Solidno izgleda, samo mislim da bi se i ovi spicevi morali presaviti par puta, da se uhvati gore, mada se mozda i varam. Koja je debljina ovog alu lima i da li si u mogucnosti cesce da ih stancujes ili eto, prodajes samo taj jedan koji se tu zadesio?
Picking suspension is like getting married - you take the time to look at the options, read the reviews, and try as many as you can. Then you pick one, invest loads of cash in it and then find it has hidden secrets or undesirable characteristics.
E,trenutno imam taj jedan napravljen,uzeo sam materijal od zeta,mislim da je debljine 0,7mm Nema potrebe za savijanjem spica
@Erdeljan,nije problem za to,ali ne pravim velike kolicine,ovo je 1 sto sam napravio cisto da imam pored ovoga sto sam napravio za mene.
Upravo tako, morao bi prodati 10 komada da bi samo isplatio sponzorstvo, a nece ih sigurno prodati 10 u skorije vreme, jos i nije privrednik...
Mogu li druze svratiti kada sam u komsiluku pa da vidim da li odgovara na mojoj, ako odgovara da iskrojis sa mojim limom koji vec imam, naravno za ostalo cemo se dogovoriti, da ne pricamo o biznisu ovde.
Picking suspension is like getting married - you take the time to look at the options, read the reviews, and try as many as you can. Then you pick one, invest loads of cash in it and then find it has hidden secrets or undesirable characteristics.
ja se mislim da odnesem na jedno stovarise ove nacrte i da vidim koliko bi kostalo da ga oni skroje samo ne znam oko ovog savijanja na koliko ide i pod kojim uglom ovaj stepenik???
ipak ja ne bih isao na manje od 1mm debljinu lima, ovih 0,7 mi deluje tanko
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Ukoliko se radi sa ovim prelomima, dimenzija lima moraju biti nesto vece od onih koje je Dusan dao. Najbolje bi bilo da se prikazu sve dimenzije, kolika je sirina zajedno sa bocnim prelomima itd.
Picking suspension is like getting married - you take the time to look at the options, read the reviews, and try as many as you can. Then you pick one, invest loads of cash in it and then find it has hidden secrets or undesirable characteristics.
pa da kad bi neko imao te mere bilo bi super, a jel je moguce da se radi bez preloma lima??? tako bi bilo najlakse ali ne znam dal nece negde da kaci, predpostavljam da bi morala da se pravi rupa u limu za izduvnu granu ili sta vec kao na slikama koje sam postavljao gore
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Najbolje je da se šucpleh (1.5mm aluminijum, 3.55kg) pravi bez "preloma" tj. "stepenika" (koji je, ne samo nepotreban, već i štetan) i iseku "V" šlicevi na mestima šrafljenja branika. Dimenzije koje su date na crtežu su najveće potrebne, da bi sve korekcije (brusilicom) mogle da se urade na licu mesta.
znaci moze da se odradi ovako kako si stavio na crtezu i to ce da legne lepo i nece da kaci nigde i da smeta nekim delovima?
dobro manje korekcije su ok i mogu da se odrade na licu mesta a nisam samo lepo razumeo ovo za V sliceve?
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Ne znam zasto smeta tzv stepenik,zasto je stetan? Danas ako uspem,izbusicu rupe na ovaj lim i postavicu ga,pa cu slikati kako izgleda na autu Nisam nista zasecao kada sam postavljao prvi lim,ne bi trebalo ni na ovom da prepravljam nesto
@Omp,izvini sto ti nisam odgovorio na pitanje,bio sam u guzvi juce-danas,kako god,registrovao sam Alficu
Blago povijeni lim "sklizne" preko neke prepreke, za razliku od stepenasto oblikovanog.
Lim od 1.5mm je 8x krući od 0.75mm lima, a aluminijumski lim od 1.5mm je 2.7x krući od 0.75mm čeličnog. Suviše tanak lim sa "stepenikom" bi mogao da "leprša" na nekim brzinama...
slazem se da lim sa stepenikom moze da zapne o prepreku mada i taj stepenik moze biti pod uglom od 45* npr. pa ne bi trebalo da smeta.
ja ako budem pravio planiram od obicnog celicnog lima 1-1,5mm(sam ako nije mnogo tesko, alu mislim da bi dosta kostao) pa da ga ofarbam u crno zbog koriozije a i zato jer mi se ne svidja ovako da sljasti kao pocinkovani ili alu, videcu u ponedeljak da odem do ovog stovarista sto to prodaju i seku i raspitam se koliko bi me kostala ta igranka
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Da ne bude pretezak od obicnog lima, tezina po kvadratu je oko 12 kilograma, zastitan je oko 1.5 kvadrata ukoliko se ne varam, dakle, oko 20 kilograma.
Picking suspension is like getting married - you take the time to look at the options, read the reviews, and try as many as you can. Then you pick one, invest loads of cash in it and then find it has hidden secrets or undesirable characteristics.