacem/kvacilom/poluosovinama.Ponekad kad idem polako na leru u 1-voj brzini ili rikverc-u cuje se "tak" zvuk povremeno.Takodje se na nizim obrtajima oseca kao lupanje poluosovina blago.Pri promeni brzine 1-2,2-3 kad pritisnem kvacilo cujem tup udarac i osetim isti na pedali kvacila(kada dam mali medju gas udarca nema,sve glatko prodje),kad idem stani-kreni u guzvi,desava se da se par puta jako zatrese auto pri polasku(problem sa kvacilom?).Poluosovine nemaju lufta pri kruznom okretanju napred-nazad,vec samo desna(suvozacka) ima prema HK zglobu i menjacu(levo-desno),mozda 5mm.Pri polasku i otpustanju kvacila se nekad cuje tuo udarac,kad naglo dam i pustim gas u brzini se isto cuje udarac,pogotovu u 4-toj i 5-toj brzini je izrazeno.Auto ne trese pri ubrzavanju i nijedan od ovih udaraca i problema se ne pojavljuje kada vozim punim gasom.Kod mene je 155 presla skoro 50kkm,nije dirano kvacilo,tvrda je papucica.Imam ponekad obicaj da je na autoputu iscimam od 1-ve do 4-te brzine do uz jace pustanje pedale kvacila,pogotovu na saltanju iz prve u drugu.Majstor ce moci da pogleda tek za par dana sta je,ja je vozim svakodnevno i pratim stanje koje je neizmenjeno vec 2-3 meseca.Jel ima neko neku ideju,mozda da je imao slican problem?