Spustanje-podizanje Alfe 166
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.3EFI Stroker i Yugo 1.3EFI
- Lokacija: Subotica
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Spustanje-podizanje Alfe 166
Pa vec je poremecen balans ovako kad je spusten pozadi... 
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- Masinac
- Drug Član

- Garaža: AR 166 dizlo
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Spustanje-podizanje Alfe 166
kao sto rece YUgisa....balans je vec poremecen a za oko je ruzno.
Ja da gadjam balans necu (da stavljam 80 kila negde napred
)
Alfa 166 Ts je visoka tako da mesta za spustanje prednjeg kraja ima na pretek ali grejanje samo dela opruge nije dobro resenje tako da skoro sigurno ide blago podizanje zadnjeg kraja kao Darkoni i Tihomirce.
narednih dana cu definitivno da uradim nesto pa cu slikati da se vidi ....
Ja da gadjam balans necu (da stavljam 80 kila negde napred
Alfa 166 Ts je visoka tako da mesta za spustanje prednjeg kraja ima na pretek ali grejanje samo dela opruge nije dobro resenje tako da skoro sigurno ide blago podizanje zadnjeg kraja kao Darkoni i Tihomirce.
narednih dana cu definitivno da uradim nesto pa cu slikati da se vidi ....
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.3EFI Stroker i Yugo 1.3EFI
- Lokacija: Subotica
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Spustanje-podizanje Alfe 166
Nije fazon da li je veliko rastojanje od tla ili izmedju ruba i gume nego da li amortizer moze da podnese tj da funkcionise ispravno ako se spusti vozilo
Znaci, ako se amortizer sabije max 60mm, onda ako spustite vase vozilo za 30mm, nove opruge moraju biti tvrdje toliko da one omogucavaju hod od 30mm, koliko je ostalo prostora... Mada ima kod nekih vozila gde je npr hod 60mm ali ostaje lufta jos 30mm do totalnog sabijanja, e tu mozete spustiti vozilo 30mm koristeci fabricku tvrdocu opruga...
Znaci, ako se amortizer sabije max 60mm, onda ako spustite vase vozilo za 30mm, nove opruge moraju biti tvrdje toliko da one omogucavaju hod od 30mm, koliko je ostalo prostora... Mada ima kod nekih vozila gde je npr hod 60mm ali ostaje lufta jos 30mm do totalnog sabijanja, e tu mozete spustiti vozilo 30mm koristeci fabricku tvrdocu opruga...
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- Masinac
- Drug Član

