Pozdrav svim Alfistima,odusevljen sam sajtom i idejom,ja nisam ni znao da postoji ovako nesto korisno,sve pohvale.E sada bi zamolio nekog iskusnijeg za pomoc,zadnja 4 sata listam forum i svega sam se nacitao ali ja problem ne znam i na koji nacin da resim,sta prvo? Pa da pocnem : kada sam kupio moju alficu pre godinu dana dobio sam samo jedan kljuc uz nju (bez baterije i drzaca za istu) i dobio sam kod karticu,posto nije moglo da radi daljinsko zakljucavanje(logicno) ja resim da otvorim kljuc da nekako nabudzim bateriju i sad,skinem ja znakic,srafce i ono nece pa nece i ja tolko lepo napnem ravnim srafcigerom da sam uspeo da probusim desnu saku(virio je sa druge strane) odem kod doktora sve mi lepo saniraju ali meni vise nije bilo do kljuca ali uopste nekako sam ga namrzeo... .ali do pre neki dan.E tu pocinje muka(nisam se busio):vozim ja auto i pocinje da mi svetli ABS i VDC i pise failure(cini mi se)(otkako me je zakacio jedan lik u desno krilo kod prednjeg tocka) i to se desavalo nekoliko puta do toga dana znaci cas radi cas ne,da se vratim..u jednom momentu pise meni da ne puni akumulator(menjao sam alternator pre neki mesec) doduse akumulator nisam od kako sam ga uzeo,nastavljam do tacke B i stanem normalno,kad da ubacim kljuc posle 10-ak min meni pise IMOBILIZ FAILURE nacrtan kljuc i pise CODE,probam nekoliko puta ono isto,odem ja lepo u kafanu napijem se ko covek i sutra dan idem da mu radim nesto(skinem samo minus klemu,kljuc u dzepu) sacekam nekih 20-ak min vratim dam kontakt ono pise da nemam gorivo a imam pola rezervoara,ustanem gledam ispod da nisam mozda pokradjen ono nista opet ponovim postupak sacekam isto vreme i uspem da upalim auto, ugasim probam opet ono ista stvar ali i prvog i drugog puta mi je upaljena lampica za motor(crvena)(duze ostaje nego za Airbag)(sad imam gorivo )a kad ga upalim ostaje samo ABS i VDC,opet skinem - onako mamuran vratim upalim i oteram ga ispred kuce i sad eno ga cuci tamo nzm kog da zovem sta radim,iskreno kljuc sam davno trebao da resim ali eto imam neku averziju prema njemu ,da li prvo da zovem bravara,kljucara ,servisera(ionako sam preso 10 000 km zreo je za zamenu ulja),keramicara,mesara neznam stvarno da skidam kleme,probam drugim akumulatorom,odvalim retrovizor... neznam stvarno,isto ako imate nekog iz Nisa da mi preporucite da popravi to nesto sta li se vec pokvarilo. Unapred zahvalan na Vasim odgovorima i Veliki Pozdrav za sve.Zivele ALFE
Sviđa mi se ovo rešavanje problema na autu kafanom ABS i VDC greške su ti najverovatnije od tog udarca. VDC čita podatke sa ABS senzora i na osnovu tih podataka deluje. Ako je neki od senzora u problemu, u problemu je i kompletan ABS i VDC sistem. Savet: Prekontrolisati ABS senzore, najverovatnije poblem pravi taj koji je najbliži mestu udarca.
CODE failure se javlja obično ili kad je prazna baterija/loš kontakt u ključu, ili kad je akumulator loš. Problemi sa divljanjem signalizacije na tabli/bord kompjuteru upućuju takođe na loš akumulator. Kao što kolega Wicker reče, zameni prvo akumulator, pa onda gledaj dalje.
Kod mene na kljucu se desava da sraf koji drzi poklopac baterije ne funkcionise kao treba i onda baterija izgubi kontakt. Jednom mi se desilo da je izbacio CODE na displeju, ali to je bilo bas zbog loseg kontakta baterije. Tako da bi trebalo da vidis kakav je kontakt ili da li je baterija dobra. Ima unutra jedna "licna", koju mozda treba malo vise saviti.
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
Tad kada sam probusio ruku(brze je izaso srafciger nego sto je uso) nisam ni namestao bateriju,znaci do sada mi je sljakalo bez baterije i poklopca,i nisam imao nikakvih problema a kljuc je izandjan i izdrndan samo tako.Elem,sutra pocinjem od akumulatora,hvala Vam svima na odgovorima.
Baterija nema veze sa transpoderom iz ključa koji je bitan za imobilajzer.
A što se tiče "mukulatora" mislim da je fabrički preporučeno za JTD 60Ah. Ja kad sam kupio moju alfu bio je od 56Ah i radio je ok sem što se zimi malo mučio
Pu breee,nece da se upasuje caletov akumulator pa cak ni za probu,dal da probam kablovima? Ili da skinem akumulator i da ga odnesem negde da ga provere?
Uspeo sam da probam sa caletovim akumulatorom (80 Ah) ali preko kablova dok je njegov auto bio ugasen a kleme otkacene od mog amburatora,pise isto Imobiliz. failure code ali gle cuda uspeo je da upali ali pise ABS,VDC i batery charge low i nacrtan akumulator,to sad valjda znaci da ne puni akumulator?A sta pise kad ne radi akumulator,pocetkom godine sam mu sredjivao alternator sad me cudi ovo sve.Windows je bre mala maca za alfu
Kad je prazam mukulator piše BATTERY LOW isto ko na mobilan a tebe malo zeza taj alternator ili regler koliko ja vidim tj. crko ti akumulator zbog nj''
Sredio coek,otiso regler,cetkice,kolektor,tj. curilo je gorivo sa fitera i sve u alternator zato se i pokvario ,(sad mi menjao iste delove kao i pocetkom godine) 5000 hiljade me je kostalo to sve komplet i sa podesavanjem farova,sad ne pise nista(sem ABS VDC-to mi je pisalo i pre resice se i to ovih dana ),odmah sam ga oterao u "sigurnu kucu" da mi odrade mali servis i srede to sve.Naravoucenije otvorite po nekada haubu da vidite da slucajno negde ne curi gorivo.Jos jednom Vam se svima zahvaljujem na savetima,ako treba nekom nesto ako uopste i mogu ja da posavetujem nekoga tu sam.Zivele ALFE