ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
-
ki
- Drug Član
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Onda jedino da ti ona tetka nalije postojeci...? Ima li u Americi?
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Ne znam... ima sigurno ali kapiram da je u evropi i jeftinije i lakse ih naci...
On the other hand...
Pricasmo u subotu o Rotrexu... Pogledah malo... ne svidja mi se... koliko god da ima pozitivnih osobina sto se tice potrosnje i linearnijeg pravljenja snage... sto nekome moze da odgovara meni se ne svidja sledece:
1. Nemas jednostavan nacin kontrole boosta jer je uvek vezan za radilicu i pravi boost... nema blow offa niti wastegate-a...
2. Pravi vishe snage na niskim obrtajima i manje na visokim... sto opet nepotrebno napreze i haba motor tamo gde mi ne treba a ne pravi tamo gde ti zaista treba...
3. nacin upgradovanja je vrlo komplikovan jer moras menjati ili ceo rotrex ili se zezati sa odnosima prenosnika za prosto povecanje boosta...
4. posto nema turbinskog kola na izduvu stvara se backpresure i nikako ne pomaze izbacivanju gasova iz cilindara kao turbo...
5. dodatna pumpa/rezervoar/oil cooler povecavaju komplikovanost instalacije i zakrcuju dodatno motorni prostor...
6. proklizavanje kaisa je realan problem kao i kod tradicionalnih sc-ova kod naglog dodavanja gasa ili toplog vremena/duge voznje...
7. prave manje boosta i imaju ogranicenje obrtaja kompresorskog kola... oni se hvale sa 250k rpma ali ne na modelima za 1.8l+ zapremine... tako da nema nista od velikog boosta + velikih obrtaja... dakle nisu toliko efikasni na motorima vece zapremine koji se visoko vrte...
Sve u svemu vidim lep novelty item za svakodnevni auto od koga se ne traze max performanse... ili za ljude kojima je linearnost i ugodjaj u voznji bitniji od snage i mogucnosti tuniranja... kad ga jednom namestis nema cackanja... nema dizanja boosta itd... vidim upotrebu u fabrickim automobilima ali ne i za entuzijaste koji vole da cackaju i izvlace max iz svojih kola... turbo je tu i dalje zakon...
On the other hand...
Pricasmo u subotu o Rotrexu... Pogledah malo... ne svidja mi se... koliko god da ima pozitivnih osobina sto se tice potrosnje i linearnijeg pravljenja snage... sto nekome moze da odgovara meni se ne svidja sledece:
1. Nemas jednostavan nacin kontrole boosta jer je uvek vezan za radilicu i pravi boost... nema blow offa niti wastegate-a...
2. Pravi vishe snage na niskim obrtajima i manje na visokim... sto opet nepotrebno napreze i haba motor tamo gde mi ne treba a ne pravi tamo gde ti zaista treba...
3. nacin upgradovanja je vrlo komplikovan jer moras menjati ili ceo rotrex ili se zezati sa odnosima prenosnika za prosto povecanje boosta...
4. posto nema turbinskog kola na izduvu stvara se backpresure i nikako ne pomaze izbacivanju gasova iz cilindara kao turbo...
5. dodatna pumpa/rezervoar/oil cooler povecavaju komplikovanost instalacije i zakrcuju dodatno motorni prostor...
6. proklizavanje kaisa je realan problem kao i kod tradicionalnih sc-ova kod naglog dodavanja gasa ili toplog vremena/duge voznje...
7. prave manje boosta i imaju ogranicenje obrtaja kompresorskog kola... oni se hvale sa 250k rpma ali ne na modelima za 1.8l+ zapremine... tako da nema nista od velikog boosta + velikih obrtaja... dakle nisu toliko efikasni na motorima vece zapremine koji se visoko vrte...
Sve u svemu vidim lep novelty item za svakodnevni auto od koga se ne traze max performanse... ili za ljude kojima je linearnost i ugodjaj u voznji bitniji od snage i mogucnosti tuniranja... kad ga jednom namestis nema cackanja... nema dizanja boosta itd... vidim upotrebu u fabrickim automobilima ali ne i za entuzijaste koji vole da cackaju i izvlace max iz svojih kola... turbo je tu i dalje zakon...
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
veceras me drugar provozao u vw pasat b5 1.8t 20v,auto puni vec sa 2000rpm,petom ide 100km/h ide na 2000rpm,potrosnja benzina mu je u lokalu sa normalnom voznjiom oko 12L,na otvorenom ispod 10L,ako tako bude i sa plinom to je savrseno ali mali broj obrtaja je cudo za potrosnju,a ide solidno
e posle voznje je seo da provoza moj auto i kez od uva do uva,kaze ovaj je mnogo zivlji i brze puni ali prevrti obrtni moment i mora cesce da se salta
e posle voznje je seo da provoza moj auto i kez od uva do uva,kaze ovaj je mnogo zivlji i brze puni ali prevrti obrtni moment i mora cesce da se salta
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
On ima turbinu kao moj bivši upaljač, ne pušim više pa zato bivši. Daće pritisak skoro i na leru koliko je malecka turbina. Zavisi koja je konfiguracija ali može biti od 150 i 180 konja, koji god da je motor razduvam ga ko budalu kad god...
TO je udoban motor za voziti i kultivisan, zato ima normalnu potrošnju.
Ono što ti ne shvataš a nisi jedini da kod turba nema obrtaja kao kod honde i sličniš šivaćiš mašina koej time nadoknadjuju nedostatak NM i KS-a.
Uprkos uvreženom mišljnju da je turbo pijaća mašina ponaša se suprotno, troši manje jer je efikasniji motor, ima obrtnog momenta na mnogo nižim obrtajima od atmo motora.
Ne znam koju turbinu si stavio ali ako imaš starog gareta onda nema šta da traži preko 5200 do 5500 obrtaja plafon ali tu se već gubi. samo ga gušiš bezveze...
Ovako izgleda 5 brzina od 60 pa nadalje. Snimak je loš plus budale iskaču iako vide da dolazim u punom zaletu itd...
[youtube]geiP1I4V_Co[/youtube]
... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
TO je udoban motor za voziti i kultivisan, zato ima normalnu potrošnju.
Ono što ti ne shvataš a nisi jedini da kod turba nema obrtaja kao kod honde i sličniš šivaćiš mašina koej time nadoknadjuju nedostatak NM i KS-a.
Uprkos uvreženom mišljnju da je turbo pijaća mašina ponaša se suprotno, troši manje jer je efikasniji motor, ima obrtnog momenta na mnogo nižim obrtajima od atmo motora.
Ne znam koju turbinu si stavio ali ako imaš starog gareta onda nema šta da traži preko 5200 do 5500 obrtaja plafon ali tu se već gubi. samo ga gušiš bezveze...
Ovako izgleda 5 brzina od 60 pa nadalje. Snimak je loš plus budale iskaču iako vide da dolazim u punom zaletu itd...
[youtube]geiP1I4V_Co[/youtube]
... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Tamo nešto neće pa je link za video ovde...
View My Video
View My Video
-
ki
- Drug Član
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Ala si ga snjimio, svaka ti dala!
Vezano za Rotrex: Ne moze kompresor raditi kao turbo, niti turbo kao kompresor.

Vezano za Rotrex: Ne moze kompresor raditi kao turbo, niti turbo kao kompresor.

- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Sedim sam a budale po autoputu koliko hoćeš uključujući i ja
Gledam saobraćaj i držim telefon jednom rukom, pola gledam ekran pola na put, šta očekuješ 
Nisma ja profi, ja vidim šta meni treba nego ajde za ove neupućene da snimim nešto ali očigledno neide bez pomoćnika ili fiksirane kamere
Krene onaj žuti ozbiljno da me obilazi a ja opalim po gasu u desnoj naravno da vidim kako stvari stoje, odletim mu naravno i na 160 kad sam bio na 60 metara od kolone izadje neki crni noviji gnojf da obidje drugo slično govno. Bitno je da ima zatamnjena stakla, naravno košnica sirena, dahtanje sve vreme na branik sa sve svetlosnim efektima i to traje dok god stoka obilazi. Posle je stalno hteo da mi uzvrati umesto da se postidi neznanja vožnje ali je odustao na kraju... Da je mrdno obrvom, možda i jeste ali nisam ga video od stakla, izgurao bh ga sa puta...
Izabrao sam taj gde se vidi obrtaji oko 100 na sat zbog onog ide 5. 100 na sat 2000 obrtaja, što bi reklo da na 6000 obrtaja ide 300 a to je malkic nemoguće...
Da dodam ko ne zna, obrtaljka mi laže tačno pola pa tamo gde piše 1500 to je ustvari 3000 da en pomisli neko da i moj auto ide 460 km na sat )


Nisma ja profi, ja vidim šta meni treba nego ajde za ove neupućene da snimim nešto ali očigledno neide bez pomoćnika ili fiksirane kamere

Krene onaj žuti ozbiljno da me obilazi a ja opalim po gasu u desnoj naravno da vidim kako stvari stoje, odletim mu naravno i na 160 kad sam bio na 60 metara od kolone izadje neki crni noviji gnojf da obidje drugo slično govno. Bitno je da ima zatamnjena stakla, naravno košnica sirena, dahtanje sve vreme na branik sa sve svetlosnim efektima i to traje dok god stoka obilazi. Posle je stalno hteo da mi uzvrati umesto da se postidi neznanja vožnje ali je odustao na kraju... Da je mrdno obrvom, možda i jeste ali nisam ga video od stakla, izgurao bh ga sa puta...
Izabrao sam taj gde se vidi obrtaji oko 100 na sat zbog onog ide 5. 100 na sat 2000 obrtaja, što bi reklo da na 6000 obrtaja ide 300 a to je malkic nemoguće...
Da dodam ko ne zna, obrtaljka mi laže tačno pola pa tamo gde piše 1500 to je ustvari 3000 da en pomisli neko da i moj auto ide 460 km na sat )
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Doro na koliko obrtaja tebi ide 100km/h u petoj,nesto preko 2000rpm ako se ne varam
joj meni ide na oko 2800rpm i onda prevrti obrtni moment cas posla,mora neki ekonomik menjac za ovu silu
joj meni ide na oko 2800rpm i onda prevrti obrtni moment cas posla,mora neki ekonomik menjac za ovu silu
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Pobrkao sam snimke ali taj neću okačiti, bolji je ali se tu vidi vidi to opisano 
Ljube, prosta matematika, auto ide 6200 obrtaja ima 5 brzina i krajnja mu je 200+ ne znam koliko ne verujem više od 210. Sad ti to deli kako hoćeš, kad bi bilo 100 na 2000 i moj auto bi išao 300+ što bi ja voleo ali neko drugi da vozi
Na ovom boljem snimku sam se trudio da idem oko 100 baš zbog toga, ide nešto ispod 3000 obrtaja koliko to može tačno da se vidi sa snimka. Inače kad mi ne udje voda u uši, trudim se da nikad ne prelazim 5500 obrtaja jer nema nikakve svrhe sem da derem motor bezveze...

Ljube, prosta matematika, auto ide 6200 obrtaja ima 5 brzina i krajnja mu je 200+ ne znam koliko ne verujem više od 210. Sad ti to deli kako hoćeš, kad bi bilo 100 na 2000 i moj auto bi išao 300+ što bi ja voleo ali neko drugi da vozi

Na ovom boljem snimku sam se trudio da idem oko 100 baš zbog toga, ide nešto ispod 3000 obrtaja koliko to može tačno da se vidi sa snimka. Inače kad mi ne udje voda u uši, trudim se da nikad ne prelazim 5500 obrtaja jer nema nikakve svrhe sem da derem motor bezveze...
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
dobar ti ovaj snimak doro. morao sam posle da popijem "dramamine"! 

- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Sad se vidi kakav sam ja pilot bolida, ja sam to sve uživo istrpeo
Hteo sam da se vidi 5. brzina, brzinomer, boost i obrtaji i da je na gasu
To je teško kad držiš desnom telefon a levom voziš, ima jedna snimak gde sam menjao brzine, to tek treba da se gleda
Ja sam Tarantino u mladjim danima
Samo sam zaboravio da ugasim radio, neiskustvo 

Hteo sam da se vidi 5. brzina, brzinomer, boost i obrtaji i da je na gasu

To je teško kad držiš desnom telefon a levom voziš, ima jedna snimak gde sam menjao brzine, to tek treba da se gleda

Ja sam Tarantino u mladjim danima


- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Moja ide 207km/h po gps-u... probao letos u grckoj... mozda jos milimetar preko ali nisam zeleo da zabodem blokadu pri toj brzini tako da sam ga drzao 100-200 obrtaja ispod toga...
Uzmi tu da imam malo veci precnik tockova od fabrickog i da gps laze +- 2km/h pri konstantnoj brzini i tu je oko onoga sto je propisano za ovaj menjac...
Problem je sto nemam 6 brzina... jer snage ima... ne puzi on do 200, naprotiv... TS-u je trebalo vecno od 190 na gore... turbu ne... sasvim pristojno puni ali nema gde vishe...
Inace juce mi auto malo podigao ler za 50-60 obrtaja... i poceo malo nemirnije da radi...
Izasao sam na put popodne, dao mu dobar "Italian Tuneup" i sad radi ko nov... vole ovi turbo automobili sto prelivaju gorivom da se izduvaju povremeno... nema sta... i kad sam se vratio iz grcke posle onih silnih autoputeva radio je extra... i posle se ulenjio i zapusio od gradske voznje...
Sad kapiram one ljude sto imaju garaze, kanale i uzivaju u automobilima zasto ih rasture sa vremena na vreme... ociste, premere i sklope... kad sam skinuo glavu sa TS-a shvatio sam sta se skupi tu od gradske voznje... zlo...
Uzmi tu da imam malo veci precnik tockova od fabrickog i da gps laze +- 2km/h pri konstantnoj brzini i tu je oko onoga sto je propisano za ovaj menjac...
Problem je sto nemam 6 brzina... jer snage ima... ne puzi on do 200, naprotiv... TS-u je trebalo vecno od 190 na gore... turbu ne... sasvim pristojno puni ali nema gde vishe...
Inace juce mi auto malo podigao ler za 50-60 obrtaja... i poceo malo nemirnije da radi...
Izasao sam na put popodne, dao mu dobar "Italian Tuneup" i sad radi ko nov... vole ovi turbo automobili sto prelivaju gorivom da se izduvaju povremeno... nema sta... i kad sam se vratio iz grcke posle onih silnih autoputeva radio je extra... i posle se ulenjio i zapusio od gradske voznje...
Sad kapiram one ljude sto imaju garaze, kanale i uzivaju u automobilima zasto ih rasture sa vremena na vreme... ociste, premere i sklope... kad sam skinuo glavu sa TS-a shvatio sam sta se skupi tu od gradske voznje... zlo...
- Gruja
- Garaža: Alfa Romeo 75 TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
4. Stoji, ali je to onda mana svakog mehaničkog kompresora. Ostaje pitanje da li se može nešto postići vremenom otvaranja ventila, da nadpritisak "potera" gasove u izduv ali to je već neka druga priča...
5. Verovatno, ipak mislim da bi trebalo videti koliko je to zaista "u prirodi" pre finalnog suda. Sa druge strane, i na klasičan kompresor moraš dovesti ulje, rashladnu tečnost, kojekakve hladnjake i sl. Ovde to izbegavaš jer sistem ima sve svoje. Ostaje ti hladnjak za motorno ulje koje bi svakako morao stavljati. Jeste naguz ali jbg..
6. Takođe ista stvar kao kod mehaničkog kompresora.
7. Otprilike kao i pod prve tri tačke.
U suštini ovo je neki kompromis između mehaničkog i turba (vukući mnogo više ka meh.) koji ima prednost što ti ne oduzima toliko snage za pokretanje kao klasičan mehanički a sa druge strane plaćaš cenu u nemogućnosti daljeg tjuniranja.
Pošto zaista ne želim da idem na preko 250ks koje povlače i sumanute pare za poboljšanje svih ostalih sistema na autu (jer te pare nemam niti ću imati, barem u neko razumno skorije vreme) mislim da meni ovo ne bi bila loša varijanta.
Nažalost i ovo je još uvek jako daleko od mene, pitanje šta ću na kraju uopšte moći da izvedem i da li će ikakvog nadpunjenja biti na mom autu....
O tom potom...
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
1.&2.&3. Jeste mana, kapiram, ali cenim da se pravilnim izborom modela (veličine) kompresora može dobiti željeni pritisak u željenom opsegu. Ako ti kao meni nije bitno dalje budženje ne bi trebalo da bude problem. Ja bih išao na to da bude malo veći kompresor da radi u gornjem opsegu obrtaja a max snaga da ne ide preko mogućnosti bloka motora bez dodatnih ojačanja. Sa nekih 230ks i gratis Nm-ovima koje idu po prirodi nadpunjenja kao takvog bio bih više nego zadovoljan.JaMaL napisao:Pricasmo u subotu o Rotrexu... meni se ne svidja sledece:
1. Nemas jednostavan nacin kontrole boosta jer je uvek vezan za radilicu i pravi boost... nema blow offa niti wastegate-a...
2. Pravi vishe snage na niskim obrtajima i manje na visokim... sto opet nepotrebno napreze i haba motor tamo gde mi ne treba a ne pravi tamo gde ti zaista treba...
3. nacin upgradovanja je vrlo komplikovan jer moras menjati ili ceo rotrex ili se zezati sa odnosima prenosnika za prosto povecanje boosta...
4. posto nema turbinskog kola na izduvu stvara se backpresure i nikako ne pomaze izbacivanju gasova iz cilindara kao turbo...
5. dodatna pumpa/rezervoar/oil cooler povecavaju komplikovanost instalacije i zakrcuju dodatno motorni prostor...
6. proklizavanje kaisa je realan problem kao i kod tradicionalnih sc-ova kod naglog dodavanja gasa ili toplog vremena/duge voznje...
7. prave manje boosta i imaju ogranicenje obrtaja kompresorskog kola... oni se hvale sa 250k rpma ali ne na modelima za 1.8l+ zapremine... tako da nema nista od velikog boosta + velikih obrtaja... dakle nisu toliko efikasni na motorima vece zapremine koji se visoko vrte...
Sve u svemu vidim lep novelty item za svakodnevni auto od koga se ne traze max performanse... ili za ljude kojima je linearnost i ugodjaj u voznji bitniji od snage i mogucnosti tuniranja... kad ga jednom namestis nema cackanja... nema dizanja boosta itd... vidim upotrebu u fabrickim automobilima ali ne i za entuzijaste koji vole da cackaju i izvlace max iz svojih kola... turbo je tu i dalje zakon...
4. Stoji, ali je to onda mana svakog mehaničkog kompresora. Ostaje pitanje da li se može nešto postići vremenom otvaranja ventila, da nadpritisak "potera" gasove u izduv ali to je već neka druga priča...
5. Verovatno, ipak mislim da bi trebalo videti koliko je to zaista "u prirodi" pre finalnog suda. Sa druge strane, i na klasičan kompresor moraš dovesti ulje, rashladnu tečnost, kojekakve hladnjake i sl. Ovde to izbegavaš jer sistem ima sve svoje. Ostaje ti hladnjak za motorno ulje koje bi svakako morao stavljati. Jeste naguz ali jbg..
6. Takođe ista stvar kao kod mehaničkog kompresora.
7. Otprilike kao i pod prve tri tačke.
U suštini ovo je neki kompromis između mehaničkog i turba (vukući mnogo više ka meh.) koji ima prednost što ti ne oduzima toliko snage za pokretanje kao klasičan mehanički a sa druge strane plaćaš cenu u nemogućnosti daljeg tjuniranja.
Pošto zaista ne želim da idem na preko 250ks koje povlače i sumanute pare za poboljšanje svih ostalih sistema na autu (jer te pare nemam niti ću imati, barem u neko razumno skorije vreme) mislim da meni ovo ne bi bila loša varijanta.
Nažalost i ovo je još uvek jako daleko od mene, pitanje šta ću na kraju uopšte moći da izvedem i da li će ikakvog nadpunjenja biti na mom autu....

O tom potom...
Slažem se, ipak je ovo samo kompromis iako se reklamira da je upravo to - radi i kao jedan i kao drugi. Sa druge strane - funkcioniše, nije "turbonator"JaMaL napisao:Vezano za Rotrex: Ne moze kompresor raditi kao turbo, niti turbo kao kompresor.

- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Sunce li vam kalaisano, pa znate li vi uopšte šta je 250 konja na tom autu
Koliko to realno košta i šta sve treba poraditi na autu da to izdrži...
Bez uvrede samo pitam....

Bez uvrede samo pitam....
- Gruja
- Garaža: Alfa Romeo 75 TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Isto što i 120 konja na Yugu? 
Uostalom ja sam rekao 230 a ne 250!
Zahebanciju na stranu, košta jako veoma puno mnogo, ali sigurno manje nego 300. Upravo zato i rekoh da je to neki moj limit. Nategnuto, ali to još mogu kako tako da ispratim...
A da se ne razvedem

Uostalom ja sam rekao 230 a ne 250!

Zahebanciju na stranu, košta jako veoma puno mnogo, ali sigurno manje nego 300. Upravo zato i rekoh da je to neki moj limit. Nategnuto, ali to još mogu kako tako da ispratim...
A da se ne razvedem

- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Ok, ok, ok ne pucaj, samo sam pitao
120 konja na jugu je jeftinije i lakše za napraviti ali zato ima da se usereš kad to poteraš
Ali nema veze, jednog dana će Ljube da napravi taj auto pa onda svi pelcer i naprej
Ja sam pristalica kompresora gde je teško montirati turbo il itreba dva, kao kod v6 motora, tu bi se pre zezao sa kompresorom a bilo gde ako može trubo, samo naprej
Što se žena tiče... njih će biti ali kola neće
To im treba jasno predočiti da to nema alternative i tačka, pa nek dubi na glavi...
Kasnije kad se oporaviš od povreda i prodju te nesvestice, treba joj objasniti da si ti to ustvari hteo njoj praviti kao jedinstven poklon koji nema nijedna drugarica samo nisi stigao da kažeš
Da bi izbegao sledeće povrede najbolje to napisati na kartončiće i bacati iza sebe dok bežiš...


Ali nema veze, jednog dana će Ljube da napravi taj auto pa onda svi pelcer i naprej

Ja sam pristalica kompresora gde je teško montirati turbo il itreba dva, kao kod v6 motora, tu bi se pre zezao sa kompresorom a bilo gde ako može trubo, samo naprej

Što se žena tiče... njih će biti ali kola neće

Kasnije kad se oporaviš od povreda i prodju te nesvestice, treba joj objasniti da si ti to ustvari hteo njoj praviti kao jedinstven poklon koji nema nijedna drugarica samo nisi stigao da kažeš

Da bi izbegao sledeće povrede najbolje to napisati na kartončiće i bacati iza sebe dok bežiš...

-
ki
- Drug Član
Post
Kako te je drmnula inspiracija, kao ubrzanje posle turbo rupe!
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!



Kako te je drmnula inspiracija, kao ubrzanje posle turbo rupe!

- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
@Gruja
Ceo sistem je ok kao sto rekoh za projektovanje svakodnevnog automobila sa cvrsto zadatim boostom i bez ocekivanja sumanutih obrtaja, boosta i performansi...
tj. automobili sa velikim zapreminama a malim boostom mogu imati mnogo koristi od toga...
valjda ih zato koristi i koenigsegg i novi veyron...
tako da kapiram da bi v6 sa 0.5 boostom imao mnogo vishe koristi od rotrexa nego 2.0 sa 1.2 bara... za istu snagu da prave... ali opet 2.0 sa dobrim bb turbom i el izduvnom bi verovatno pojeo taj v6 sa rotrexom...
@Dora
250ks u ovom automobilu je ok... bar meni... 300ks bi vec bila prava stvar... verovatno bi onda konacno dosao do trenutka kad pazim kako dodajem gas i gde je granica prijanjanja u krivini...
A najlepsa stvar je da je 250ks mnogo lakse ovde nego u nekim drugim kolima sa 150ks...
Mozda ne jeftinije mnogo, ali opustenije mnogo, ovaj motor je toliko dobro projektovan da trpi snagu da mu fali samo dimenzionisanje spoljasnjih komponenti tipa injectora, turba itd... unutrasnjost je dobra za mnogo vishe od 250ks na svakodnevnoj bazi...
Ceo sistem je ok kao sto rekoh za projektovanje svakodnevnog automobila sa cvrsto zadatim boostom i bez ocekivanja sumanutih obrtaja, boosta i performansi...
tj. automobili sa velikim zapreminama a malim boostom mogu imati mnogo koristi od toga...
valjda ih zato koristi i koenigsegg i novi veyron...
tako da kapiram da bi v6 sa 0.5 boostom imao mnogo vishe koristi od rotrexa nego 2.0 sa 1.2 bara... za istu snagu da prave... ali opet 2.0 sa dobrim bb turbom i el izduvnom bi verovatno pojeo taj v6 sa rotrexom...
@Dora
250ks u ovom automobilu je ok... bar meni... 300ks bi vec bila prava stvar... verovatno bi onda konacno dosao do trenutka kad pazim kako dodajem gas i gde je granica prijanjanja u krivini...
A najlepsa stvar je da je 250ks mnogo lakse ovde nego u nekim drugim kolima sa 150ks...
Mozda ne jeftinije mnogo, ali opustenije mnogo, ovaj motor je toliko dobro projektovan da trpi snagu da mu fali samo dimenzionisanje spoljasnjih komponenti tipa injectora, turba itd... unutrasnjost je dobra za mnogo vishe od 250ks na svakodnevnoj bazi...
-
ki
- Drug Član
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Rotrex sam svojevremeno razmatrao za V6, ali je taj koncept malkice iskomplikovan - zato i ostavih onaj komentar. U sustini, kada se oduzme i sabere najbolje je ici ili na klasican roots kompresor ili turbo. Sto je najbolje, danas su turbine toliko jeftine da je zaista greota ne razmisljati u tom pravcu. Najveci problem ostaje mapiranje sto je potrebno u oba slucaja.
Vezano za snagu, 250ks je ozbiljna stvar a da ne pricam u turbo varijanti gde Nm moze da kuca na koliko hoces. Kada dovrsim vesanje, cujemo se radi testiranja ovih 210ks a uskoro, nadam se i 230.
Vezano za snagu, 250ks je ozbiljna stvar a da ne pricam u turbo varijanti gde Nm moze da kuca na koliko hoces. Kada dovrsim vesanje, cujemo se radi testiranja ovih 210ks a uskoro, nadam se i 230.

- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
lepo je reci 200-300ks,nismo ni svesni koliko ta sila zahteva paznje,uslova za voznju,opreme...guma i kocnica,za puteve da ne govorim
zadnjih mesec dana sam cesto na pravcima,vise mi nije interesantno da jurcam u lokalu,sad izadjem na auto put i lagano bez muke vozim,kad resim da obidjem samo pomislim i uz vrisak turba nezno odlazim,kao ka ovaj isped mene naglo poceo da usporava
ali zbog losih guma ne preterujem sa brzinom,nisu mi cak ni balansirane a pocinje da trese tek na 180 i sve preko je &^%$$#&*+_!@,muti se slika od vibracija pa se bojim da mi se ne otvore vrata
cevi od auspuha sam iscepao,ona sto ide ispod kartera u turbinu je unistena,toliko o putevima,lezeceg policajca svakog overim,pogotovo kad nas je vise u autu,cetvoro ljudi nosi bez muke i svakom izvuce osmeh,sto mislim da ni jedna iskusna ne bi uspela pa mozda cak ni dve zajedno kad bi se potrudile
ha ha

zadnjih mesec dana sam cesto na pravcima,vise mi nije interesantno da jurcam u lokalu,sad izadjem na auto put i lagano bez muke vozim,kad resim da obidjem samo pomislim i uz vrisak turba nezno odlazim,kao ka ovaj isped mene naglo poceo da usporava
ali zbog losih guma ne preterujem sa brzinom,nisu mi cak ni balansirane a pocinje da trese tek na 180 i sve preko je &^%$$#&*+_!@,muti se slika od vibracija pa se bojim da mi se ne otvore vrata
cevi od auspuha sam iscepao,ona sto ide ispod kartera u turbinu je unistena,toliko o putevima,lezeceg policajca svakog overim,pogotovo kad nas je vise u autu,cetvoro ljudi nosi bez muke i svakom izvuce osmeh,sto mislim da ni jedna iskusna ne bi uspela pa mozda cak ni dve zajedno kad bi se potrudile
ha ha


ko na nas krene iz mesta je naje&o
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Ja to pričam svima al ine veruju... Ja se ukenjam sa ovih 150 kad jurne a sa 250 bi konstannobio ranjen do kolena ako je krv žuta.
Da neko ne pomisli svašta, standardni auto koji to sve ima i iviše od toga je predvidjen da tako ide od vešanja do kočnica i sigurnosti.
Ovo što Laki radi je nešto p otom pitanju, ne znam da li je to dobro ne ulazim u to ali je ozbiljan trud uložen da bi se iskoristilo tih 200+ konja.
Koliko ga znam ne verujem da uzalud baca vreme pa ću posle samo resavsku školu da uradim, razred za starije ponavljače
Da neko ne pomisli svašta, standardni auto koji to sve ima i iviše od toga je predvidjen da tako ide od vešanja do kočnica i sigurnosti.
Ovo što Laki radi je nešto p otom pitanju, ne znam da li je to dobro ne ulazim u to ali je ozbiljan trud uložen da bi se iskoristilo tih 200+ konja.
Koliko ga znam ne verujem da uzalud baca vreme pa ću posle samo resavsku školu da uradim, razred za starije ponavljače

- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Na zalost, ne znam koliko moze imati 1.8T sa 'nepostojecim' wastegateom, ali je to vec ozbiljna stvar. Sa tolikom snagom naravno da ne moz' ostatak makine da ostane fabrikana, to nam je svima jasno.
A kada bude para, naravno da ce biti i prepisivanja!
A kada bude para, naravno da ce biti i prepisivanja!

- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
brzina je cudo,sa ovim skromnim vozackim iskusvom sto imam,ne previse kilometara ali raznih neuobicajenih situacija,kao sto je iznenadan drift bez posledica...naglih kocenja pri vecim brzinama,ne onih sto se desavaju u gradskoj voznji,udes koji sam imao,na srecu bez posledica
ali mislim da vecina nas nije svesna toga dok se ne desi,ja sad brzinu gledam drugim ocima nego ranije,imam neki strah u pozadini jos kad vidim sta mi sve dolazi od delova i sa kakvih auta a par dana pre toga me je obisao i munjevitom brzinom je odlazio,ko zna kakve ima kocnice...
ali mislim da vecina nas nije svesna toga dok se ne desi,ja sad brzinu gledam drugim ocima nego ranije,imam neki strah u pozadini jos kad vidim sta mi sve dolazi od delova i sa kakvih auta a par dana pre toga me je obisao i munjevitom brzinom je odlazio,ko zna kakve ima kocnice...
ko na nas krene iz mesta je naje&o
-
Sa
- Drug Član
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
To je najveći problem kod konverzije tog motora u transaxle Alfe. Moja izduvna grana koja ide pored kartera više nije okrugla, to je sada neki nedefinisan oblik, mogu misliti kako je kod tebe. Nema pomoći osim da se maximalno pazi.ljube-kugla napisao: cevi od auspuha sam iscepao,ona sto ide ispod kartera u turbinu je unistena,toliko o putevima,lezeceg policajca svakog overim,pogotovo kad nas je vise u autu,cetvoro ljudi nosi bez muke i svakom izvuce osmeh,sto mislim da ni jedna iskusna ne bi uspela pa mozda cak ni dve zajedno kad bi se potrudile
ha ha![]()


- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad