AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Od cega je klip?
Od Q4???
Od Q4???
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Hvala za odgovor
Mislio sam da je od Q4 jer imaju isti precnik...

Mislio sam da je od Q4 jer imaju isti precnik...
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
sta se desava sa ovim projektom, jel zavrsen 

Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
-
ki
- Drug Član
Post
Da se radi samo oko nje, bila bi pred kraj. Delovi za motor su kompletni + klipovi su blago olaksani i dodatno ukopani za ventile koji su takodje malcice laksi. Radilica pripremljena i uskoro ce sklapanje a po praznicima krecu radovi na limariji i roll bar-u. Imace tu dosta posla. Za sada je Crni olaksao skoro svuda gde je bilo potrebno i kompletno ocistio unutrasnjost.
Inace, paralelno je uradjena jedna AE86, kompletno varenje spojeva i posle toga uradjen i full roll cage (slike kaveza nemam - bice kasnije)>>
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]

Da se radi samo oko nje, bila bi pred kraj. Delovi za motor su kompletni + klipovi su blago olaksani i dodatno ukopani za ventile koji su takodje malcice laksi. Radilica pripremljena i uskoro ce sklapanje a po praznicima krecu radovi na limariji i roll bar-u. Imace tu dosta posla. Za sada je Crni olaksao skoro svuda gde je bilo potrebno i kompletno ocistio unutrasnjost.
Inace, paralelno je uradjena jedna AE86, kompletno varenje spojeva i posle toga uradjen i full roll cage (slike kaveza nemam - bice kasnije)>>
- StefanMih
- Garaža: 156 JTD, 33 Racer, Panda 750
- Lokacija: Podgorica
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
brrr, najdosadniji dio posla, kad se zavrshi shasija onda idu "fina ruka" 

-
ki
- Drug Član
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Najgore je sto se na ovoj AE otvorilo brdo posla oko limarije, a vreme leti kao ludo..
Evo malo slicica:
Leptir fino obradjen i uradjen port match.

Klip(ovi) sredjeni, skracena suknjica i dodatno ukopani radi tolerancije sa ventilima. Klipovi koji idu u sklop su sa 1.8TS, na poslednjoj slici se vidi i razlika izmedju std klipa za 2.0 (vislji) i klipa od 1.8 koji je dosta kompaktniji, laksi i naravno "grbaviji". Sve te karakteristike ce dati bolji vek trajanja klipnjacama i radilici u visljim obrtajima. Osnovni problem kod 2.0TS je dugacak hod, te zbog velike brzine klipa, radilica trpi batine preko klipnjace. Sa ovom modifikacijom, dobice se dosta pouzdaniji motor sa vecim stepenom kompresionog odnosa a bez pipanja glave.


Evo malo slicica:
Leptir fino obradjen i uradjen port match.


Klip(ovi) sredjeni, skracena suknjica i dodatno ukopani radi tolerancije sa ventilima. Klipovi koji idu u sklop su sa 1.8TS, na poslednjoj slici se vidi i razlika izmedju std klipa za 2.0 (vislji) i klipa od 1.8 koji je dosta kompaktniji, laksi i naravno "grbaviji". Sve te karakteristike ce dati bolji vek trajanja klipnjacama i radilici u visljim obrtajima. Osnovni problem kod 2.0TS je dugacak hod, te zbog velike brzine klipa, radilica trpi batine preko klipnjace. Sa ovom modifikacijom, dobice se dosta pouzdaniji motor sa vecim stepenom kompresionog odnosa a bez pipanja glave.




- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
presece me ona slika ae86ice ja reko alfa ofarbana u bakarnu boju
na leptiru i ova sovina za koju se on fiksira je mogla da se stanji i okrate srafovi ja sam to nekad radio na nekim zastavinim karburatorima, mada ovde je leptir veliki pa i nema neku vecu ulogu taj potez ali sto da ne
dobra ideja sa klipovima

na leptiru i ova sovina za koju se on fiksira je mogla da se stanji i okrate srafovi ja sam to nekad radio na nekim zastavinim karburatorima, mada ovde je leptir veliki pa i nema neku vecu ulogu taj potez ali sto da ne

dobra ideja sa klipovima
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.3EFI Stroker i Yugo 1.3EFI
- Lokacija: Subotica
- Lokacija: Subotica
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Ni slucajno odsecati jednu polovinu osovine leptira na IPM jednogrlom karburatoru za Yuga
Ja sam to radio drugu pa kad smo odsekli, osovina se uvija ko da je od zvake
I moj leptir

Nisam uspeo naci i odgovarajuce srafove pa da bude skroz ravno...


I moj leptir


Nisam uspeo naci i odgovarajuce srafove pa da bude skroz ravno...
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
ma kakvo odsecanje, nego malo brusenja i poliranja, cisto da se stanji osovinica malo ali bez preterivanja, sve u svemu to je sviranje q ali cisto kad se radi sve po malo ajde i to, ja nisam imao problem ni sa kakvim uvijanjem i krivljenjem, mozda ako se pretera 

Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.3EFI Stroker i Yugo 1.3EFI
- Lokacija: Subotica
- Lokacija: Subotica
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Ja sam odsecao onaj deo gde su glave srafova a donji deo brusio... To sam radio na dvogrlom karbu bez problema ali na jednogrlom nije moglo posto je premekana osovina i uvija se... A na dvogrlom i ovde kod mene na EFIju je celicna... Kod mene je ako se ja dobro secam, sa 8mm stanjeno na 3.5mm.
Usustini, ako se radi sve do sitnih detalja onda bi trebalo razmisliti i o ovome
Usustini, ako se radi sve do sitnih detalja onda bi trebalo razmisliti i o ovome

Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
-
ki
- Drug Član
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Ma to se radilo na karbonima... U ovom slucaju imas leptir precnika 70mm i usisnu granu zapremine 2.5 litara (mozda i tri) + sve port match-ovano u duzini od nekih 400 mm tako da ne vidim cemu takva intervencija moze sluziti. 

- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.3EFI Stroker i Yugo 1.3EFI
- Lokacija: Subotica
- Lokacija: Subotica
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Boljem protoku
Bas zato sto je sve odradjeno do najstinijih detalja bas zato treba odstraniti ovaku gromadu iz usisa 


Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- Santino
- potenziato
- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
- delic
- Garaža: 156 SS
- Lokacija: BBR
- Lokacija: BGD
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Ocete li dovoditi klipove i klipnjace po tezini u meru ?
-
ki
- Drug Član
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Malo sam zapostavio temu, a Crni radi li radi... Limariju je doveo do kraja i pada pojacavanje varova gde god je potrebno. Uskoro farba unutrasnjost i krece sa radovima oko roll bar-a. Stigose tu neki performance delovi, ali mi zabranise da slikam...



Spremne su i felnice! 15x7 ET:20, vozice se bukvalno bez distancera!










Spremne su i felnice! 15x7 ET:20, vozice se bukvalno bez distancera!

- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Ima ovdje strahota posla,ali vidi se da radi pedantno
Hvala za slike.
Jos kad bi "skljocnuo" te performance djelove,bilo bi

Hvala za slike.
Jos kad bi "skljocnuo" te performance djelove,bilo bi


"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
nisam ljubitelj tackastog vara kod ojacavanje skoljke, jeste mozda lakse za odraditi ali ovo je mnogo bolje 



Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
-
ki
- Drug Član
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Slaze se i dr Crni, jos navodi dodatne modele ojacavanja poput duplih sajtni, koseva itd.. Obzirom da ce ovo biti track day makina, tackasta ojacanja i kavez ce (bar ja mislim) biti sasvim ok za tih nekoliko gasiranja godisnje. Btw, kavez ce se variti na svim spojevima sa karoserijom..
- StefanMih
- Garaža: 156 JTD, 33 Racer, Panda 750
- Lokacija: Podgorica
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Mozhda je i bolje ici na tachkasto za auto koje nece biti full trkachko, lakshe ce da sredjuje manja chukanja itd, ovako prevarena bi bila scrap shkoljka poslije svakog udarca
Zato sam ja moju tako prevario 


- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
za track day car bi i samo rol bar sa prednjim gornjim i donjim koskama bio dovoljan nema potrebe za varenjem a za ful i ozbiljnu skoljku onda tackasto varenje zaboraviti i obavezno raditi duple limove na svim kriticnim mestima i onda je to to
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
udarca? na track day-u na stazi na sred polja? pa ne ide on a brdo sa tim... budimo realni... nema u sta da udari...
-
ki
- Drug Član
- sibin
- Garaža: 5,4L
- Lokacija: bgd