Uh uh uh, ako je ovo onda sam ga najebo, mislim da cu ovo da odradim cim odem na stelovanje ventila i paljenja i zatezanja glave, 1000 km treba da se predje, i menjam ih odma, posto ovo moze da mi osteti bregaste kao nista iz ovoga sto sam procitao...Hvala puno OMP za link
EDIT: Alfa mi dosta trosi, tako da eto jos jednog simptoma
Ok, znaci otisao sam na dijagnostiku i ispalo je da je ona lampica svetlela zbog senzora bregaste, promenjen je, ali alfa i dalje malo puca kada ubrzava, da li to mozda hoce zbog zamasnjenih svecica, posto nije vozena mesec ipo dana, a radjeno je sve bukvalno od karika itd. itd.
koje si kablove stavio, ako su neki no name i nekvalitetni mogu da riknu i za manje od godinu dana, ja sam stavio samo 2 kabla neka no name na komad, šatro engleska, jer su mi stari i orig. bošovi riknuli i ta dva nova nisu izdrzala ni godinu dana, prvo jedan pa drugi vrisnuo, tako da sam ipak zamenio ceo set novih magneti mareli i to je to pa cemo da vidimo.
Slavene, sto se svecica trica mogu na oko da se vide kakve su, kakav je zazor, ako je elektroda ili pipak potrosen, moze i po boji da se vidi sagorevanje, dal su masne, itd. u svakom slucaju majstor ce lako da prepozna dal su dobre ili ne ako ti nisi iskusan u tome
potrazi malo po netu ima slika i objasnjenja kako izgledaju lose i potrosene svecice
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Slaven: Uzmeš 4 stare svećice ubaciš umesto tvojih u glavu a ove zajedno sa kablovima poređaš na deklu ili neki metalni deo na motoru i upališ auto. Bolje je ako je napolju mračnije pa ćeš bolje videti varnicu. Tako ćeš najbolje videti da li sve radi i kako radi. Varnica treba da bude ljubičasto plavičasta i da ima bar neki intezitet svetlosti. To isto ponoviš i za drugih 4.