Razlika u ceni nije značajna, recimo za Semperit SpeedGrip 2 u zavisnosti da li je obična ili XL je razlika 100-200 dinara, zanemarljivo. Kod Baruma je razlika u ceni oko 300 din po komadu ali mislim da Semperit vredi dodatnog ulaganja. Najverovatnije uzimam Semperit ili Nokian, ima još metar dana fore :-)nidza napisao:Koja je cifra u poređenju sa 205/55, tj koliko su skuplje?
Takođe bi u opciji mogle da budu i 225/55 - ne znam samo koliko bi dobro stajale na felnama, jer aktuelnoj šari sa mikrolamelama kakve imaju sve moderne zimske gume, ne znači da budu što uže kao što je to bio slučaj sa kramponkama.
Pitanje za gume
- Vlada R
- Garaža: ex Alfa 159 JTDm restyle
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Pitanje za gume
- Mique
- Contact:
- Garaža: Mercedes GL500 4Matic
Audi TT Quattro - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd - Žarkovo
Post
Re: Pitanje za gume
Momci na 159 205/55R16 je mala dimenzija auto izgleda smesno , i to ne treba stavljati , znaci najmanja dimenzija koja moze ici na taj auto je 205/60R16 , vozio video , probao ... Znam da je razlika u ceni , ali znajte i vi da vozite automobil koji je nov kostao 30 somica a mnogi su ga kupili za sicu ...
Postoje 2 vrste telefona : Nokia i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
- Vlada R
- Garaža: ex Alfa 159 JTDm restyle
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Pitanje za gume
Mique, vidim da podržavaš punjenje azotom međutim ja razliku primetio nisam. Na prethodnim kolima sam i na letnjem i na zimskom kompletu točkova pumpao azotom, niti je manje trošio, niti su gume duže držale pritisak. Jedino nisam proveravao da li se zaista manje greju. Svakako proveravam pritisak na 15 dana samo što ovako mora kod vulkanizera a ne na pumpi. U atmosferskom vazduhu ima 78% azota svejedno tako da ako i treba da se ubacuje čist azot onda bi trebalo prvo gumu (maltene) vakumirati pa tek onda napuniti azotom.
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Ako već ne uzimam najpopularniju dimenziju, uzeo bih fabričku, ne bih izmišljao rupu na saksiji sa nekom trećom dimenzijom.
Po internetu kruže razne specifikacije, najčešće 215/55, često 205/55, ali nisam još pročitao 205/60, iako nesumnjivo može i ima logike. Kao što rekoh u prethodnom postu, da želim da izmislim neku novu dimenziju, stavio bih 225/55, video sam zimus da ih ima u ponudi i cena je OK. Auto je težak, širi trag će dobro da dođe po suvom, jer su zimske gume svakako lošije od letnjih po pitanju gripa po suvom i mokrom, tj bez snega.
Re: Pitanje za gume
Ako je najmanja 205/60, da stavimo /70 ili /80?Mique napisao:Momci na 159 205/55R16 je mala dimenzija auto izgleda smesno , i to ne treba stavljati , znaci najmanja dimenzija koja moze ici na taj auto je 205/60R16 , vozio video , probao ... Znam da je razlika u ceni , ali znajte i vi da vozite automobil koji je nov kostao 30 somica a mnogi su ga kupili za sicu ...

Po internetu kruže razne specifikacije, najčešće 215/55, često 205/55, ali nisam još pročitao 205/60, iako nesumnjivo može i ima logike. Kao što rekoh u prethodnom postu, da želim da izmislim neku novu dimenziju, stavio bih 225/55, video sam zimus da ih ima u ponudi i cena je OK. Auto je težak, širi trag će dobro da dođe po suvom, jer su zimske gume svakako lošije od letnjih po pitanju gripa po suvom i mokrom, tj bez snega.
- Mique
- Contact:
- Garaža: Mercedes GL500 4Matic
Audi TT Quattro - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd - Žarkovo
Post
Re: Pitanje za gume
Borba sa vetrenjacama ... Ne zelim zaista , da vise pisem u ovoj temi niti bilo sta vezano za nju .
Zaista sam imao dobru nameru . Jedno je internet drugo je praksa , jedno je kada pises o necemu jer si negde cuo , procitao a trece ako se time bavis. Stavi gumu od bicikle ne zanima me vise zaista.

Zaista sam imao dobru nameru . Jedno je internet drugo je praksa , jedno je kada pises o necemu jer si negde cuo , procitao a trece ako se time bavis. Stavi gumu od bicikle ne zanima me vise zaista.


Postoje 2 vrste telefona : Nokia i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
- Vlada R
- Garaža: ex Alfa 159 JTDm restyle
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Pitanje za gume
Za zimske je ipak bolje da je guma uža, manja površina a ista težina = veća sila prijanjanja tj istiskivanja snega odnosno vode. A za 205/60R16 sam se odlučio jer je po obimu adekvatna zamena za 225/50R17. Eventualno bihuzeo 215/55r16 ali 205/55r16 je glupost, ionako nizak auto a ti točkovi bi bili sitni... ni estetski ni funkcionalno nije dobro rešenje.nidza napisao:Ako je najmanja 205/60, da stavimo /70 ili /80?Mique napisao:Momci na 159 205/55R16 je mala dimenzija auto izgleda smesno , i to ne treba stavljati , znaci najmanja dimenzija koja moze ici na taj auto je 205/60R16 , vozio video , probao ... Znam da je razlika u ceni , ali znajte i vi da vozite automobil koji je nov kostao 30 somica a mnogi su ga kupili za sicu ...Ako već ne uzimam najpopularniju dimenziju, uzeo bih fabričku, ne bih izmišljao rupu na saksiji sa nekom trećom dimenzijom.
Po internetu kruže razne specifikacije, najčešće 215/55, često 205/55, ali nisam još pročitao 205/60, iako nesumnjivo može i ima logike. Kao što rekoh u prethodnom postu, da želim da izmislim neku novu dimenziju, stavio bih 225/55, video sam zimus da ih ima u ponudi i cena je OK. Auto je težak, širi trag će dobro da dođe po suvom, jer su zimske gume svakako lošije od letnjih po pitanju gripa po suvom i mokrom, tj bez snega.
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Pitanje za gume
Netačno, napisao sam gore zašto. Tačno je za zimske gume od pre 20 i više godina, ne i za aktuelne.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
probao ja prošle zime nove 215/45/17 (naravno zimske) i zamalo prošao kao bos po trnju. Sutradan sam uzeo 185/65/15 i zapalio na Zlatibor po najvećem snegu. Sa ovim prvim nisam mogao da izađem sa parkinga u bloku ali bukvalno.
Re: Pitanje za gume

probao ja prošle zime nove 215/45/17 (naravno zimske) i zamalo prošao kao bos po trnju. Sutradan sam uzeo 185/65/15 i zapalio na Zlatibor po najvećem snegu. Sa ovim prvim nisam mogao da izađem sa parkinga u bloku ali bukvalno.
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Pitanje za gume
Kramponke sa ekserima voze na reliju. 
Alal' ti poređenje, to veze nema sa ovim gumama što mi vozimo, tj potpuno različit princip za ostvarenje gripa.
Ne skrećite sa poente priče da zimske gume neće biti vožene samo po snegu, štaviše, biće vožene mnogo više po suvom ili mokrom kolovozu, bez snega. U svakom slučaju treba naći kompromis u odnosu na automobil da funkcionišu što bolje u svim zimskim uslovima.
@Sauriann, čisto sumnjam da je toliko dramatična razlika između 15 i 17, ako su u oba slučaja bile neke dobre gume na točku, ali ajde da ti verujem jer nisam bio u prilici na istom autu u 2 dana da isprobavam različite setove guma. I sam praktikujem broj ili dva manje zimske gume, ali smatram da nije toliko bitna širina koliko je to bilo nekad uzimajući u obzir princip na kome rade (bez nekih ekstrema).

Alal' ti poređenje, to veze nema sa ovim gumama što mi vozimo, tj potpuno različit princip za ostvarenje gripa.
Ne skrećite sa poente priče da zimske gume neće biti vožene samo po snegu, štaviše, biće vožene mnogo više po suvom ili mokrom kolovozu, bez snega. U svakom slučaju treba naći kompromis u odnosu na automobil da funkcionišu što bolje u svim zimskim uslovima.
@Sauriann, čisto sumnjam da je toliko dramatična razlika između 15 i 17, ako su u oba slučaja bile neke dobre gume na točku, ali ajde da ti verujem jer nisam bio u prilici na istom autu u 2 dana da isprobavam različite setove guma. I sam praktikujem broj ili dva manje zimske gume, ali smatram da nije toliko bitna širina koliko je to bilo nekad uzimajući u obzir princip na kome rade (bez nekih ekstrema).
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Pitanje za gume
Ovo nisu kramponke sa ekserima, iako i one postoje i uske su naravno. I nije u pitanju nikakav drugi princip vožnje i prijanjanja. Princip je isti.
Acqua-Olio-Benzina
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Pitanje za gume
Istina je malo... komplikovanija od "pritisak=sila/površina" i zavisi od niza faktora:
a) od vrste snega (suv ili vlažan),
b) od utabanosti snega,
c) od podloge ispod snega (led ili asfalt)
d) od toga da li guma ima ili nema krampone/šiljke...
a) od vrste snega (suv ili vlažan),
b) od utabanosti snega,
c) od podloge ispod snega (led ili asfalt)
d) od toga da li guma ima ili nema krampone/šiljke...
Tačno... kao što je, na primer, korist od lanaca ograničena samo na neke slučajeve...nidza napisao:... treba naći kompromis ... da funkcionišu što bolje u svim zimskim uslovima...
Alfa je stil... ostalo je status...
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Nije princip isti, nego ne znam da li je ta ovu temu. Ukratko, kramponke bukvalno kopaju sneg, zabadaju se kramponima kao zupčanik (plus ekserima ako ih imaju kao WRC automobili), dok ove naše civilne gume imaju mnogo mikrolamela kojima se lepe za sneg. Zapravo, guma vezuje deo snega za sebe i koristi ga kao "lepak" kojim povećava trakciju sa novim snegom na koji nailazi.
Štos više nije u što dubljem propadanju u sneg (donekle opravdano, jer su klirensi novih automobila sve manji), već korišćenju tog istog snega za grip.
Zato sadašnje zimske gume mnogo više liče na obične, sa neubedljivim kramponima, ali specifičnim mnogobrojnim usecima duž cele površine gume, po kojima ih nepogrešivo odvajamo od klasičnih letnjih. :-)
Re: Re: Pitanje za gume
Nije mi namera da budem težak (pogotovo ne ko crna zemlja). :-Dstarac vujadin napisao:Ovo nisu kramponke sa ekserima, iako i one postoje i uske su naravno. I nije u pitanju nikakav drugi princip vožnje i prijanjanja. Princip je isti.
Nije princip isti, nego ne znam da li je ta ovu temu. Ukratko, kramponke bukvalno kopaju sneg, zabadaju se kramponima kao zupčanik (plus ekserima ako ih imaju kao WRC automobili), dok ove naše civilne gume imaju mnogo mikrolamela kojima se lepe za sneg. Zapravo, guma vezuje deo snega za sebe i koristi ga kao "lepak" kojim povećava trakciju sa novim snegom na koji nailazi.
Štos više nije u što dubljem propadanju u sneg (donekle opravdano, jer su klirensi novih automobila sve manji), već korišćenju tog istog snega za grip.
Zato sadašnje zimske gume mnogo više liče na obične, sa neubedljivim kramponima, ali specifičnim mnogobrojnim usecima duž cele površine gume, po kojima ih nepogrešivo odvajamo od klasičnih letnjih. :-)
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Re: Pitanje za gume
Itekako jeste - samo nastavi! Uzgred, zimske gume su mi 205/55/16" - nisu baš uske...nidza napisao:... ne znam da li je za ovu temu...
Alfa je stil... ostalo je status...
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Re: Pitanje za gume
Dao si preteran značaj tim mikrolamelama.nidza napisao:Nije mi namera da budem težak (pogotovo ne ko crna zemlja). :-Dstarac vujadin napisao:Ovo nisu kramponke sa ekserima, iako i one postoje i uske su naravno. I nije u pitanju nikakav drugi princip vožnje i prijanjanja. Princip je isti.
Nije princip isti, nego ne znam da li je ta ovu temu. Ukratko, kramponke bukvalno kopaju sneg, zabadaju se kramponima kao zupčanik (plus ekserima ako ih imaju kao WRC automobili), dok ove naše civilne gume imaju mnogo mikrolamela kojima se lepe za sneg. Zapravo, guma vezuje deo snega za sebe i koristi ga kao "lepak" kojim povećava trakciju sa novim snegom na koji nailazi.
Štos više nije u što dubljem propadanju u sneg (donekle opravdano, jer su klirensi novih automobila sve manji), već korišćenju tog istog snega za grip.
Zato sadašnje zimske gume mnogo više liče na obične, sa neubedljivim kramponima, ali specifičnim mnogobrojnim usecima duž cele površine gume, po kojima ih nepogrešivo odvajamo od klasičnih letnjih. :-)
Acqua-Olio-Benzina
- Vlada R
- Garaža: ex Alfa 159 JTDm restyle
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Pitanje za gume
Suština je u tome što sam napisao pritisak/površina. Ima naravno i drugih finesa ali sve je ovde u fizici.
Povodom lamela... to sve lepo deluje na papiru, lamele se otvaraju na početnom delu zazećeg sloja, "zgrabe" sneg i puštaju ga na kraju kada se ponovo otvore. Da živiš u predelima gde je stalno sneg to bi vredelo čitave sezone ali u Srbiji ti i zimi voziš po suvom ili vlažnom kolovozu. Takav kolovoz je prepun prašine, peska i sitnih kamenčića koji onda uđu u lamele i "otvore" šaru. Kada padne sneg tebi je to otvaranje lamela sve manje i na kraju od toga nema ništa. Da je sve u lamelama bilo bi lako izabrati pneumatik, gledaš onaj koji ima više lamela. Razliku u kvalitetu između proizvođača pre svega čini smeša gazećeg sloja, dezen je tu samo da pomogne.
Za led nema rešenja izuzev nordijskih guma sa spajkovima, nema tu šta da traže zimske alpskog tipa... kod nas su spajkovi zabranjeni.
Za naše uslove je jako bitno kako se zimska guma ponaša po suvom i vlažnom tako da te parametre obavezno treba uzeti u obzir i pametno izabrati.
Povodom lamela... to sve lepo deluje na papiru, lamele se otvaraju na početnom delu zazećeg sloja, "zgrabe" sneg i puštaju ga na kraju kada se ponovo otvore. Da živiš u predelima gde je stalno sneg to bi vredelo čitave sezone ali u Srbiji ti i zimi voziš po suvom ili vlažnom kolovozu. Takav kolovoz je prepun prašine, peska i sitnih kamenčića koji onda uđu u lamele i "otvore" šaru. Kada padne sneg tebi je to otvaranje lamela sve manje i na kraju od toga nema ništa. Da je sve u lamelama bilo bi lako izabrati pneumatik, gledaš onaj koji ima više lamela. Razliku u kvalitetu između proizvođača pre svega čini smeša gazećeg sloja, dezen je tu samo da pomogne.
Za led nema rešenja izuzev nordijskih guma sa spajkovima, nema tu šta da traže zimske alpskog tipa... kod nas su spajkovi zabranjeni.
Za naše uslove je jako bitno kako se zimska guma ponaša po suvom i vlažnom tako da te parametre obavezno treba uzeti u obzir i pametno izabrati.
- dejan555
- Garaža: 147 2.0 TS selespeed
Piaggio X8 200ccm - Lokacija: Klagenfurt am Wörthersee
Post
Re: Pitanje za gume
Fizika podjednako važi za sve automobile,
podjednako i pre 20 godina i sada ...
I naljutiste čoveka bez potrebe
podjednako i pre 20 godina i sada ...
Mique napisao:Borba sa vetrenjacama ... Ne zelim zaista , da vise pisem u ovoj temi niti bilo sta vezano za nju .
Zaista sam imao dobru nameru . Jedno je internet drugo je praksa , jedno je kada pises o necemu jer si negde cuo , procitao a trece ako se time bavis. Stavi gumu od bicikle ne zanima me vise zaista.![]()
I naljutiste čoveka bez potrebe

Post
Re: Pitanje za gume
Drgari, napisaste vi ceo magistarski rad na temu zimskih guma!
Ja sam danas resio problem guma za zimski period.
Provučes karticu i fizika je jasna. Zato sad imam par novih BF Goodrich G-Force Winter M+S standardnih dimenzija za AR147 195/60 R15.
Ja sam danas resio problem guma za zimski period.
Provučes karticu i fizika je jasna. Zato sad imam par novih BF Goodrich G-Force Winter M+S standardnih dimenzija za AR147 195/60 R15.
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: Pitanje za gume
Ima čovek pravo, zimske gume nisu zimske samo zbog šare. Trebalo bi neko ko ima volje da potraži po internetu princip na kojem rade zimske gume (ja sam sada probao da nadjem tekst koji sam čitao gde je to lepo opisano ali ne ide...)i to ne samo lamele koje su konstruisane za sneg već i mikro elementi koji povećavaju adhaziju na ledu i asfaltu pri niskim temperaturama. Da je samo šara bitna vrlo lako bi se napravio idealan zimski pneumatik, ali kako nije tako stalno razvijaju nove smeše pneumatika.A opaska sa relijem i nije na mestu jer su to gume specifične za svaku deonicu a civilna vozila voze zimi po raznim podlogama a nemogu baš za svaku posebno menjati gume.
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Pitanje za gume
Drugari potreban mi je savet u vezi veličine guma na 156 (u knjigama nema).
Kupovaću nove pa imam dilemu da li da kupim 215/40/18 (njih sad vozim) ili da uzmem 225/40/18 ali ne znam da li će mi gde kačiti. Felne su 8J ET37 auto je spušten 30mm napred i nazad.

Inače kad ih uporedim (ovu drugu veličinu) sa veličinom 215/45/17 dobijam razlike od:
percentage = 1.92 % actual = 12 mm
http://www.tyresave.co.uk/tyresize.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
p.s mislim da ću uzeti NANKANG UltraSport NS2 gume. Prvo sam mislio da su neki Kinezi od juče kad ono ozbiljna firma "NANKANG Rubber Tire was incorporated in 1959, and is Taiwan’s oldest and most respected tire manufacturer."

http://www.nankangusa.com/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupovaću nove pa imam dilemu da li da kupim 215/40/18 (njih sad vozim) ili da uzmem 225/40/18 ali ne znam da li će mi gde kačiti. Felne su 8J ET37 auto je spušten 30mm napred i nazad.

Inače kad ih uporedim (ovu drugu veličinu) sa veličinom 215/45/17 dobijam razlike od:
percentage = 1.92 % actual = 12 mm
http://www.tyresave.co.uk/tyresize.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
p.s mislim da ću uzeti NANKANG UltraSport NS2 gume. Prvo sam mislio da su neki Kinezi od juče kad ono ozbiljna firma "NANKANG Rubber Tire was incorporated in 1959, and is Taiwan’s oldest and most respected tire manufacturer."

http://www.nankangusa.com/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: Pitanje za gume
Čitao sam dosta testova o ovim gumama, to je budžet klasa i kako kažu tu su u okviru proseka, neki ih ne vole a neki kažu da druge neće kupovati ali bi recimo njihova cena trebala da bude dosta povoljna. Mene pak interesuje gde ćeš uzimati ove gume jer kod nas nisam video da ih neko uvozi.
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Pitanje za gume
čitao sam i ja dosta i izgleda da su gume u kalsi sa onim koje sam koristio (i bio prezadovoljan) tj. Barum Bravurisom 2. Jeste to niža kalsa ali kao što pomenuše na hrvatskom forumu za malo lošije performanse od skupe gume dobiješ mnogo nižu cenu. Ova guma košta 100e komad nova a uvozi ih AP sport a ima i nezavisnih uvoznika koji ih prodaju na oglasima u svim mogućim veličinama, takođe nove novcijate...
i ja sam ih prvo pljuvao ali sam posle pročitavši iskustva drugih skapirao da sam imao reviše predrasuda. Generalno ovde ljudi mnogo malo cene tehnologije sa istoka što ne znači obavezno da su one loše...Za mojih 10.000km godišnje preko leta mislim da će mi završiti posao. Svakako ću ih voziti nove godinu dve pa opet menjati felne tako da su mi zaista najbolja kupovina...
i ja sam ih prvo pljuvao ali sam posle pročitavši iskustva drugih skapirao da sam imao reviše predrasuda. Generalno ovde ljudi mnogo malo cene tehnologije sa istoka što ne znači obavezno da su one loše...Za mojih 10.000km godišnje preko leta mislim da će mi završiti posao. Svakako ću ih voziti nove godinu dve pa opet menjati felne tako da su mi zaista najbolja kupovina...
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Pitanje za gume
Bravuris2 je bio moj prvi pik, ali odabrao sam Semperit Speed-Life jer se bolje pokazao po ADAC testu letnjih guma (mislim iz prošle godine). Barum je bio u zlatnoj sredini, a Semperit rame uz rame sa premiumom. Cena je u Conningu bila vrlo slična u martu kada sam ih montirao, tako da nije bilo puno dileme.
Obe pripadaju Continental grupaciji.
Htedoh reći, nema greške sa Barumom, koliko god da ima lošu nekadašnju reputaciju, tako da si uradio pravu stvar.
Obe pripadaju Continental grupaciji.
Htedoh reći, nema greške sa Barumom, koliko god da ima lošu nekadašnju reputaciju, tako da si uradio pravu stvar.
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Pitanje za gume
Samo bih sugerisao izvesnu opreznost kada je u pitanju trajnost guma. O tome mogu da se nađu mišljenja vlasnika, tj. pozitivna i negativna iskustva. Trajnost gume, tj. obezbeđenje performansi kroz vreme, jedna od najvažnijih kategorija kvaliteta, jer je preduslov bezbednosti (sigurne vožnje u "nezimskim" uslovima).
Poenta: ako neke gume izgledaju privlačno (cena, šara...) a "plastificiraju" vrlo brzo (na hladnoći, na primer) bilo bi veoma opasno imati to na remapovanom autu koji se oštro vozi.
Ideja: zbog gripa, uzmi 225 umesto 215, ako kačenje nije u svim situacijama...
Poenta: ako neke gume izgledaju privlačno (cena, šara...) a "plastificiraju" vrlo brzo (na hladnoći, na primer) bilo bi veoma opasno imati to na remapovanom autu koji se oštro vozi.
Ideja: zbog gripa, uzmi 225 umesto 215, ako kačenje nije u svim situacijama...
Alfa je stil... ostalo je status...