Menjao sam sve kočione pločice (stavio Galfer) i ofarbao kočione čeljusti sprejom u boji bakra Motip ColorWorks Copper (No. 918523), a kao prajmer je korišćen Motip ColorMatic 1K Epoxy Primer... Posle promene kočionog ulja (0.5l Tutela DOT4) pedala kvačila je osetno mekša - lepa kolateralna korist...
Garaža: Ex Alfa Romeo 147 1.6TS 120ks+chip Ex Alfa Romeo Sprint QV 1.7 8v Ex Škoda Octavia A5 FL 1.4TSI Ex Fiat Punto Sporting 1.2 16v Ex Alfa Romeo GT 1.9jtd 16v Alfa Romeo Giulietta Sprint 1.4 tb 2020 Škoda Kodiaq Peugeot speedfight 3
Garaža: Ex Alfa Romeo 147 1.6TS 120ks+chip Ex Alfa Romeo Sprint QV 1.7 8v Ex Škoda Octavia A5 FL 1.4TSI Ex Fiat Punto Sporting 1.2 16v Ex Alfa Romeo GT 1.9jtd 16v Alfa Romeo Giulietta Sprint 1.4 tb 2020 Škoda Kodiaq Peugeot speedfight 3
I Dunlop Sport Maxx RT su jedne od najlakših guma... Za slikanje moram da angažujem mlađeg sina, s obzirom na njegovu fotografsku opremu...
A osim što su lake, TI felne su mi i nekako diskretno lepe, tj. za odrasle...
Garaža: Ex Alfa Romeo 147 1.6TS 120ks+chip Ex Alfa Romeo Sprint QV 1.7 8v Ex Škoda Octavia A5 FL 1.4TSI Ex Fiat Punto Sporting 1.2 16v Ex Alfa Romeo GT 1.9jtd 16v Alfa Romeo Giulietta Sprint 1.4 tb 2020 Škoda Kodiaq Peugeot speedfight 3
Posle demontaže čeljusti i skidanja naslaga čeličnom četkom (sa maskom i zaštitnim naočarima koje magle), urađeno je odmašćivanje (Textar Brake cleaner).
Prajmer je izabran na osnovu saveta farbara, jer je prošli put stvar loše ispala zbog loše osnovne boje. Dok se sušio prajmer otišli po pločice i za zadnje kočnice ("Galfer" uvoznik je u NS). Zatim su naneta dva sloja "bakra" (i prvi je lepo pokrivao), pa su čeljusti vrlo pažljivo montirane, pola sata posle nanošenja poslednjeg sloja... Sve u svemu, izgleda mi da je dobar prajmer ključna stvar...
Inače, kakav problem se desio na cilindrima kad je promenjeno kočiono ulje?
kvačilo je jednostavno propalo, pedala je sve niže hvatala dok na kraju nje mogla da odvoji. desi se da novo ulje razjede gumice jer je staro bilo u sistemo ko zna koliko (dugo dugo godina).
I meni bilo sumnjivo, ali je kvačilo sasvim korektno sankcionisalo, pa mi izgleda da je mekša pedala korisna posledica i zamene ulja i "odzračivanja"...
Detalji o "Galfer" pločicama kad se malo razrade - zasada ne škripe i ne praše, a kočenje je sasvim solidno.
zaboravih, da bi se desilo ono o čemu sam pisao treba da prođe neko vreme, meni je auto stajao više od mesec dana i kad sam prvi put stisnuo kvačilo video sam da nije u redu.
tako to ide kad je u sistemu ulje verovatno još iz fabrike, a auto ima 18 godina.