ljudi,jel zna neko mozda,da li mogu nosac motora sa desnog kosa,da napasujem nekako na levu stranu,kod menjaca?Koja je uopste razlika izmedju ta dva nosaca,meni oni na slici izgledaju maltene isto,sem onih dole rupa za srafove?
Resen problem sto se tice nosaca.Nosaci su,koliko toliko dobri,problem je bio u nosacu izmedju motora i menjaca,naime,jedan od dva srafa kojim je on usrafljen je pukao,i motor je spao na dole,samim tim i nosac,i on je udarao u sasiju i pravio te vibracije i buku.Zasrafio sam drugi sraf,i sve je nestalo,sad je sve normalno,cak se i trzanje rucice menjaca skroz smanjilo,tj nestalo je.Eto to je bio problem.
Elem,imam jos uvek neresen zvuk tak-tak iz predela levog zgloba do menjaca.zamenio sam i levi i desni do menjaca sa manzetnama.Medjutim pri manjim brzinama mi se cuje slabo tak-tak sa leve strane na pravcu i kad motam u levo pri maloj brzini.Menjao pre 2 meseca i homo zglob do tocka na toj strani.Nema razloga da se cuje jer je sve novo i majstor koji mi je radio je stari mehanicar,nikad nisam imao problem sa necim sto je radio.Mada nema sta ni da se pogresi,samo se skidaju stari zglobovi,navuce poluosovina na nove,podmazu sa novom mascu i zategnu srafovi.Ima li neko ideju?
P.S Jedan lezaj je ITN(sa leve strane),H.kineticki i drugi zglob do menjaca je LPR-ov.E da,zvuk se cuje dok se ne zagreje ceo sklop,nekih pola sata,posle toga nista
Poslednja izmena od djolers4 u Uto Dec 24, 2013 6:30 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
tako je, inace za 8v je uvek bio skuplji nego za 16v, ne znam sto ali jedina logika je zato sto je za 8v ceo od metala a za 16v pola plastika pola metal jbg nekad se nije stedelo na materijalu
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Djole,ja sam imao slican problem,samo sto kod mene nije bilo tako,TAK TAK,nego je zavijalo onako,Cijuuu Cijuuu,da te izludi,i to kad predjem 40 na sat.Sve sam zivo radio,i podmazivao manzetne na zglobovima od spolja,misleci da mozda one prave problem,jer su nekvalitetne,i ne znam ni ja sam vise sta.Dok nisam uzo WD sprej,i naprskao mesto gde poluosovina ulazi u menjac,dakle tu unutra i na ulazu sam ga zalio WD sprejom,i od tada je prestalo.Dal se zaglavio bio neki sicusni kamencic,pa ga je WD isterao odatle,dal sta je bilo ne znam,ali uglavnom prestalo je da pisti.Pa probaj i ti tako nesto,mozda uspe.
ima li neko semu crijeva rashladnog sistema za alfu 145 1.6ts (predpostavljam da je slicno kod 155 ts modela )
bih malo da prekontroplisem crijeva i jel to dobro zakaceno sve. Problem je sto autu treba jako dosta vremena da se zagrije (termostat sam mijenjao), a desava se da kad se vec zagrije i kad se vozi kroz grad stani/kreni da podigne temperaturu dosta visoko http://img136.imageshack.us/img136/3749 ... orani7.jpg
bukvalno ide iz krajnosti u krajnost ...
" If you love something let it go, if it comes back to you it's yours. If it doesn't, it never was."
skoro sam bas nesto listao tu temu neko je bio izbacio i slike sta dijagnostika moze da ocitava na 8v ali sad ne mogu da nadjem tu temu niti da se setim naslova, u sustini na toj dijagnostici se ne vidi ni mnogo ni malo ali mislim da je sasvim dovoljno to sto prikazuje
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Probacu da nadjem tu temu po forumu,zanima me bas da procackam malo i to.OMP ti si vozio 155-cu,sta mislis,da li da stavim onaj mali hladnjak za ulje na moju,posto sam ga skinuo sa ovog stranca sto sam kupio,ili da se ne piiiip time,ako ne doprinosi nicemu.Doduse,temperatura ulja mi je isla do 100 stepeni,kad sam pre 20-ak dana isao za Herceg Novi,ako se moze verovati kazaljki.
Prevelika je to temperatura ulja za otvoren put i ove temperature.Meni leti na 40+ stepeni uz cepanje bude tolika temperatura.Najvisa je bila kad sam letos isao u Kragujevac 110C,nisam spustao ispod 150 na autoputu na 35C.Mada i laze satic,za 5-10C.
Pa jbm li ga,doduse,nisam je ni ja stedeo,a imala je oko 300kg tovara rasporedjenog u njoj,plus mene od 85kg,i vozio sam je bas zustro.Ni leti mi nije prelazila tih 100 stepeni na auto putu.Nije neki poso da se namontira taj mali hladnjak,videcu kad me ne mrzi da ga namestim.
Ali i dalje me buni ona famozna crvena lampica "120km/h".Ma svuda sam trazio da vidim sta znaci,i ne mogu da nadjem nigde
Radojica,ako mislis na mali hladnjak,ovaj moj stranac je imao 2.0 motor,i taj hladnjak,moja 155-ca je 1.8 i nema tog hladnjaka.
Nemam sliku ovde,kad dodjem sutra kuci,slikacu pa cu postaviti,inace stoji na suvozacevoj strani,ispred tocka,i ima veliki usisinik za vazduh koji ide na branik.
koliko ja znam taj hladnjak je isao samo na v6 slabije verzije ga nisu imale sem ako nije naknadno ugradjivano jer moze da se kupi i ugradi u sve verzije motora ali nisam siguran da je fabricki isao i na 2.0
u svakom slucaju ako ga fabrika nije ugradila na tvoj motor sto bi ga ti naknadno stavljao, kod mene nije prelazila 100* koliko se secam ni pod najvecim opterecenjem, na otvorenom mora biti manja a treba proveriti i sat dal je tacan
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji