ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Iskreno meni je ovaj "default" 1.8t slab... Slab mi je i na 0.75 i na 0.9 boosta...
Za brzine koje ova sasija i ovo vesanje (koliko god ono mekano bilo sad) dopustaju tj. za taj nivo gripa ovaj auto ima premalo snage...
kada bi po suvom isao kao sto ide po mokrom to bi bilo ok... tj. da ima toliko snage da moze da izbaci dupe u trecoj na ~110 km/h po suvom bez zabacivanja volanom ili pustanja gasa to bi bilo to...
ako se ne varam ovo je onaj Jim K.-ov turbo sa GT2871R turbinom .64 najmanjom i Adaptronik kompom kao mojim na 1.3 bara boosta, 8.5:1 kompresijom, 10451 bregastim i 650cc injectorima... unutrasnjost motora totalno standardna, kineski intercooler sa ebaya i msd paljenjem...:
p.s. zabava pocinje kad zagrevanje prestane na 2:05:
[youtube]0TieA7GEcxk[/youtube]
isti auto druga prica...:
[youtube]5ti5ULVHs_s[/youtube]
Ovo za mene izgleda kao dobra zabava i kao sasvim dovoljno snage da moras da ulozis malo truda i osecaja u voznju...
Za brzine koje ova sasija i ovo vesanje (koliko god ono mekano bilo sad) dopustaju tj. za taj nivo gripa ovaj auto ima premalo snage...
kada bi po suvom isao kao sto ide po mokrom to bi bilo ok... tj. da ima toliko snage da moze da izbaci dupe u trecoj na ~110 km/h po suvom bez zabacivanja volanom ili pustanja gasa to bi bilo to...
ako se ne varam ovo je onaj Jim K.-ov turbo sa GT2871R turbinom .64 najmanjom i Adaptronik kompom kao mojim na 1.3 bara boosta, 8.5:1 kompresijom, 10451 bregastim i 650cc injectorima... unutrasnjost motora totalno standardna, kineski intercooler sa ebaya i msd paljenjem...:
p.s. zabava pocinje kad zagrevanje prestane na 2:05:
[youtube]0TieA7GEcxk[/youtube]
isti auto druga prica...:
[youtube]5ti5ULVHs_s[/youtube]
Ovo za mene izgleda kao dobra zabava i kao sasvim dovoljno snage da moras da ulozis malo truda i osecaja u voznju...
-
ki
- Drug Član
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Ima tu dosta bacanja vremena, samo nisam ni svestan dok ne bacim taj predmet (trosenja vremena) pa predjem na drugacije resenjeDora napisao:...Ovo što Laki radi je nešto p otom pitanju, ne znam da li je to dobro ne ulazim u to ali je ozbiljan trud uložen da bi se iskoristilo tih 200+ konja.
Koliko ga znam ne verujem da uzalud baca vreme pa ću posle samo resavsku školu da uradim, razred za starije ponavljače

- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Pa to sam i rekao, ja kao matori mudroser čekam da ti to lepo napraviš pa.... 
@Jamal
Ona dva video su očigledan primer kako to nema veze sa životom, kapiram da oni nemaju pojma da iskoriste taj auto ali je jednostavno neupotrebljiv.
Auto koji šlajfa trećom na 110 nije civilni auto i nije za upotrebu na ulici. Ja sam promenio turbinu zato što sam imao dva puta privilegiju da u sred krivine dobijem odjednom 50 konja i otkači se dupe...
Fali mi samo koji konjić za ono što ja hoću a to ću lako napraviti. Nigel me je lepo vodio kroz BG sa bazena do NBG-da pretprošle nedelje, svi su gledali koja su ovo dva ludaka a ni auto im ne znamo koji je
Meni je to svrha, za navak i tako to, ide napolje jedno 400 kila i ne treba ništa da dodajem, biće sekundu brži 

@Jamal
Ona dva video su očigledan primer kako to nema veze sa životom, kapiram da oni nemaju pojma da iskoriste taj auto ali je jednostavno neupotrebljiv.
Auto koji šlajfa trećom na 110 nije civilni auto i nije za upotrebu na ulici. Ja sam promenio turbinu zato što sam imao dva puta privilegiju da u sred krivine dobijem odjednom 50 konja i otkači se dupe...
Fali mi samo koji konjić za ono što ja hoću a to ću lako napraviti. Nigel me je lepo vodio kroz BG sa bazena do NBG-da pretprošle nedelje, svi su gledali koja su ovo dva ludaka a ni auto im ne znamo koji je


- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
OK...
Svakome svoje.
Meni je ova fabrikana spora i slaba...
Svakome svoje.
Meni je ova fabrikana spora i slaba...
- Santino
- potenziato
- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
A joj, jadan ovaj menjac sa prvog snimka!
Definitivno bi pre montirao normalan menjac napred nego tunirao konje.
Definitivno bi pre montirao normalan menjac napred nego tunirao konje.

- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Što to, nego stalno u blokadi na oba snimka, kantastrofa... Ja imam hendikep da stalno mislim šta se raspada u motoru prilikom takvih akcija jer sam ih se napopravljao takvih. Sad kad treba da prestisnem gas ili da prebrzo menjam brzinu odmah vidim u glavi kako sinhron dere kandžastu, kako kariku udara čekuć od 200 kila kako... I ode mas' u propas' što se trka tiče 
Zato volim kulturno po saobraćaju, tu nema nekih extremnih naprezanja za auto a lepo se vidi ko je ko

Zato volim kulturno po saobraćaju, tu nema nekih extremnih naprezanja za auto a lepo se vidi ko je ko

- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Laki svidjaju mi se tvoje drift felne pozadi... Nije Mad Max fazon vishe...
Kako vidis nesto kroz onu soferku...

Kako vidis nesto kroz onu soferku...
-
ki
- Drug Član
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
To smo se nesto igrali.. I tako je ne vozim dok ne sredim vesanje. Videh ti makinu btw, za malo smo se mimoisli :-)
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Da, zvuk menjaca je gori nego kod mene na TB
Ovo je prava stvr sto se menjaca tice
[youtube]sP0OiWoffeI[/youtube]
A evo i jedan istorijski...
[youtube]dmMaAjXnT7w[/youtube]

Ovo je prava stvr sto se menjaca tice

[youtube]sP0OiWoffeI[/youtube]
A evo i jedan istorijski...
[youtube]dmMaAjXnT7w[/youtube]
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Odlicni su old school-ovi...
Odlicno leze u krivini... a tek kad dodje onih 2.5 bara boosta kako zaigra bulja na pravcu...
Svaka njima cast za kontrolu toga u krivini na trci kad im bmw i ford dishu za vratom... skill nema sta...

Odlicno leze u krivini... a tek kad dodje onih 2.5 bara boosta kako zaigra bulja na pravcu...
Svaka njima cast za kontrolu toga u krivini na trci kad im bmw i ford dishu za vratom... skill nema sta...
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Prema nekim podacima koji su u GTAm temi izneti boost na kraju je bio 3 bara kod 75 evoa... cime su srafili glavu za 3 bara? metalni/bakarni dihtung i ako nisu smeli da diraju blok cime su je onda srafili od cega su brezoni? titanijuma 

- Gruja
- Garaža: Alfa Romeo 75 TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Pričah sa kolegom sa posla koji vozi 402 sa Astrom Coupe Turbo.
Dotakli smo se teme dihtunga i boosta. Reče mi da su na nakom Oplu koristili Cometic dihtung, rađen po porudžbini i da to govedo drži neki sumanuti boost bez ikakvih problema.
Jel zna neko nešto o njima? Da li mogu biti isplativo rešenje za ove naše hilznice?
Video sam po sajtu da su Ameri ali do cena nisam stigao. A i pitanje je kako formiraju cene za "one off" narudžbine..
Dotakli smo se teme dihtunga i boosta. Reče mi da su na nakom Oplu koristili Cometic dihtung, rađen po porudžbini i da to govedo drži neki sumanuti boost bez ikakvih problema.
Jel zna neko nešto o njima? Da li mogu biti isplativo rešenje za ove naše hilznice?

Video sam po sajtu da su Ameri ali do cena nisam stigao. A i pitanje je kako formiraju cene za "one off" narudžbine..
-
ki
- Drug Član
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
"SPESSO" gaskets are about the best you can get for Alfa (and other) engines. Their Turbo head gasket is top quality. Its not listed in their latest catalog but they have it nevertheless. They work with more than 2.2bar with no problem and for a long time too. Make sure head is straight and all surfaces clean.
Jim K.
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Nisu dirali blok ali su zacementirali dizne, betonom, lepkom, varenjem ili ko zna kako... Posle vratiš paljenje za 20 stepeni da ne bi eksplodirao a napraviš 400 konja da bi vraćanjem paljenja imao 300 i slične podmukle gadosti koje mi ne znamo ali im se zato divimo
Napraviš 400 a onda ga uštrojiš na safe 300 i eto rešeeeenja
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Čime god da su to je zato da mi magarci pomislimo kako to može uobičajenim metodama i razlećemo motore ko kokice. Svi ga upale u radionici i to slikaju na jutubetu ali to posle mesec dva nema nigde u upotrebi...JaMaL napisao:Prema nekim podacima koji su u GTAm temi izneti boost na kraju je bio 3 bara kod 75 evoa... cime su srafili glavu za 3 bara? metalni/bakarni dihtung i ako nisu smeli da diraju blok cime su je onda srafili od cega su brezoni? titanijuma
Nisu dirali blok ali su zacementirali dizne, betonom, lepkom, varenjem ili ko zna kako... Posle vratiš paljenje za 20 stepeni da ne bi eksplodirao a napraviš 400 konja da bi vraćanjem paljenja imao 300 i slične podmukle gadosti koje mi ne znamo ali im se zato divimo

Napraviš 400 a onda ga uštrojiš na safe 300 i eto rešeeeenja

- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
eh sad... nije sve tako crno...
glavna razlika izmedju "onih" na youtube-u koji uspevaju i onih za koje vishe ne cujes je sto jedni koriste nove komponente namenjene tome... a drugi budze nesto nesto sa ovoga ili onoga...
I Jim K. kada je pricao o svojim turbaljakama rece lepo... 100 oktana benzin, original elektronika, drugi chip, 1.2 bara boosta, 10548 bregaste, intercooler napred, razvodnik od sierre cos.... max 220ks na radilici... 2 stepena predpaljenje... i to je budzevina... radi ok... ali ima cimanja i sitnih problema...
Njegov ozbiljan auto... 280ks na tockovima, full adaptronic ecu, 660 siemens racing injectori high imp., gt2871r bb turbo, el izduvna, specijani dihtung iz 4 dela za svaki cilindar posebno, poboljsana pumpa ulja, obrijana glava, full race bregaste, itd... i to radi... cak sta vishe cupa beton... pouzdano... ali on ima radionicu i valjke na koje da ode da bi to proradilo kako treba... od napamet tuninga nema nista... sam je naveo da je 6 sati dyno-a potrebno min da se ispegla mapa kad se vec auto natera da radi ok... to je tamo oko 450e koliko rece prosle godine...
to je za razliku od onog gore koji je cc 500e u delovima i radi kako tako... za svaki dan... ovo je cc 5000e u delovima bez full generalne motora i radi kako treba 100% vremena...
jbg.. uvek bilo koliko para toliko muzike...
nikada nije bila frka napraviti nesto sto radi... ako imas dovoljno para... i nikada nije bilo tesko znati zasto nesto ne radi... neko je hteo da ustedi negde...
mene zanima da li su u pitanju brezoni od boljeg materijala ili ima neka druga caka...
caka kao sto su C&B bregaste za turbo koje prodaju na site-u samo prekopirani 10548 sa 1 mm vecim liftom... prve koje valjaju su njihove full race bregaste koje rade po narudzbini i nemaju stabilan ler gas ali zato vuku do 7500 obrtaja ako treba...
glavna razlika izmedju "onih" na youtube-u koji uspevaju i onih za koje vishe ne cujes je sto jedni koriste nove komponente namenjene tome... a drugi budze nesto nesto sa ovoga ili onoga...
I Jim K. kada je pricao o svojim turbaljakama rece lepo... 100 oktana benzin, original elektronika, drugi chip, 1.2 bara boosta, 10548 bregaste, intercooler napred, razvodnik od sierre cos.... max 220ks na radilici... 2 stepena predpaljenje... i to je budzevina... radi ok... ali ima cimanja i sitnih problema...
Njegov ozbiljan auto... 280ks na tockovima, full adaptronic ecu, 660 siemens racing injectori high imp., gt2871r bb turbo, el izduvna, specijani dihtung iz 4 dela za svaki cilindar posebno, poboljsana pumpa ulja, obrijana glava, full race bregaste, itd... i to radi... cak sta vishe cupa beton... pouzdano... ali on ima radionicu i valjke na koje da ode da bi to proradilo kako treba... od napamet tuninga nema nista... sam je naveo da je 6 sati dyno-a potrebno min da se ispegla mapa kad se vec auto natera da radi ok... to je tamo oko 450e koliko rece prosle godine...
to je za razliku od onog gore koji je cc 500e u delovima i radi kako tako... za svaki dan... ovo je cc 5000e u delovima bez full generalne motora i radi kako treba 100% vremena...
jbg.. uvek bilo koliko para toliko muzike...
nikada nije bila frka napraviti nesto sto radi... ako imas dovoljno para... i nikada nije bilo tesko znati zasto nesto ne radi... neko je hteo da ustedi negde...
mene zanima da li su u pitanju brezoni od boljeg materijala ili ima neka druga caka...
caka kao sto su C&B bregaste za turbo koje prodaju na site-u samo prekopirani 10548 sa 1 mm vecim liftom... prve koje valjaju su njihove full race bregaste koje rade po narudzbini i nemaju stabilan ler gas ali zato vuku do 7500 obrtaja ako treba...
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
I da odgovorim sam sebi... ako jos nekoga interesuje...
Koriscen je standardan blok ali su brezoni ARP-ovi danas, nekada su bili lokalno napravljeni od nekog neverovatnog materijala i menjaju se sa svakom promenom dihtunga zbog istezanja... tj. svakim otvaranjem motora...
sto kazu na trackday motoru ispod 2 bara nije potrebno ali matice i podloske jeste obavezno...
takodje je koriscen kako mi rece Jim 1.9 umesto 1.6, deblji dihtung jer su glave obrijane ispod minimuma i to je dihtung koji se ne kompresuje jer su svi prstenovi od metala i 1.9 verzija zahteva usecanje kanala-vodjice oko komore zbog drzanja istog na mestu...
gozzoli je firma koja radi/radila je dihtunge za sve pro aplikacije...
Koriscen je standardan blok ali su brezoni ARP-ovi danas, nekada su bili lokalno napravljeni od nekog neverovatnog materijala i menjaju se sa svakom promenom dihtunga zbog istezanja... tj. svakim otvaranjem motora...
sto kazu na trackday motoru ispod 2 bara nije potrebno ali matice i podloske jeste obavezno...
takodje je koriscen kako mi rece Jim 1.9 umesto 1.6, deblji dihtung jer su glave obrijane ispod minimuma i to je dihtung koji se ne kompresuje jer su svi prstenovi od metala i 1.9 verzija zahteva usecanje kanala-vodjice oko komore zbog drzanja istog na mestu...
gozzoli je firma koja radi/radila je dihtunge za sve pro aplikacije...
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
gde je nepovratni ventil za benzin?
provalio sam zasto mi auto slabo pali kad je hladno... nema pritiska goriva kad pali koliko treba.
kad se da kontakt pumpa odvrti 1 sek i ugasi se, ali onda pritisak opadne. i nece da pali iz prve. Na verglanju pumpa ne radi. tek kad se motor upali onda pusti komp pumpu.
kad je toplo tog problema nema. kad povezem pumpu da vrti non stop na kontaktu kao ts pali iz prve i na -5.
nesto se stegne na hladnoci i popusti mi pritisak i nece da pali lepo. neka plastika ili guma?
posto kad se upali pritisak je ok i kad je hladan i topao nije regulator pritiska na motoru, moze dakle biti samo nepovratni ventil negde pozadi. jel on na pumpi ili?
provalio sam zasto mi auto slabo pali kad je hladno... nema pritiska goriva kad pali koliko treba.
kad se da kontakt pumpa odvrti 1 sek i ugasi se, ali onda pritisak opadne. i nece da pali iz prve. Na verglanju pumpa ne radi. tek kad se motor upali onda pusti komp pumpu.
kad je toplo tog problema nema. kad povezem pumpu da vrti non stop na kontaktu kao ts pali iz prve i na -5.
nesto se stegne na hladnoci i popusti mi pritisak i nece da pali lepo. neka plastika ili guma?
posto kad se upali pritisak je ok i kad je hladan i topao nije regulator pritiska na motoru, moze dakle biti samo nepovratni ventil negde pozadi. jel on na pumpi ili?
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Ako ga ima onda je u pumpi, ostalo sam sve rasturao... Ako nisi merio pritisak ne možeš znati. Može biti i temperaturni senzor.
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Temp sensor sam zamenio... iako je i stari ispravan i u fabrickim vrednostima kao i novi.
Pritisak merio i 2.8 je na leru, oko 3.0-3.1 kad das gas. Ali je problem sto kad samo dam kontakt i ugasim ga pritisak skoci na 2.6-2.8 i onda opadne na ~1.5 i manje ponekad.
nece da drzi pritisak u railu dok je auto ugasen. zato sumnjam na nepovratni ventil.
trebalo bi da ga ima. ili mi regulator zakuca od hladnoce.
nisam jos siguran sta onaj pulsating dumper ispred raila radi. znam sta treba da radi ali ne i kako. mozda je i on, neka membranica ili nesto.
Pritisak merio i 2.8 je na leru, oko 3.0-3.1 kad das gas. Ali je problem sto kad samo dam kontakt i ugasim ga pritisak skoci na 2.6-2.8 i onda opadne na ~1.5 i manje ponekad.
nece da drzi pritisak u railu dok je auto ugasen. zato sumnjam na nepovratni ventil.
trebalo bi da ga ima. ili mi regulator zakuca od hladnoce.
nisam jos siguran sta onaj pulsating dumper ispred raila radi. znam sta treba da radi ali ne i kako. mozda je i on, neka membranica ili nesto.
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Da u pumpi je ... na nekim je na samom kraju na nekim je malo unutra... ali nisam siguran da je zamenjiv...? zna li neko jel se pumpe servisiraju? repariraju? neka preporuka?
ne mogu da stavim od TS/3.0 pumpu jer je dosta slabija... ts gura 156 L/h turbo 196 L/h...

ne mogu da stavim od TS/3.0 pumpu jer je dosta slabija... ts gura 156 L/h turbo 196 L/h...

- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Taman krenuo da ti pisem, al' dok sam konsultovao svoje fotke i literaturuti ti odgovori, pa da ne duzim...
))
Ili se regulator pritiska 'smrzne' ili je problem u pumpi, jer ne sme tako brzo da mu padne pritisak, a zasebnog nepovratnog nema.

Ili se regulator pritiska 'smrzne' ili je problem u pumpi, jer ne sme tako brzo da mu padne pritisak, a zasebnog nepovratnog nema.
- sale_75
- Garaža: Honda CB750 K
Honda CB750 C - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Ja kod njih čistim dizne, kupujem-repariram pumpe, remontujem turbine. Svaka preporuka!
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
U Braće Jerković, Neša Selp servis, 063/229-585JaMaL napisao: zna li neko jel se pumpe servisiraju? repariraju? neka preporuka?
Ja kod njih čistim dizne, kupujem-repariram pumpe, remontujem turbine. Svaka preporuka!
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Fulgrup ima velike oscilacije pritiska u rejlu kad okinu dizne pa mu ovo dodje kao kompezacioni sud kod grejanja samo obrnuto, kad pusti pritisak u cilindar feder gurne membranu i podgne pritisak za toliko tako da se dobija izjednačen pritisak u rejlu nonstop.
Sve sportske mašine imaju taj andrak jer ozbiljno ljuljaju pritisak kad opale litarsku diznu
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
JaMaL napisao: nisam jos siguran sta onaj pulsating dumper ispred raila radi. znam sta treba da radi ali ne i kako. mozda je i on, neka membranica ili nesto.
Fulgrup ima velike oscilacije pritiska u rejlu kad okinu dizne pa mu ovo dodje kao kompezacioni sud kod grejanja samo obrnuto, kad pusti pritisak u cilindar feder gurne membranu i podgne pritisak za toliko tako da se dobija izjednačen pritisak u rejlu nonstop.
Sve sportske mašine imaju taj andrak jer ozbiljno ljuljaju pritisak kad opale litarsku diznu

-
ki
- Drug Član
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
To znaci ili servisiranje pumpe ili dodatni nepovratni ventil na rail-u.
- Santino
- potenziato
- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
@jamal
Tvoja pumpa je treca od pozadi na tabeli, a pretposlednja je za v6. 196 litara kao sto si spomenuo imaju samo full trkacice.
http://www.bosch.com.au/content/languag ... lpumps.pdf
Ako ikada budes radio neki tuning mozda je bolje da odmah ides na nesto tipa 044, opste poznata pumpa za gomilu snage...
Tvoja pumpa je treca od pozadi na tabeli, a pretposlednja je za v6. 196 litara kao sto si spomenuo imaju samo full trkacice.
http://www.bosch.com.au/content/languag ... lpumps.pdf
Ako ikada budes radio neki tuning mozda je bolje da odmah ides na nesto tipa 044, opste poznata pumpa za gomilu snage...
