Alfa Dimi!!!
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: Alfa Dimi!!!
kad smo vec kod MAF senzora, da li valja ovako nesto? ovo je realno smijesna cijena. sa shippingom je oko 35 e. u ricambiju je 21 crvenu a na polovniautomobili neki likovi prodaju za 90e
http://www.ebay.co.uk/itm/ALFA-FIAT-LAN ... 3#shpCntId
http://www.ebay.co.uk/itm/ALFA-FIAT-LAN ... 3#shpCntId
Assumption is the mother of all fuckups
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: Alfa Dimi!!!
kinesko smece koje ne valja nicemu? znaci kupovati original bosch i to je to?
Assumption is the mother of all fuckups
- alfa_gt
- Garaža: Alfa Romeo GT, 1.9 JTD, 2005 (Mala)
- Lokacija: NBgd
- Lokacija: NBgd
Post
Re: Alfa Dimi!!!
U pravu ste bili - EGR i MAF. EGR se ponovo zakrcio (sad se vec ozbiljno razmisljam o uklanjanju istog), a dijagnostika pokazuje da MAF parametri nisu ok. Kaze majstor da mu dijagnostika pokazuje koliko vazduha treba da uvlaci, a koliko je zapravo uvukao, i uvukao je manje (to je verovatno taj metod sto Dusan opisuje, u voznji); otud i nedovoljno vazduha za sagorevanje goriva, otud i dim..... EGR je ocistio, pa cu da vidim kako se sada ponasa, ali zamena MAFa je svakako u planu. Kaze majstor da je on za Malu jako skup original (cca 400e), da ima neki Bosch-ov (bez Alfinog potpisa) za nekih 150-200e. A ja cu da probam preko FASa (imamo neki popust uz clanarinu), da vidim koliko bi preko njih izasao, pa ako bude do nekih 250e uzimam od njih. Ako je i kod njih 350-400e, onda idem sa ovim nepotpisanim. Eto toliko od mene 

- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa Dimi!!!
Pošalješ na PM "ZAR937..." broj za tvoju Alfu, pa da eventualno nađemo neki jeftiniji MAF, sigurno "Bosch" i to u Bgd?
Razlika između "Desired air intake" i "Measured air intake" merodavna je kao pokazatelj problema samo ako je EGR softverski zatvoren (tj. kad glavna EGR mapa ne utiče na zahtevanu količinu vazduha). Bolji pokazatelj je voltaža MAFa (Euro3 JTD motori) ili "MAF signal period" u [ms] za Euro4 JTDm motore...
Razlika između "Desired air intake" i "Measured air intake" merodavna je kao pokazatelj problema samo ako je EGR softverski zatvoren (tj. kad glavna EGR mapa ne utiče na zahtevanu količinu vazduha). Bolji pokazatelj je voltaža MAFa (Euro3 JTD motori) ili "MAF signal period" u [ms] za Euro4 JTDm motore...
Alfa je stil... ostalo je status...
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa Dimi!!!
Nekoliko razjašnjenja u vezi sa problemima koje može da izazove neispravan MAF...
Kvarovi MAF uglavnom su mehaničko-hemijski (dotrajalost, zaprljanost, zamašćenost...) ili električki (dotrajalost elektronike senzora ili instalacije).
Ovi prvi se smatraju "podmuklim" kvarovima, jer zbog postepene degradacije površine užarenog filma (glavnog dela senzora MAFa) dolazi do postepenog (a za prosečnog vozača skoro neprimetnog) pada performansi. Pad performansi je posledica ubrizgavanja manje goriva, jer ECU "misli" da ima manje vazduha, na osnovu smanjene voltaže signala MAF. A signal ima manju voltažu jer struja vazduha ne prolazi direktno preko pomenutog užarenog filma, već preko sloja prljavštine, ulja i sl. Ovakvi kvarovi uglavnom nemaju kao posledicu više dima iz auspuha.
Električki kvarovi uglavnom imaju za posledicu povećanu voltažu signala, zbog čega ECU "naredi" ubrizgavanje više goriva, jer "misli" da ima više vazduha, a zapravo nema. Više goriva je uvek izaziva više dima... Dakle, ovakvi kvarovi uglavnom imaju kao posledicu više dima iz auspuha.
Ovo važi za tzv. HFM5 MAFove koji su se ugrađivali u Euro3 dizel Alfe. Noviji tip HFM6 unapređen je, pa je dijagnostika problema pojednostavljena.
Kvar na MAFu može da bude i kombinacija opisanih fenomena, ali i "maskiran" problemom sa nekim drugim sklopom/delom, pa analiza zahteva test dijagnostikom u vožnji.
S obzirom da sve novije dizel Alfe (i mnogi drugi brendovi) imaju "Bosch" MAFove, direktna zamena je moguća, ali pod uslovom da je fabrički broj isti... Cene "Bosch" MAFova su mnogo manje nego cene tih istih, ali sa Alfa, Fiat, Lancia, Iveco... nalepnicom.
Kvarovi MAF uglavnom su mehaničko-hemijski (dotrajalost, zaprljanost, zamašćenost...) ili električki (dotrajalost elektronike senzora ili instalacije).
Ovi prvi se smatraju "podmuklim" kvarovima, jer zbog postepene degradacije površine užarenog filma (glavnog dela senzora MAFa) dolazi do postepenog (a za prosečnog vozača skoro neprimetnog) pada performansi. Pad performansi je posledica ubrizgavanja manje goriva, jer ECU "misli" da ima manje vazduha, na osnovu smanjene voltaže signala MAF. A signal ima manju voltažu jer struja vazduha ne prolazi direktno preko pomenutog užarenog filma, već preko sloja prljavštine, ulja i sl. Ovakvi kvarovi uglavnom nemaju kao posledicu više dima iz auspuha.
Električki kvarovi uglavnom imaju za posledicu povećanu voltažu signala, zbog čega ECU "naredi" ubrizgavanje više goriva, jer "misli" da ima više vazduha, a zapravo nema. Više goriva je uvek izaziva više dima... Dakle, ovakvi kvarovi uglavnom imaju kao posledicu više dima iz auspuha.
Ovo važi za tzv. HFM5 MAFove koji su se ugrađivali u Euro3 dizel Alfe. Noviji tip HFM6 unapređen je, pa je dijagnostika problema pojednostavljena.
Kvar na MAFu može da bude i kombinacija opisanih fenomena, ali i "maskiran" problemom sa nekim drugim sklopom/delom, pa analiza zahteva test dijagnostikom u vožnji.
S obzirom da sve novije dizel Alfe (i mnogi drugi brendovi) imaju "Bosch" MAFove, direktna zamena je moguća, ali pod uslovom da je fabrički broj isti... Cene "Bosch" MAFova su mnogo manje nego cene tih istih, ali sa Alfa, Fiat, Lancia, Iveco... nalepnicom.
Alfa je stil... ostalo je status...
- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
Post
Re: Alfa Dimi!!!
Da jos olakasam nabavku protokomera , dovoljno je kupiti bosch ulozak sa istim seriskim brojem koji ide u razna kucista koja se ugradjuju kod razlicitih proizvodjaca automobila.
Veliki broj BOSCH protokomera nosi isti ulozak !
Veliki broj BOSCH protokomera nosi isti ulozak !
busso trsi Sline
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa Dimi!!!
Ja sam to mislio da uradim, al' HFM6 MAFovi (Euro4 147/GT, Brera, 159...) imaju uložak "zaliven" u kućište. Setili se u "Boschu"... 

Alfa je stil... ostalo je status...
- alfa_gt
- Garaža: Alfa Romeo GT, 1.9 JTD, 2005 (Mala)
- Lokacija: NBgd
- Lokacija: NBgd
Post
Re: Alfa Dimi!!!
Dusane, hvala na pm-u, a i na postu u temi - objasnjenje je fenomenalno!
Na osnovu svega sto si napisao izgleda da je kod mene slucaj "kombinacija opisanih fenomena" (a zasto jednostavno kad moze komplikovano
). Moji simptomi pri ubrzavanju su bili veca potrosnja i dosta dima (iz tvog objasnjenja - mehanicko-hemijski kvar), a dijagnostika pokazala da je measured air intake manji od desired (iz tvog objasnjenja - elektricki kvar).
Nakon ciscenja EGR-a, situacija je drugacija, dimi mnogo manje (ne mogu da ocenim da li i dalje dimi vise nego sto je normalno, ili je ipak sve ok, zbog ove glupe kise koja nikako da stane). Medjutim, i dalje vise trosi pri ubrzavanju (a manje pri odrzavanju brzine) - vise i manje u odnosu na ono sto sam smatrala normalnim u prethodne 3god voznje.
Tako da - kombinacija opisanih fenomena, uz moguce problem i nekog drugog dela (smrdi na EGR) - vidim da ce ova igranka da potraje
Na osnovu svega sto si napisao izgleda da je kod mene slucaj "kombinacija opisanih fenomena" (a zasto jednostavno kad moze komplikovano

Nakon ciscenja EGR-a, situacija je drugacija, dimi mnogo manje (ne mogu da ocenim da li i dalje dimi vise nego sto je normalno, ili je ipak sve ok, zbog ove glupe kise koja nikako da stane). Medjutim, i dalje vise trosi pri ubrzavanju (a manje pri odrzavanju brzine) - vise i manje u odnosu na ono sto sam smatrala normalnim u prethodne 3god voznje.
Tako da - kombinacija opisanih fenomena, uz moguce problem i nekog drugog dela (smrdi na EGR) - vidim da ce ova igranka da potraje

- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: Alfa Dimi!!!
Postoji li nacin da se sazna broj samog uloska bez skidanja istog? Protokomjer za moju alfu je 0280218120 (bosch broj) ali koliko sam shvatio na osnovu ove price i google-anja je da je to cijeli protokmjer (koji na amazonu kosta 288 funti) a da je broj uloska drugi. Nemam adekvatan alat pri ruci pa zato pitam - ako je vec neko mijenjao i sl jer dobar broj alfi koristi isti ovaj MAF
Assumption is the mother of all fuckups
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- alfa_gt
- Garaža: Alfa Romeo GT, 1.9 JTD, 2005 (Mala)
- Lokacija: NBgd
- Lokacija: NBgd
Post
Re: Alfa Dimi!!!
Dusane, jedno pitanje:
Primecujem da su dva dela na sledece dve slike potpuno razlicita (naravno - prvi je protokomer, a drugi ulozak za protokomer), ali imaju isti Fiat broj? Da li prvi deo sadrzi i drugi (ne bih rekla, tj ne vidim ga)? Da li to onda znaci da, ako se odlucim za Bosch varijantu, moram vise delova da kupujem (ova dva zajedno su cca 200e)? Da li postoji jos nesto uz to (i kolika je onda cena, tj koliko se onda isplati u odnosu na original)?
Primecujem da su dva dela na sledece dve slike potpuno razlicita (naravno - prvi je protokomer, a drugi ulozak za protokomer), ali imaju isti Fiat broj? Da li prvi deo sadrzi i drugi (ne bih rekla, tj ne vidim ga)? Da li to onda znaci da, ako se odlucim za Bosch varijantu, moram vise delova da kupujem (ova dva zajedno su cca 200e)? Da li postoji jos nesto uz to (i kolika je onda cena, tj koliko se onda isplati u odnosu na original)?
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa Dimi!!!
Ono što je pitao Super_genije se odnosi na uložak za MAF čiji je broj 0280218120. Cena uloška je 89.92€. Iz ko zna kojih razloga je cena celog tog MAFa čak nešto manja i iznosi 89.79€. MAF sadrži i kućište i uložak. Nisam nikad uspeo da nađem kućište posebno...
Sve ovo je na autosensori.net i treba da služi samo kao orijentacija koji MAF ide u koje vozilo i koji uložak ide u koji MAF. Verovatno su, da ne bi zbunjivali ljude, naveli broj MAFa u koji ide uložak na slici, a ne broj uloška koji se, naravno, razlikuje...
Inače taj uložak ide u MAFove: 0280218113, 0280218119, 0280218120, 0281002549, 0281002565, 0281002600, 0281002613, 0281002619, 0281002620
Sve ovo je na autosensori.net i treba da služi samo kao orijentacija koji MAF ide u koje vozilo i koji uložak ide u koji MAF. Verovatno su, da ne bi zbunjivali ljude, naveli broj MAFa u koji ide uložak na slici, a ne broj uloška koji se, naravno, razlikuje...
Inače taj uložak ide u MAFove: 0280218113, 0280218119, 0280218120, 0281002549, 0281002565, 0281002600, 0281002613, 0281002619, 0281002620
Alfa je stil... ostalo je status...
- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa Dimi!!!
Miloše, ako je tvoj MAF sa zamenljivim uloškom i sa Ø70 kućištem, a možeš da nabaviš Ø80 kućište, imao bi nešto veći protok vazduha, jer je površina preseka Ø80 cevi (Ø74 unutrašnji) za 33% veća. Samo još treba promeniti vrednosti u mapi za MAF linearizaciju... Te vrednosti se mogu naći u ECU fajlu za EDC16c8 2.4 JTDm koji verovatno ima taj veći MAF.
