Budući polovnjaci?
- byMaX
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo Giulia QV 510bhp AT8 2018
Alfa Romeo Giulietta 2.0jtdm3 Sport 2011
Volvo S80 2006
Mini Cooper D 2016 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Budući polovnjaci?
4C nikad nije bio namenjen da bude limited edicija (možda neki specijalni model, ali kompletna serija - ne!)
Turismo Internacionale
- EnricoAdams
- Garaža: Alfa Romeo 156 restyle 1.9 JTD 16V
- Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Beograd <-> Lazarevac
Post
Re: Budući polovnjaci?
Ja sam mozda jos veci optimista kada se nadam da ce moci 4-5 godina star 4C da se nadje oko 10.000e
Vec ga vidim u nekim srecnim vremenima kao ultimativni auto za uzivanje uz neki karavan da podmiri i prakticnu stranu 


- Dragon
- Saradnik Uprave
- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Budući polovnjaci?
Evo dobre opcije za polovnjaka 2020...
Nije Alfa, ali Toyota je napravila odlican posao. Nov kod nas kosta 33.000 evra. U nedelju bi trebalo da je provozam malo, pa javljam utiske. Edin je vec probao...


Nije Alfa, ali Toyota je napravila odlican posao. Nov kod nas kosta 33.000 evra. U nedelju bi trebalo da je provozam malo, pa javljam utiske. Edin je vec probao...


John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- HEMI 426
- Garaža: Ford Focus 2.0 Ghia
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Nova Thema?
Mislim da je Lancia sampion pada vrednosti a Thema/300C je jedan veoma ozbiljan auto ako zelis limuzinu koja bi nekako nasledila 166...
Predvidjena godisnja produkcija 4C je 2500 kom, sto je prilicno limited i to pod uslovom da to bude Alfa a ne Maserati kako se prica. 4C je kompletno drugaciji automobil od bilo cega sto Alfa pravi i zbog toga su primarno ogranicenja tog automobila proizvodni kapaciteti i zahtevnost konstrukcije i sl. Iz te perspektive, tih 2500 kom je realno ocekivanje.
Ko zeli interesantnog polovnjaka sa nekakvim performansama, treba da ga trazi medju hothatchovima B i C segmenta. Clio RS, Megane RS, Focus ST/RS, Seat FR/Cupra, Punto Abarth i sl. Sad su to hothatchevi svi min 200ks i oko 2.0, tako da dazbine nisu strasne a imaju performanse rasnih sportskih modela iz 90tih.
Re: Budući polovnjaci?
alex v6 napisao:To znaci da je Alfa gotova, ako znacajno ne poboljsa nove modele. Pasce u zaborav i kod kupaca polovnih vozila i bice ugasena. Ja prvi ne znam sta da radim. Trenutno imam izuzetno sredjenu 166-icu, a 159 ne vidim kao njenu naslednicu. Manji modeli me ne zanimaju, pa tako uskoro verovatno menjam marku. Od italijana jedino Quattroporte dolazi u obzir, ali nisam siguran koliko je to finansijski pametna odluka. Svidja mi se Jaguar XF i kad im jos malo padne cena, imam alternativu.
Mito i Giulietta ce biti dobri polovnjaci u nizim klasama, samo ne verujem da su dva modela dovoljna da odrze marku. 159 ce biti aktuelna jos 10 godina, a do tad se nadam da ce Marchionne izvuci zeca iz rukava (ili VW).
Nova Thema?
Mislim da je Lancia sampion pada vrednosti a Thema/300C je jedan veoma ozbiljan auto ako zelis limuzinu koja bi nekako nasledila 166...
byMaX napisao:4C nikad nije bio namenjen da bude limited edicija (možda neki specijalni model, ali kompletna serija - ne!)
Predvidjena godisnja produkcija 4C je 2500 kom, sto je prilicno limited i to pod uslovom da to bude Alfa a ne Maserati kako se prica. 4C je kompletno drugaciji automobil od bilo cega sto Alfa pravi i zbog toga su primarno ogranicenja tog automobila proizvodni kapaciteti i zahtevnost konstrukcije i sl. Iz te perspektive, tih 2500 kom je realno ocekivanje.
Ko zeli interesantnog polovnjaka sa nekakvim performansama, treba da ga trazi medju hothatchovima B i C segmenta. Clio RS, Megane RS, Focus ST/RS, Seat FR/Cupra, Punto Abarth i sl. Sad su to hothatchevi svi min 200ks i oko 2.0, tako da dazbine nisu strasne a imaju performanse rasnih sportskih modela iz 90tih.
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: Budući polovnjaci?
Ma nije sve u performansama, ni iz daleka, problem je kad sedneš u Focus-a malo ti bude muka od one unutrašnjosti, Renault da ne pominjem.
U Alfi je lepo biti i uz te neke čari koje ima to je to, bar za nas ovde, subjektivno, ali tako je.
U Alfi je lepo biti i uz te neke čari koje ima to je to, bar za nas ovde, subjektivno, ali tako je.
- sibin
- Garaža: 5,4L
- Lokacija: bgd
Post
Re: Budući polovnjaci?
ne znam cemu to sad forsiranje drugih brendova tipa ford i slicno, ovo je ipak klub ljubitelja alfa romeo automobila. ne vidim sta je uopste problem 159 ce biti tu jos 10 tak godina giulietu sa 1.75tbi cu uvek pre da uzmem umesto jednog forda kojeg u usa voze crnci i white trash people. po meni bih se samo slozio sa zabrinutoscu koju je alex v6 izneo da za sada nema postenog naslednika za 166 ali mozda se i to promeni. a sto se tice perfomansi pa tu je prica realno uvek bila ista alfa nikada nije bila apsolutno najbrza medju konkurencijom. meni alfa predstavlja nesto sto je tesko naci tako kompletno medju drugim brendovima. perfomanse,upravljivost,dizajn,trkacka istorija itd. ja bih licno vozio 159 odmah ali hocu samo da preskocim traktore i sacekam da 1.75tbi postane pristupacan 

- HEMI 426
- Garaža: Ford Focus 2.0 Ghia
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Budući polovnjaci?
Opusti se, niko nije forsirao druge brendove, samo su spomenuti kao potencijalo interesantni polovnjaci za ljude koji hoce neki malo zivlji svakodnevni auto. Aktuelna ponuda Alfe nije bas neka, pa se alternative mogu naci i kod raznih drugih brendova.
- sibin
- Garaža: 5,4L
- Lokacija: bgd
Post
Re: Budući polovnjaci?
opusten sam ja, samo ne shvatam da neko ima zamerke na performanse recimo giuliete 1.75tbi qv ako se na varam ima 235ks, ako se uzme u obzir da je turbo motor u pitanju sa nekim krstenim remapom od preko moze da se dobije simpaticno prevozno sredstvo od nekih 250+ks.
- HEMI 426
- Garaža: Ford Focus 2.0 Ghia
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Budući polovnjaci?
Identicne performanse i snagu mozes da imas kod par drugih proizvodjaca i to za nesto manje novca nego sto kosta 1,8 QV a slicne zapremine ( 2.0 ).
Naravno, pitanje je kakav ce pad vrednosti imati QV u odnosu na konkurente i kako ce se pokazati u eksploataciji i da li ce za par godina biti bolja ili losija kupovina od recimo Megana RS. U to treba uracunati i cenu odrzavanja, potrosnju, dostupnost delova i sl. Zato i ne treba biti zatucan pa samo posmatrati jedan model, jedne marke, nego gledati siru sliku trzista, radi boljeg pozicioniranja.
Naravno, pitanje je kakav ce pad vrednosti imati QV u odnosu na konkurente i kako ce se pokazati u eksploataciji i da li ce za par godina biti bolja ili losija kupovina od recimo Megana RS. U to treba uracunati i cenu odrzavanja, potrosnju, dostupnost delova i sl. Zato i ne treba biti zatucan pa samo posmatrati jedan model, jedne marke, nego gledati siru sliku trzista, radi boljeg pozicioniranja.
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: Budući polovnjaci?
To je već lična stvar, nekim ljudima nije bitan brend, već imaju neke svoje vodilje prilikom kupovine, a ovde je ipak većina u toj Alfa ideologiji, pa je logično da ne žele drugi brend.
Ne mislim da je neispravno jedno ili drugo, prosto takva su razmišljanja, pa i moje lično.
Zato sam i postavio temu, zanima me neka procena kako će stvari teći u narednih 10-15 godina, jer kao što se zna malo je prodatih Alfi u poslednjih 6-7 godina, a biće ih malo i u naredih par godina sigurno, pa je interesantno kako će se to odraziti na nas koji kupujemo polovnjake, jer i sada pored mnogo prodatih 156 i 147 gotovo da je nemoguće kod nas kupiti dobar polovnjak i uvoza, kako li će tek biti sa samo dva modela kroz par godina.
A što se tiče performansi, ma to je sve lepo, samo verujem da je dosta nas porodičnih ljudi koji moraju imati all in one solution, pa se Alfa tu nekako uklapa, uz relativno normalan automobil nudi neke performanse van nekog dosadnog proseka, a opet za neki novac ispod proseka, plus naravno cela ta priča o ideologiji u kojoj se većina nas prepoznaje.
Uostalom, ti voziš Focus-a koliko vidim, prepoznaješ se u nekim stvarima i to ti leži iako bi neko od nas imao i par zamerki, tebe to ne dotiče, ti znaš šta si dobio, šta nisi i na koji način si izvagao.
Ne mislim da je neispravno jedno ili drugo, prosto takva su razmišljanja, pa i moje lično.
Zato sam i postavio temu, zanima me neka procena kako će stvari teći u narednih 10-15 godina, jer kao što se zna malo je prodatih Alfi u poslednjih 6-7 godina, a biće ih malo i u naredih par godina sigurno, pa je interesantno kako će se to odraziti na nas koji kupujemo polovnjake, jer i sada pored mnogo prodatih 156 i 147 gotovo da je nemoguće kod nas kupiti dobar polovnjak i uvoza, kako li će tek biti sa samo dva modela kroz par godina.
A što se tiče performansi, ma to je sve lepo, samo verujem da je dosta nas porodičnih ljudi koji moraju imati all in one solution, pa se Alfa tu nekako uklapa, uz relativno normalan automobil nudi neke performanse van nekog dosadnog proseka, a opet za neki novac ispod proseka, plus naravno cela ta priča o ideologiji u kojoj se većina nas prepoznaje.
Uostalom, ti voziš Focus-a koliko vidim, prepoznaješ se u nekim stvarima i to ti leži iako bi neko od nas imao i par zamerki, tebe to ne dotiče, ti znaš šta si dobio, šta nisi i na koji način si izvagao.
-
Ka
- Drug Član
Post
Re: Budući polovnjaci?
Ja sam kao porodičan čovek i više nego zadovoljan sa 159 kao all in one solution autom,ove godine planiramo nas 5 na more i mislim da će Mica biti prva liga 

- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Budući polovnjaci?
Oh, yeah



“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- HEMI 426
- Garaža: Ford Focus 2.0 Ghia
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
To si dobro primetio, broj automobila na trzistu je faktor koji moze bas dosta da utice za koju godinu. Bas me interesuje kako ce to da se odrazi na 1.8 QV kao top model trenutno i koliko ce ih biti napravljeno. Mozda im cena dodje na neki normalan nivo ali ih jednostavno ne bude u ponudi.
Re: Budući polovnjaci?
alfaholic napisao:jer kao što se zna malo je prodatih Alfi u poslednjih 6-7 godina, a biće ih malo i u naredih par godina sigurno, pa je interesantno kako će se to odraziti na nas koji kupujemo polovnjake, jer i sada pored mnogo prodatih 156 i 147 gotovo da je nemoguće kod nas kupiti dobar polovnjak i uvoza, kako li će tek biti sa samo dva modela kroz par godina.
To si dobro primetio, broj automobila na trzistu je faktor koji moze bas dosta da utice za koju godinu. Bas me interesuje kako ce to da se odrazi na 1.8 QV kao top model trenutno i koliko ce ih biti napravljeno. Mozda im cena dodje na neki normalan nivo ali ih jednostavno ne bude u ponudi.
-
ki
- Drug Član
Post
Re: Budući polovnjaci?
Bice ih u ponudi i te kako, pogotovo kod nas jer manje-vise svi polovnjaci dodju u Srbiju kad-tad. 

- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: Budući polovnjaci?
To ćemo uskoro videti sa 159 1.8 TBi, za sada su retke i veoma skupe, što će verujem biti slučaj i sa Giulietta-om QV...
- EnricoAdams
- Garaža: Alfa Romeo 156 restyle 1.9 JTD 16V
- Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Beograd <-> Lazarevac
Post 
A generalno ne bih se slozio da Alfa nikada nije u vrhu sto se performansi tice. Evo npr kada je 156 izasla samo je BMW u toj klasi imao bolje performanse, i to su razlike vise do zadnje vuce. Sa 147 je bio slican fazon, GTA verzija je bio najjaci hot hatch u to vreme, jedino je 159 malo podbacila zbog gojaznosti
Re: Budući polovnjaci?
Djulijeta QV je i sada jeftinija nekih 1000e od Megana RS (ovog novog od 265ks) a ima za nijasnu i bolju opremu (kozna sedista su standardna kod Djulijete QV). E sada ako gledas racionalno jeste Megane RS bolji auto (cak je i dizajn zanimljiv) ali opet to je trenutno najbolji auto (u smislu performansi) na prednjem pogononu tako da nije prevelika tragedija biti malo losiji od toga. Ja da hocu sada da pljusnem 26-27.000e na nov auto verujem da bi zrtvovao te nesto bolje performanse i kupio Djulijetu cisto da nahranim dusuHEMI 426 napisao:Identicne performanse i snagu mozes da imas kod par drugih proizvodjaca i to za nesto manje novca nego sto kosta 1,8 QV a slicne zapremine ( 2.0 ).
Naravno, pitanje je kakav ce pad vrednosti imati QV u odnosu na konkurente i kako ce se pokazati u eksploataciji i da li ce za par godina biti bolja ili losija kupovina od recimo Megana RS. U to treba uracunati i cenu odrzavanja, potrosnju, dostupnost delova i sl. Zato i ne treba biti zatucan pa samo posmatrati jedan model, jedne marke, nego gledati siru sliku trzista, radi boljeg pozicioniranja.

A generalno ne bih se slozio da Alfa nikada nije u vrhu sto se performansi tice. Evo npr kada je 156 izasla samo je BMW u toj klasi imao bolje performanse, i to su razlike vise do zadnje vuce. Sa 147 je bio slican fazon, GTA verzija je bio najjaci hot hatch u to vreme, jedino je 159 malo podbacila zbog gojaznosti

