MiTo i Giulietta idu u istoriju?
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
MiTo i Giulietta idu u istoriju?
Vise na: http://www.autoexclusive.rs/vesti/inter ... u-istoriju
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: MiTo i Giulietta idu u istoriju?
Tih članaka o tome da se MiTo i Giulietta gase ima 5 tona, ali u suštini u njima nema nikakve logike.
za početak siguran sam da će te modele gurati najmanje normalan životni ciklus od 6 godina, ako bi pratili šta se dešavalo sa 147-icom, možda dožive i 7-8-9 godina proizvodnje uz izmene i osvežavanja. Drugo, koja je logika da naprečac pogase jedina dva modela koja se proizvode i prodaju (8c i 4c su finansijski vrlo skromni projekti).
Ok je da prvo postave na noge sve te novitete o kojima pričaju pa da onda razmišljaju šta da rade sa malim automobilima na prednji pogon, ali mislim da su im planovi o novim modelima mnogo veći nego što im novčanik to dopušta i da ćemo se još nagledati i MiTa i Giuliette u sledećih nekoliko godina. A i kad im dođe vreme za zamenu biće skroz glupo da izađu iz segmenta u koji svi drugi koji u njemu nikad nisu bili ulaze (mada s obzirom da su Italijani u pitanju takva nelogičnost nije isključena)
za početak siguran sam da će te modele gurati najmanje normalan životni ciklus od 6 godina, ako bi pratili šta se dešavalo sa 147-icom, možda dožive i 7-8-9 godina proizvodnje uz izmene i osvežavanja. Drugo, koja je logika da naprečac pogase jedina dva modela koja se proizvode i prodaju (8c i 4c su finansijski vrlo skromni projekti).
Ok je da prvo postave na noge sve te novitete o kojima pričaju pa da onda razmišljaju šta da rade sa malim automobilima na prednji pogon, ali mislim da su im planovi o novim modelima mnogo veći nego što im novčanik to dopušta i da ćemo se još nagledati i MiTa i Giuliette u sledećih nekoliko godina. A i kad im dođe vreme za zamenu biće skroz glupo da izađu iz segmenta u koji svi drugi koji u njemu nikad nisu bili ulaze (mada s obzirom da su Italijani u pitanju takva nelogičnost nije isključena)
- erdeljan
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Beli fijaker
- Lokacija: Malmo
Post
Re: MiTo i Giulietta idu u istoriju?
viewtopic.php?f=50&t=14797&p=1484496#p1484496
Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: MiTo i Giulietta idu u istoriju?
Ako se želi ići na cifru od 500.000 primeraka godišnje onda treba imati predstavnike i u najvažnijim segmentima, a pogotovo onim nižim sa prihvatljivijom cenom. Alfi treba širenje game na svim frontovima, a ne gašenje ovo malo modela.
Moguće da je problem u interpretaciji, da neće biti zamene ovih modela, ali će biti evolucije, redizajna i slično!? Naravno, nije neverovatan ni takav scenario, naučili smo da je sve moguće
Koliko sam razumeo konačan i definitivan plan bi trebao biti zvanično objavljen tokom maja ove godine. Sigurno da je ponešto procurelo do novinara, ali sačekao bih ipak objavu nadležnih lica pre bilo kakvih interpretacija.
Evo isečka iz TG članka u kome je intervjuisan Alfin šefa marketinga Alberto Cavaggioni: "When pushed on whether Alfa could build volume back into the range with a crossover or SUV, Alberto again pointed to the big company announcement on May 6..."
Ceo članak:
http://www.topgear.com/uk/car-news/alfa ... 2014-03-19
A ovako su Hrvati preneli vesti:
"Slijedit će ga potom modeli Giulia (limuzina i karavan srednje klase) te Alfetta (limuzina i karavan više srednje klase). Plan predviđa i proizvodnju manjeg crossovera, kao i velikog SUV modela do 2018. Gradski Mito i kompaktna Giulietta pritom će ostati modeli donjeg doma buduće game. Jasno je da Fiat Chrysler ima doista velike planove za Alfu i očekuju prodaju od pola milijuna primjeraka godišnje do kraja dekade (prošle godine 100.000)."
Moguće da je problem u interpretaciji, da neće biti zamene ovih modela, ali će biti evolucije, redizajna i slično!? Naravno, nije neverovatan ni takav scenario, naučili smo da je sve moguće
Koliko sam razumeo konačan i definitivan plan bi trebao biti zvanično objavljen tokom maja ove godine. Sigurno da je ponešto procurelo do novinara, ali sačekao bih ipak objavu nadležnih lica pre bilo kakvih interpretacija.
Evo isečka iz TG članka u kome je intervjuisan Alfin šefa marketinga Alberto Cavaggioni: "When pushed on whether Alfa could build volume back into the range with a crossover or SUV, Alberto again pointed to the big company announcement on May 6..."
Ceo članak:
http://www.topgear.com/uk/car-news/alfa ... 2014-03-19
A ovako su Hrvati preneli vesti:
"Slijedit će ga potom modeli Giulia (limuzina i karavan srednje klase) te Alfetta (limuzina i karavan više srednje klase). Plan predviđa i proizvodnju manjeg crossovera, kao i velikog SUV modela do 2018. Gradski Mito i kompaktna Giulietta pritom će ostati modeli donjeg doma buduće game. Jasno je da Fiat Chrysler ima doista velike planove za Alfu i očekuju prodaju od pola milijuna primjeraka godišnje do kraja dekade (prošle godine 100.000)."
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER