AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
-
ki
- Drug Član
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Moze kavez izgledati lepse, ali konstrukciona resenja 155icinog vesanja diktiraju gde ce sipke biti spojene sa karoserijom. Npr dve pozadi paralelne od krova do patosa idu upravo na tu poziciju jer se tu kaci traverzna, mogle su ici na koseve ali 155icino vesanje nema nista u istim.
Lepota ili funkcionalnost?
Lepota ili funkcionalnost?
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
funkcija je bitnija naravno ali ne mislim na to, sve oko glavnih tacaka sto se tice vesanja i ukrucenja skoljke je verujem i koliko uspevam da zakljucim sa slika ok ali nije u fulu ispracena sigrunost vozaca!
-npr. ne svidja mi se uopste kako je reseno ovo bocno na vratima, ni estetski ni sugurnosno, ove vertikalni parčici su estetski losi a horizontale sto se tice sigurnosti ,tu je mogao jedan kulturan X ili polu X, dosta jace i lepse resenje posebno za neki vislji bocni udarac kod nogu, ovaj je u tom delu dosta nizak i fakticki nekoristan.
ovo sto je vezano sa po dva šparinga za kutiju patosa totalno nepotrebno, u slucaju tako niskog udarca to se kida tj taj sparing nece da zadrzi sajtne da ne udju pod auto niti rol bar za kutiju sajtni
-zatim poprecna sipka iza sedista i ona ide takodje nisko, opet u slucaju bocnog udara u B stub ili ti glavni luk ne znaci puno, trebala je da ide u visini pomenute kose bočne
- kosnik na glavnom luku, totalno pogresno postavljan, ovo je bas starinski princip gde sipka ide od poda ka glavi suvozaca a treba obrnuto, najbolje resenje je X.
ostalo koliko vidim je manje vise ok ali je ceo rol bar trebalo da ide blize samoj skoljci, tj sto blize svim stubovima i sl. jer u slucaju prevrtanja to stiti i "skoljku", jeste njegova glavna namena da sacuva vozaca ali sto i skoljka tj stubovi da se vise pokrive ako mogu da se sacuvaju.
naravno ovo je track day car gde i najosnovniji rol bar, pa cak i da ga nema, zavrsava posao jer su male sanse da se nesto ozbiljnije desi jer nema direktnih duela tj nije trka, posebno toga nema na navaku a nema ni gde da se ozbiljno udari(bankine, zidovi, bandere i sl.), ali kad se vec radi ovoliko onda se mogla obratiti paznja i na jos neke "sitnice" , kad je bal nek je maskenbal
-npr. ne svidja mi se uopste kako je reseno ovo bocno na vratima, ni estetski ni sugurnosno, ove vertikalni parčici su estetski losi a horizontale sto se tice sigurnosti ,tu je mogao jedan kulturan X ili polu X, dosta jace i lepse resenje posebno za neki vislji bocni udarac kod nogu, ovaj je u tom delu dosta nizak i fakticki nekoristan.
ovo sto je vezano sa po dva šparinga za kutiju patosa totalno nepotrebno, u slucaju tako niskog udarca to se kida tj taj sparing nece da zadrzi sajtne da ne udju pod auto niti rol bar za kutiju sajtni
-zatim poprecna sipka iza sedista i ona ide takodje nisko, opet u slucaju bocnog udara u B stub ili ti glavni luk ne znaci puno, trebala je da ide u visini pomenute kose bočne
- kosnik na glavnom luku, totalno pogresno postavljan, ovo je bas starinski princip gde sipka ide od poda ka glavi suvozaca a treba obrnuto, najbolje resenje je X.
ostalo koliko vidim je manje vise ok ali je ceo rol bar trebalo da ide blize samoj skoljci, tj sto blize svim stubovima i sl. jer u slucaju prevrtanja to stiti i "skoljku", jeste njegova glavna namena da sacuva vozaca ali sto i skoljka tj stubovi da se vise pokrive ako mogu da se sacuvaju.
naravno ovo je track day car gde i najosnovniji rol bar, pa cak i da ga nema, zavrsava posao jer su male sanse da se nesto ozbiljnije desi jer nema direktnih duela tj nije trka, posebno toga nema na navaku a nema ni gde da se ozbiljno udari(bankine, zidovi, bandere i sl.), ali kad se vec radi ovoliko onda se mogla obratiti paznja i na jos neke "sitnice" , kad je bal nek je maskenbal

Poslednja izmena od OMP u Ned Okt 07, 2012 4:50 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Santino
- potenziato
- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Mare, sutra kad budes sam izvario svoj rolbar posalji nam slike i pokazi kako majstorski treba da se uradi... Do tada, mozes dosta toga da naucis u ovoj temi... 


- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
ocekivao sam da ce neko moj post da shvati kao pridiku, omalovazavanje truda, pametovanje, zlu nameru ili sta vec a i "posle bitke svi su generali" ali ja ovo ne pricam jer sam pao sa kruske i nemam pojma o cemu pricam vec i iskustva za koje slobodno i neskromno mogu da kazem da ga imam u ogromnoj kolicini kad su u pitanju trke, mozda ne toliko oko mehanike, ali po pitanju ovakvih stvari itekako.
mnogo sam godina proveo na raznim trkama, nagledao se raznih unistenih automobila, x puta analizirao sta je dobro a sta lose reseno bas na tim slupanim automobilima i kontao slabosti i prednosti tih rolbarova, nagledao se profi i manje profi automobila i kaveza, ucestvovao u izgradnji istih i uvek ima nesto sto moze bolje ali na zalost neke stvari se provale kasno, poslednja namera mi je bila da omalovazavam neci rad i trud jer nisam takav covek vec samo zelim da iznesem svoje misljenje koje mislm da je potpuno na mestu a ne neko lupanje gluposti.
a ta prica "kad ti budes pravio svoj..." i "imas jos da ucis" zvuci malo bzvz ali nije bitno svako ima pravo na svoje misljenje
jbg ja sam glup pa moje misljenje nista ne vredi 
mnogo sam godina proveo na raznim trkama, nagledao se raznih unistenih automobila, x puta analizirao sta je dobro a sta lose reseno bas na tim slupanim automobilima i kontao slabosti i prednosti tih rolbarova, nagledao se profi i manje profi automobila i kaveza, ucestvovao u izgradnji istih i uvek ima nesto sto moze bolje ali na zalost neke stvari se provale kasno, poslednja namera mi je bila da omalovazavam neci rad i trud jer nisam takav covek vec samo zelim da iznesem svoje misljenje koje mislm da je potpuno na mestu a ne neko lupanje gluposti.
a ta prica "kad ti budes pravio svoj..." i "imas jos da ucis" zvuci malo bzvz ali nije bitno svako ima pravo na svoje misljenje


Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
-
ki
- Drug Član
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Ne bih da te kritikujem, iskreno nisam preterano upucen u roll barove ali znam sta FIA propisuje i u sustini ovaj roll bar ispunjava njihove tacke kako po postavci, tako i po materijalu. Blizina stubovima je verujem takva da ne moze bolje, gledao sam neke gotove varijante od raznih proizvodjaca i ono nema veze sa mozgom kada se ubaci u auto. Verujem da sa iskustvom i gledanjem raznih havarija mozes nauciti mnogo toga, ali ne mozes se bukvalno od svega zastititi.
Malo sam snjurao po konstrukcijama roll bar-ova drugih firmi i vidim da svi furaju taj stari fazon povezivanja po dijagonali, tu i tamo se pojavi drugacije resenje a interesantno je da je ovaj jako slican jednom od OMP-ovih samo mu fali jedna sipka pride i mala korekcija na prednjim bocnim. Evo par primera konstrukcije brand-name firmi od osnovnih da ozbiljnijih:
OMP, standardni

OMP za 155, full race spec

OMP multi

Sparco 6 point

Sparco 10 point

Edit: Kada se vratim na tvoj tekst ispada da samo drugi po redosledu valja necemu, svi ostali su u problemu..?
Malo sam snjurao po konstrukcijama roll bar-ova drugih firmi i vidim da svi furaju taj stari fazon povezivanja po dijagonali, tu i tamo se pojavi drugacije resenje a interesantno je da je ovaj jako slican jednom od OMP-ovih samo mu fali jedna sipka pride i mala korekcija na prednjim bocnim. Evo par primera konstrukcije brand-name firmi od osnovnih da ozbiljnijih:
OMP, standardni

OMP za 155, full race spec

OMP multi

Sparco 6 point

Sparco 10 point

Edit: Kada se vratim na tvoj tekst ispada da samo drugi po redosledu valja necemu, svi ostali su u problemu..?
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
moze na ovu temu mnoooogo da se diskutuje i imao bih sto sta da kazem ali necu da davim i ispadam budala, nekad je ocigledno bolje stavljati zastavice, krigle piva i ostale smajlije i odusevljavati se onim sto vidis nego uci u neku ozbiljniju i konstruktuvniju pricu al ajde jos ovaj post da ispisem kad sam vec poceo.
poenta moje price je bila da kad se vec pravilo sve ono moglo je i bolje a bez vecih finansija i gubljenja dodatnog vremena vec samo boljim rasporedjivanjem nekih cevi, a prost razlog je da od viska glava ne boli bez obzira dal taj auto vozis ovde ili onde. cemu onda sva ona farbanja viljuski, stangli, mostova ako nemaju svrhu i cemu sav taj trud oko motora, kocnica i trapova ako ni to nema svrhu jer ce i neka prostija varijanta da zavrsava posao
ali sve ima svoje zasto.
nemoj da ti reper budu omp i sl. firmirani rol barovi, pogledaj bilo koji iole ozbiljan trkacki auto(btcc, wtcc, sp automobile a da ne pricamo o v8 supercarsu, dtm-u, gt-u, itd.) i bice ti jasno da niko ne koristi te standardne šeme rol barova iako ih je FIA odobrila, cak ni obicni kup automobili od 100+ konja ne koriste neke proste rolbarove sa ovih slika.
baci npr. pogled kakve sve kadice imaju fia homologaciju pa opet vecina ih ne stavlja u trkacki auto(ako izuzmemo domacu scenu tj. jugice i neke Š šampionate) tako da ne znaci da sve sto je fia odobrila da je i ok i najbolje, sve to zavrsava posao i mnoge stvari su odobrene jos ko zna kada dok se nije znalo za bolje a posle se samo homologacija produzavala na slepo ili uz sitnije modifikacije.
i za kraj evo jednog rolbara koji smo drugar i ja "konstruisali" za njegov auto prvo u glavi pa na papriu a posle dali profesionalcima da ga pretvore u delo, ovo jeste mozda preterano sto se tice metraže cevi(mada ima tu par cevi koje je majstor na svoju ruku dodao jer se nije lepo razumeo sa drugarom) ali obzirom da smo hteli sto sigurniju varijantu (posle jednog ozbiljnijeg tumbanja u KV pocinjes drugacije da razmisljas o bezbednosti) i obzirom da je promenjena kilaza auta onda je bolje spucati tu razliku u tezini u cevi i varove nego u balast u vidu tegova
u ovom rol baru su detalji iz raznih svetskih sampionata, ima tu i wtcc-a, wrc-a, v8 i sl. al nebitno gledano je da skoljka bude sto jaca a mogucnost povrede svedena na minimum.
nemam boljih slika i dok se ne vidi uzivo ne moze lepo da se proceni i sagleda sve ali nadam se da se dosta toga vidi...



poenta moje price je bila da kad se vec pravilo sve ono moglo je i bolje a bez vecih finansija i gubljenja dodatnog vremena vec samo boljim rasporedjivanjem nekih cevi, a prost razlog je da od viska glava ne boli bez obzira dal taj auto vozis ovde ili onde. cemu onda sva ona farbanja viljuski, stangli, mostova ako nemaju svrhu i cemu sav taj trud oko motora, kocnica i trapova ako ni to nema svrhu jer ce i neka prostija varijanta da zavrsava posao

nemoj da ti reper budu omp i sl. firmirani rol barovi, pogledaj bilo koji iole ozbiljan trkacki auto(btcc, wtcc, sp automobile a da ne pricamo o v8 supercarsu, dtm-u, gt-u, itd.) i bice ti jasno da niko ne koristi te standardne šeme rol barova iako ih je FIA odobrila, cak ni obicni kup automobili od 100+ konja ne koriste neke proste rolbarove sa ovih slika.
baci npr. pogled kakve sve kadice imaju fia homologaciju pa opet vecina ih ne stavlja u trkacki auto(ako izuzmemo domacu scenu tj. jugice i neke Š šampionate) tako da ne znaci da sve sto je fia odobrila da je i ok i najbolje, sve to zavrsava posao i mnoge stvari su odobrene jos ko zna kada dok se nije znalo za bolje a posle se samo homologacija produzavala na slepo ili uz sitnije modifikacije.
naravno da ne mozes ali se mozes potruditi da odradis sto bolje a da to ne trazi dodatne troskove, znanje, konstruktore iz f1 i sl. vec prostom logikom a to su ovih par stavki koje sam naveo a koje mi se nisu dopale kod ovog rola na alfi a to ne znaci da sam hteo da se poserem na neciji trud i rad niti da bolje znam da to uradim, ne moras sve stvari u zivotu da znas prethodno da napravis da bi mogao i da ih komentarises.Verujem da sa iskustvom i gledanjem raznih havarija mozes nauciti mnogo toga, ali ne mozes se bukvalno od svega zastititi.
i za kraj evo jednog rolbara koji smo drugar i ja "konstruisali" za njegov auto prvo u glavi pa na papriu a posle dali profesionalcima da ga pretvore u delo, ovo jeste mozda preterano sto se tice metraže cevi(mada ima tu par cevi koje je majstor na svoju ruku dodao jer se nije lepo razumeo sa drugarom) ali obzirom da smo hteli sto sigurniju varijantu (posle jednog ozbiljnijeg tumbanja u KV pocinjes drugacije da razmisljas o bezbednosti) i obzirom da je promenjena kilaza auta onda je bolje spucati tu razliku u tezini u cevi i varove nego u balast u vidu tegova

u ovom rol baru su detalji iz raznih svetskih sampionata, ima tu i wtcc-a, wrc-a, v8 i sl. al nebitno gledano je da skoljka bude sto jaca a mogucnost povrede svedena na minimum.
nemam boljih slika i dok se ne vidi uzivo ne moze lepo da se proceni i sagleda sve ali nadam se da se dosta toga vidi...



Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
toliko od mene, od sad samo udaram...
... i svima lepo 







Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
-
ki
- Drug Član
Post
Ne zezaj, zastavice upravo nisu poenta u ovoj temi. Auh, ovo deluje bas predimenzionisano?
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]


Ne zezaj, zastavice upravo nisu poenta u ovoj temi. Auh, ovo deluje bas predimenzionisano?
- Santino
- potenziato
- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
@OMP, Nije poenta da stavljas zastavice i krigle s pivom na svaki post, zamisli sebe da spremas svoj auto od pocetka, najsitnijeg detalja, limarenja, varenja, farbanja, kompletne mehanike itd i da ti dodje neki decko sa strane koga ni ne znas i da ti stavi po tezama sta ti sve ne valja na autu? Zar ti se nije posrao na rad? Kako god ga ti zamislio...
Ja sam svestan da moze bolje, uvek moze bolje...
Sve ok idemo dalje sa trkacicom!
Ja sam svestan da moze bolje, uvek moze bolje...
Sve ok idemo dalje sa trkacicom!


- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
...pošto ja ništa ne znam da uradim meni samo preostaje...







Acqua-Olio-Benzina
- Santino
- potenziato
- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Au jbt da sam znao da ćete ovoliko da se uvredite ne bih nista ni pisao, ja reko ovde bar moze svako da iznese svoje misljenje bez da ispadne glup iako je u pravu tj samo izneo svoje misljenje, znam da su trkaci(vecina) sujetni ali polako vi jos niste postali trkaci
kakve veze ima dal nekog poznajem ili ne da bih mogao da komentarisem njegov rad i trud ovde na forumu
znaci onda treba da pisem tj komuniciram samo sa onima koje licno poznajem, jbg nisam znao da tako treba, izvinjavam se onda 
@starac, dok ne napravis nekoliko trkackih automobila, sam, ne oglasavaj se ni u cafeterija de romeo a kamo li ovde

kakve veze ima dal nekog poznajem ili ne da bih mogao da komentarisem njegov rad i trud ovde na forumu


@starac, dok ne napravis nekoliko trkackih automobila, sam, ne oglasavaj se ni u cafeterija de romeo a kamo li ovde

Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.3EFI Stroker i Yugo 1.3EFI
- Lokacija: Subotica
- Lokacija: Subotica
Post
Jeste off, ali morao sam da pohvalim onaj roll bar sto je postavio OMP, slicne ideje sam ja iznosio jednom prilikom za ozbiljan roll bar u Yugu ali me odredjeni ljudi prozvali budalom u smislu to da valja vozili bi svi takav na trkama
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Pa to je tako svuda a najgore je kad vozis Yuga, svi su ga vozili i svi sve znaju najbolje o njemuSantino napisao:@OMP, Nije poenta da stavljas zastavice i krigle s pivom na svaki post, zamisli sebe da spremas svoj auto od pocetka, najsitnijeg detalja, limarenja, varenja, farbanja, kompletne mehanike itd i da ti dodje neki decko sa strane koga ni ne znas i da ti stavi po tezama sta ti sve ne valja na autu? Zar ti se nije posrao na rad? Kako god ga ti zamislio...
Ja sam svestan da moze bolje, uvek moze bolje...
Sve ok idemo dalje sa trkacicom!

Jeste off, ali morao sam da pohvalim onaj roll bar sto je postavio OMP, slicne ideje sam ja iznosio jednom prilikom za ozbiljan roll bar u Yugu ali me odredjeni ljudi prozvali budalom u smislu to da valja vozili bi svi takav na trkama

Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- Santino
- potenziato
- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Nisam trkac pa sam definitivno ovde u pogresnom drustvu...
A i ovi sto prave te pizdarije (omp, sandtler, sparco itd) definitivno pojma nemaju sa zivotom oko pravljenja trkackih komponenti...
Trebali bi OMP i Yugisa da im pokazu kako se to radi...
A i ovi sto prave te pizdarije (omp, sandtler, sparco itd) definitivno pojma nemaju sa zivotom oko pravljenja trkackih komponenti...
Trebali bi OMP i Yugisa da im pokazu kako se to radi...

- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Covek koji je ovo radio je takodje dosta vremena proveo po trkama...
Makina se sprema za track day i to je to. Nece se voziti na reliju ili kruznim trkama, pa samim tim roll bar ne mora da stiti od drveca, stena, sudara i sl. Najgore sto se moze dogotiti na tu temu je prevrtanje na travi. Zato je i radjen kompromis izmedju zastite i tezine.
A savrsenog kaveza nema...

Makina se sprema za track day i to je to. Nece se voziti na reliju ili kruznim trkama, pa samim tim roll bar ne mora da stiti od drveca, stena, sudara i sl. Najgore sto se moze dogotiti na tu temu je prevrtanje na travi. Zato je i radjen kompromis izmedju zastite i tezine.
A savrsenog kaveza nema...


- alfa&omega
- Garaža: Fiat Punto 1.9 JTD
Fiat Coupe 20 VT
Alfa 155 TS 2.0 16V Sport
Alfa 166 2.4 JTD Distinctive
Alfa 147 1.9 JTD Distinctive
Alfa 156 2.5 V6 24V Distinctive - Lokacija: Prijepolje
- Lokacija: Prijepolje
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Au, jbt, jel ostao ziv ovaj sto se susreo sa bankinom?
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Nigy, i ja sam to pomenuo u svom prvom postu vezano za ovaj rol bar.....
...a ovo crveno sto pise je poenta moje cele price, znaci ako se vec ide na nesto profi ide se do kraja, ovde treba jos samo malo vremena i logike da sve ispadne ful i onda znas da si sve varijante pokrio.
btw Kubicin udes, kao i Trovačev na Tari, su posebna prica, kod takvih stvari koje se dese jednom u 10000 slucajeva tesko sta moze da pomogne, moze samo da ublazi, ali to je posebna prica pa necemo da idemo u krajnosti, rol bar ne moze da zastiti ni ako se boing sruši na auto tako da ga dzabe stavljas
naravno ovo je track day car gde i najosnovniji rol bar, pa cak i da ga nema, zavrsava posao jer su male sanse da se nesto ozbiljnije desi jer nema direktnih duela tj nije trka, posebno toga nema na navaku a nema ni gde da se ozbiljno udari(bankine, zidovi, bandere i sl.), ali kad se vec radi ovoliko onda se mogla obratiti paznja i na jos neke "sitnice" , kad je bal nek je maskenbal
...a ovo crveno sto pise je poenta moje cele price, znaci ako se vec ide na nesto profi ide se do kraja, ovde treba jos samo malo vremena i logike da sve ispadne ful i onda znas da si sve varijante pokrio.
btw Kubicin udes, kao i Trovačev na Tari, su posebna prica, kod takvih stvari koje se dese jednom u 10000 slucajeva tesko sta moze da pomogne, moze samo da ublazi, ali to je posebna prica pa necemo da idemo u krajnosti, rol bar ne moze da zastiti ni ako se boing sruši na auto tako da ga dzabe stavljas

Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
to je Kubica, povredio je samo šaku, doduse ozbiljno ali ponovo vozi reli a verovatno se vraca i u f1alfa&omega napisao:Au, jbt, jel ostao ziv ovaj sto se susreo sa bankinom?

Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post

P.S.
zivinjavam se i na dosadasnjoj smetnji, bez ljutnje
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
ma jok ipak sam ja u pogresnom drustvu, nisam napravio ni jedan auto, za trke sam cuo preko interneta i sad pokusavam da saznam nesto vise o tome, lose mi ide zamena teza i kontanje "sta je pisac hteo da kaze" a nisam ni sujetan, pa kritike prihvatam uvek bilo da su dobre ili lose i bilo da su od profesionalca ili "budale", jer nakad i "budala" moze nesto pametno da kaze i pomogne, dokazano x puta, tako da sto se mene tice necu vise da vam "smetam" u projektu.Santino napisao:Nisam trkac pa sam definitivno ovde u pogresnom drustvu...
A i ovi sto prave te pizdarije (omp, sandtler, sparco itd) definitivno pojma nemaju sa zivotom oko pravljenja trkackih komponenti...
Trebali bi OMP i Yugisa da im pokazu kako se to radi...

P.S.
zivinjavam se i na dosadasnjoj smetnji, bez ljutnje

Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Ti si pomenuo, ja sam obrazlozio posto sam pricao sa covekom.
Evo dokaza da moze cak i bez rol bara.
[youtube]7_ITIlPvcm0[/youtube]
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
OMP napisao:Nigy, i ja sam to pomenuo u svom prvom postu vezano za ovaj rol bar.....
Ti si pomenuo, ja sam obrazlozio posto sam pricao sa covekom.

Ko kaze da ne moze???OMP napisao:btw Kubicin udes, kao i Trovačev na Tari, su posebna prica, kod takvih stvari koje se dese jednom u 10000 slucajeva tesko sta moze da pomogne, moze samo da ublazi, ali to je posebna prica pa necemo da idemo u krajnosti, rol bar ne moze da zastiti ni ako se boing sruši na auto tako da ga dzabe stavljas
Evo dokaza da moze cak i bez rol bara.

[youtube]7_ITIlPvcm0[/youtube]
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
al jbg to je čiroki
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]


Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- uzelac
- Garaža: JDM only
- Lokacija: Munze
Post
.
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Cisto da ispravim, cevi su 45x2mm i 40x2mm. Tezine su te, tacnije 2.1kg/mm i 1.95kg/mm ako nekoga zanima da bas tacno racunakilson napisao: CrMo cevi: 50mm = 2,1kg/1m; 45mm = 1,9kg/1m. Otislo skoro 18m x 50mm + 6m x 45mm + varovi i ploce.

- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.3EFI Stroker i Yugo 1.3EFI
- Lokacija: Subotica
- Lokacija: Subotica
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Ne vidim sta je problem u tome sto sam rekao i sto sam na tapetu? Ja sam samo pohvalio roll bar u Yugu koji je postavio OMP jer je to prvi koji ja vidim sa tako masivnim roll barom. I da su mi drugi (koji isto ne voze trke kao ni ja) govorili da sam budala i da to ne valja jer da valja, onda bi se vozilo na trakama... A nisam rekao da ovi sto se sada ugradjuju da nevaljaju mada cesto vidim na trkama da zafale neke cevi koje se meni cine vaznim (npr kosnik koji spaja donji kraj B stuba sa donjim delom kosnika sto ide od zadnjeg kosa do gornjeg dela B stuba) i da bih ja rado npr postavio par dodatnih cevi umesto balasta koje sam vidjao na nekima.Santino napisao:
Trebali bi OMP i Yugisa da im pokazu kako se to radi...
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- Pittatore
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Alfa Romeo Giulietta Qvline 2015 - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Može i pečenje.
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF