
Jugo 1581cc 4x40mm
- djolers4
- Garaža: Ex-Alfa 155 2.0 TS 8v
Ex- Alfa 147 mjet 16v
Bianco 159SW 1.9 16v - Lokacija: Vrcin
Post
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Svaka cast Aki,skoro 40% vise snage od fabrickog setup-a.Na tvom primeru se vidi koliko dorada treba za porast snage kao i ulaganja,za jedan atmosferac.Zelim ti da doguras barem na 125 pastuva jer to zasluzujes svojim trudom i radom 

- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Hvala.
Ima lufta u trenutnoj konfiguraciji za 120+ ks sigurno, samo sada se svaka promena lepo odrazi i prikaze, pa treba naci idealnu kombinaciju. Bice, samo polako.
Ima lufta u trenutnoj konfiguraciji za 120+ ks sigurno, samo sada se svaka promena lepo odrazi i prikaze, pa treba naci idealnu kombinaciju. Bice, samo polako.

Light is Right
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Novo merenje jutros na 15c, auto je u startu pokazao 116ks na 13icama, onako kako je prosli put sisao sa dyno-a. Prestelovani faza i paljenje, cekaju se jos dizne za gorivo i onda ce to biti neki trenutni maksimum. Cifra - 124.3ks/148.6Nm na radilici +/- posto je to po kalkulacijama dyno-a.




Light is Right
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
ko vozi ovog lansera?
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
ne znam ko je taj ali neko mi rece da je neki ex ili aktivni trkac pa zato pitam, bese taj lancer ima 500 konja ili tako nesto?
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Covek je programer. Od 'trka' ima 4 Navaka. Lancer ima ~440ks.
Light is Right
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
hehe, ok imao sam pogresan info 

Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
pa postoje 3 xbow masine i 6 vlasnika
meni se niko nije pravdao ali sam cuo da se taj sa lanserom mnogo hvalio pa je stiglo i do krugova bliskih meni

meni se niko nije pravdao ali sam cuo da se taj sa lanserom mnogo hvalio pa je stiglo i do krugova bliskih meni

Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Markoni147
- Garaža: Ford Fiesta ST
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Malo OFF
Nije se on hvalio, nego su ga hvalili ljudi koji su gledali, izmedju ostalih i ja. Lep cas im je odrzao taj dan. Decko je skroman, i uopste nije iz te price. Samo je bilo zanimljivo kako Evo ubija najbolje Track Day automobile. Ono sto se svakako videlo jeste da vozaci X Bow-a nisu jos uvek dobro naucili svoje sprave, ali cujem da se vezba na piiiip-u i da su montirani novi slikovi. Kada Djura bude vozio X Bow onda ce trka biti merodavna, ovako ih je Djole isprasio...
Inace pohvale za Yuga, super je skockan... I dobro se vozi...
Tapatalk Post
Nije se on hvalio, nego su ga hvalili ljudi koji su gledali, izmedju ostalih i ja. Lep cas im je odrzao taj dan. Decko je skroman, i uopste nije iz te price. Samo je bilo zanimljivo kako Evo ubija najbolje Track Day automobile. Ono sto se svakako videlo jeste da vozaci X Bow-a nisu jos uvek dobro naucili svoje sprave, ali cujem da se vezba na piiiip-u i da su montirani novi slikovi. Kada Djura bude vozio X Bow onda ce trka biti merodavna, ovako ih je Djole isprasio...
Inace pohvale za Yuga, super je skockan... I dobro se vozi...

Tapatalk Post
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Model 2013.

Dizne za gorivo nrucene iz Dellorto.uk. Stigle u HR, kao i ACW motorsport pop-up ventovi za zadnja bocna stakla. Hvala Stipe!






Dizne za gorivo nrucene iz Dellorto.uk. Stigle u HR, kao i ACW motorsport pop-up ventovi za zadnja bocna stakla. Hvala Stipe!


