Danas dobijam od drugara cetiri vakumetra i on ce da odradi sinhronizaciju, jer ima iskustva. Javicu Vam sta smo uradili, a voleo bih da mi spike posalje upustvo kako se ti karburatori sinhronizuju. Jos ako bi bilo neko radionicko upustvo za tu vrstu karburatora sa slikama i skicama ( poprecni presek karburatora, cemu koji deo sluzi i kako se podesava ), bio bi Vam zahvalan i .
nema tih uputstava,mozda neki stari majstor,ali davno sam nalazio na stranim forumima da su imali razlicite plovke u karburatorima i bili su oznaceni u gramima,pa su se tako i drugacije stelovali nivoi goriva
za sinhronizaciu je nabolje da se nakaci vakumetar na drugi i treci cilindar i tako usteluju na centralni sraf a posle na svakom grlu pored vakum creva ima sraf i na njega se steluje ali ne secam se koliko treba da bude,milsim da je nesto oko 0.30bara po grlu
Nema problema spike, dogovor je pao za subotu da odradim auto. A svaka informacija je dobro dosla, slobodno kad mozes ti mi posalji na pp. Sto se tice karburatora na drugim autima, dobro sam ih savladao zahvaljujuci mom starom ali dobrom komsiji-majstoru.
Da li na forumu ima tema o pranju benzinskih i plinskih dizni na autu i kakva su iskustva po tom pitanju?
te alfine dizne se ciste vrhom hemijske olovke koliko su veliki,ha ha
salu na stranu ali benzinske dizne skoro da i ne mogu da se zapuse ili zaprljaju a vazdusne,one manje koje su vazdusne e one umeju da se zapuse i onda na leru na tom cilindru otresa i frkce a normalno ide i prima gas,a njih ocistis sa licnom od celicne cetke
stave se na menzure da se ispitaju pre i posle ciscenja u kadi,a probao rucno sa kontra duvanjem vazduha i breake cleaner-a,dobio sam miran ler ali u voznji je malo falilo cak i na ubadanje gasa,i na kraju sam ih ipak odneo na ciscenje,a to bi trebalo da ima skoro svaki bolje opremljen servis
a sekvent dizne se otvore i izbrisu,mada se klipcici pojedu i pocnu da brljave,ne diraj oprugicu i ne istrezi je jer se gubi odnos u milisekundi u toku rada,i to sam kupovaso i menjao ali spulne nisu odgovarajuce pa sam prepakivao samo klipcice u moja kucista jer auto nije hteo da radi kako treba
Drugari, javljam Vam se kako sam obecao. Nisam mogao da verujem, kad smo prikacili vakum manometre kakve su razlike bile.
Uspeli smo da ubazimo cimanje motora na leru, ali ne da ga sto posto neutralisemo. Prijatelj, koji je doneo alat za podesavanje, pregledao je i razvodnik paljenja. Video sam da ima aksialnog i radialnog lufta, da ovo sitno i neujednaceno trzanje potice od razvodnika.
Nadam se da me spike nece zaboraviti i da cu dobiti to upustvo, pa bi ponovo probao sam da podesim karburatore. Ako ga stvarno umirim, ima sanse da kupim taj auto.
Znate kako se kaze, pustio bih ja njega, al nece on mene. Vlasnik hoce da ga sredi pa posle, verovatno i za vece pare da ga proda.
Limarija je u odlicnom stanju, motor sasvim korektno minimalno duva i unutrasnjost je na zavidnom nivou, poz......
Ako vlasnik resi da ga proda i pri tom bude korektan sa cenom, evo mene kao novog vlasnika.
Dogovorio bi se sa Vama da ga vidite i da popijemo za srcu i dobro sluzenje.