


FIAT 1.9 TD
Ugrađivan u Alfa Romeo 145, 146, 155, u dvije varijante: AR67501 i AR33601 (TD CAT, Euro2 motor sa katalizaotrom i EGR-om)
-obujam: 1929 ccm
-snaga: 66kw/90ks @ 4100rpm (4200rpm za TD CAT)
-moment: 186Nm @ 2400rpm (2500rpm za TD CAT)
-provrt/hod: 82.6 x 90 mm
-omjer kompresije: 19.5:1
-ubrizgavanje: indirektno
-pumpa: Bosch VER466 (Bosch VER508 za TD CAT), pritisak na dizama 150 bar
-palenje: 1-3-4-2
-turbopunjač: Garret GT15, pritisak 0.8-1 bar
Slazem se s tim da ta dva motora nemaju nikakve slicnosti i bas iz istih razloga kao sto spominjes bih zaobilazio 2.5 a i zbog potrosnje! Ovaj 1.9 motor se konstrukcijom cini kao jak i izdrzljiv motor i iako je na ovome pukao zupcasti motor je suh i predobro izgleda izvana! Kad uradim onako kao sto planiram sve tj full osvjezenje polumotora mislim da ce biti bas onakav auto kakvim ga zamisljam i ispuniti moja ocekivanja koja cu podijeliti s vama jer planiram prelaziti s njom malo vecu kilometrazuFlavio napisao:Jeste, 2.5 je druga prica. Dok je u dobrom stanju sve je cool al kad dotraje onda kuku majko ... Msm da ovaj scenario ne važi za 2.0 .
Btw, ta 2 motora nemaju veze jedan sa drugim.
Послато са LG-P970 уз помоћ Тапатока
E hvala puno,ovakav savjet sam cekao! Znaci prvo skidam poklopac ventila pa onda kupujem autogile napisao:Imenjače, dobrodošaoAko ikako imaš priliku proveri pre svega kakve su bregaste na tom motoru, druge je nemoguće naći, ni nove ni polovne. Sve ostalo može da se reši.