Uzeh danas model koji smo trazili ja i kolege da je max. ocuvan: spolja i iznutra skoro pa nov, stakla iz iste godine/serije, koza nimalo lizana kao ni menjac i papucice, jedino je nebo prljavije nego ostalo ali nista strasno, presao 208.000 sto je ocitano i na kompjuterskoj dijagnostici na motornom racunaru, tada je imao samo gresku na senzoru aribaga (nije se mogla obrisati) kao nazad pozadi a ne onaj ispod sedista, CAN ozicenje, verovatno kontakti. Kako smo gledali Alfa nije lupana jace, bar je tako po linijama, zazorima, staklima i sl.
E sad, danas kad sam je uzeo, nakon sipanja goriva na OMV, posle 10km voznje upali se zuti motor na intrument tabli i napise avaria sistema controllo motore.
Imam zakazano kod Deshe u 9 prekosutra, to sam ugovorio pre ovoga da se detljano sve vidi sta se radi
Sta ovome dole moze biti uzrok, da li si moze popraviti i koja je okvirno cifra???
- Kontrolni dugmici na vozacevim vratima za prozore ne rade kako treba, klimavi i izlizani i cas reaguju cas ne, nekad i nekontrolisano
- Airbag indikator ukljucen (senzor nazad desno, tako kaze comp.dg)
- Engine indikator (narandzasti, avaria sistema controllo motore)
- Nekad nece da dozvoli pokretanje motora nakon kontakta I paljenja instrument table I provere, kao da kljuc ostaje u blokiranom modu i ne moze se okrenuti
- Nakon okretanja kljuca na MAR I indikacije, cuje se neki zvuk iz konzolnog dela, ne mogu definisati kao neko sustanje-pistanje a nije radio
- Brava na suvozackim vratima je pokusana da se obije, ostao je metalni klin, vadjenje?!
Molim za vase sugestije kako bih znao na cemu sam oko ovoga.
AR 147 1.9JTD 85kw/116ks - sta od ovoga je popravljivo ?!
- mig
- Garaža: Alfa Romeo 147, 1.9 JTD
- Lokacija: BG
- Veloce
- Saradnik Uprave

- Contact:
- Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
ex Alfa Romeo Mito 1.4tb
ex Alfa Romeo Giulietta QV
-Megane 3 RS CUP - Lokacija: Lazarevac
Post
Re: AR 147 1.9JTD 85kw/116ks - sta od ovoga je popravljivo ?
-Na 147-ci konzole prekidaca prozora znaju da crkavaju,neki auto elektricar da isregleda ili je problem fizicke prirode da su dugmici sjb.
-Airbag ti najverovatnije pali zbog kontakta na dzeku (osim ako nisu ispucani i ako konzola posle toga nije menjana)
-Check engine moze da upali iz xxx razloga,jeste ga kacili na dijagnostiku posle paljenja lampice ?
-Airbag ti najverovatnije pali zbog kontakta na dzeku (osim ako nisu ispucani i ako konzola posle toga nije menjana)
-Check engine moze da upali iz xxx razloga,jeste ga kacili na dijagnostiku posle paljenja lampice ?
- mig
- Garaža: Alfa Romeo 147, 1.9 JTD
- Lokacija: BG
Post
Re: AR 147 1.9JTD 85kw/116ks - sta od ovoga je popravljivo ?
Nismo, to se meni desilo za engine nakon 10km posle OMV, naravno trazio sipanje evrodizela. On je nadalje isao kao i pre paljena lampice, pali normalno i nakon sto je odstojao celu noc ali daje indikaciju. Na dijagnostici kad sam kupovao nije pokazivao motorne greske, samo airbag i to kaze ovaj elektronicar da je jack nazad desno. Auto nije lupan napre-nazad ni sa strana, sva stakla su iz serija i sve je sto se tice linija dobro. Konzola i instrument tabla su iz tog auta.
- elas
- Garaža: Alfa 156 sw 1.9 jtd fulvia
- Lokacija: beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: AR 147 1.9JTD 85kw/116ks - sta od ovoga je popravljivo ?
To sto ti se cuje ispod table je motor klapne za recirkulaciju vazduha u kabini

- Djo83
- Garaža: Alfa 156 1.9 jtd
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: AR 147 1.9JTD 85kw/116ks - sta od ovoga je popravljivo ?
taj error zuta lampica motora tesko da ima veze sa sipanjem goriva na omv... to je generalno lampica koja sija za vise problema na motoru i sigurno sada imas na dijagnostici citljivu gresku...
najcesce bude nesto sa usisom, da li busno neko crevo, zapljana turbina,protokomjer,map senzor... mada ne mora da znaci videces kod majstora...
najcesce bude nesto sa usisom, da li busno neko crevo, zapljana turbina,protokomjer,map senzor... mada ne mora da znaci videces kod majstora...
- mig
- Garaža: Alfa Romeo 147, 1.9 JTD
- Lokacija: BG
Post
Re: AR 147 1.9JTD 85kw/116ks - sta od ovoga je popravljivo ?
Evo sad u narednoj voznji ugasio gresku i sve bilo OK, stao sacekao neko vreme, opet upalio i eto opet greske na motoru, one iste. Inace ide OK po meni.
Onaj zvuk unutar digitalnog dela klime odnosno konzole podseca na ujednaceno sustanje/brum na zvucnicima. Stalno je prisutno
Onaj zvuk unutar digitalnog dela klime odnosno konzole podseca na ujednaceno sustanje/brum na zvucnicima. Stalno je prisutno
- Veloce
- Saradnik Uprave

- Contact:
- Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
ex Alfa Romeo Mito 1.4tb
ex Alfa Romeo Giulietta QV
-Megane 3 RS CUP - Lokacija: Lazarevac
Post
Re: AR 147 1.9JTD 85kw/116ks - sta od ovoga je popravljivo ?
Dok ne ocitas ponovo dijagnostiku mozemo samo da nagadjamo 
- Djukacs
- Garaža: ex.Alfa 147 1.9JTD
Alfa 159 1.9 JTDM - Lokacija: Pancevo
Post
Re: AR 147 1.9JTD 85kw/116ks - sta od ovoga je popravljivo ?
Za airbag:
Ispod vozacevog sedista imas dzek od airbag-a uzmi jednu vezicu
i zategni je preko dzekova tako da ne mogu da se pomeraju
To se i kod mene desavalo kada pomeram sediste ili kada osinem u neku rupu
upali mi lampicu za airbag.
Check engine.
Proveri EGR ventil,ako je vrisno sigurno ti zbog toga izbacuje gresku
ista stvar je bila i kod mene.
Skines EGR i blinidras ga (stavis parce inox-a) i resen problem..
Ovo sve mozes i sam da uradis bez majstora..
Ako nije to onda dijagnostika...
Da li auto vuce normalno??
Ispod vozacevog sedista imas dzek od airbag-a uzmi jednu vezicu
i zategni je preko dzekova tako da ne mogu da se pomeraju
To se i kod mene desavalo kada pomeram sediste ili kada osinem u neku rupu
upali mi lampicu za airbag.
Check engine.
Proveri EGR ventil,ako je vrisno sigurno ti zbog toga izbacuje gresku
ista stvar je bila i kod mene.
Skines EGR i blinidras ga (stavis parce inox-a) i resen problem..
Ovo sve mozes i sam da uradis bez majstora..
Ako nije to onda dijagnostika...
Da li auto vuce normalno??
- milanns
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTD 115ks
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: AR 147 1.9JTD 85kw/116ks - sta od ovoga je popravljivo ?
I jel si probao da zatvoris EGR? Kao sto Djukacs kaze to mozes i sam zatvoriti. Ja sam zatvorio EGR i ocistio protokomer. Auto propevao 
Ono sto jos moze da bude je i maf senzor, ili overboost ventil pa mozda ti i zbog toga izbacuje gresku! Ja sam sve to bio eliminisao i nisam imao nikakvih problema! Nekada se desi i da samo zbog loseg goriva izbaci check, ali da bi bio siguran sve bi ovo navedeno gore trebao proveriti..
A ovo sto kazes da se cuje kao sustanje zvucnika, ja o tome nisam ni razmisljao. Meni se isto desi ponekad?
Ono sto jos moze da bude je i maf senzor, ili overboost ventil pa mozda ti i zbog toga izbacuje gresku! Ja sam sve to bio eliminisao i nisam imao nikakvih problema! Nekada se desi i da samo zbog loseg goriva izbaci check, ali da bi bio siguran sve bi ovo navedeno gore trebao proveriti..
A ovo sto kazes da se cuje kao sustanje zvucnika, ja o tome nisam ni razmisljao. Meni se isto desi ponekad?
Strpljenje je majka prirode !
- Joca
- Garaža: ;)
- Lokacija: Kl
Post
Одг: AR 147 1.9JTD 85kw/116ks - sta od ovoga je popravljivo
Ovo oko EGR ventila mi nije jasno, neki ga zatvaraju a drugi se ubise da ga ociste???
Послато са GT-S5830i
Послато са GT-S5830i
- Purke
- Garaža: AR 147 1.9 JTD R.I.P.
AR 156 1.8 16V - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: AR 147 1.9JTD 85kw/116ks - sta od ovoga je popravljivo ?
Zatvaranjem EGR ventila gubi se na elasticnosti, ali toliko malo da neki vozaci to nece ni primetiti, ali je zato to trajno resenje i krajnje bezbedno. Zacepljenjem EGR ventila moze se desiti da auto u jednom trenutku ne prima gas, i ako se pritisnuli papucicu gasa do kraja, sto u trenutku preticanja ili izbegavanja prepreke moze biti kobno. Ciscenjem, on moze biti funkcionalan i 5 godina i 5 dana, nikad se ne zna. Nov je skup.
- Joca
- Garaža: ;)
- Lokacija: Kl
Post
koliko sam te ja razumeo, bolje zatvoren nego zacepljen...
Re: AR 147 1.9JTD 85kw/116ks - sta od ovoga je popravljivo ?
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 1.9 jtd
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: AR 147 1.9JTD 85kw/116ks - sta od ovoga je popravljivo ?
na rebrastom crevu savijenom po 90 stepeni koje iz EGR-a ide u usis stavis plocicu od prohroma (obican lim progori posle nekog vremena od toplote) umesto podloske koja je fabricki tu, dakle samo bez rupe u sredini i zavrsio si posao, na obicnim jtd je to dovoljno nije potrebna softverska intervencija... prica oko EGR-a je mnogo puta ispricana vec na forumu, jednostavno njegova uloga je iskljucivo ekoloska i nema nikakvih losih posledica po motor njegovo zatvaranje, samo dobrih - cistiji motor iznutra, bolje perfomanse (u odnosu na sa situaciju sa zapljanim egr-om)...
- Joca
- Garaža: ;)
- Lokacija: Kl
Post
Одг: AR 147 1.9JTD 85kw/116ks - sta od ovoga je popravljivo
Ajde da ne off-ujem puno, vec sam pisao da sam uvezao ar156 jtd iz Italije i EGR vec bio zatvoren. Tako da se izgleda i tamo uveliko to radi.
Послато са GT-S5830i
Послато са GT-S5830i
- junky01
- Garaža: Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Alfa Romeo GT - Lokacija: Krusevac
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: AR 147 1.9JTD 85kw/116ks - sta od ovoga je popravljivo ?
Da ne pametujem ali sada nesto meni nije jasno...na stranu treba li ili ne zatvoriti EGR. Ovde stoji da kada je EGR zacepljen auto nece da vuce, a ako ga ja fizicki zacepim stavljanjem plocice nece biti problema
?
Priznajem da nemam toliko predstave kako ovo radi i neki ce me osuditi zbog toga ali moze li pojasnjenje.
Ostale teme u vezi ovog sam iscitavao vise puta i podrzavam da treba elimenisati problem(piip ekologiju) ali mi sada stvarno nije jasno kako ovo funkcionise ako zacepim izlaza iz EGR-a. Dal je bitno(a predpostavljam da je tako) dal`se on sam zacepio ili sam ga ja fizicki zatvorio kada na kraju creva imamo isti ucinak-nema protoka...ili ja gresim?
Priznajem da nemam toliko predstave kako ovo radi i neki ce me osuditi zbog toga ali moze li pojasnjenje.
Ostale teme u vezi ovog sam iscitavao vise puta i podrzavam da treba elimenisati problem(piip ekologiju) ali mi sada stvarno nije jasno kako ovo funkcionise ako zacepim izlaza iz EGR-a. Dal je bitno(a predpostavljam da je tako) dal`se on sam zacepio ili sam ga ja fizicki zatvorio kada na kraju creva imamo isti ucinak-nema protoka...ili ja gresim?
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 1.9 jtd
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: AR 147 1.9JTD 85kw/116ks - sta od ovoga je popravljivo ?
ne znam za razliku izmedju zacepiti i zatvoriti EGR
... kad stavis plocicu nema povratka izduzvnih gasova u motor na ponovno sagorjevanje (funkcija egr-a) a sta se desava pre plocice apsolutno je nebitno, ja vozim vec 5 god zatvoren egr i vjerovatno je da se u samom ventilu do sada nakupilo dovoljno chadji da ga poptuno zaprlja i zaglavi ali to nema nikakve veze bitno je da ne ulaze gasovi u motor...
problem sa egr-om nastaje kada se on zapushi i u motor salje previse izduvnih gasova tj u situacijama kada se ubrzava EGR mora da se zatvori a da pusta gasove samo na leru i pri konstantnoj brzini (tako je isprogramirano upravo iz razloga da ne bi smanjivao perfomanse), e sad ako se zaprlja onda se ne zatvara kada treba i gusi perfomanse ali ne zbog samog zacepljenja kao takvog vec zbog toga sto onda u motor dospevaju izduvni gasovi kada ne treba i previse...
