Alfa Romeo 159 V6 3,2 JTS Q4

Generacija najlepših Alfinih automobila iz novije istorije
Sa
Sasha
Drug Član
Drug Član

Alfa Romeo 159 V6 3,2 JTS Q4

Čet Dec 11, 2008 11:58 pm

Ona je kao lepa žena. Elegantna i graciozna, prelepih linija i oblina. Izgleda fenomenalno. Ali, narav joj je malo nezgodna. Zna biti žestoka, pa pomalo plaha i hirovita. Da, to je Alfa Romeo 159 sa motorom V6 od 3,2 litra, ukupno 260 KS i pogonom 4x4.

ako ovo može zvučati otrcano i poznato, Alfa Romeo, u svesti svakog pravog automobilskog zaluđenika, zauzima posebno mesto. Ipak, to je potpuno tačno, a razlog su specifičnosti ove marke i njena pozicija u industriji i istoriji, što je onome ko automobile voli iz pravih razloga, veoma bitno.

Međutim, iako slavna i poznata, ova kompanija je videla dosta tmurnih dana i opasnosti koje bi neke druge, manje harizmatične kuće, odavno zbrisale iz aktuelnog kataloga automobilske industrije. Alfa Romeo i dalje postoji i napreduje, na pomalo čudan i sebi svojstven način, zahvaljujući prvo italijanskoj Vladi (država je bila jedan od prošlih vlasnika kompanije), potom grupi Fiat, a ne treba zaboraviti ni armiju fanatičnih obožavaoca ove marke i element čiste sreće koji se teško može definisati. Sve ovo je bilo dovoljno da kompanija i dalje opstaje, dok je njena pozicija na tržištu sasvim posebna.
Moderna renesansa Alfa Romea je vezana za model 156 koji je predstavljen 1997. i koji je privukao pažnju brojnih, prvenstveno, evropskih kupaca. Ljudi koji do tad nisu ni pomišljali na kupovinu Alfe su, na prepad, bili zavedeni čistom lepotom linija, decentnim enterijerom i potentnim agregatima, što je za rezultat imalo odličnu prodaju u brojnim verzijama i relativno dug tržišni vek. Osim toga, da bi profil ovog automobila bio kompletan, treba spomenuti i brojne uspehe na stazi. Definitivno, veoma uspešan model i važan za Alfu.

Lepa naslednica
Automobil koji je ovaj put sa nama je Alfa 159, naslednik popularne 156-ce. Iako je evolucija direktna i vidljiva, 159-ka je mnogo više od samo ”naslednice” jer je reč o potpuno novom, modernijem i većem automobilu, koji predstavlja ozbiljan korak napred i to u svakom pravcu. To automobil čini ozbiljnim ”igračem” u interesantnom, ali ”negostoljubivom” segmentu srednje klase u kojem godinama caruje nemački triling (Audi A4, BMW Serije 3 i Mercedes C Klase).

Ipak, možda bi odmah trebalo reći da Alfa 159, iako, po svim parametrima u toj klasi, nije njen tipičan predstavnik. Svojim stilom, dizajnom, opremom i opštim utiskom, ona je za nijansu drugačija i predstavlja poseban pogled na ovaj segment. I ona nije stvorena za ljude koje u životu interesuje samo puka forma, nego za osobe koje cene suštinu i poseban put ka njoj, bez obzira na cenu ili teškoće sa kojima se mogu susresti. Ako bi smo hteli da nađemo neki kolokvijalan primer, mogli bi taj odnos da predstavimo kroz sledeću situaciju i filmsku industriju. Osoba ”A” će se gurati u redu da pogleda najnoviji holivudski block buster, pun specijalnih efekata i preplaćenih glumaca, samo da bi uživala u najnovijoj produkciji o kojoj svi pričaju, dok će osoba ”B” radije izabrati umetnički film, snimljen sa skromnim budžetom i nepoznatim kastingom. I tako će osoba ”A” imati prilike da vidi kompjuterski doterane scene, slabu glumu i lažne suze, dok će ”B” uživati u pravoj umetnosti, iskrenim emocijama i delu koje će biti zapamćeno... Možda već i pretpostavljate, osoba ”A” će posle projekcije sesti u neki od nemačkih modela (Audi, BMW, Mercedes), dok će ”B” na parkingu čekati Alfa Romeo 159...

Emocije pretočene u linije
Iako su Alfe ponekad bile dizajnerski čudne ili nelogične, ni jedna do sad nije bila ružna. Tako ni nova 159, koja se može pohvaliti elegantnim linijama, smirenim, ali i agresivnim oblicima kao i konturama koje asociraju na snagu, brzinu i dinamiku u svakom pogledu. Veza između modela 156 i 159, nesumnjivo postoji, ali je karoserija potpuno nova i veća, a svi oblici su unapređeni.

Prednji deo je identičan sa kupeom Brera i karakterišu ga farovi sa po tri svetlosna elementa, tradicionalni znak, većih dimenzija nego kod prethodnika i ”namrštene” linije koje, kada se vide u retrovizoru, izazivaju respekt.

Gipki, ”mišićavi” bokovi i naglašene obline koje se sužavaju ka zadnjem delu izgledaju zaista seksi. A tek ”zadnjica”... Au! Baš onakva kakva treba. I iako nema posebno autentičnih detalja i oblik zadnje svetlosne grupe podseća na rešenje sa modela 156, naravno, modernizovano, sve je tu. Konačno, reklo bi se da je dizajner 156-ice, Italijan Walter De Silva još pre deset godina predstavio veoma uticajan oblik koji su njegov kolega, Giorgieto Giugiaro i kuća Italdesign, kod 159-ke unapredili, dobivši nove i sveže linije, van svake sumnje jedinstvene i prepoznatljive u okviru industrije.

Jedan od najpopularnijih detalja na Alfi 156, sakrivene kvake zadnjih vrata, nije prenet i na novi model. Razlog je taj, što nova 159-ka ne sme biti previše ekscentrična jer treba da se dopadne široj publici a ne samo fanovima marke.
Sve u svemu, veoma uspeo dizajn, autentičan i lep, a pri tom, sa svim elementima kuće. Nema šanse da je pomešate na ulici ili da je ne prepoznate na prepunom parkingu. Dovoljan je letimičan pogled pa da primetite ovaj automobil u masi drugih.

Pomak u enterijeru
Napredak na polju dizajna je doneo i povećanje dimenzija (DxŠxV - 4660x1828x1422), što Alfu 159 čini prilično velikim automobilom. Međuosovinski razmak od 2700 mm svakako pomaže povećanju prostora u vozilu, pa samim tim i komfora.

Jedna od najvećih zamerki prošlih modela je bio slaba završna obrada u unutrašnjosti. I to je ”proganjalo” Alfu godinama. Ali, kod 159-ke možemo mirne duže da konstatujemo kako je italijanski proizvođač sustigao konkurenciju, poznatu po ”čvrsto zavrnutim šrafovima”. Nema više onih šumova i ”nežnih” pa i manje nežnih šaputanja u vožnji, koja vremenom prerastaju u ”zvocanje” i kao ”gunđanje” iritiraju vozača. A tu onda, sve priče o lepoti i ljubavi dolaze na ozbiljnu proveru...

Kompletan utisak korišćenih materijala i kvaliteta je na visokom nivou. S obzirom da je testirani model imao High paket opreme, dakle sam vrh, enterijer je bio veoma prijatno mesto za boravak. Naročito za vozača i suvozača, dok je putnike na zadnjim sedištima, ipak, pomalo mučio nedostatak prostora.

Dizajn komandne table je jednostavan, ali moderan i lep. Dva velika kontrolna sata, sa displejom bord kompjutera između, dominiraju prostorom ispred vozača. Centralna konzola sadrži sve potrebne komande, a merači temperature, nivoa ulja i goriva su tradicionalno montirani u nizu sa natpisima na italijanskom. I, takođe, u duhu te iste tradicije okrenuti su vozaču, te praktično nevidljivi sa pozicije suvozača. Uostalom, Alfa je uvek bila vozilo za pomalo egocentrične osobe. I na kraju krajeva, šta tu neko drugi ima da se meša u odnos između ”njega i nje”, vozača i Alfe.

Naše zamerke na unutrašnjost bi se odnosile uglavnom na poziciju komandi klima uređaja, koje se nalaze na samom dnu centralne konzole i pomalo su nepristupačne. Nisu nas oduševile ni komande bord kompjutera, smeštene na ručicama iza upravljača kojima se aktiviraju brisači i pokazivači pravca, ali šta je - tu je! I ovo je čisto individualno zapažanje.

Čista lepota
Zahvaljujući High paketu opreme, enterijer je bio obložen kožom, a lep detalj je i pravi aluminijum koji je postavljen centralnoj konzoli. Lepo. Zaista, lepo...

Osim na udobnim, odlično profilisanim, kožnim sportskim sedištima sedišta, ovaj plemeniti materijal se nalazi i na oblogama vrata. Pozicija za upravljačem je sasvim dobra, ali pod uslovom da vozač nije izuzetno krupnog rasta, recimo preko 190 cm. Ako je to slučaj, može biti problema.

Ipak, unutrašnjost dobija visoku ocenu. Ergonomija, udobnost, opremljenost i dizajn su glavni aduti, a ne treba zaboraviti ni kvalitet i napredak na tom polju koji je ostvaren. Pažljivom posmatraču će biti zadovoljstvo da pronađe sitne, šarmantne, detalje unikatne za ovaj automobil, koji samo pokazuju sa koliko se ljubavi, pa i strasti, pristupilo stvaranju 159-ke. Među njih ubrajamo samo neke kao što su digitalni brojač kilometara koji izgleda kao analogni ili diskretni natpisi ”Alfa Romeo” na naslonima za glavu...

Motor, plebejskog porekla...
Alfa Romeo 159 se na tržištu pojavljuje sa osam agregata, četiri benzinska i četiri dizel. Kod nas se našao model sa najsnažnijim benzinskim, od 260 KS koji potiču iz 3,2 litre i šest cilindara u V rasporedu. Ta snaga se prenosi na sva četiri točka preko novog i naprednog Q4 sistema. Dakle, imali smo prilike da vozimo najbolju i najsnažniju 159-ku.

Iako bi se nekom moglo učiniti da je taj V6, u stvari, isti agregat koji se ugrađivao u Alfu 156 GTA, istina je drugačija. Iste snage i zapremine (260 KS i 3,2 litra), ali potpuno drugačije tehnike i porekla, ova dva agregata imaju malo toga zajedničnog. Naime, fantastični 3,2 V6 iz GTA se više ne proizvodi, jer ne zadovoljava ekološke norme! Zato je zamenjen modernim motorom, koji ispunjava sve standarde. I dok je stari 3,2 V6 bio, u potpunosti, delo inžinjera Alfe, novi, koji smo imali na testu, je razvijen od strane GM-a, za ugradnju u Saab, Opel i Holden. I on ima više modifikacija od strane italijanskog proizvođača. Čak je i platforma, identična sa platformom koja je trebala da se ugrađuje u Saab, ali kako se švedski proizvođač povukao iz projekta, Alfa je za sad jedina.

Osetljivo pitanje
Ovakav, pomalo frapantan, razvoj situacije je rezultat, neuspelog ”flerta” GM i Fiata, koji je na sreću obe kompanije završen. Ipak nešto od tehnologija i sklopova je došlo u Alfu. Tradicionaliste, osetljive na činjenicu da Alfa nikad nije delila mehaniku i da je uvek imala vrsne inženjere i know-how, može da ljuti ovakav tehnički profil, omiljene marke, ali realno, razloga za brigu nema. I motor i platforma su veoma kvalitetni i neće štetiti imidžu kuće.

Za razliku od starog 3,2 V6 motora, ovaj nema tipičan zvuk i ”urlik” prilikom vožnje na visokim obrtajima. Jedine prilike gde možete čuti V6 su na niskim obrtajima prilikom dodavanja gasa i pri obrtajima, opasno blizu, crvenom polju, što je prilična šteta jer potentan motor, koji ”diše” kroz dupli izduv treba, tako i da zvuči odlično, što vlasniku može samo da prija.

Imajući u vidu zapreminu, snagu i obrtni moment od 322 Nm, agregat je spreman da ispuni sve želje vozača. Pravo vreme da od njega tražite mnogo je kada kazaljka obrtomera pređe 4500 obrtaja, a vrhunac od 260 KS se dostiže na 6200 obrtaja u minuti.

Uvek je žedna
Performanse su na nivou koji je i očekivan, pa tako za skok na 100 km/h treba 7 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 240 km/h. Iako ovo nisu neke fantastične vrednosti, nisu ni male, jer odziv na gas je momentalan, dok su međuubrzanja osetna. I to ovaj automobil čini ozbiljnim ”oružjem” u iskusnim rukama.

Model 159 sa našeg testa imao je šestostepeni manuelni menjač, koji je, takođe, iz GM proizvodnog programa i potpuno je dorastao zadatku. Kratka ručica i dobro odmereni prenosni odnosi su pomogli performansama, ali se prilikom promene iz druge u treću, ponekad pojavljuju smetnje. Da, i to je dokaz da ništa ne može biti savršeno.

Pored ovog menjača, dostupna je i automatska šestostepena transmisija, odnosno poznati Selespeed menjač Alfe. Sa njim su performanse za nijansu slabije (ubrzanje - 7,2 s) ali pruža i više komfora.

Imajući u vidu, zapreminu, snagu kao i suštinu ovog automobila, fabrički podaci o prosečnoj potrošnji od 11,5 litara su svesno zanemareni. Čak ih i bord kompjuter ”pobija” pokazujući ”skromnih” 22 litra na 100 km. U praksi, pokazalo se da gorivo prosto nestaje, a skazaljka pokazivača kao da je ”živa” i stalno se kreće. Tako, recimo, za relaciju Novi Sad - Beograd, samo u jednom pravcu, bez mnogo ”egzibicija” sa pedalom gasa, potrebno je oko 1.500 dinara!

Ali, naravno, sve to je danak onome što ova lepotica pruža.

Trakcija bez mana
Snažan i raspoložen motor je samo jedan deo priče o voznim svojstvima Alfe 159 3,2 V6 Q4. Drugi deo se mora posmatrati kroz priču o ogibljenju i prenosu.

Naime, donji postroj je klasičan, sa dvostrukim trouglastim ramenima napred i multilinkom nazad, što nije ništa revolucionarno ali samo po sebi omogućava solidno ponašanje na putu. Ovaj model, međutim, ima nov i napredan sistem pogona na sva četiri točka nazvan Q4 koji obuhvata tri diferencijala radi najbolje distribucije snage i kontrole vozila.

U praksi, to znači da se Alfa veoma sigurno i precizno vozi, a brzi prolazak kroz krivine ne predstavlja problem nego zadovoljstvo. Sa ovim tehničkim layoutom i motorom, 159-ka je opasan konkurent modelima Audi A4 Quattro ili BMW 330 Xi.

majući prilike da provozamo ovaj automobil uskim i krivudavim putevima, možemo sa sigurnošću da tvrdimo da upravljivost njegova jača strana, ali se pri oštrim kočenjima i skretanjima može osetiti i težina uslovljena tehnologijom. Naime, sa svojih 1680 kg, Alfa 159 nije ”mršava, već elegantno popunjena Italijanka”. Uz pomoć elektronike i dobrih kočnica, ta masa se i ne oseća previše, ali je uvek treba imati u vidu. Prilikom prelaska preko loše podloge i neravnog asfalta, 159-ka je tvrda i glasno negoduje. No, nije neudobna, što je najvažnije.

Jaka oprema, ali i jaka cena
S obzirom da smo na testu imali sam vrh u okviru porodice Alfe 159, logično je da su svi luksuzni detalji i elektronske ”igračke” i pomagala bili prisutni. Na njihov broj i funkciju ne treba trošiti reči, samo je dovoljno reći da je ovako opremljena Alfa 159 potpuno, ako ne i blago iznad, konkurencije.

Hladan tuš je došao u obliku cene koja iznosi 45.135 evra, što je ozbiljan novac za koji se mogu dobiti i snažniji i veći automobili. Da su Alfe uvek bile skupe, to je poznato decenijama, ali ova cena je, ipak, za naše uslove previsoka, imajući u vidu segment i konkurenciju. Opet, sa druge strane treba uzeti u obzir šta se za ovaj, veliki, novac dobija. To je automobil velike upotrebljivosti, dominantnog ponašanja na putu, snažnog stila, šmeka i imidža, kao i sofisticirane tehnologije.

ako, posmatrajući motor, menjač i platformu, ne više apsolutno italijanska, Alfa 159 je zadržala latinski duh i šarm, koji je i dalje vidljiv i nije nestao pod naletom globalizacije koja uvek prvo pokosi autentičnost. Oslobođena lošeg kvaliteta, slabe završne obrade i reputacije nepouzdanosti, Alfa Romeo 159, sa pravom, se može nazvati adekvatnim konkurentom nemačkoj trojci koja je do sad, u ovoj klasi, bila neprikosnovena. Iako u nekim momentima slična njima, u drugim i dalje svoja, 159-ka je uspela da se nužno modernizuje, bez gubljenja svojih osobina koje je i čine pripadnicom familije Alfa. Stoga, ona predstavlja atraktivnu alternativu svim kupcima, dovoljno solventnim da razmišljaju o ovakvom automobilu.

Konačno, Alfa Romeo 159 se nameće kao logičan izbor koji u sebi krije mnogo više od pukog iskazivanja statusa. I naravno, imati Alfu uvek daleko više govori o duhu, nezavisnosti i stilu njenog vlasnika, nego o ”izdašnosti” njegovog računa u banci...

I zato, na kraju, samo za uzdahom, možemo reći: Ciao bella!

By Hemi
Korisnikov avatar
mishkom
Lokacija: Negotin
Postovi: 182
Pridružio se: Ned Dec 07, 2008 12:50 pm

Re: Alfa Romeo 159 V6 3,2 JTS Q4

Pet Dec 12, 2008 3:08 pm

Nema slike :banghead:

Kako sam prcitao prvu recenicu bilo mi je jasno o cemu se radi.. Citao sam taj text mali milion puta....
Korisnikov avatar
Woodoo
Garaža: Službeni
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 225
Pridružio se: Sre Dec 10, 2008 3:14 pm

Re: Alfa Romeo 159 V6 3,2 JTS Q4

Pet Dec 12, 2008 8:44 pm

Moze ova zver da se kupi za 10-ak hiljada manje, nova, ali treba i tolike pare dati.
Korisnikov avatar
Vuk 166
Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98
Lokacija: NI
Lokacija: 18000
Postovi: 1392
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:20 pm

Re: Alfa Romeo 159 V6 3,2 JTS Q4

Pet Dec 12, 2008 8:50 pm

Ovo jede malu decu :shock: ,plasim se sta bi bilo kada bi je posedovao...nece ona da ide auto putem 120.... :blackeye:
Korisnikov avatar
dexxxter
Garaža: 156 2.0 TS 16v
166 Facelift 3.2 V6 24v
Lokacija: Beograd
Postovi: 967
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:32 pm

Re: Alfa Romeo 159 V6 3,2 JTS Q4

Ned Dec 14, 2008 11:37 am

Koji V6, a da ne pricamo o 3.2, ide (samo) 120 auto putem?!?
Slika
Korisnikov avatar
Vuk 166
Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98
Lokacija: NI
Lokacija: 18000
Postovi: 1392
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:20 pm

Re: Alfa Romeo 159 V6 3,2 JTS Q4

Ned Dec 14, 2008 11:49 am

Paa toliko je ogranicenje :D 120 sam dao kao primer a poenta posta je bila da sa takvim kolima tesko da mozes da vozis polako... :grin:
Korisnikov avatar
dexxxter
Garaža: 156 2.0 TS 16v
166 Facelift 3.2 V6 24v
Lokacija: Beograd
Postovi: 967
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:32 pm

Re: Alfa Romeo 159 V6 3,2 JTS Q4

Ned Dec 14, 2008 11:51 am

zaboravio sam... :scratch: :scratch: :scratch:
Slika
Korisnikov avatar
Tihomirce
Contact:
Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD
Lokacija: Arandjelovac
Lokacija: Arandjelovac
Postovi: 4379
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:24 pm

Re: Alfa Romeo 159 V6 3,2 JTS Q4

Ned Dec 14, 2008 12:31 pm

Ma može i tih 120Km/h , samo da nevadi iz druge brzine :doh: :rotfl: :rotfl:
Slika
Korisnikov avatar
alessandro
Garaža: 1998 Lancia Delta HPE 1.6 16V
Lokacija: Republic of Srpska
Postovi: 372
Pridružio se: Pet Dec 05, 2008 12:08 pm

Re: Alfa Romeo 159 V6 3,2 JTS Q4

Ned Dec 14, 2008 4:36 pm

Mislish iz prve :cool:
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
Everything should be made as simple as possible but not simpler.
Korisnikov avatar
speedfreak968
Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti
Lokacija: Bgd
Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Postovi: 2510
Pridružio se: Uto Nov 25, 2008 10:52 am

