Hauba nova ili polovna
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Hauba nova ili polovna
Radojice, verovatno ne čitaš moje postove na ovom forumu, a ni u ovoj temi...
Dakle... nije poenta u pravoj dilemi "original" ili "kopija", već u napadnom insistiranju (čisto foliranje) na originalnim delovima za uglavnom nebitne stvari koje su čista estetika, što zapravo maskira nedostatak tehničke kulture i znanja, dobrog i poštenog servisa i dostupnih vitalnih delova (cena i lager).
Naravno, potpuno je individualno kako će ko da potroši sopstvene pare... Ja bih, na primer, na servis injektora, a neko na "original" haubu...
Dakle... nije poenta u pravoj dilemi "original" ili "kopija", već u napadnom insistiranju (čisto foliranje) na originalnim delovima za uglavnom nebitne stvari koje su čista estetika, što zapravo maskira nedostatak tehničke kulture i znanja, dobrog i poštenog servisa i dostupnih vitalnih delova (cena i lager).
Naravno, potpuno je individualno kako će ko da potroši sopstvene pare... Ja bih, na primer, na servis injektora, a neko na "original" haubu...
Alfa je stil... ostalo je status...
- shoneenohs
- Garaža: Alfa Romeo 159
- Lokacija: nis
Post
Re: Hauba nova ili polovna
Za gore pomenuto "foliranje" cena polovne skinute sa auta identicna sa nvom after market haubom. Znam da je iskustvo lose sa kopijama i potrazio savet tj cujem misljenje vise ljudi. Foliranje bi bilo da sad napisem da sam narucio novu org koja kosta 56000 din i ceka se dugo, ali ne auto je od juce u servisu i zbog ne tako velike stete hauba se pegla . Hvala svima na komentarima jer dobro dodje pomoc savet .
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Hauba nova ili polovna
"Foliranje" je kolokvijalni izraz (žargon) koji označava potrebu da se stvari predstave boljim (važnijim) nego što realno jesu... Na ovom, uglavnom tehnički orijentisanom forumu, po pravilu je to posledica ograničenog znanja. Neko taj izraz koristi u uvredljivom značenju.
S obzirom da sam se načitao nebuloza o stvarima mnogo bitnijim nego što je upasovana hauba, sve više sam "motivisan" da kažem mišljenje o tome, ne toliko zbog dileme iznete u prvom postu ove teme, koliko zbog saveta u odgovorima...
S obzirom da sam se načitao nebuloza o stvarima mnogo bitnijim nego što je upasovana hauba, sve više sam "motivisan" da kažem mišljenje o tome, ne toliko zbog dileme iznete u prvom postu ove teme, koliko zbog saveta u odgovorima...
Alfa je stil... ostalo je status...
-
Ka
- Drug Član
Post
Re: Hauba nova ili polovna
Ko je dovoljno stručan da odluči jesu li naši ili tvoji saveti "foliranje"?Svako od nas je izneo svoja iskustva sa after market delovima.......neki su dobri a neki loši,reći da je to foliranje je u najmanju ruku smešno i stvar je ličnog mišljenja tako da ko voli nek izvoli.....ili ne!
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Hauba nova ili polovna
Mislim... zar nije najsmešnije da se u ovoj zemlji sa visine priča o lošoj turskoj ili kineskoj proizvodnji i da se "iznose" iskustva koja više govore o "iskušeniku" nego o problemu...
O stručnosti... nekim drugim povodom.
O stručnosti... nekim drugim povodom.
Alfa je stil... ostalo je status...
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Hauba nova ili polovna
Mislim da originalna hauba od 56.000 din zavređuje posebnu diskusiju, a i jedan je od glavnih uzroka što je automobilska industrija tu gde je.
Šta je sve u toj nenormalnoj ceni za komad pleha? Šta sve i koga platiš kad to kupiš? Zašto su cene takve da bežiš od originalnih delova umesto da ih odmah kupuješ ne razmišljajući o alternativama? Čiju glupst, lenjost, pohlepu i bezobrazluk plaćaš kad kupiš originalnu haubu?
Izvinjavam se za smaranje u temi Shoneu, a i usput mu savetujem da svoju haubu popravi i da preskoči i kinesku malu privredu i italijanske prevarante...
Šta je sve u toj nenormalnoj ceni za komad pleha? Šta sve i koga platiš kad to kupiš? Zašto su cene takve da bežiš od originalnih delova umesto da ih odmah kupuješ ne razmišljajući o alternativama? Čiju glupst, lenjost, pohlepu i bezobrazluk plaćaš kad kupiš originalnu haubu?
Izvinjavam se za smaranje u temi Shoneu, a i usput mu savetujem da svoju haubu popravi i da preskoči i kinesku malu privredu i italijanske prevarante...
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Hauba nova ili polovna
Nelle
DejanGT - koja firma je proizvodila original haubu za 159ku?
Senzore uglavnom prave "Bosch" i "Metzger", "Febi" i "Hella"...
DejanGT - koja firma je proizvodila original haubu za 159ku?
Senzore uglavnom prave "Bosch" i "Metzger", "Febi" i "Hella"...
Alfa je stil... ostalo je status...
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Hauba nova ili polovna
Mislim da za nas nije ni bitno koja firma proizvodi deo za prvu ugradnju, ja se više čudim što proizvođači automobila nemaju nikakvu želju da ljude koji već imaju njihov automobil zadrže kao mušterije, nego ih suludim cenama navikavaju da idu okolo po otpadima i kojekakvim alternativnim prodavnicama za delove.
Telefonske kompanije će ti dati telefon i za džabe da bi koristio njihove usluge, aviokompanije te raznim popustima motivišu da budeš baš njihov lojalan kupac, svi biznisi na svetu pokušavaju da zadrže svoje lojalne mušterije, jedino auto industrija želi da ti uvali auto za basnoslovne pare i da onda nestaneš, da više nikad ništa od tebe ne čuju i da ih više nikad niša ne pitaš, ne smaraš, ne tražiš i ne očekuješ.
U vreme kada prodaja novih automobila ide slabo nije li logično da pokušaš da uzmeš neke pare onima kojima si već prodao 5 miliona punta. Sa haubom od 500 eura ćeš da im uzmeš k*rac. Fiat je svetski šampion u pojavi o kojoj pišem, a Alfa Romeo ju je u okviru Fiata još i usavršio.
Telefonske kompanije će ti dati telefon i za džabe da bi koristio njihove usluge, aviokompanije te raznim popustima motivišu da budeš baš njihov lojalan kupac, svi biznisi na svetu pokušavaju da zadrže svoje lojalne mušterije, jedino auto industrija želi da ti uvali auto za basnoslovne pare i da onda nestaneš, da više nikad ništa od tebe ne čuju i da ih više nikad niša ne pitaš, ne smaraš, ne tražiš i ne očekuješ.
U vreme kada prodaja novih automobila ide slabo nije li logično da pokušaš da uzmeš neke pare onima kojima si već prodao 5 miliona punta. Sa haubom od 500 eura ćeš da im uzmeš k*rac. Fiat je svetski šampion u pojavi o kojoj pišem, a Alfa Romeo ju je u okviru Fiata još i usavršio.
-
Ka
- Drug Član
Post
Re: Hauba nova ili polovna
Mali off ali zanimljiva stvar.........dok nas je Delta mlatila kako je stigla naručio sam levu halogenku sa rozetnom.......halogenka za 159 u to vreme jeftinija za 1 evro nego li za Punta.......hehe a rozetna skuplja od halogenke!Ludnica!
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Re: Hauba nova ili polovna
Stvar je vrlo prosta - zasto bi se fabrika brinula za ljude koji kupuju njihova polovna vozila? Novac za to vozilo ta osoba nije dala fabrici, vec nekom trecem.
Fabriku zanima prvi kupac. Oni donose profit. Prvi kupac, u 'razvijenom svetu' uglavnom to vozilo vozi dok mu traje garancija, pa ga proda. Za to vreme je vozilo uglavnom osigurano, pa sukpe delove placa osiguranje, i onda nije bitno sto su toliko skupi.
Znaci, cilj proizvodjaca je da sto je mogce nizom pocetnom cenom vozila privuce kupca. Deo kolaca ce uzeti na ne bas jeftinim obaveznim servisima dok traje garancija, i na skupim delovima koje uglavnom placa osiguranje.
Koliko ce placati delove i popravke neko ko nije kupio novo vozilo, sto bi ih to zanimalo? Kada nisu dali novac fabrici, neka popune rupe u kolacu sa papreno skupim delovima.
Fabriku zanima prvi kupac. Oni donose profit. Prvi kupac, u 'razvijenom svetu' uglavnom to vozilo vozi dok mu traje garancija, pa ga proda. Za to vreme je vozilo uglavnom osigurano, pa sukpe delove placa osiguranje, i onda nije bitno sto su toliko skupi.
Znaci, cilj proizvodjaca je da sto je mogce nizom pocetnom cenom vozila privuce kupca. Deo kolaca ce uzeti na ne bas jeftinim obaveznim servisima dok traje garancija, i na skupim delovima koje uglavnom placa osiguranje.
Koliko ce placati delove i popravke neko ko nije kupio novo vozilo, sto bi ih to zanimalo? Kada nisu dali novac fabrici, neka popune rupe u kolacu sa papreno skupim delovima.
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Hauba nova ili polovna
Nisam ni mislio ozbiljno da pitam ko pravi "prave" haube za 159ke, jer to može da pravi bilo ko - ne mora "NASA" Ako je "Petoletka" pravila delove stajnog trapa za "Boing", može i neka kineska firma haubu za Alfu...
Suština je u neopravdano i bezobrazno skupim "originalnim" delovima, ali je naša sreća što Alfa nije najgora po tom pitanju (Audi, BMW su tek zločinci)... iako mi je malo nelogično da je "original" hauba duplo skuplja od zamajca.
To o motivima proizvoiđača vozila je sasvim tačno, ali vlasnici uglavnom polovnih vozila ne bi trebalo da "imaju razumevanja" za proizvođača, pa da ga "časte" kupujući "originale", jer proizvođač (i ne samo on) obmanjuje javnost pričom o prednosti "originala" u odnosu na "kopije".
Suština je u neopravdano i bezobrazno skupim "originalnim" delovima, ali je naša sreća što Alfa nije najgora po tom pitanju (Audi, BMW su tek zločinci)... iako mi je malo nelogično da je "original" hauba duplo skuplja od zamajca.
To o motivima proizvoiđača vozila je sasvim tačno, ali vlasnici uglavnom polovnih vozila ne bi trebalo da "imaju razumevanja" za proizvođača, pa da ga "časte" kupujući "originale", jer proizvođač (i ne samo on) obmanjuje javnost pričom o prednosti "originala" u odnosu na "kopije".
Poslednja izmena od dusanGT u Uto Apr 02, 2013 2:46 pm, izmenjeno 2 puta ukupno.
Alfa je stil... ostalo je status...
- sErGiO
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156SW 1.8TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Hauba nova ili polovna
Parking senzor za Mitsubishi L200 u ovlašćenom servisu u BG košta 21000 dinara sa zamenom Takođe je neko u temi o selespeed menjačima utvrdio odavno da taj neki senzor ako se kupuje za SS menjač košta dinara a ako se kupuje kao senzor položaja bregaste za Fiat Punto košta dinara, tako da eto
Purezza di linea e prefezione del meccanismo - Alfa Romeo
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Hauba nova ili polovna
A da ispričam jednu anegdotu ponovo? Admine?
Došli neki Nemci (sa zapada) u jednu NS firmu koja se bavila "preciznom mehanikom", doneli neki sklop pa pitali: da li naši mogu to da naprave, uz dosta stroge tolerancije mera? A ostavili i uzorak.
Naši (već kakvi su) olako pristali. Posle mesec dana stigli (sa istog zapada) Nemci da provere da li je OK prototip, a naši, jer nisu ništa napravili, podmetnu nemački uzorak...
Nemci izmere i kažu - ne valja... To je bilo osamdesetih godina prošlog veka. Kakvi su tek sad? Ne naši - to znam, već Nemci!
Došli neki Nemci (sa zapada) u jednu NS firmu koja se bavila "preciznom mehanikom", doneli neki sklop pa pitali: da li naši mogu to da naprave, uz dosta stroge tolerancije mera? A ostavili i uzorak.
Naši (već kakvi su) olako pristali. Posle mesec dana stigli (sa istog zapada) Nemci da provere da li je OK prototip, a naši, jer nisu ništa napravili, podmetnu nemački uzorak...
Nemci izmere i kažu - ne valja... To je bilo osamdesetih godina prošlog veka. Kakvi su tek sad? Ne naši - to znam, već Nemci!
Alfa je stil... ostalo je status...
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Hauba nova ili polovna
@Nigy
Potpuno je naopaka logika da fabriku automobila ne zanimaju kupci njihovih polovnih automobila.
Postoji nešto što se zove "lanac ishrane".
Najveći broj kupaca novog automobila su ljudi koji prvo moraju da prodaju svoj stari automobil. Nov automobil možeš da kupiš bez prodaje starog samo jednom u životu! Svaki sledeći put prvo moraš da prodaš stari.
Ako na to dodaš da su mnogo veće šanse da kupi Alfa Romeo neko ko je već ranije imao Alfa Romeo nego neko nov s ulice ko je pre toga vozio BMW ili Audi ili Volvo, shvatićeš da na jedan prodat nov auto bar 5 polovnih mora da promeni vlasnika. Jer neko će da sa svog 1500 eura vrednog automobila pređe na auto od 3000 eura, a onaj od 3000 će poželeti da kupi neki od 6000. Onaj od 6000 će da se časti autom od 12000, da bi onaj ko je svoj polovan auto od 12000 prodao mogao da dobaci do novog auta koji košta 24000.
Jel shvataš zakonitost i povezanost? I alfa 155 za 1500 eura mora da pruži dobro iskustvo svom vlasniku da bi poželeo onu od 3000 i tako redom... Ko god da u tom lancu bude nezadovljan svojom Alfom lanac se prekida, propada prodaja nove Alfe i ostali proizvođači osvajaju nove kupce.
Svako ko svojom aroganciom, nezainteresovanošću i mrzovoljom ne poštuje i ne pruža podršku svom vernom kupcu na kraju izgubi prodaju novog automobila. Vrlo je prosto, nije nikakava nuklearna fizika...
Kad prodaš kupcu nov auto, tad vaš odnos i poznanstvo tek počinje, a ne završava se. Svako ko to drugačije doživljava stavi ključ u bravu kad razvali svoj "lanac ishrane"...
Potpuno je naopaka logika da fabriku automobila ne zanimaju kupci njihovih polovnih automobila.
Postoji nešto što se zove "lanac ishrane".
Najveći broj kupaca novog automobila su ljudi koji prvo moraju da prodaju svoj stari automobil. Nov automobil možeš da kupiš bez prodaje starog samo jednom u životu! Svaki sledeći put prvo moraš da prodaš stari.
Ako na to dodaš da su mnogo veće šanse da kupi Alfa Romeo neko ko je već ranije imao Alfa Romeo nego neko nov s ulice ko je pre toga vozio BMW ili Audi ili Volvo, shvatićeš da na jedan prodat nov auto bar 5 polovnih mora da promeni vlasnika. Jer neko će da sa svog 1500 eura vrednog automobila pređe na auto od 3000 eura, a onaj od 3000 će poželeti da kupi neki od 6000. Onaj od 6000 će da se časti autom od 12000, da bi onaj ko je svoj polovan auto od 12000 prodao mogao da dobaci do novog auta koji košta 24000.
Jel shvataš zakonitost i povezanost? I alfa 155 za 1500 eura mora da pruži dobro iskustvo svom vlasniku da bi poželeo onu od 3000 i tako redom... Ko god da u tom lancu bude nezadovljan svojom Alfom lanac se prekida, propada prodaja nove Alfe i ostali proizvođači osvajaju nove kupce.
Svako ko svojom aroganciom, nezainteresovanošću i mrzovoljom ne poštuje i ne pruža podršku svom vernom kupcu na kraju izgubi prodaju novog automobila. Vrlo je prosto, nije nikakava nuklearna fizika...
Kad prodaš kupcu nov auto, tad vaš odnos i poznanstvo tek počinje, a ne završava se. Svako ko to drugačije doživljava stavi ključ u bravu kad razvali svoj "lanac ishrane"...
- erdeljan
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Beli fijaker
- Lokacija: Malmo
Post
Re: Hauba nova ili polovna
Profesore, za one koje ne prate na casu: Bila vec anegdota...
Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Hauba nova ili polovna
Al' na drugom predmetu... , a ima i reč "ponovo"...
Inače se slažem da su aktuelni menadžeri (i planeri razvoja u firmama koje proizvode automobile) uglavnom ili nepismeni ili ortodoksni štreberi, pa im ne pada na pamet da sa psiho-sociološkog aspekta analiziraju kupoprodaju novih/polovnih vozila, verovatno misleći da su bezuslovno pridobili nekog ko im plati petocifren iznos za automobil.
Ili je neko izračunao da je bolje (profit je veći) ako kupci svakih nekoliko godina menjaju automobil, jer skupi delovi i troškovi održavanja demotivišu da se vozilo drži u ispravnom stanju u dužem periodu.
Inače se slažem da su aktuelni menadžeri (i planeri razvoja u firmama koje proizvode automobile) uglavnom ili nepismeni ili ortodoksni štreberi, pa im ne pada na pamet da sa psiho-sociološkog aspekta analiziraju kupoprodaju novih/polovnih vozila, verovatno misleći da su bezuslovno pridobili nekog ko im plati petocifren iznos za automobil.
Ili je neko izračunao da je bolje (profit je veći) ako kupci svakih nekoliko godina menjaju automobil, jer skupi delovi i troškovi održavanja demotivišu da se vozilo drži u ispravnom stanju u dužem periodu.
Alfa je stil... ostalo je status...
- junky01
- Garaža: Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Alfa Romeo GT - Lokacija: Krusevac
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Hauba nova ili polovna
Uh gde odosmo, a pitanje je bilo nova ili polovna...mada i ovo sto ste naveli ima smisla. Ono sto nema smisla je nepotrebno bacati pare (nebitno dal je polovno, novo ili "kinez") za deo koji lako moze da se sredi. Razumeo bih da je unistena, iseckana neupotrebljeva ali ako su ostecenja mala(a koliko sam skapirao jesu) onda je nebulozno svako razmisljanje o tome, pa to podseca na razocarane zene(ako ih ima sad ce da mi zamere ) koje svoje nezadovoljstovo ili frustracije lece kupovinom i sto vise novca potrose to su srecnije.
OK, pukao si auto, svi mi volimo svoje ljubimce i to ti tesko pada, ali je to ipak komad materijala koji dobar limar moze da sredi...podici ce se farba, puca git pa neka ti da garanciju(svaki majstor koji drzi do sebe ce to uraditi) u suprotnom menjaj majstora/sve ovo stoji za manja ostecenja.
Pa mislis da ti ih niko nece ogrebati, "slucajno" zakaciti, lupiti na parkingu...pa ti bi pukao ceo stan samo na sredjivanje(zalosno ali istina je takva) a daleko od toga da ces kupiti auto i staviti ga u dnevni boravak da ti se dive komsije.
Uh odo i ja u sirinu...prekidam dok se nisam pogubio..
P.S.
Stoji naslov teme"nova ili polovna..." ali u ovom konkretnom slucaju-sredjivanje
OK, pukao si auto, svi mi volimo svoje ljubimce i to ti tesko pada, ali je to ipak komad materijala koji dobar limar moze da sredi...podici ce se farba, puca git pa neka ti da garanciju(svaki majstor koji drzi do sebe ce to uraditi) u suprotnom menjaj majstora/sve ovo stoji za manja ostecenja.
Pa mislis da ti ih niko nece ogrebati, "slucajno" zakaciti, lupiti na parkingu...pa ti bi pukao ceo stan samo na sredjivanje(zalosno ali istina je takva) a daleko od toga da ces kupiti auto i staviti ga u dnevni boravak da ti se dive komsije.
Uh odo i ja u sirinu...prekidam dok se nisam pogubio..
