
Danas mi se ova stvar desila po drugi put, prvi put se desilo pre neke 3 - 4 nedelje, ali da stvar bude cudnija, desilo se na istom mestu u gradu (mora da je to mesto ukleto)

O cemu se radi:
Auto je upalio normalno, i normalno radio, ja vozio od posla do kuce, kako se vec vozi po gradu - kreni - stani ... i na jednom semaforu ja primetim da mi je broj obrtaja malo veci, ne stoji na 750, vec na 800 - 850, a i pritisak u turbini je malo povisen. Kada krecem prvom, auto cupa, ide k'o blesav (tako ne ide kada je sve kako treba), znaci, ne smem gas da mu pipnem.
Stigao sam do kuce, parkirao se, auto radi u leru, ja stisnem gas, obrtaji skoce, pritisak u turbini skoci ... kada pustim gas, sve se prvo vrati u normalu, a onda se obrtaji polako povecaju, kao i skala pritiska turbine, prvo se vrati na nulu, a onda se malo pomeri.
Ugasio sam auto i ponovo upalio, i sve radi normalno, obrtaji su na 750, skala turbine je na nuli.
Auto nije cipovan ... kada mi se prvi put to desilo mislio sam da je do EGRa, ali sam ja eliminisao EGR u medjuvremenu i cistio dizne ... DPF je prisutan, ali ne znam nivo zaprljanosti ... senzor pritiska turbine je relativno nov, ali kad' je on bio problematican, samo je skala pritiska turbine bila povisena kada auto radi u leru (i to uvek), a ne i broj obrtaja motora. U pitanju je Alfa Romeo 159, 1.9 JTDm 16V.
Zna li neko sta bi to moglo da bude?
Hvala
