
Sent from my iPhone 4s using Tapatalk
Ja 325ci sa 192ks na knaufu sam preskakao i to na nekih 60-80kmhMarkoni147 napisao:U crvenom je problem... Imam mnogo drugara koji su hteli da probaju svoje nacipovane dizele (od oko 200 izmerenih konja) sa mnom dok sam vozio Megane R26 koji ima 230 KS. BMW-i su se drzali do nekih 60 jer generalno kola sa zadnjom vucom imaju bolje prijanjanje sa starta. Od 60 pa na dalje razlika je ogromna... A GTA je do 200 brza od R26...nenadapple napisao:A ocigledno niko nije citao sta sam pisao osim da se jede jagnjetina. Napisao sam da je izmedju 2.4 moje i Gta razlika zanemarljiva u ubrzanju
Zna se za sta su dizeli - da se ustedi gorivo...
Slabo si se druzio sa subaruom osigledno a pogotovu sa wrx i sti. Meni stvarno nije bio cilj bio da ulazim u polemiku sa bilo kim jel imam vaznijih stvari u zivotu. Nedeljom sam skoro stalno na knaufu pa plinasi, nitrasi, dizelasi dodjite da probamo masine i razmenimo iskustva i utiske. Odavde se samo Kilson i jos dva auta max usudili da dodju i vide gde sualfa&omega napisao:nenadapple - u pravu si kada kazes da tvoja 2.4 sa cipom ide bolje od fabricke 2.4 sto je logicno, mada poredjenje sa GTA nije bas najbolje.
Sto se tice odrzavanja tvoja cipovana nece biti toliko skuplja od standardne, cak u nekim stvarima nece uopste, e sad, 156 mozda jeste konfekcija, ali ako si mislio da je Subaru Impreza daleko od konfekcijskog auta - nije...
taj nesto mnogo na direktnom suncu stojao kad su mu prednji znak izbledeo a zadnji kao da nije originalBobRock napisao:A evo u medjuvremenu jedan zanimljiv oglas, misljenja?
http://www.polovniautomobili.com/oglas2 ... _77000_km/" onclick="window.open(this.href);return false;
sada je samo pitanje koje gume staviti za te gipsane ploce, nikad nisam vozio po tim plocamaTheWickerMan napisao:Knauf je firma koja pravi gipsane ploče za spuštene plafone
sent from Kenda digitron using Tapatalk 2
BobRock napisao:A evo u medjuvremenu jedan zanimljiv oglas, misljenja?
http://www.polovniautomobili.com/oglas2 ... _77000_km/" onclick="window.open(this.href);return false;
Izbledeli znak je nebitna stvar, to gledaju samo budale...tako kažu neki...Bug napisao:taj nesto mnogo na direktnom suncu stojao kad su mu prednji znak izbledeo a zadnji kao da nije originalBobRock napisao:A evo u medjuvremenu jedan zanimljiv oglas, misljenja?
http://www.polovniautomobili.com/oglas2 ... _77000_km/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Nije ovo polemika Nenade, samo konstatacija da ako je 156 konfekcija, onda je i Impreza jos veca. Ako ubacujes WRX Sti u poredjenje sa 156 onda moras imati na umu 156 GTA ili 3.7 Autodeltunenadapple napisao:Slabo si se druzio sa subaruom osigledno a pogotovu sa wrx i sti. Meni stvarno nije bio cilj bio da ulazim u polemiku sa bilo kim jel imam vaznijih stvari u zivotu. Nedeljom sam skoro stalno na knaufu pa plinasi, nitrasi, dizelasi dodjite da probamo masine i razmenimo iskustva i utiske. Odavde se samo Kilson i jos dva auta max usudili da dodju i vide gde sualfa&omega napisao:nenadapple - u pravu si kada kazes da tvoja 2.4 sa cipom ide bolje od fabricke 2.4 sto je logicno, mada poredjenje sa GTA nije bas najbolje.
Sto se tice odrzavanja tvoja cipovana nece biti toliko skuplja od standardne, cak u nekim stvarima nece uopste, e sad, 156 mozda jeste konfekcija, ali ako si mislio da je Subaru Impreza daleko od konfekcijskog auta - nije...
Sent from my iPhone 4s using Tapatalk
Dora napisao:Šta je i gde je taj Knauf?
kilson napisao: U stvari, mene bi bilo sramota da vozim turbo i poredim se sa atmosfercima.
Dora napisao:
A vi benzinjare što se srdite, pa ugradite turbo da vas ceo svet razume