






Danas sam sa drugom uradiio sve sto si naveo i ustanovili smo da je sve u redu Ali svecice su katastrofa kao i kablovi, pa cu to ovih dana da zamenim da mi ne napravi jos neke problemelalicspecial napisao:Sve govori da bi trebalo proveriti dovod goriva,kako baca pumpa,da li je zapusen filter da negde ne vuce fals vazduh...Kada radi auto vadi jedan po jedan kabal da vidis da li ima promene zvuka.Znaci kada izvadis kabal ako ima negde promene da hoce da se gasi taj je dobar.Gde nema promene tu ili nemas dobru varnicu ili dizna ne baca dovoljno.Ako svuda menja zvuk kada izvadis kabal onda proveri da li ima benzina dovoljno a to mozes isto lako utvrditi..ali treba ti jos jedan covek..Najlakse ti je na desnoj strani da skines dizne kod filtera za vazduh..odvijes dole ispod nosaca dizni 2 vijka m6 ili za 10 kljuc i izvadis bez odkacivanja konektora diznu po diznu.Na verglanju pustis ga da neko vergla na kratko jedno 3 sec i isto tako i za drugu diznu znaci svaku ponaosob da izbaci benzin u jednu posudu.Spremis 2 posude i na isti interval verglanja uporedis koju kolicinu benzina baca jedna a koju druga dizna..Ako je vrlo priblizno isto predjes na drugu stranu motora i uradis isto.Nije komplikovano ali prvo na ovaj najjednostavniji nacin utvrdis koja je kolicina goriva koju doprema pumpa i salje preko dizni u motor.Samo tako ces znato da li imas dovoljno benzina jer ja sumnjam najvise na to.Za poduhvat sa desne strane motora kod filtera vazduha treba ti oko 5min za proveru ali da kazemo 10 posto nisi verovatno rasturao.Videces da je prosto samo napred i javi mi sta si uradio..bas me zanima..pozz..
u saobracajnoj pise da je 91 a na volanu ima na dva broja : prvi broj je utisnu u metal 25 02 92 . a drugi je farbom napisan 13 mar 1992, okaci cu slike sto sam slikao sutra, Jel to znaci da je uto 92 god ??Los napisao:Cek, cek, '91. godiste a komp stoji sa vozaceve strane?! skini sa "srce" sa volana. Na zabice je, slobodno povuces prema sebi. Kad skines ispod su na jednom od tri kraka ispisani neki brojevi. 'Ajde molim te procitaj ih i posalji ovde. nema potrebe da vadis sijaliceprobaj da raskacis zice koje stoje na prekidacu. dve buskne imaju samo. i ne mozes da pogresis kad budes vracao. kako god da okrenes dobro je
Hvala na informacijama , sutra cu proveriti za stop svetlo, a sto se tice kompjutera nalazi se na vozacevoj strani a ne iza akomulatora, evo slikeLos napisao:Tako je. 92. godiste je. Pobunilo me kad si rekao da ti je kompjuter sa vozaceve strane. tj na unutrasnjem blatobranu sa vozaceve strane. '92. godine su poceli sa eksperimentisanjem IAW Magneti Marelli sistemom ubrizgavanja. Posto se dobro pokazao preneseno je na ostala vozila. Ugradjivao se i u puntice, nove Pande itd.. naravno modernije verzije. Sto se tice stop svetla uradi ki sto ti rekoh, skini buksne sa prekidaca na pedali kocnice i vidi hoce prestati da sija. ako prestane problem je do prekidaca, ako ne, onda do releja ili negde dalje u instalaciji... Relej zadnjih svetala ti je sa desne strane table osiguraca 3.od gore. E da, sto se tice map(zapravo senzora temperature vazduha tj NTC senzor) senzora, ako je ispravan na 25 stepeni treba da pokazuje vrednost ok 2.1kilo-oma.
30753 oznaku nose motori 1.3 ie, 1.3 iel, 1.4 ie, 1.4 iel
907a3b nose oznaku modeli sa katalizatorom
i imas 65KW
p.s. zaboravih, jos jedna mogucnost za nepravilan rad ti je senzor apsolutnog pristiska. on ti se nalazi sa suvozaceve strane na pozarnom limu. Od prilike ispod ruba gde ti je broj sasije
proverio sam map senzor i pokvaren je tj pokazuje 0.61 kilooma pa cu da ga zamenim za neki danlalicspecial napisao:Ako imas nepravilan rad moze da zeza sto kaze LOS map senzor koji ima vakum crevce koje ide na usisnoj grani.Ima dzek na njemu sa 3 pina.Sa suvozaceve strane je vidi se na slici kod pljosnatog gumenog creva usisa.Ako je skidano nesto ranije i nije vraceno vakum crevo na isto mesto-imas na usisnoj grani 2 sisaljke jedna je sira na nju ide vakum crevce mapa a jedna je uza ..ako je zamenjeno odmah auto radi malo neravnomerno.Probas otkacis dzek map senzora a auto radi na benzinu ako na auspuhu malo zapusi i oseti se benzin znaci da je ispravan a ako nema razlike znaci da je rikavela.Od tog senzora zavisi skoro sve,on salje info kompjuteru za paljenje,koliko da ubrizga gorivo kompj. i ume da trosi kao iscepana ako to nije u redu.
lalicspecial napisao:Imas na usisnoj grani bas u tom prevcu gde si obelezio siske jedna ispod druge.Na siru sisku stavi.Ako ti nije prikljuceno crevce kada si probao ne mennjaj map senzor vec probaj kada nakacis crevce.Na kraju plastike ima gumeni produzetak koji se navlaci na sisku od usisa.Moguce da je to nekada menjao koliko znam obicno je svuda plasticno crevo crne boje!Bitno je da dihtuju vakumi u tom delu kako bi map senzor radio..Ja bih to ipak probao..