Dizne ili nesto drugo?
- djn125
- Garaža: Alfa romeo 147 TS 120KS
- Lokacija: Pancevo
Post
Dizne ili nesto drugo?
Poz!Imam problem da mi obrtaji pri saltanju zastanu na sekund pa se tek onda spuste i to polako,tj kako kad,pri nizim obrtajima je to bas izrazeno i pri prebacivanju iz prve u drugu,na vecim obrtajima preko 2500 nije toliko strasno. Takodje primanje gasa je jako sporo,tj nije direktno. Tesko je voziti tako jer kad krenem i ne predjem tih 2500 obrtaja moram da sacekam sekundu da pocnu da se spustaju pa onda da pustim kvacilo inace bi me cimnuo na napred i poceo da trza.
Redovno menjan filter vazduha,klapna ciscena i deluje kao nova...
Ovaj problem imam od kad sam uzeo auto jedno godinu i po.
Inace u zadnje vreme sam primetio za nijansu losije paljenje na hladno,upali on iz prve ali na sekundu kao da se malo vise zatrese motor.
U pitanju je 1.6 TS 120KS.
Redovno menjan filter vazduha,klapna ciscena i deluje kao nova...
Ovaj problem imam od kad sam uzeo auto jedno godinu i po.
Inace u zadnje vreme sam primetio za nijansu losije paljenje na hladno,upali on iz prve ali na sekundu kao da se malo vise zatrese motor.
U pitanju je 1.6 TS 120KS.
- Mikele
- Drug Član

- Garaža: Alfa Romeo 147 2.0 ex 1.6
147 FL 2.0 - Lokacija: Beograd
Post
Re: Dizne ili nesto drugo?
Lako je moguće uz dizne da te zeza i protokomer,svecice,kablovi ili bobine.Najbolje na dijagnostiku da utvrdis tacno sta je.
Ako ne možeš da napraviš sam,barem pokvari drugome
- djn125
- Garaža: Alfa romeo 147 TS 120KS
- Lokacija: Pancevo
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
- delic
- Garaža: 156 SS
- Lokacija: BBR
- Lokacija: BGD
- djn125
- Garaža: Alfa romeo 147 TS 120KS
- Lokacija: Pancevo
Post
Re: Dizne ili nesto drugo?
E takve simptome imam ukratko,kao fals vazduh. Cudi me da ne prijavi neku gresku za smesu itd... Sutra cu da ceprkam,pa cu da vidim. Jel ima neko savet sta da proverim?
- djn125
- Garaža: Alfa romeo 147 TS 120KS
- Lokacija: Pancevo
Post
Re: Dizne ili nesto drugo?
Nema nista od ovog trazenja. Ovo je trazenje igle u plastu sena,a mozda i dlake u jajetu 
- sasavictor
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. 88kW
Alfa Romeo 147 1.6 T.S. 77kW - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dizne ili nesto drugo?
Pozz svima! Na mojoj !47-ici 1.6 ts imam sledeci problem, na nekih 1800 pa do nekih 2500 obrtaja ima neku zadrsku "knedlu". Dodje bas u trenutku kad treba da povuce tad nekako izgubi snagu i nastavi normalno dalje kad predje taj bolni broj obrtaja.
Dijagnostika kaze, lambda sonda i problem na katalizatoru.
Mislim da to bas nema neke veze sa knedlom, jer to je jedino sto javlja kao problem na dijagnostici.
Auto inace dobro pali i mirno radi, sta bi mogao biti uzrok "knedle"?
I kad sam vec spomenuo katalizator, da li on moze biti problem vece kolicine kondenza u auspuhu, jer mi izbacuje dosta vode? Zadnji lonac je pun vode toliko da voda kulja iz njega kad dodam gas. U saobracaju su me zaustavljali, kao "e curi ti neka voda pozadi"
Dijagnostika kaze, lambda sonda i problem na katalizatoru.
Mislim da to bas nema neke veze sa knedlom, jer to je jedino sto javlja kao problem na dijagnostici.
Auto inace dobro pali i mirno radi, sta bi mogao biti uzrok "knedle"?
