Bas to je trebalo da kupim za poklon. I pitam u radnji jel moze ovaj BMW da se spakuje na prikolicu, a GT da ga slepa. Pogedaju oni, kazu - ne moze.
Normalno da nisam kupio.
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
Može, može...
Ja skinuo kuku i montirao na Alfu, ali to tek nema smisla, zamisli da Alfa tegli BMW.
Ovako je baš pirodno, radna mašina, zaprežno vozilo, zadnja vuča, tegli Alfu po lošim putevima do staze...
Dobar rezon..
Ali znas kako je, odmah ce da kazu pokvarila se Alfa...
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
Dobio sam za rodjendan model Alfe 8c 2300 Monza u 1:18 by Burago. Ovakav:
E sad, negde oko pola 6 jutros mi je pala na pamet da je ta Alfa suvise stock i da bi najbolje bilo napraviti od nje trkacku verziju koju je Tazio Nuvolari vozio na Monaco GP neke 1931/2.
Auto izgleda ovako:
To podrazumeva da sa nje skinem blatobrane, r.tocak, farove i sav hrom. Ofarbam tockove u crno kao i prednju masku. To nije nikakav problem ali me interesuje kako naneti broj na gril hladnjaka koji je reljefni i gde naci brojeve za bokove? Da li da pogledam one brojeve za avione koji se pokvase i onda lepe? I da li postoji tako velik format ( model je 1:18 )? I da li je iko imao iskustva sa ovim ili slicnim prepravkama?
Sto se brojeva tice, mogu se odraditi na kateru i iole ozbiljnijoj stampariji. Samo je problem posto je to veoma mali posao i bukvalno bi ti samo izasli u susret, meni su alfa romeo natpis nalepnice istampali 20-ak komada za 250 dinara.
Mada, ako vec ovo radis, mozda bi mogao da ofarbas brojeve, samo zalepis nalepnicu i umesto okvira koji je okolo brojeva ti skini brojeve, dobices sablon sa brojevima spreman za spricanje.
Picking suspension is like getting married - you take the time to look at the options, read the reviews, and try as many as you can. Then you pick one, invest loads of cash in it and then find it has hidden secrets or undesirable characteristics.
Dobra ideja skroz...
Jedini problem je sto ja nemam air brush, niti sam ga ikad koristio a verovatno bi i zabrljao kad bi ga koristio
Farbati cetkicom mislim da je losija opcija jer bi farba kapljala i bilo bi musavo.
To su ozbiljni zahtevi. Farbanje felni i grila mora da se uradi airbrushom, mat akrilnom bojom, ali se prethodno mora skinuti fabrički hrom inače boja neće uhvatiti lepo. Broj na grilu je dovoljno veliki da može da se ofarba (takođe airbrushom) i preko šablona koji se napravi na kateru na samolepljivoj foliji, a može i da se nađe višak dekala od nekih mornaričkih aviona US iz WWII u razmeri 1:48, pošto su sličnog oblika i beli su. Nema veze što je reljefna podloga, kada se na dekal stavi Revell Decal Soft, isti se potpuno prilagodi površini. Na kraju preko svih radova treba da ide akrini mat lak zbog zaštite.
E gille, sad si mi se posro u carapu...
Izgleda da je teze nego sto sam mislio jutros i da prevazilazi moje skromne vestine.
Da li si siguran da se mora skidati hrom? Jedini hromirani delovi su tockovi ( i gril ) koje bi ofarbao autolakom u crno. Posto se auto nece "voziti" nego ce samo stojati na polici ( i verovatno u kutiji ) kapiram da se boja sa tockova nece skinuti sama od sebe.
Moracu da pitam nekoga na temi o modelima na www.oldtajmeri.rs. Postoji par tunera modela koji cuda prave i ovo je za njih lak posao
Mora da se skine hrom, i ne može auto lak, mora fina akrilna boja. Mada u principu i može bez skidanja i sa nekim nitro auto lakom, pitanje je da li želiš igračkast ili verodostojan izgled. Auto lakovi su sjajni i to ispada kineski kad nema mat ili polumat finiša. Ako već hoćeš da radiš radi kako treba.
Vidim ja da ce neko dobije da uradi tu konverziju za mene. Bolje da se ja ne petljam i ne unistim perfektno dobar poklon. Hvala svima na informacijama, znace mi a kad bude bilo gotovo, okacicu slike ovde da vidite rezultate
bez problema mozes farbati mat crnim sprejom ili nekim drugim na nitro bazi npr. ja koristim happy color ili pentico sprejeve i do sad sam uradio xx modela automobila sa njima, usper ispadne ali naravno zavisi od pripreme i vestine u farbanju, hrom uopste ne mora da se skida dovojlno je lepo ga omatirati vodenom smirglom 800-1000 ili skoč brajt krpom(ako se nesto horma skine skine se ako ne nema frke), sprej je pozeljno da ima sto manju diznu, one kakve se dobijaju iz happy color spraj su ok ne valjaju one siroke koje vise bacaju a koje se dobijaju uz neke sprejeve uglavnom uz akrilne ili one bumper i sl. varijante od npr. body-ja, takva dizna siroko baca i dosta boje nanosi pa ne ispada lepo(probao i pricam iz iskustva)
naravno airbrush je prava stvar za to ali jbg ko ga ima od nas za te potebe
sto se tice brojeva najbolje probati sa tim od maketa aviona i sl. koje se vodom lepe ali naravno ako postoji u toj razmeri tj ta velicina, ako ne onda ovo sa katerom da se odradi, ili da lepis foliju ili samo da korstis katovan sablon pa bojom naneses broj, ako mislis da ne mozes sprejom ili cetkicom lepo da uradis onda probas varijantu sundjerom da utapkas lagano u 2 sloja, ispada bolje nego cetkicom, ne curi, ne bude deo sloj itd. takodje probao.
i na kraju koliko mi se cini felne u originalu nisu crne vec tamno crvene ili cak u boji auta a mozda i gresim btw odlicna ideja da se uradi takva prepravka kakvu zelis, ovaj model sam po sebi nije nesto ali kad se poskida to sto hoces i ofarbaju detalji i ispadne sve kako treba imace mnogo vecu vrednost na polici
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Hvala puno! Ja sam i kontao da je model cest i da sa takvom prepravkom ali uradjenom kako treba ima vecu vrednost i znacaj. Gledao sam slike po netu i tockovi su negde crni a negde hromirani. Na pocherovom kitu koji je najjaci, tockovi su hromirani ali je veliki dobos iza njih u boji auta pa ceo tocak deluje tamnije. Ja bih isao sa crnim tockovima, lepse izgleda
pa da i meni je lepse sa crnim tockovima nego hrom, 1/18 modeli su jako zahvalni za restauacije, dorade i sl. jer su detalji krupniji i veci deo auta se rastura i manje su sanse da se nsto osteti nego 24ka ili 43ka
evo jedan dobar sait za takve stvari pa procesljaj, ljudi cuda prave http://forums.project118.com/viewforum.php?f=9
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Jedan interesantan i redak novitet kod mene, rodjendanski poklon!
Ford Thunderbird iz 1954 u 1:43 ali iz Fordove Calendar Collection Limited edicije iz 1991 god!
Ford je, kako smo sam nasao, od sredine 80tih pa do 97 god, izdavao po jedan model potpuno od celika, numerisan i u providnoj kutiji od debele plasitike. 1991 godine su izbacili Thunderbirda u ogranicenoj seriji od 999 kom (ima plocicu na dnu) a ovo je jedan od njih. Ceo model sa kutijom ima 850 grama!
Prvi broj je 150,u drugom broju je ajkula i kostace 299,u trecen broju se dobijaju dva modela za 399 i to ce najverovatnije ostati cena do kraja edicije.
U samom casopisu dobijes i set nalepnica za postolja,pa spisak izgleda ovako:
1. Fiat 125p
2.Citroen DS 19
3.Tuk Tuk (indijski taksi)
4.Toyota Crown
5.Ford Crown Victoria
6.Peugeot 203
7.Renault 8
8.Citroen traction Avant
9.Alfa Romeo 156
10.Peugeot 504
11.Simca 1000
12.Volvo 144
Zasad toliko,mada mi van pameti da nema Londonskog taksija,ili Mercedesa 123,itd.
Ima tu dosta interesantnih modela, a za 150 dindzi ne ochekujem neki ne znam ni ja kakav kvalitet... Ma ja cu da ih kupim sve, samo nemam gde da ih drzhim, pored moje zvanichne kolekcije od MNOOOGOOO 1/43 i 1/18 modela u koju sam utukao toliko para da bih mogao da kupim OZBILJAN automobil ako ih prodam ...
If everything seems under control, you're just not going fast enough.