- Garaža: AR 166 dizlo
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Spustanje-podizanje Alfe 166
Jasno mi je i za rad opruge i sve sto se dobija tj gubi nekim naknadnim zezancijama.
Jedino pravo spustanje je sa novim oprugama i amortizerima ali nema para za tu zezanciju a meni treba 15-20 mm prednji kraj dole ili zadnji gore zbog vizuelnog utiska plus sto trenutno sigurno postoji za koji procenat manje opterecenje na prednju osovinu sto povlaci za sobom kocenje i upravljivost na vecim brzinama npr autoput.
Naravno da trenutni odnos prednjeg i zadnjeg kraja ja realno ne osecam niti cu auto terati do tih granica tako da se sve na kraju svodi da me jako nervira vizuelno i da zelim to da promenim ali bez ugrozavanja bezbednosti i bez velikih ulaganja
Jedino pravo spustanje je sa novim oprugama i amortizerima ali nema para za tu zezanciju a meni treba 15-20 mm prednji kraj dole ili zadnji gore zbog vizuelnog utiska plus sto trenutno sigurno postoji za koji procenat manje opterecenje na prednju osovinu sto povlaci za sobom kocenje i upravljivost na vecim brzinama npr autoput.
Naravno da trenutni odnos prednjeg i zadnjeg kraja ja realno ne osecam niti cu auto terati do tih granica tako da se sve na kraju svodi da me jako nervira vizuelno i da zelim to da promenim ali bez ugrozavanja bezbednosti i bez velikih ulaganja
- cirko83
- Garaža: AR 147 1.6 ts
ex AR 33. 1.5
ex AR 156 1.8ts
Ford Mondeo 2.0 benz - Lokacija: Knjazevac
Post
Re: Spustanje-podizanje Alfe 166
Jasno mi je jer i ja imam isti problem iako mi je plin u kvaru i planiram da ga izbacim napolje. Kod 156-ice su zadnje opruge fabrički blago rečeno retardirane.
Prilično su slabe pa čim sednu dva čoveka i nešto malo stvari u gepeku na većim brzinama pri većoj poprečnoj neravnini amortizer udari u štos gumu. Ne verujem da bi samo vađenje boce rešilo problem jer ona nije 100kg.
Prilično su slabe pa čim sednu dva čoveka i nešto malo stvari u gepeku na većim brzinama pri većoj poprečnoj neravnini amortizer udari u štos gumu. Ne verujem da bi samo vađenje boce rešilo problem jer ona nije 100kg.
potpis
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.3EFI Stroker i Yugo 1.3EFI
- Lokacija: Subotica
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Spustanje-podizanje Alfe 166
Pa nije ni daleko, ja sam merio onu flasu od 25 ili 28l, nisam siguran i bila je 33kg ako se dobro secam
Tako da ona od 80l je sigurno oko 50kg... 
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- alfa166ts
- Garaža: alfa 166
- Lokacija: banja luka
Post
Re: Spustanje-podizanje Alfe 166
tema je starija ali...
izvadite rezervni tocak, ionako je potreban samo na duzim relacijama...
izvadite rezervni tocak, ionako je potreban samo na duzim relacijama...
- cirko83
- Garaža: AR 147 1.6 ts
ex AR 33. 1.5
ex AR 156 1.8ts
Ford Mondeo 2.0 benz - Lokacija: Knjazevac
Post
Re: Spustanje-podizanje Alfe 166
Ja imam onaj ćopavac koji je valjda lakši ali nije to rešenje.
potpis
- alfa166ts
- Garaža: alfa 166
- Lokacija: banja luka
Post
Re: Spustanje-podizanje Alfe 166
a samo malo...rezervoar alfe je 73 litre cini mi se...to bi znacilo da bi se spustila svaka fabricka alfa bez plina koja se natanka do kraja...
- cirko83
- Garaža: AR 147 1.6 ts
ex AR 33. 1.5
ex AR 156 1.8ts
Ford Mondeo 2.0 benz - Lokacija: Knjazevac
Post
Re: Spustanje-podizanje Alfe 166
Ma ok je sve to donekle, ali je ustvari problem u konstruisanju fabričkih opruga, znači sjebali su ih samo tako. I okom kad se pogledaju izgledaju smešno. One gume klasičnih dimenzija što se stavljaju da bi se opruga manje sabijala ne mogu da stanu koliko ima mesta između krugova. Ipak neću izbacivati plin, trebalo bi da ga rešim uskoro. Retko kad i vozim više od supruge i ćerkice pozadi tako da nije strašno, ali bi se stavljanjem trvrđih opruga rešio taj problem 
potpis
- Alfa Romeo 164ts
- Garaža: A.R. 164 TS 1989.
A.R. 166 2.0 TS 2001.
A.R. 166 2.0 V6 TB 1999. - Lokacija: Strpce KiM
Post
Re: Spustanje-podizanje Alfe 166
Isti problem i kod mene na 166-tici sa zadnjim oprugama.
Kupio bih tvrdje opruge ali gde? Zna li neko?
- alfamen
- Contact:
- Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
- crni1204
- Garaža: Un centinaio di sessantasei
- Lokacija: Nbgd
- cirko83
- Garaža: AR 147 1.6 ts
ex AR 33. 1.5
ex AR 156 1.8ts
Ford Mondeo 2.0 benz - Lokacija: Knjazevac
Post
Re: Spustanje-podizanje Alfe 166
Što se mene tiče rado bih je patosirao što je više moguće sa nekim tvrdim "crvenim" oprugama i naravno drugim amortizerima, ali još uvek čuvam trap i bubrege
potpis
- Alex V6
- Garaža: V6 inside
- Lokacija: Srbija
Post
Re: Spustanje-podizanje Alfe 166
Situacija je ovakva: od oktobra 1999. i TS i JTD i V6 sa rucnim menjacem imaju iste prednje opruge. Zato svi TS stoje podignuto napred, posto je laksi motor.
Kod zadnjih je situacija dosta komplikovanija, ali u sustini TS i JTD imaju mekse, a V6 tvrdje i opet ima podela pre 10/1999. i posle. Tako je i sa amortizerima.
Bas sam izvadio nekoliko setova danas i na oko nista ne mogu da zakljucim osim da ima raznih boja kojim su obelezene.
Takodje sportronic V6 modeli imaju jos tvrdje opruge zbog vece tezine.
Mogao bi komplet sa V6 da se stavi i na druge motore i sigurno bi poboljalo situaciju, ali je moguce da bi auto napred stajao visoko.
Evo kako jedna moja V6 166ica iz 2003. stoji prazna i puna, naravno nema plin:
prazan gepek

