Naime, primetio sam sledece, mozda je tako bilo uvek ali ja to ne znam (vlasnik sam tek mesec i po dana), u bilo kojoj brzini da sam (ne racunam prvu), dajem gas i ne skidam nogu sa gasa, kad predjem 2000 obrtaja oseti se da se turbina pobudila, pritisak turbine na pokazivacu raste i polako prelazi 0,8 bara (ispravite me ako gresim), auto odlicno ubrzava i u jednom trenutku oko 3000 obrtaja (mozda 2900 ili 3100 ne drzite me za rec) minijaturno se oseti kao da slabi ubrzavanje, ali auto naravno i dalje ubrzava, bas u tom trenutku pritisak turbine sa 1,2 - 1,3 bara polako pocne da opada ka 0,8 bara iako obrtaji rastu sa 3000 na 3500 i dalje...
Zanima me da li je to normalno ponasanje motora i turbine?
Da li ima veze sa stepenom prenosa (brzinom)?
Da li ima veze sa pedalom gasa, tipa mora patos?
Da slucajno nije zapusen DPF ili je blizu toga?
Da li ikada turbina dodje na napisanih 1,6 bara?
ps. mozda su pitanja glupa, ali vozio sam stila koji nije imao pozivac, pa nisam nista primecivao...
Drugi deo price, juce kad sam se vracao kuci, zapricao sam se na mobilnom i 4 brzinom isao manje od 50 km/h, bio je nizak broj obrtaja koliko ne znam, prilazio semaforu, pali se zeleno, ja po gasu, auto nista, ubacim u 3 i patos, auto odreagovao normalno, u momentu dok sam menjao brzinu, na blic (manje od 1 sekunde) se ubalila zuta lampica sa ! u trouglu, board komp nista nije prijavio, da li neko zna sta ovo znaci?
Ova druga prica nema veze sa prvom, nemam nikakvih problema sa alficom, ide kao puska, ali sam primetio nesto sa cim nisam upoznat... Hvala svima i izvinjenje na duzini posta...
![quadrifoglio verde :quadrifoglio](./images/smilies/clover.gif)