Kako sam od skora vlasnik Alfe a ranije sam vozio i druge brendove uvek sam manje vise bio po raznim forumima i isao na druzenja koje su isti organizovali kada se za to pruzala priliki i obaveze dozvoljavale.
Kako sam vecinu vremena provodio u NS i BG-u imao sam priliku da upoznam ljude i ARCS i ALFISTI SRBIJE ali nazalost nisam upoznao moje Nislije tj Alfiste.
Ne bi bilo zgoreg da se sva tri a koliko cujem da ukupno postoji 5 klubova Alfi u zemlji ujedini u jedan,a da sve ovo budu podruznice.Napolju cemo izgledati puno ozbiljnije a na nivou zemlje moci ce puno toga da se ostvari.Posecujem sva tri relevantna foruma i digao sam celu pricu svuda.
Kakav je ustvari zamisao,treba da postoji JEDAN KLUB pod jednim imenom dok bi sve bile podruznice.u praksi je vec to postignuto ARCS pokriva BG,ALFISTI RS juznu Srbiju a ALFISTI SRBIJE Vojvodinu.
Kako bi izgledalo uredjenje tog nekog VELIKOG KLUBA?
Posto sve potice od ARCS ako sam dobro shvatio,postojalo bi predsednistvo.Beograd kao centrala sa najvecim brojem clanova bi davao 3 clana a ostale podruznice po jednog.Dakle to predsednistvo bi cinilo 5 clanova.Predsedavajuci bi se rotirali na 6 meseci sa tim da bi uvek jedan clan iz BG-a bio na mestu potpredsednika i odluke bi se donosile vecinskim glasanjem.
Dakle taj klub bi bio zaduzen za dva velika skupa na nivou Srbije ( prolecni i letnji).
Podruznice bi radile na promociji brenada na svojoj teritoriji i shodno tome sprovodile aktivnosti.Takodje postojala bi skupstina gde bi svaka podruznica davala odredjen broj clanova iz koga bi se biralo Predsednistvo i verifikovale odluke istog.Sve se to statutima koje vec imate moze resiti i dopuniti.
E sada da se niko ne nadje uvredjenim,uvek postoje usijane glave koje odbijaju bilo kakav napredak.Mislim da neke stare razmirice treba zaboraviti i dati sansu novom pocetku.Neki probni period bi bio 1 godinu.
Ovim bi se itekako objedinilo clanstvo tj masovnost.
Dosta ljudi bez obzira na pripadnost je podrzalo je ideju postojanja JEDNOG UDRUZENJA NA NIVOU ZEMLJE.
Kako bi izgledalo dalje funkcionisanje.Clanarine koje postoje bi ostale identicne za svaku podruznicu samo bi se dopunski uplacivalo jos neka simbolicna cifra na nivou zemlje.Dacu primer,ako je prosecna cena clanarine 1500 din,mislim da bi svaka podruznica mogla da izdvoji jos 1000 din na ime tog buduceg jedinstvenog kluba.
Tim novcem bi raspolagalo PREDSEDNISTVO.
Ono bi omugucavalo da se pri velikim NACINALNIM MANFESTACIJAMA omoguci dolazak podruznica u smislu ( putarine a ako sponzorstva dozvole sto da ne i goriva ili u krajnjoj liniji besplatne klope i pica tokom VELIKOG SKUPA.)
Sa druge strane podruznice bi imale potpunu nezavisnost u funkcionisanju na svojo teritoriji.
Sta bi sve ovo donelo:pre svega MASOVNOST a sa druge strane SNAGU.jer kada nas ima jako puno sve relevantne institucije ( uvoznici,prodavci auto delova i automobila,drzava i ostali ce nas mnogo ozbiljnije shvatati.Mnogo bi se lakse islo na medjunarodne skupove i u vecem broju i na kraju sliku koju bi slali u javnost bi imala itekako veliku tezinu.
Molio bih sve odgovorne ( ovo je postavljeno na sva tri foruma) da ne brisu ovaj post i da naprave anketu medju clanovima i vide da li su za jedan klub ili za ovakvo stanje kakvo je sada.
Jedno da znate sve nas spaja automobil koje se zove ALFA ROMEO


Dacu jedan banalan primer,bilo da ste iz Vojvodine ili Bg-a krenete na more za Grcku i desi se peh,podruznica je tu...nece biti onog da li pripadas ovom ili onom,to je konkretna i po meni jako velika prednost.
Isto tako juzna pruga krene ka severu i za bilo sta bilo da je upitanju teritorija Vojvodine ili Bg-a moze da se osloni na JEDINSTVENI KLUB i podruznicu te teritorije.Nije u pitanju samo svera automobilizma ako je pomoc u pitanju nego jos xy stvari koje u datom trenutku mogu itekako da znace.Cilj je da se zbilzavamo a ne cepamo i delimo.