pun gepek

Najbolje je staviti Eibach Pro-Kit ko moze da podnese. Auto bude dosta tvrdji i manje "roni" napred, ali na ivicnjake mozete da zaboravite, a zbog svakog lezeceg pandura ima znoj da vas obliva.
Kod zadnjih je situacija dosta komplikovanija, ali u sustini TS i JTD imaju mekse, a V6 tvrdje i opet ima podela pre 10/1999. i posle. Tako je i sa amortizerima.
Bas sam izvadio nekoliko setova danas i na oko nista ne mogu da zakljucim osim da ima raznih boja kojim su obelezene.
Takodje sportronic V6 modeli imaju jos tvrdje opruge zbog vece tezine.
Mogao bi komplet sa V6 da se stavi i na druge motore i sigurno bi poboljalo situaciju, ali je moguce da bi auto napred stajao visoko.
Evo kako jedna moja V6 166ica iz 2003. stoji prazna i puna, naravno nema plin:
prazan gepek

pun gepek

Najbolje je staviti Eibach Pro-Kit ko moze da podnese. Auto bude dosta tvrdji i manje "roni" napred, ali na ivicnjake mozete da zaboravite, a zbog svakog lezeceg pandura ima znoj da vas obliva.
- alfa166ts
- Garaža: alfa 166
- Lokacija: banja luka
Post
Re: Spustanje-podizanje Alfe 166
moje misljenje je da alfa 166 nije auto za sportske opruge i spustanje
- Alex V6
- Garaža: V6 inside
- Lokacija: Srbija
Post
Re: Spustanje-podizanje Alfe 166
Slazem se da od nje ne treba praviti "tandrkalo", ali sa odgovarajucim oprugama i amortizerima (npr. Koni Sport ili FSD i Eibach Pro-Kit) 166ica "jede" u krivinama GTA 156 i 147 sa takvim setupom, koji imaju mnogo mekaniju konstrukciju i prostiji trap. Nije dzaba to sto za 166 ne postoji koska koja je takoreci obavezna za manje modele.
- alfa166ts
- Garaža: alfa 166
- Lokacija: banja luka
Post
Re: Spustanje-podizanje Alfe 166
166 nazad ima multilink sto joj daje prednost nad manjim alfama, ali je to poveliko auto i nije bas za naganjanje po krivinama...osim toga, hoce malo da predje preko nosa prilikom skretanja (understeer)
ajde da smo u Italiji ili Svicarskoj, pa bi spustanje imalo smisla, ali na nasim balkanskim 'cestama'...
ajde da smo u Italiji ili Svicarskoj, pa bi spustanje imalo smisla, ali na nasim balkanskim 'cestama'...
Poslednja izmena od sErGiO u Uto Feb 12, 2013 8:22 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Rezlog: Ne citiraj prethodni post.
Rezlog: Ne citiraj prethodni post.