A alfa_gt bi mogla da proba vožnju sa isključenim MAF, što su u servisu verovatno i predložili kao oprobanu metodu dijagnostike MAF problema...
A alfa_gt bi mogla da proba vožnju sa isključenim MAF, što su u servisu verovatno i predložili kao oprobanu metodu dijagnostike MAF problema...
Alfa je stil... ostalo je status...
- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
Post
Re: Alfa Dimi!!!
Dobar info , moracu da pogledam koji je poprecni presek mog , fajl od 2.4 Jtdm cu potraziti da bas proceseljam sta kaze i upredim sa mojom u tom delu .
Inace bas sam zadovoljan sa odradjenim poslom remapa kod mene .
Moracu da izmerim realnu snagu na tocku .
Inace bas sam zadovoljan sa odradjenim poslom remapa kod mene .
Moracu da izmerim realnu snagu na tocku .
busso trsi Sline
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: Alfa Dimi!!!
@alfa_gt dio sa donje slike se sastoji u gornjem
MAF se sastoji od kucista i senzora a na slici dolje je samo senzor. U sustini ti je svejedno sta ces da kupis - odnosno kupi ono sto je jeftinije. Bitno je da je Bosch. A to sto imaju isti Bosch i Fiat broj to je upravo sto je Dusan rekao - da ne zbunjuju ljude. Broj samog senzora je ovo je alfaskorpion naveo i kao sto je on naveo Opel koristi iste protokomjere tako da mozes i u Opel radnjama da trazis to.
@alfaskorpion: je li ovo maf iz tvog auta? koji je bosch broj cijelog protokomjera? Pitam jer je meni 0280218120 pa ako jeste da ne skidam svoj zbog broja. Dusan je vec objasnjavao razlike izmedju maf-ova za 8v i 16v motore.

@alfaskorpion: je li ovo maf iz tvog auta? koji je bosch broj cijelog protokomjera? Pitam jer je meni 0280218120 pa ako jeste da ne skidam svoj zbog broja. Dusan je vec objasnjavao razlike izmedju maf-ova za 8v i 16v motore.
Assumption is the mother of all fuckups
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa Dimi!!!
U stvari Euro3 i Euro4 motore...Super_genije napisao:... razlike izmedju maf-ova za 8v i 16v motore...
Alfa je stil... ostalo je status...
- alfa_gt
- Garaža: Alfa Romeo GT, 1.9 JTD, 2005 (Mala)
- Lokacija: NBgd
- Lokacija: NBgd
Post
Elem, dim se svakako smanjio do granica da ga ne vidim iz auta. Kakva je situacija napolju jos uvek ne znam. Sa pola rezervoara presla sam 350km gradske voznje, a stari prosek je 400-450km, tako da nesto definitivno nije (bilo) ok. Sad cu ponovo napuniti rezervoar pa da vidim kakva je potrosnja nakon ciscenja EGRa i da li je on kriv i za potrosnju ili samo za dim.
Ako potrosnja bude ok nakon ciscenja EGRa, pretpostavljam da zamena MAFa nije kriticna? Dodatni testovi su svakako potrebni, pa ako se ispostavi da ne moram da ga menjam odmah, to mi daje vremena da ispitam detaljnije....
Re: Alfa Dimi!!!
Osim brojeva ta dva dela koji su isti, zbunilo me je i sto prva slika (protokomer koji bi trebalo da ima i ulozak kako kazete) kaze da je deo tezak nekih 200gr, a druga (samo ulozak) skoro ceo kgSuper_genije napisao:@alfa_gt dio sa donje slike se sastoji u gornjemMAF se sastoji od kucista i senzora a na slici dolje je samo senzor.

Elem, dim se svakako smanjio do granica da ga ne vidim iz auta. Kakva je situacija napolju jos uvek ne znam. Sa pola rezervoara presla sam 350km gradske voznje, a stari prosek je 400-450km, tako da nesto definitivno nije (bilo) ok. Sad cu ponovo napuniti rezervoar pa da vidim kakva je potrosnja nakon ciscenja EGRa i da li je on kriv i za potrosnju ili samo za dim.
Ako potrosnja bude ok nakon ciscenja EGRa, pretpostavljam da zamena MAFa nije kriticna? Dodatni testovi su svakako potrebni, pa ako se ispostavi da ne moram da ga menjam odmah, to mi daje vremena da ispitam detaljnije....
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa Dimi!!!
Navođenje fabričkih brojeva u cenovnicima i pri naručivanju gotovo da isključuje greške...
Potrošnja od oko 8.0l/100km u gradskim uslovima i na ovim temperaturama je sasvim OK.
EGR je potrebno zatvoriti! Čišćenje rešava problem privremeno, jer idealno čist EGR idealno prlja usisnu granu...
Problem EGRa je njegovo vrlo verovatno privremeno ili stalno zaglavljivanje u položaju "otvoreno", posebno kod vozila koja nisu baš nova. Posledice su iste kao kad bi postojala pukotina u usisu posle MAF, kroz koju bi ulazio vreo vazduh sa malo kiseonika. To baš nije dobro za snagu, ali ne bi bitnije povećalo potrošnju...
Kao razlog za pomenuti pad performansi, ostaje MAF koji (iz poznatih razloga) "meri" manji protok nego što je realni...
Potrošnja od oko 8.0l/100km u gradskim uslovima i na ovim temperaturama je sasvim OK.
EGR je potrebno zatvoriti! Čišćenje rešava problem privremeno, jer idealno čist EGR idealno prlja usisnu granu...

Kao razlog za pomenuti pad performansi, ostaje MAF koji (iz poznatih razloga) "meri" manji protok nego što je realni...
Alfa je stil... ostalo je status...
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: Alfa Dimi!!!
Mislim da bi inzenjeri koji su dizajnirali ove motore prvi izbacili EGR da nije ekologije tako da se u potpunosti slazem sa Dusanom da treba zatvoriti EGR u potpunosti. Auto mi je bukvalno progledao otkako sam ga blokirao. A haos koji je ostavio u usisnoj grani... blagi uzas!
A sto se tice potrosnje - zar ne ide ovako: crn dim znaci visak goriva u smjesi sto znaci da je iskoriscenost dizela manja sto opet za posljedjicu ima vecu potrosnju zbog losije iskoriscenosti?
A sto se tice potrosnje - zar ne ide ovako: crn dim znaci visak goriva u smjesi sto znaci da je iskoriscenost dizela manja sto opet za posljedjicu ima vecu potrosnju zbog losije iskoriscenosti?
Assumption is the mother of all fuckups
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa Dimi!!!
Crni dim je posledica poremećenog idealnog odnosa vazduh/gorivo tj. A/F odnosa. "Bezdimni" A/F odnos kod dizela je nešto veći od idealnog teorijskog A/F odnosa (λ=1). Ima više mogućnosti da se ovaj odnos poremeti, ali su karakteristične sledeće:
a) izmereni usisani vazduh ne ide samo u motor već i u atmosferu (prslina u sistemu creva posle kompresora, na primer) i
b) izmereni usisani vazduh ide u motor, ali se, iz nekog razloga, "pretera" sa gorivom (dotrajali injektori, na primer).
Ovo prvo ne mora da bude razlog za povećanu potrošnju, osim ako izazove osetni pad snage, pa to nadoknađuje desna noga na pedali gasa... Drugo uvek ima za posledicu povećanje potrošnje.
a) izmereni usisani vazduh ne ide samo u motor već i u atmosferu (prslina u sistemu creva posle kompresora, na primer) i
b) izmereni usisani vazduh ide u motor, ali se, iz nekog razloga, "pretera" sa gorivom (dotrajali injektori, na primer).
Ovo prvo ne mora da bude razlog za povećanu potrošnju, osim ako izazove osetni pad snage, pa to nadoknađuje desna noga na pedali gasa... Drugo uvek ima za posledicu povećanje potrošnje.

Alfa je stil... ostalo je status...
- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
Post
Dušan je napisao isti uložak ide u MAFove: 0280218113, 0280218119, 0280218120, 0281002549, 0281002565, 0281002600, 0281002613, 0281002619, 0281002620
Re: Alfa Dimi!!!
iz mog auta 0280218113,Super_genije napisao:@alfaskorpion: je li ovo maf iz tvog auta? koji je bosch broj cijelog protokomjera? Pitam jer je meni 0280218120 pa ako jeste da ne skidam svoj zbog broja. Dusan je vec objasnjavao razlike izmedju maf-ova za 8v i 16v motore.
Dušan je napisao isti uložak ide u MAFove: 0280218113, 0280218119, 0280218120, 0281002549, 0281002565, 0281002600, 0281002613, 0281002619, 0281002620
busso trsi Sline
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija