Pozdrav svima. Imam ponudu za jednu Breru 2.2 jts, u Italiji. Koliko sam čuo, pomenuti (Opelov) agregat nije na ceni... navodno u pitanju je velika potrošnja, česta zamena lanca, lošije perfomanse od 2.4 mjet-a.
Interesuju me konkretna iskustva. Hvala unapred.
2.2 jts iskustvo sa motorom
- sasa bg
- Drug Član

- Garaža: Alfa Romeo Mito 1.4 TBi
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: 2.2 jts iskustvo sa motorom
Uz redovno odrzavanje i gorivo sa proverenih pumpi ce te sluziti sasvim ok, ali ces imati muke jednog dana da ga prodas, a i na eventualnu ugradnju plina mozes da zaboravis. Bolji izbor ti je 2.4jtdm zbog potrosnje, a i boljih performansi, takodje je i bolji motor. Jts jedino ako je bas malo presao ili da te auto dosta povoljno izadje. Nisam vozio breru, ali 159 je dosta troma sa tim motorom i nema dusu pri nizim obrtajima. Sto se tice potrosnje, ispod 11-12l ces tesko spustiti. Nadam se da ce ti ovo biti od pomoci

- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 2.2 jts iskustvo sa motorom
Ja sam izdržao 10 meseci sa 2.2 jts-om i toliko mi je bio dosadan da je odleteo u oglase. Ne mogu da kažem da sam imao bilo kakav problem s njim, iako je motor malo za nas naviknute na italijane malo neobičan i bez nekog karaktera. Malo čudno isporučuje snagu, ali ne bih rekao da je nema. Nije letelica 159 s njim ali nije uopšte ni spor auto. Jako je tih i rafiniran na leru a u obrtajima je zvuk kao neki aparat za domaćinstvo : )
Lanci se razvlače prilično često, jedini lek za to je religiozna promena ulja češća od propisane i da ulje uvek bude pri maksimumu. Meni je potrošnja u gradu bila za skoro litar manja u odnosu na GT jts, valjda zbog 6 brzina, ali zato malo veća na otvorenom u odnosu na GT, pretpostavljam zbog težine.
Što se vožnje tiče najveće razočarenje na tom autu s tim motorom je ustvari menjač, koji nekako zapinje i ima predug hod. Dizel je tu malo bolji mada nije ni on kao prethodna generacija 156/147/GT. S druge stvari kvačilo je fenomenalno, lako kao pero i precizno, bolje nego na bilo kom dizelu.
Zavisi šta očekuješ od auta, možda bi ti bio skroz ok a možda i nebi bio presrećan jer nije baš Alfa ugođaj na koji smo svi navikli.
Lanci se razvlače prilično često, jedini lek za to je religiozna promena ulja češća od propisane i da ulje uvek bude pri maksimumu. Meni je potrošnja u gradu bila za skoro litar manja u odnosu na GT jts, valjda zbog 6 brzina, ali zato malo veća na otvorenom u odnosu na GT, pretpostavljam zbog težine.
Što se vožnje tiče najveće razočarenje na tom autu s tim motorom je ustvari menjač, koji nekako zapinje i ima predug hod. Dizel je tu malo bolji mada nije ni on kao prethodna generacija 156/147/GT. S druge stvari kvačilo je fenomenalno, lako kao pero i precizno, bolje nego na bilo kom dizelu.
Zavisi šta očekuješ od auta, možda bi ti bio skroz ok a možda i nebi bio presrećan jer nije baš Alfa ugođaj na koji smo svi navikli.
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Alfa Romeo Giulietta Qvline 2015 - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: 2.2 jts iskustvo sa motorom
Nije ni cudo sto mu se razvlaci lanac kad ima 45 ks vise u odnosu na opel odakle i potice.
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 2.2 jts iskustvo sa motorom
Štos je u tome što su automobilu veštački produženi servisni intervali da bi bio atraktivan kupcima flota koji su osetljivi na troškove održavanja. Kad menjaš ulje na 30.000 km i ne kontrolišeš dali se lanac uredno podmazuje on se očas posla razvuče.
Ako se ulje menja onako kako smo mi s benzincima navikli u zadnjih 50 godina - na 10.000 km ili jednom godišnje - i ako se redovno kontroliše i drži na maksimumu, sve su šanse da nikad nebi imao problem s lancem, tj. on bi funkcionisao onako kako je zamišljen.
Problem je jedino u tome što to održavanje nešto i košta pa samim tim to potre prednosti lanca. Ne postoji besplatni ručak
Ako se ulje menja onako kako smo mi s benzincima navikli u zadnjih 50 godina - na 10.000 km ili jednom godišnje - i ako se redovno kontroliše i drži na maksimumu, sve su šanse da nikad nebi imao problem s lancem, tj. on bi funkcionisao onako kako je zamišljen.
Problem je jedino u tome što to održavanje nešto i košta pa samim tim to potre prednosti lanca. Ne postoji besplatni ručak
- sasa bg
- Drug Član

- Garaža: Alfa Romeo Mito 1.4 TBi
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 2.2 jts iskustvo sa motorom
U svakom slučaju odustao, promakao mi je lep primerak...čekam 2.4 mjet (opet) ili 1750 tb. Hvala svima.