Re: Alfa Romeo 159 V6 3,2 JTS Q4

Pon Dec 15, 2008 1:30 pm

jok bre, iskljuchivo u rikverc... :P
Slika
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Korisnikov avatar
alfaholic
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05.
Lokacija: Pancevo
Postovi: 1121
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 8:16 pm

Re: Alfa Romeo 159 V6 3,2 JTS Q4

Uto Dec 16, 2008 12:40 am

Kakva steta za ovaj automobil zbog tako slabe prodaje... Bice redak kod nas, ne znam kako ce da se drzi kao polovnjak, ali ako cena bude bila kao i sa Alfama uopste, bice to odlicna kupovina, samo ne znam koliko ce delovi i odrzavanje kostati s obzirom na tako mali broj prodatih primeraka...
Korisnikov avatar
Dzoni Romeo
Lokacija: Bg
Postovi: 23
Pridružio se: Uto Jan 06, 2009 3:49 pm

Re: Alfa Romeo 159 V6 3,2 JTS Q4

Uto Jan 06, 2009 4:08 pm

Alfa romeo 159 je jedna od najlepsih koje je Alfa izbacila na trziste. :arflag Stvarno za tako relativno prihvatljive pare ( oko 30 000) moze da se uzme nov. Kod nas je prodato svega oko 20ak komada ja mislim :cray: . A sto se tice cene polovnjaka, najbolji primer ti je da auto 2006 godiste kosta vec svega 20 000 e. Sto znaci da ga je uhvatila standardna groznica svih Alfi ...
Korisnikov avatar
PreddyBaer
Garaža: Alfa Romeo 159 3.2JTS Q4 SW Ti
Alfa Romeo 146 1.6 boxer
Lokacija: Berlin
Postovi: 6
Pridružio se: Sub Apr 19, 2014 10:08 am

Re: Alfa Romeo 159 V6 3,2 JTS Q4

Sub Apr 19, 2014 11:24 am

vozim doticnu "puniju" gospodju i apsolutno sam odusevljen njome. ok, ima jedan detalj koji nije bas najslavniji, a to je da se uvek rasplacem (od muke) na benzinskoj pumpi. no nije da nisam znao sta me ceka!

sada skupljam lovu za modifikaciju izduvne grane da joj oslobodim jos nekih 30ak konja, a onda remaping!

uzeo specijalnu izlozbenu cicu sa svega 340 km na cajgeru za svega 36k EUR. sa nekim specijalnim stvarima unutra, jako retka!
Korisnikov avatar
erdeljan
BANOVAN
Contact:
Garaža: Beli fijaker
Lokacija: Malmo
Postovi: 9404
Pridružio se: Ned Dec 26, 2010 10:54 am

Re: Alfa Romeo 159 V6 3,2 JTS Q4

Sub Apr 19, 2014 11:40 am

:yahoo: slobodno predstavi auto u virusu ;)
Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
Korisnikov avatar
AckeB
Drug Član
Drug Član
Garaža: Gtv 916 2.0 Twin Spark Ph2
BMW e63 630i N52B30 6 Spd Manual
Mercedes Benz S210 E270 CDI Avantgarde

Ex Alfa Romeo
- 2001 Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark
- 2000 Alfa Romeo 146 1.9 JTD 8v
- 2005 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm 16v
Lokacija: Sremska Kamenica
Lokacija: Sremska Kamenica (NS)
Postovi: 1635
Pridružio se: Sre Jul 24, 2013 3:08 pm

Re: Alfa Romeo 159 V6 3,2 JTS Q4

Sub Apr 19, 2014 12:01 pm

:podrzava :arflag
Un amore, una vita - Alfa Romeo
Korisnikov avatar
bums85
Contact:
Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS
Lokacija: Las Vegas
Lokacija: Kacarevo
Postovi: 4665
Pridružio se: Uto Jan 12, 2010 11:11 am

Re: Alfa Romeo 159 V6 3,2 JTS Q4

Sub Apr 19, 2014 2:48 pm

:podrzava i slike obavezno :)
Slika

Povratak na “Alfa Romeo 159 | Brera/Spider | 8C Comeptizione/Spider”