Light is Right
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Krace objasnjenje trenutnog stanja - auto imao plin davno, nema vec 3 godine. Istekao atest, morao na reatest po novom zakonu da se plin ispise iz saobracajne. Osim sto je kostalo kao regularan atest + takse i troskovi za novu vozacku (i za malo tablice) ispalo je ozbiljno njakanje i natezanje sa Agencijom za bezbednost saobracaja, koja je od pocetka godine zaduzena za sve ateste i prepravke na vozilu. Dakle, moze se vrsiti atestiranje u bilo kojoj ovlascenoj ustanovi, ali oni dobijaju slike sa istog i kazu moze/ne moze. Onda je krenulo d**anje... imam roll cage, auto registrovan na 5 mesta, efektivno ima dva. Kadice su 'previsoke' a za pojaseve u 3 tacke traze 'uverenje od proizvodjaca', kao i za sve ostalo sto se prepravlja. To je glavna nova fora. Znaci, Zastava ne postoji, sve i da mogu neki papir da dobijem, trajace ko zna koliko dugo. Vadim roll cage, sedista, pojaseve, vracam standardne, pravim novi nosac rezervnog tocka, posto ne stoji na fabrickom mestu zbog filtera na karbovima, sveukupno - piiiip po svemu sto sam pravio godinama. Tu je bilo i vracanja raznih zbog nesposobnosti ljudi da me upute i kazu sta konkretno da prepravim, pa se svelo na 4x odlazak u AMS sa autom kojem je istekla registracija i rizikom da popijem dobru kaznu i oprostim od dozvole na neko vreme... Sve to je nekako zavrseno, auto je registrovan poslednjeg dana isteka vaznosti tablica, ulovio sam da ne moram i njih da vadim ponovo.
Trenutno ne lici ni na sta, posto se sve to izdesavalo odlucio sam da odradim ozbiljnije neke stvari i unapredim ceo auto. U medjuvremenu sam zgomilao sebi posla i previse, posto sam igrom slucaja dobio 2x Jugo na poklon i odlucio da pravim daily drive (o tome u nekoj drugoj temi) a sivog Juga predodredim kao weekend i track day auto a mozda i nesto ozbiljnije ako bude uslova....
Ovako je bilo usput kada smo se druzili sa drugarima iz NS.

Pauzirao je dok sam bio na moru...
...pa su stigle main dizne za gorivo 138, to tek ceka stelovanje i rezultate sa dyno-a.

Proces registracije i 'reatestiranja'.

Kupljen Toora Grid 350x90mm da se ne premotavam vise na Navaku i sl.

Opruge H&R (navodno) od 80kg/cm.

Poklon - Dunlop 160/490 slikovi, posto oni Avoni nisu ispunili ocekivanja.

Amortizeri dolaze do krajnjeg odredista - Bilstein B6 Sport ulosci, treba ih upakovati i prepraviti za cizme, koje ce takodje biti pravljene zna se - u SD.

...i trenutna guzva u garazi, dok se ne organizujem sa obavezama da predjem na sivog Juga.

I klip sa poslednjeg merenja, u toku stelovanja.
[youtube]NSkz7f0zOyE[/youtube]
Trenutno ne lici ni na sta, posto se sve to izdesavalo odlucio sam da odradim ozbiljnije neke stvari i unapredim ceo auto. U medjuvremenu sam zgomilao sebi posla i previse, posto sam igrom slucaja dobio 2x Jugo na poklon i odlucio da pravim daily drive (o tome u nekoj drugoj temi) a sivog Juga predodredim kao weekend i track day auto a mozda i nesto ozbiljnije ako bude uslova....
Ovako je bilo usput kada smo se druzili sa drugarima iz NS.







Pauzirao je dok sam bio na moru...


...pa su stigle main dizne za gorivo 138, to tek ceka stelovanje i rezultate sa dyno-a.


Proces registracije i 'reatestiranja'.







Kupljen Toora Grid 350x90mm da se ne premotavam vise na Navaku i sl.

Opruge H&R (navodno) od 80kg/cm.

Poklon - Dunlop 160/490 slikovi, posto oni Avoni nisu ispunili ocekivanja.

Amortizeri dolaze do krajnjeg odredista - Bilstein B6 Sport ulosci, treba ih upakovati i prepraviti za cizme, koje ce takodje biti pravljene zna se - u SD.



...i trenutna guzva u garazi, dok se ne organizujem sa obavezama da predjem na sivog Juga.




I klip sa poslednjeg merenja, u toku stelovanja.
[youtube]NSkz7f0zOyE[/youtube]
Light is Right
- alfa&omega
- Garaža: Fiat Punto 1.9 JTD
Fiat Coupe 20 VT
Alfa 155 TS 2.0 16V Sport
Alfa 166 2.4 JTD Distinctive
Alfa 147 1.9 JTD Distinctive
Alfa 156 2.5 V6 24V Distinctive - Lokacija: Prijepolje
- Lokacija: Prijepolje
Post
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Lepo i pedantno si sve odradio, svaka cast! Sta planiras sa sivim Jugom?
Sto se tice atesta, ne znam sta da ti kazem... Agencija za bezbednost saobracaja je toliko retardirana i nezainteresovana da nemam reci. Mislim da bi lakse sve to atestirao u Mauritaniji nego kod nas. Ne mogu da shvatim te nezainteresovane debile za bilo sta novo u postupku atestiranja nesvakidasnjih vozila kao sto je tvoje. Mislim da njihovo neznanje pokrivaju sa tim sto te setaju od saltera do saltera i od vrata do vrata
Sto se tice atesta, ne znam sta da ti kazem... Agencija za bezbednost saobracaja je toliko retardirana i nezainteresovana da nemam reci. Mislim da bi lakse sve to atestirao u Mauritaniji nego kod nas. Ne mogu da shvatim te nezainteresovane debile za bilo sta novo u postupku atestiranja nesvakidasnjih vozila kao sto je tvoje. Mislim da njihovo neznanje pokrivaju sa tim sto te setaju od saltera do saltera i od vrata do vrata
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Sivi jugo se vraca u prethodno stanje sa jos mehanickih i vizuelnih poboljsanja, samo nece biti bas preko noci zbog nedostatka vremena...
Za Agenciju se slazemo, bitno je da automobili koji su registrovani bez tehnickog i nemaju ateste a poseduju gas, kao i cuveno carinjenje na manje kubikaze, mogu da se voze bez problema, ali Fia homologirana oprema ne zadovoljava proprise Srbije... sreca pa su naleteli na nekoga sa vise strpljenja od njihove kolicine zatupljenosti.
Za Agenciju se slazemo, bitno je da automobili koji su registrovani bez tehnickog i nemaju ateste a poseduju gas, kao i cuveno carinjenje na manje kubikaze, mogu da se voze bez problema, ali Fia homologirana oprema ne zadovoljava proprise Srbije... sreca pa su naleteli na nekoga sa vise strpljenja od njihove kolicine zatupljenosti.
Light is Right
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Priprema za zimske radove - roll cage i sedista sa propratnim dodacima vraceni na mesto, dodata jos jedna kosa cev da se kompletira X na roll cage-u, kada se zavrsi sezona sledi dodavanje perforiranih limova i povezivanje sa karoserijom na svim vitalnim mestima i kompletno farbanje enterijera u battleship gray (neku od nijansi). Konacno ce i tabla biti kompletirana tom prilikom i jos koja sitnica.
Takodje, nabavljen je i menjac sa Colotti skracenjima, ravni zubi, shper diferencijal, iglicasti lezajevi, jos 19/64 prenos nabaviti i kuciste prepakovati. Time ce konacno biti resena najpipavija stvar prenos, odlicnim menjacem.

...jos jednom - hvala porodici Vidosavljevic sto pomazu moj san.
Takodje, nabavljen je i menjac sa Colotti skracenjima, ravni zubi, shper diferencijal, iglicasti lezajevi, jos 19/64 prenos nabaviti i kuciste prepakovati. Time ce konacno biti resena najpipavija stvar prenos, odlicnim menjacem.



...jos jednom - hvala porodici Vidosavljevic sto pomazu moj san.

Light is Right
- cika_kure
- Garaža: prazna :)
- Lokacija: Sabac
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Ovo što si naveo za menjač ozbiljno obećava! Javi utiske.
Koliko otprilike košta taj sklop?
Koliko otprilike košta taj sklop?
Acqua-Olio-Benzina
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Menjac je vrv jedini u Srbiji takav i imao sam srece da sam ga se dokopao. A cena je kao dobar Jugo 2003/4 godiste. Utisci cim ulovim 19/64.
Light is Right
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Redovno odrzavanje teme, iz cisto sentimentalnih forumskih navika. Inace se sve sto se dogadja po mojoj garazi moze procitati na blogu koji sam poceo da pisem krajem 2013.
Prijemno odeljenje
Uglavnom, nagomilalo se nesto posla oko auta. Glavna stavka je moja zelja da zavrsim enterijer i zaokruzim to farbanjem istog u neku battleship gray boju. Usput se rodilo 1000 ideja, a kada vec rasturam ceo auto, zasto ne odraditi i refresh/unapredjenje trapova, menjaca i ofarbati motorni prostor. A kada zavrsim sa tim, vizuelno utezanje eksterijera bi bilo kao slag na torti. Posto auto postaje vikend/track day vozilo, ovaj put se stvari rade skoro bez kompromisa, u cilju ispunjavanja mojih fetisa i zelja.
Par stvari koje sam nabavio/uradio pre cele ove price.
Nosac usisne grane, da smanji polugu koja uz vibracije zadaje muke sa otpustanjem iste.

Zeljena 19ica, glavni prenos 19/64, najduzi fabricki.

Staklena traka za izduv, trebace da spasi svezu boju na podu.

Krenulo je rasturanjem...
Tabla ce konacno moci da se zavrsi.

U medjuvremenu spakovan menjac (Hvala Saletu i Bobou po 100ti put!), sa 19/64 prenosom i odnosima brzina:
1. 43/12 - 3,583
2. 38/17 - 2.235
3. 35/20 - 1.75
4. 32/22 - 1.454
5. 31/39 - 1.258

Povoljno pazarene DS Performance, trebalo bi da budu idealne za namenu auta.

...i jos jedan hladnjak ulja, sa Kawasaki bike-a.

Takodje, amortizerima sleduje poslednji upgrade za neki period. Napred se cekaju Bilsteini, cinkovanje tela preostalo kao stavka, a nazad se pravi deblje stablo i bolja celokupna mehanika. Tela sam pojacao varovima na usicama pre otvaranja i prepravki.

Pojacavanje koseva varovima, perforiranim limovima, besavnim cevima, idejama...


...tempo nije ubitacan, jer se stiskam za svaki slobodan trenutak da budem u garazi. Spartanski posao, ono fino sledi kasnije, bice slika i na blogu i ovde.
Prijemno odeljenje
Uglavnom, nagomilalo se nesto posla oko auta. Glavna stavka je moja zelja da zavrsim enterijer i zaokruzim to farbanjem istog u neku battleship gray boju. Usput se rodilo 1000 ideja, a kada vec rasturam ceo auto, zasto ne odraditi i refresh/unapredjenje trapova, menjaca i ofarbati motorni prostor. A kada zavrsim sa tim, vizuelno utezanje eksterijera bi bilo kao slag na torti. Posto auto postaje vikend/track day vozilo, ovaj put se stvari rade skoro bez kompromisa, u cilju ispunjavanja mojih fetisa i zelja.
Par stvari koje sam nabavio/uradio pre cele ove price.
Nosac usisne grane, da smanji polugu koja uz vibracije zadaje muke sa otpustanjem iste.


Zeljena 19ica, glavni prenos 19/64, najduzi fabricki.

Staklena traka za izduv, trebace da spasi svezu boju na podu.

Krenulo je rasturanjem...



Tabla ce konacno moci da se zavrsi.

U medjuvremenu spakovan menjac (Hvala Saletu i Bobou po 100ti put!), sa 19/64 prenosom i odnosima brzina:
1. 43/12 - 3,583
2. 38/17 - 2.235
3. 35/20 - 1.75
4. 32/22 - 1.454
5. 31/39 - 1.258



Povoljno pazarene DS Performance, trebalo bi da budu idealne za namenu auta.

...i jos jedan hladnjak ulja, sa Kawasaki bike-a.

Takodje, amortizerima sleduje poslednji upgrade za neki period. Napred se cekaju Bilsteini, cinkovanje tela preostalo kao stavka, a nazad se pravi deblje stablo i bolja celokupna mehanika. Tela sam pojacao varovima na usicama pre otvaranja i prepravki.



Pojacavanje koseva varovima, perforiranim limovima, besavnim cevima, idejama...



























...tempo nije ubitacan, jer se stiskam za svaki slobodan trenutak da budem u garazi. Spartanski posao, ono fino sledi kasnije, bice slika i na blogu i ovde.
Light is Right
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Dobro je da si otvorio blog jer za to, u tvom slučaju, ima materijala. Pretpostavljam da imaš nameru da sve ono što si radio u prošlosti, a već objavio na forumima, imaš nameru da staviš i na blog da bi ljudi mogli hronološki da isprate tvoj rad.
Acqua-Olio-Benzina
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Donekle i to, ali bih vise voleo da imam svezih radova, jer su svakako kvalitetniji za pogledati. Uglavnom ce se to vremenom samo ispeglati.
Light is Right
- Milorad
- Garaža: ex145 2.0ts
ex166 2.0ts
GTV 2.0ts
156 3.0 - Lokacija: Beograd
Post
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Jedan od retkih projekata koji i dalje traju, i koji nisu stali zbog raznoraznih stvari, svaka cast na entuzijazmu! 
