Nešto smo juče gledali zadnje opruge kod TS i jtd, na dizelu su deblje i imaju jedan namotaj više, pa su čvršće.
Slična je stvar i napred gde je motor teži pa su te opruge čvršće takođe.
Nešto mi pada na pamet, ne bih da spuštam auto jer mi ovako odgovara po gradu i u raznim situacijama, ali ne bi bilo lošije da to bude malo čvršće, pa mi se čini da bi zamena opruga sa jtd na ts bilo neko rešenje, jel to neko radio?
Opruge na 156
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Opruge na 156
Verujem da bi ti se podigao auto za 2-3cm i izgledao kao Q4 verzija. Ako želiš tvrđi auto, ostavi fabričke opruge, a stavi neke tvrđe (ili podesive) amortizere.
- cirko83
- Garaža: AR 147 1.6 ts
ex AR 33. 1.5
ex AR 156 1.8ts
Ford Mondeo 2.0 benz - Lokacija: Knjazevac
Post
Re: Opruge na 156
Ne znam da lii je to dobra ideja, ja bih stavio kod mene samo zadnje od jtd-a, jer su zadnje opruge kod twin spark-a nikakve. Jedva, čini mi se tri kruga jadna pa čak ne može ni one granične gume da se stave normalne koliko ima razmaka. A kad sednu dva malo teža čoveka pozadi i pri prelasku preko udubljenja hoće ponekad da udari amort u štos gumu.
Za one koji ne znaju, ovo je poznati problem ds zsdnjim oprugama, nije samo kod mene jer su neki uzalud kupovali nove opruge i amortizere, ali džaba bačene pare.
Za one koji ne znaju, ovo je poznati problem ds zsdnjim oprugama, nije samo kod mene jer su neki uzalud kupovali nove opruge i amortizere, ali džaba bačene pare.
potpis
- sibin
- Garaža: 5,4L
- Lokacija: bgd
Post
Re: Opruge na 156
nema razlike u zadnjim oprugama izmedju jtd i ts-a zavisi samo u kom je paketu 156 bila kad je izasla iz fabrike. samo prednje se razlikuju.
- cirko83
- Garaža: AR 147 1.6 ts
ex AR 33. 1.5
ex AR 156 1.8ts
Ford Mondeo 2.0 benz - Lokacija: Knjazevac
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Povratak na “Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT”