
Skidaju se ova dva srafa, kluc 10 najbolje produzena gedora, za vam ruke ne bih udarala u uporne spone

Slika kako to izgleda sa donje strane

Zatim se skidaju stabilizatori, kljuc 17 i imbus kojim se drzi kontra
E sad sta se desava, predpostavljam zbog loseg kvaliteta, desilo mi se da je imbus "liznuo" da bilo je nemoguce odvrnuti maticu stabilizatora, pa je morala da radi brusilica


Kada smo skinuli, stabilizatore sa amortizera, sa obe strane naravno, balans stangla je potpuno otkacena, krecemo u vadjenje gume iz nosaca. Sliku nazalost nemam. Skidao sam srfcigerom

Ovako to izgleda kad je izvadjena guma

Sledeci korak je razdvajenje caure gume koja se stastoji iz dva dela. Ne znam da li su negde malo zavareni ili su samo nabijeni presom, no to sad nije bitno. Razdvajamo ih tako sto gurnemo srafciger izmedju dva dela i lagano kuckamo cekicem celom duzinom.

Ovako to izgleda kad krene da se razdvaja

Radvojeno
Sad sta mi palo na pamet. Uzeo sam podlosku unutrasnji f12mm, presekao je na pola, tacnije ne tacno na pola nego recimo odnos 60/40 i zavario je sa ciljem da sprecim da balans stangla ima gore pomenuti luft levo-desno, napravio nesto kao stoper. Bitno je zavariti pracizno da guma staje knap. Nemojte variti sa unutrasnje strane, jer postoji mogucnost da nece lepo "leci" guma zbog vara.


Nije ni lose s' obzirom da sam prvi put uzeo aparat za varenje u ruke
Kada smo se sve zavarili i izbrusili var, glupo je ne ofarbati

Najbitnije popite
Ovim je ovaj deo posla gotov, vracanje svega naecu ni opisivati, jer sami ste skinuli pa cete znati i da vratite.
Srecan rad!