Kolega da li je neko imao slican problem i da li ga je resio???
Juce ujutro podjem na posao i sve funkcionise besprekorno...greje duva itd!
Na semaforu kod skupstine odjednom ventilator stade sa duvanjem dok na displeju sve stoji uredno kao da je sve kako treba.
Probam sa gasenjem auta jer mi nekada zbog klapni zabaguje i duva bez veze i jedino manuelno moze da duva, medjutim nista.
Dodjem na posao i posle jedno dva sata odem do auta da vidim da nije osigurac i da ga promenim i onako bez veze dam kontakt kad ono ventilator radi jer je sve ostalo na AUTO FULL. Ja se obradovah kao ipak je zabagovo i odem u kancelariju.
Medjutim!
Kada sam polazio kuci naravno dam kontakt i pricekam da se sve iscekira i u tom trenutku se pali i ICS sa radiom i podesenom ventilacijom, temp, brzinom VENTILATORA itd. i sve radi kako treba-DUVA!!!!
U trenutku verglanja sve se automatski pogasi ICS pa i svetla da bi valjda imao jacu struju za verglanje i kada auto upali, sve se ponovo aktivira i to je tako uvek bilo i radilo besprekorno ali VENTILATOR se ne ukljucuje ??????
Sve fore sam probao ali VENTILATOR ni posle gasenja vise nije spreman da proradi sve dok ne prodje bar dva tri sata i samo dok auto ne upali, kako upali VENTILATOR je totalno mrtav!
Da li je mozda onaj mali senzor sa malim ventilatorom koji meri temperaturu u kabini, cujem ga kako se vrti????
Da li neko zna koji mu je?????
Sta mi bi da ovo postavim ovde a ne u servis ????
166 TS problem sa ventilatorom
- alfamen
- Contact:
- Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
- sErGiO
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156SW 1.8TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 166 TS problem sa ventilatorom
Može da bude reostat ventilatora (fanspeed variator). Ja sam imao sličan problem na 155 (ne baš isti ali vrlo sličan), zamena reostata drugim, polovnim je rešila problem. Na 155 se reostat nalazi pored samog ventilatora kabine, koji se opet nalazi iznad samih nogu suvozača, odnosno ispod kasete. Pronađi neki workshop manual, ako već nisi, pa probaj da pronađeš gde se nalazi.
Na 155 izgleda ovako:


Na 155 izgleda ovako:


Purezza di linea e prefezione del meccanismo - Alfa Romeo
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
- alfamen
- Contact:
- Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
- Alex V6
- Garaža: V6 inside
- Lokacija: Srbija
Post
Re: 166 TS problem sa ventilatorom
Na 166 je skroz drugacije. Sva elektronika ventilatora se nalazi na njegovom kucistu, a kontrolise je modul klime ispod ICS-a.
Ovo su simptomi kraja ventilatora. Nekad radi, nekad ne. Na kraju se vise ne pali. Stoji iza pozarnog zida sa desne strane ispod brisaca.
Ovo su simptomi kraja ventilatora. Nekad radi, nekad ne. Na kraju se vise ne pali. Stoji iza pozarnog zida sa desne strane ispod brisaca.
- alfamen
- Contact:
- Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Da li dijagnostika moze da utvrdi tacan problem?
Re: 166 TS problem sa ventilatorom
Ufff ovo mi se ne svidja jer sam letos u Augustu zamenio ventilator, doduse polovnom sa Lancie kape....Nadam se da nije umro jer sam izginuo dok sam ga zamenio!alex v6 napisao:Na 166 je skroz drugacije. Sva elektronika ventilatora se nalazi na njegovom kucistu, a kontrolise je modul klime ispod ICS-a.
Ovo su simptomi kraja ventilatora. Nekad radi, nekad ne. Na kraju se vise ne pali. Stoji iza pozarnog zida sa desne strane ispod brisaca.
Da li dijagnostika moze da utvrdi tacan problem?
- alfamen
- Contact:
- Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
- srdjan_pop
- Garaža: Alfa Romeo 146 1.6 TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 166 TS problem sa ventilatorom
Tipujem da je motorce ventilatora pojelo cetkice. U svakom slucaju mora napolje 