- HEMI 426
- Garaža: Ford Focus 2.0 Ghia
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Budući polovnjaci?
ja bih uzeo novog focusa st, on kosta 26 900 i ima lepih 260 ks iz 2,0 zapremine. jedini problem je dizajnkoji je diskutabilan ali je tehnika u njemu prvoklasna.
druga stvar je to sto sad mozda predimo babe i zabe jer je 1,8 qv vise cruiser i gt auto nego hothatch a megane i focus su cisti hothatchevi
druga stvar je to sto sad mozda predimo babe i zabe jer je 1,8 qv vise cruiser i gt auto nego hothatch a megane i focus su cisti hothatchevi
- HEMI 426
- Garaža: Ford Focus 2.0 Ghia
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Budući polovnjaci?
koliko vidim ta cena od 26,5 k je za qv sa baznom opremom. ko hoce sport pack i menjac sa duplim kvacilom sto su ipak cool dodaci, mora da pukne 30 soma
- byMaX
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo Giulia QV 510bhp AT8 2018
Alfa Romeo Giulietta 2.0jtdm3 Sport 2011
Volvo S80 2006
Mini Cooper D 2016 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Budući polovnjaci?
http://www.polovniautomobili.com/oglas2 ... lio_verde/EnricoAdams napisao:Djulijeta QV je i sada jeftinija nekih 1000e od Megana RS (ovog novog od 265ks) a ima za nijasnu i bolju opremu (kozna sedista su standardna kod Djulijete QV). E sada ako gledas racionalno jeste Megane RS bolji auto (cak je i dizajn zanimljiv) ali opet to je trenutno najbolji auto (u smislu performansi) na prednjem pogononu tako da nije prevelika tragedija biti malo losiji od toga. Ja da hocu sada da pljusnem 26-27.000e na nov auto verujem da bi zrtvovao te nesto bolje performanse i kupio Djulijetu cisto da nahranim dusuHEMI 426 napisao:Identicne performanse i snagu mozes da imas kod par drugih proizvodjaca i to za nesto manje novca nego sto kosta 1,8 QV a slicne zapremine ( 2.0 ).
Naravno, pitanje je kakav ce pad vrednosti imati QV u odnosu na konkurente i kako ce se pokazati u eksploataciji i da li ce za par godina biti bolja ili losija kupovina od recimo Megana RS. U to treba uracunati i cenu odrzavanja, potrosnju, dostupnost delova i sl. Zato i ne treba biti zatucan pa samo posmatrati jedan model, jedne marke, nego gledati siru sliku trzista, radi boljeg pozicioniranja.
A generalno ne bih se slozio da Alfa nikada nije u vrhu sto se performansi tice. Evo npr kada je 156 izasla samo je BMW u toj klasi imao bolje performanse, i to su razlike vise do zadnje vuce. Sa 147 je bio slican fazon, GTA verzija je bio najjaci hot hatch u to vreme, jedino je 159 malo podbacila zbog gojaznosti

Turismo Internacionale
- HEMI 426
- Garaža: Ford Focus 2.0 Ghia
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Budući polovnjaci?
* Redovna cena izloženog eksponata..32.175 €
* Akcijska cena eksponata.....................28.800 €
dobar popust, nema sta
* Akcijska cena eksponata.....................28.800 €
dobar popust, nema sta
- SikterBre
- Garaža: Alfa Romeo 147 FL 2006 Rosso
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Budući polovnjaci?
Ove 159 koje se sada uvoze imaju oko 150.000 km na satu i to je sada nekako realna kilometraža za auto tih godina, ali je problem što će ta kilometraža da je prati narednih 10 godina i neke 2025 će opet da je uvoze sa 150.000km, kao što sada 156 koje su stare 12 godina na oglasima imaju tu kilometražu.. Naravno km nije toliko bitna, bitnije je koliko je tom autu života ostalo, ali kupovina polovnjaka će u svakom slučaju da bude jedan veliki znak pitanja...
- EnricoAdams
- Garaža: Alfa Romeo 156 restyle 1.9 JTD 16V
- Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Beograd <-> Lazarevac
Post
Ova verzija sto prodaje Stojanov je bas neka napucana izgleda
Re: Budući polovnjaci?
Pa dobro i Megane RS je bazna oprema, koja za razliku od Djulijete nema LSD (Q2 kod Alfe) niti kozu.HEMI 426 napisao:koliko vidim ta cena od 26,5 k je za qv sa baznom opremom. ko hoce sport pack i menjac sa duplim kvacilom sto su ipak cool dodaci, mora da pukne 30 soma
Ova verzija sto prodaje Stojanov je bas neka napucana izgleda

- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Sa druge strane, kad se radi review automobila to je jedan pogled na stvari, pogotovo kad dođe malo nabrijanija Alfa, Renault ili Ford Focus, ali u realnom životu ne znam koliko važe te cifre sa testova.
Re: Budući polovnjaci?
Vrlo zanimljivo da je Alfa uvek odbijala kompromise, a eto zbog sve teže situacije mora da bude all round, pa kako se čini ni to nije najbolje rešenje po mišljenju nekih.HEMI 426 napisao:druga stvar je to sto sad mozda predimo babe i zabe jer je 1,8 qv vise cruiser i gt auto nego hothatch a megane i focus su cisti hothatchevi
Sa druge strane, kad se radi review automobila to je jedan pogled na stvari, pogotovo kad dođe malo nabrijanija Alfa, Renault ili Ford Focus, ali u realnom životu ne znam koliko važe te cifre sa testova.