I kad sam vec spomenuo katalizator, da li on moze biti problem vece kolicine kondenza u auspuhu, jer mi izbacuje dosta vode? Zadnji lonac je pun vode toliko da voda kulja iz njega kad dodam gas. U saobracaju su me zaustavljali, kao "e curi ti neka voda pozadi"
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Dizne ili nesto drugo?
Proveri izduvni sistem. Ako ti je katalizator zagušen nemaš normalan protok izduvnih gasova i auto hoće da se davi, a iz tih razloga hoće i sonda da strada. Siguran sam da je to uzrok tvojih problema i treba to da rešavaš što pre jer možeš napraviti veće probleme, a i potrošnja goriva ti je najverovatnije veća nego što treba ukoliko je sonda otišla.
Kondenzacija je normalan proces, ali pitanje je koliko je to kod tebe izraženo. Od vožnje kratkih deonica pre nego što se motor (i katalizator) zagreje brže strada izduv. Verovatno treba proveriti i lonac na Alfi.
U svakom slučaju odvezi auto kod majstora i ukaži na te probleme. Pri našim uslovima eksploatacije (čitaj:gorivo) majstori su preporučivali da se već nakon 100 kkm proveri i eventualno menja katalizator, a ako ti je to finansijsko opterećenje bolje ga skroz odstraniti nego da ti se auto guši i muči. Ukoliko znaš pravu kilometražu automobila već ti to može biti neki indikator...
Kondenzacija je normalan proces, ali pitanje je koliko je to kod tebe izraženo. Od vožnje kratkih deonica pre nego što se motor (i katalizator) zagreje brže strada izduv. Verovatno treba proveriti i lonac na Alfi.
U svakom slučaju odvezi auto kod majstora i ukaži na te probleme. Pri našim uslovima eksploatacije (čitaj:gorivo) majstori su preporučivali da se već nakon 100 kkm proveri i eventualno menja katalizator, a ako ti je to finansijsko opterećenje bolje ga skroz odstraniti nego da ti se auto guši i muči. Ukoliko znaš pravu kilometražu automobila već ti to može biti neki indikator...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- sasavictor
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. 88kW
Alfa Romeo 147 1.6 T.S. 77kW - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dizne ili nesto drugo?
Ok hvala na brzom odgovoru. Kondenzacija je rekao bi bas izrazena jer koliko znam trebalo bi da se u nekim normalnim okolnostima pojavi po neka kap kondenza na auspuhu, a kod mene kad se doda veci gas pocne da "bljuje" vodu. Zadnj lonac je skroz pun vode, kad se rucno zadrma cuje se kao voda bucka u loncima.
Mene sad interesuje ako bi ja izvadio katalizatore, posto to mogu i sam da odradim, a i nesto nikada nisam voleo katalizatore, da li to nesto moze da smeta sondama i kompijuteru. Da mi ne izbaci neke nove greske. Ima tri katalizatora koliko sam ja video, a jedan od njih je malo pritisnut odozdo, da li od ivicnjak ili od neki kamen pojma nemam. Da li i to sto je nagnjecen moze da mu smeta? Mada bi ih ja ako to ne smeta motoru i kompijuteru rado povadio.
Mene sad interesuje ako bi ja izvadio katalizatore, posto to mogu i sam da odradim, a i nesto nikada nisam voleo katalizatore, da li to nesto moze da smeta sondama i kompijuteru. Da mi ne izbaci neke nove greske. Ima tri katalizatora koliko sam ja video, a jedan od njih je malo pritisnut odozdo, da li od ivicnjak ili od neki kamen pojma nemam. Da li i to sto je nagnjecen moze da mu smeta? Mada bi ih ja ako to ne smeta motoru i kompijuteru rado povadio.
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Dizne ili nesto drugo?
Po samom opisu jasno mi je da ti je 147-ica sa Euro 3 standardom i više katalizatora. Dok sam se zezao sa izduvom imao sam 145-icu, a kasnije i 156-icu Euro 2 gde je bio samo po jedan katalizator. Konkretno, kad sam 145-icu odgušio skidanjem katalizatora i zamenom kompletnog auspuha auto je propevao, a ni sonda više nije pravila probleme. Tako je bilo kod tih "jednostavnijih" modela, a kod ovog bolje da sačekaš odgovor nekoga sa sličnim modelom Alfe. Mislim da u tom slučaju ima uticaja skidanje katalizatora na podatke koje obrađuje sonda. Možeš potražiti malo i druge teme korišćenjem "search" opcije obzirom da je pisano ranije o tim stvarima.
Da sam na tvom mestu svakako bih razmišljao o zameni izduva što više i nije neka preterana stavka. Katalizatori već jesu ako se želi original, a u slučaju da ne želiš da ih stavljaš uopšte majstori obično preporučuju stavljanje obične cevi nakon skidanja.
Najbolje da se raspitaš kod nekog stručnog za detalje konkretno za tvoj model Alfe, a sigurno da postoji način da se nešto improvizuje ukoliko ti zaista izduv pravi problem, a nisi u mogućnosti da sve zameniš fabrički po PS-u.
Jedino što ne bi valjalo jeste da ostaviš sve ovako kako je sada...
Da sam na tvom mestu svakako bih razmišljao o zameni izduva što više i nije neka preterana stavka. Katalizatori već jesu ako se želi original, a u slučaju da ne želiš da ih stavljaš uopšte majstori obično preporučuju stavljanje obične cevi nakon skidanja.
Najbolje da se raspitaš kod nekog stručnog za detalje konkretno za tvoj model Alfe, a sigurno da postoji način da se nešto improvizuje ukoliko ti zaista izduv pravi problem, a nisi u mogućnosti da sve zameniš fabrički po PS-u.
Jedino što ne bi valjalo jeste da ostaviš sve ovako kako je sada...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- Los
- Garaža: Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer
- Lokacija: Sremska Mitrovica
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Re: Dizne ili nesto drugo?
Ugrej ti micko lepo auto, pa kad ga ugrejes opleti po gasu da probas da isteras tu cadj iz katalizatora...
- genca
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW
- Lokacija: Kladovo
- Lokacija: Kladovo
- sasavictor
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. 88kW
Alfa Romeo 147 1.6 T.S. 77kW - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dizne ili nesto drugo?
Zaista ne znam sta stvara problem, prvo te "knedle" pa onda i te vode u auspuhu.
Samo jos da dodam, taj problem postoji i tako vozim jos od Aprila ili Maja prosle godine.
Putovao sam na letovanje u Avgustu i presao oko 1700km. Nikakvo oplitanje po gasu nije pomoglo.
Hvala alfanatic. Pogledacu jos.
Pozz za sad
Samo jos da dodam, taj problem postoji i tako vozim jos od Aprila ili Maja prosle godine.
Putovao sam na letovanje u Avgustu i presao oko 1700km. Nikakvo oplitanje po gasu nije pomoglo.
Hvala alfanatic. Pogledacu jos.
Pozz za sad
- Dragon
- Saradnik Uprave

- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dizne ili nesto drugo?
Odes kod Pirketa na vrhu Bulevara. Kazes decku koji tamo radi da hoces da izvadis katalizator i onda ti on to napravi tako da izoluje lambda sondu i sve fukcionise bez problema.
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Mislim da je ova opcija koju preporučuje kolega Dragon najbezbolnija ukoliko ne želiš da se preterano finansijski pružaš. Barem dok se na tehničkom pregledu ne proverava deklarisana količina izduvnih gasova, mada i u tom slučaju može da se pribegne ugradnji univerzalnih i jeftinijih katalizatora.
Opcija sa oplitanjem po gasu zvuči primamljivo, ali ne donosi rezultat onda kada je katalizator u baš lošem stanju. U suprotnom verujem da Alfisti ne bi imali problema te vrste
Inače dosta dugo već trpiš probleme. Samo da ti nabacim da sam sa 145-icom imao i razne druge muke kao posledicu zagušenog katalizatora, a meni čak i nije bilo nešto posebno primetno gušenje tokom vožnje. Jedan od problema jeste stalno brljavljenje sonde, potom prekomerno ubrizgavanje goriva koje je izazvalo potrošnju od 16+ litara na 100 km, kao i nalivanje viška ubrizganog goriva u ulje. Razni atipični problemi su me terali kod majstora sve dok nije skinut katalizator i iz auspuha izleteo oblak gareži koji je zagušio čitavu radionicu. Nakon stavljanja novog auspuha bez katalizatora sve je leglo gde treba, sonda više nije brljavila, ulje je bilo samo ulje na poželjnom nivou, a potrošnja je pala na 6-7 litara pri normalnoj vožnji na otvorenom.
Nemoj čekati da ti se život zakomplikuje i priušti Alfici odgovarajuć tretman kada već vidiš da ti vožnja nije ono što bi trebala biti...
Re: Dizne ili nesto drugo?
Nema na čemusasavictor napisao:Hvala alfanatic. Pogledacu jos.
Pozz za sad
Mislim da je ova opcija koju preporučuje kolega Dragon najbezbolnija ukoliko ne želiš da se preterano finansijski pružaš. Barem dok se na tehničkom pregledu ne proverava deklarisana količina izduvnih gasova, mada i u tom slučaju može da se pribegne ugradnji univerzalnih i jeftinijih katalizatora.
Opcija sa oplitanjem po gasu zvuči primamljivo, ali ne donosi rezultat onda kada je katalizator u baš lošem stanju. U suprotnom verujem da Alfisti ne bi imali problema te vrste
Inače dosta dugo već trpiš probleme. Samo da ti nabacim da sam sa 145-icom imao i razne druge muke kao posledicu zagušenog katalizatora, a meni čak i nije bilo nešto posebno primetno gušenje tokom vožnje. Jedan od problema jeste stalno brljavljenje sonde, potom prekomerno ubrizgavanje goriva koje je izazvalo potrošnju od 16+ litara na 100 km, kao i nalivanje viška ubrizganog goriva u ulje. Razni atipični problemi su me terali kod majstora sve dok nije skinut katalizator i iz auspuha izleteo oblak gareži koji je zagušio čitavu radionicu. Nakon stavljanja novog auspuha bez katalizatora sve je leglo gde treba, sonda više nije brljavila, ulje je bilo samo ulje na poželjnom nivou, a potrošnja je pala na 6-7 litara pri normalnoj vožnji na otvorenom.
Nemoj čekati da ti se život zakomplikuje i priušti Alfici odgovarajuć tretman kada već vidiš da ti vožnja nije ono što bi trebala biti...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- sasavictor
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. 88kW
Alfa Romeo 147 1.6 T.S. 77kW - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dizne ili nesto drugo?
Pirke je taj decko ili ime servisa?
Ne znam taj deo grada bas najbolje, da bi ga nasao iz prve.
Da li je vec neko kod njega skidao katalizatore, mislim da li je proveren majstor?
Kako izoluje sondu? Raspitivao sam se jos oko toga i cini mi se da to nije bas izvodljivo,
jer sonda stalno salje razlicite podatke u kompijuter, zavisno od uslova rada motora.
Bojim se da ce neko da me oladi za lovu, a da ce to "budzenje" kasnije jos vise da me kosta.
A i povadim katalizatore, a motor i dalje gubi snagu na oko 2000 obrtaja ko pre vadjenja...
pa tacno bi se iskrivio
Nisam protivnik budzenja, ako se zaista dobro nabudzi
samo da me to nesto resi muka...
Ne znam taj deo grada bas najbolje, da bi ga nasao iz prve.
Da li je vec neko kod njega skidao katalizatore, mislim da li je proveren majstor?
Kako izoluje sondu? Raspitivao sam se jos oko toga i cini mi se da to nije bas izvodljivo,
jer sonda stalno salje razlicite podatke u kompijuter, zavisno od uslova rada motora.
Bojim se da ce neko da me oladi za lovu, a da ce to "budzenje" kasnije jos vise da me kosta.
A i povadim katalizatore, a motor i dalje gubi snagu na oko 2000 obrtaja ko pre vadjenja...
pa tacno bi se iskrivio
Nisam protivnik budzenja, ako se zaista dobro nabudzi
samo da me to nesto resi muka...
- Mikele
- Drug Član

- Garaža: Alfa Romeo 147 2.0 ex 1.6
147 FL 2.0 - Lokacija: Beograd
Post
Re: Dizne ili nesto drugo?
Druže,evo ti sajt pa tačno vidi gde se nalaze,a i možeš ih kontaktirati da se raspitaš sve što te interesuje.
http://www.auspuhpirke.co.rs
http://www.auspuhpirke.co.rs
Ako ne možeš da napraviš sam,barem pokvari drugome
- vrscanin
- Garaža: Peugeot 206
- Lokacija: mala Krsna - veliki Idjos
- sasavictor
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. 88kW
Alfa Romeo 147 1.6 T.S. 77kW - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dizne ili nesto drugo?
Izvinjavam se sto kasnim sa odgovorom, ali evo kako sam resio problem...
Ovako sad to izgleda...

Strelica pokazuje smer izduvnih gasova.
Dakle, sonda je izvucena iz cevi iza katalizatora, ubacen je distancer (parce cevi),
izvucen je navoj iz cevi auspuha i navaren na distancer da bi sonda mogla da se usrafi.
Sve to je na kraju zavareno u kontra smeru od prvobitnog polozaja.
Primenio sam resenje od reske kolege sa foruma,
http://www.arcs.org.rs/forum/viewtopic. ... 6#p1402596
Inace kad sam resio to da uradim shvatio sam da u katalizatoru nema saca, skroz je bio supalj
Inace greska mi se vise ne pojavljuje, "knedla" je i dalje prisutna (moguce da to i nije problem zbog kog se knedla javlja), a potrosnju nisam pratio.
Pozz
Ovako sad to izgleda...

Strelica pokazuje smer izduvnih gasova.
Dakle, sonda je izvucena iz cevi iza katalizatora, ubacen je distancer (parce cevi),
izvucen je navoj iz cevi auspuha i navaren na distancer da bi sonda mogla da se usrafi.
Sve to je na kraju zavareno u kontra smeru od prvobitnog polozaja.
Primenio sam resenje od reske kolege sa foruma,
http://www.arcs.org.rs/forum/viewtopic. ... 6#p1402596
Inace kad sam resio to da uradim shvatio sam da u katalizatoru nema saca, skroz je bio supalj
Inace greska mi se vise ne pojavljuje, "knedla" je i dalje prisutna (moguce da to i nije problem zbog kog se knedla javlja), a potrosnju nisam pratio.
Pozz
- moth3
- Garaža: d(-_-)b
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dizne ili nesto drugo?
Razlozi za zadrzavanje gasa, a u vecini slucajeva i knedle je fals vazduh. Jedina dilema je gde vuce. Ja sam iscitao pola neta dok nisam uspeo da nadjem gde je vukao. Prvo naravno pregledaj crevo od protokomera do kucista, cisto da se eliminise. Zatim ona dva crevca od dekle do usisa. Jedno ide u crevo pre kucista gasa, a drugo ide iza u evaporation ventil. Kod mene je bio problem da se ler nije spustao sa 2000 obrtaja, a greska je bila bas u tom ventilu. On se nalazi iza kucista gasa, malo plasticno cilindricno sranjce, i na njemu zna da vuce.

Skini ga, unutra bi trebalo da ima plasticni cepic i na njemu opruga. Pregledaj kakvo je stanje, eventualno malo rastegni oprugicu, namazi malo i vrati.
Skini ga, unutra bi trebalo da ima plasticni cepic i na njemu opruga. Pregledaj kakvo je stanje, eventualno malo rastegni oprugicu, namazi malo i vrati.
Nema gorih ljudi od alfista.
- Dragon
- Saradnik Uprave

- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dizne ili nesto drugo?
S tim da je normalno da gas malo zastane na 1.500 obrtaja.
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- monza74
- Garaža: 035senje
- Lokacija: cuprija
Post
Re: Dizne ili nesto drugo?
ja sam imao isti problem sa trzanjem...tri bombine lose rade,od 8 svecica samo dve bele,,,a nove ngk,,,nove,,,zimi jedva palio pa sad proguta ali ide slabije...