dakle poenta je da je EGR zatvoren plocicom verovatno pre plocice zaprljan i zagusen ali je to nebitno jer u motor ne idu gasovi...
problem sa egr-om nastaje kada se on zapushi i u motor salje previse izduvnih gasova tj u situacijama kada se ubrzava EGR mora da se zatvori a da pusta gasove samo na leru i pri konstantnoj brzini (tako je isprogramirano upravo iz razloga da ne bi smanjivao perfomanse), e sad ako se zaprlja onda se ne zatvara kada treba i gusi perfomanse ali ne zbog samog zacepljenja kao takvog vec zbog toga sto onda u motor dospevaju izduvni gasovi kada ne treba i previse...
dakle poenta je da je EGR zatvoren plocicom verovatno pre plocice zaprljan i zagusen ali je to nebitno jer u motor ne idu gasovi...
- junky01
- Garaža: Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Alfa Romeo GT - Lokacija: Krusevac
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: AR 147 1.9JTD 85kw/116ks - sta od ovoga je popravljivo ?
Skapirao, sad mi je jasnije. Hvala na pojasnjenju. Stvarno ima logike.

- Joca
- Garaža: ;)
- Lokacija: Kl
Post
Одг: AR 147 1.9JTD 85kw/116ks - sta od ovoga je popravljivo
Kada se menja ulje jtd-tdi obicno posle desetinu kilometra vidi se na sipci za merenje nivo ulja da je crno, sto je normalno. E sad, presao sam 300km. od zamene i ulje mi je kao sad da je sipano, da li je to jos neko primetio?
Ps. Prvi put mi je sada egr zatvoren.
Послато са GT-S5830i
Ps. Prvi put mi je sada egr zatvoren.
Послато са GT-S5830i
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 1.9 jtd
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: AR 147 1.9JTD 85kw/116ks - sta od ovoga je popravljivo ?
jesam ja
cistiji je motor iznutra jer sagorjeva samo vazduh nema izduvnih gasova vracenih kroz egr...
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: AR 147 1.9JTD 85kw/116ks - sta od ovoga je popravljivo ?
Uvek je dobro ako se softverski (može i na 8v, ali nije neophodno, a na 16v mora) i "hardverski" zatvori EGR. Ima samo dve, po meni, male mane tog zatvaranja:
a) *nešto sporije postizanje radne temperature rashladne tečnosti, a time i motora, posebno u uslovima niskih temperatura, što ima mali uticaj na povećanje potrošnje i
b) umereno veće vibracije JTD/JTDm u fazi zagrevanja, zbog veće količina svežeg i hladnijeg vazduha i veće količine goriva u doba niskih temperatura, što uslovljava burnije sagorevanje (koje nije predviđeno), pa i pomenute vibracije...
*Naime, ako se EGR sistem zatvori u donjoj zoni izlaza iz izduvne grane (mislim da je tu najbolje), izduvni gasovi ne zagrevaju rashladnu tečnost koja cirkuliše kroz EGR hladnjak (koji je tu da rashladi izduvne gasove pre ulaza u usis), jer ne cirkulišu kroz EGR sistem.
Da bih izbegao rizik da se zapuši EGR hladnjak (bilo je i tih slučajeva), izbacio sam ga na bivšoj 147ci i premostio (bypass) instalaciju za rashladnu tečnost na tom mestu, odgovarajućim crevom od oko 50cm...
a) *nešto sporije postizanje radne temperature rashladne tečnosti, a time i motora, posebno u uslovima niskih temperatura, što ima mali uticaj na povećanje potrošnje i
b) umereno veće vibracije JTD/JTDm u fazi zagrevanja, zbog veće količina svežeg i hladnijeg vazduha i veće količine goriva u doba niskih temperatura, što uslovljava burnije sagorevanje (koje nije predviđeno), pa i pomenute vibracije...
*Naime, ako se EGR sistem zatvori u donjoj zoni izlaza iz izduvne grane (mislim da je tu najbolje), izduvni gasovi ne zagrevaju rashladnu tečnost koja cirkuliše kroz EGR hladnjak (koji je tu da rashladi izduvne gasove pre ulaza u usis), jer ne cirkulišu kroz EGR sistem.
Da bih izbegao rizik da se zapuši EGR hladnjak (bilo je i tih slučajeva), izbacio sam ga na bivšoj 147ci i premostio (bypass) instalaciju za rashladnu tečnost na tom mestu, odgovarajućim crevom od oko 50cm...
Alfa je stil... ostalo je status...