P.S.
Stoji naslov teme"nova ili polovna..." ali u ovom konkretnom slucaju-sredjivanje
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Re: Hauba nova ili polovna
@ DejanGT
Ne kapiram ti logiku, ali dobro - tvoja je (da ne sirimo dalje pricu).
Nama koji kupujemo polovno ostaje dilema da li se ispruziti za originalni, kopiju ili polovan deo. Za original se zna sta je, kopija je macka u dzaku, a polovan je originalni deo za koji je pitanje u kakvom je stanju.
Sto se limarije tice, mislim da je zdrava polovna bolja solucija od kopije sa kojima se uglavnom ima problema. Polovna je prosla fabricke kontrole, i bila neko vreme na vozilu.
Ne kapiram ti logiku, ali dobro - tvoja je (da ne sirimo dalje pricu).
Nama koji kupujemo polovno ostaje dilema da li se ispruziti za originalni, kopiju ili polovan deo. Za original se zna sta je, kopija je macka u dzaku, a polovan je originalni deo za koji je pitanje u kakvom je stanju.
Sto se limarije tice, mislim da je zdrava polovna bolja solucija od kopije sa kojima se uglavnom ima problema. Polovna je prosla fabricke kontrole, i bila neko vreme na vozilu.
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Hauba nova ili polovna
Možda je za ovu raspravu indikativan podatak da je cena "originalne" prednje haube oko 420€ (nemam podatak o proizvođaču), a plivajućeg zamajca (Valeo) oko 460€. Sve se odnosi na 159ku.
Nekako mi izgleda da bi naša tzv. mala privreda mogla da napravi haubu, al' zamajac baš nikako. Pored toga, kineski ili turski zamajci nešto se baš ne viđaju, a hauba, krila i branika tog porekla ima dosta, pa mi to izgleda kao jedan od dokaza da je značaj limarije precenjen...
Na kraju, svakako da je stvar ličnog izbora "šta je nekom važno na automobilu" ako ne stvara konfuziju površnim stavom tj. pogrešnim informacijama...
Nekako mi izgleda da bi naša tzv. mala privreda mogla da napravi haubu, al' zamajac baš nikako. Pored toga, kineski ili turski zamajci nešto se baš ne viđaju, a hauba, krila i branika tog porekla ima dosta, pa mi to izgleda kao jedan od dokaza da je značaj limarije precenjen...
Na kraju, svakako da je stvar ličnog izbora "šta je nekom važno na automobilu" ako ne stvara konfuziju površnim stavom tj. pogrešnim informacijama...
Poslednja izmena od dusanGT u Uto Apr 02, 2013 9:04 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Alfa je stil... ostalo je status...
- sibin
- Garaža: 5,4L
- Lokacija: bgd
Post
Re: Hauba nova ili polovna
kako precenjen, pa ti turski delovi ce poceti da korodiraju u roku od dve godine. zastita im je nikakva, obicno parce lima.
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Hauba nova ili polovna
A turski zamajac?
Ko pravi originalne haube za 159ku?
Ko pravi originalne haube za 159ku?
Alfa je stil... ostalo je status...
- sibin
- Garaža: 5,4L
- Lokacija: bgd
Post
Re: Hauba nova ili polovna
pa ako ti smetaju zamajci ti vozi benzinca ko covek vidi niko ne spominje novu haubu vec polovan original. a za zamajce stvarno nemam iskustva i sigurno necu imati. original moze da pravi i kina to nije uopste sporno. ako neka fabrika stoji iza njega znaci da je prosao taj deo sva testiranja za razliku od male privrede.
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Hauba nova ili polovna
Odma' da kažem da i benzinci imaju zamajac...sibin napisao:... ako ti smetaju zamajci ti vozi benzinca ko covek...
... a za zamajce stvarno nemam iskustva i sigurno necu imati...
Alfa je stil... ostalo je status...
- sibin
- Garaža: 5,4L
- Lokacija: bgd
Post
Re: Hauba nova ili polovna
hvala sto si mi otvorio oci. pa naravno da imaju ali ne crkavaju. moja 156 cak ima plivajuci ali to traje i traje i traje.....