- vuxi
- Contact:
- Garaža: AR 164 TS 2.0 89god - 109kw
- Lokacija: Brus
- Lokacija: Brus
Post
Re: 166 TS problem sa ventilatorom
Meni na alfi 164 se dešava sledeće: Kada dam kontakt sve normalno radi, brzine ventilatora itd.
Kada startujem auto ventilator stane, ne reaguje na brzine. Ispod 500-600 obrtaja kada je auto /to sam slučajno otkrio) ventilator radi normalno.
Ponekad vrlo retko se aktivira i počne da radi...
Ne znam kako na kontakt sve radi lepo normalno a kad se startuje auto neće...
Da nije to zbog loših motorčića za klapne tj onog sklopa sa zupčanicima ili do kontrole klime ili nešto treće???
to je alfa 2.0 ts sa automackom klimom.
Alfamen ako rešiš problem javi obavezno šta je da bih i ja kod mene probao da rešim... pozz
Kada startujem auto ventilator stane, ne reaguje na brzine. Ispod 500-600 obrtaja kada je auto /to sam slučajno otkrio) ventilator radi normalno.
Ponekad vrlo retko se aktivira i počne da radi...
Ne znam kako na kontakt sve radi lepo normalno a kad se startuje auto neće...
Da nije to zbog loših motorčića za klapne tj onog sklopa sa zupčanicima ili do kontrole klime ili nešto treće???
to je alfa 2.0 ts sa automackom klimom.
Alfamen ako rešiš problem javi obavezno šta je da bih i ja kod mene probao da rešim... pozz
lep neki auto ova alfa
- alfamen
- Contact:
- Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: 166 TS problem sa ventilatorom
Problem resen!
Uz pomoc alex V6 nasao sam relej i osigurac od ventilatora koji se nalazi na sredini ispod soferke, kod pozarnog zida.
Osigurac je bio istopljen zbog loseg kontakta i zato je ventilator malo radio a malo nije. Osigurac je od 30 A i stvarno mu nije bilo lako :-)
Uz pomoc alex V6 nasao sam relej i osigurac od ventilatora koji se nalazi na sredini ispod soferke, kod pozarnog zida.
Osigurac je bio istopljen zbog loseg kontakta i zato je ventilator malo radio a malo nije. Osigurac je od 30 A i stvarno mu nije bilo lako :-)
- Alex V6
- Garaža: V6 inside
- Lokacija: Srbija
Post
Re: 166 TS problem sa ventilatorom
Odlicno. Baci pogled na njega za koji dan, da vidis da li je sve kako treba. Desavalo se ljudima da su im se stalno topili osiguraci zbog kvara na ventilatoru. Izgleda da je taj od 30A previse jak.
- alfamen
- Contact:
- Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: 166 TS problem sa ventilatorom
Lepo sam ocistio kontakte, koliko sam mogao i postavio novi osigurac po uputstvu od 30A !
Pustio sam ventilator da radi u svim rezimima pet minta i nisam primetio da se greje.....nadam se i da nece !
Pustio sam ventilator da radi u svim rezimima pet minta i nisam primetio da se greje.....nadam se i da nece !
- alfamen
- Contact:
- Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: 166 TS problem sa ventilatorom
Evo skoro 4 meseca je izdrzala sanacija kontakata na osiguracu ventilatora ali dosao joj je kraj!
Razmisljao sam da sa nekog otpada uzmem kuciste i da zamenim ali razmisljam sto bi to bilo mnogo bolje od mog kojem nije bilo spasa, tako da sam otisao u "kanibal" ipokupovao sve sto mi treba!
Uzeo sam kuciste koje je od 3 do 56 A sa zicom od 4 kvadrata, kao orginal zica!
Uzeo dve spojke i osigurac 30A
Sve ukupno 420din

Zamena trajala nekih 15min sa svim demontazama i montazama zastitnih plastika!
Posle instaliranja pustio ventilator da radi dobrih 15 min i proverio da li se negde greje instalacija....naravno da je mrtva HLADNA
Svakom toplo preporucujem ovaj zahvat jer nije se zezati sa tako jakom amperazom da ne bude izgore Djenka!
Prvo razvaliti staro istopljeno kuciste

Osloboditi zice sa buksnama i otseci buksne tako da kablovi budu slobodni i sa izolacijom

Postaviti zice u lezista predvidjena u spojci i jako stisnuti da skljocne(moze i klestima da se stisne jer treba dosta snage) Prvo jednu pa zatim drugu stranu!

Naravno sve to lepo upakovati i pricvrstiti vezicom ili izolirom da ne mlati!

Razmisljao sam da sa nekog otpada uzmem kuciste i da zamenim ali razmisljam sto bi to bilo mnogo bolje od mog kojem nije bilo spasa, tako da sam otisao u "kanibal" ipokupovao sve sto mi treba!
Uzeo sam kuciste koje je od 3 do 56 A sa zicom od 4 kvadrata, kao orginal zica!
Uzeo dve spojke i osigurac 30A
Sve ukupno 420din


Zamena trajala nekih 15min sa svim demontazama i montazama zastitnih plastika!
Posle instaliranja pustio ventilator da radi dobrih 15 min i proverio da li se negde greje instalacija....naravno da je mrtva HLADNA

Svakom toplo preporucujem ovaj zahvat jer nije se zezati sa tako jakom amperazom da ne bude izgore Djenka!
Prvo razvaliti staro istopljeno kuciste

Osloboditi zice sa buksnama i otseci buksne tako da kablovi budu slobodni i sa izolacijom

Postaviti zice u lezista predvidjena u spojci i jako stisnuti da skljocne(moze i klestima da se stisne jer treba dosta snage) Prvo jednu pa zatim drugu stranu!

Naravno sve to lepo upakovati i pricvrstiti vezicom ili izolirom da ne mlati!

- alfa&omega
- Garaža: Fiat Punto 1.9 JTD
Fiat Coupe 20 VT
Alfa 155 TS 2.0 16V Sport
Alfa 166 2.4 JTD Distinctive
Alfa 147 1.9 JTD Distinctive
Alfa 156 2.5 V6 24V Distinctive - Lokacija: Prijepolje
- Lokacija: Prijepolje
Povratak na “Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT”