low oil pressure
- dejanpap
- Garaža: 147
- Lokacija: Beograd
Post
low oil pressure
Sinoć mi se alfa 147 jtd 116ks ugasila na auto putu i pojavilo se obaveštnje low oil pressure ili slično...
Motor nisam mogao više da upalim-ne vergla i zakucao je(tako mi izgleda).
Sada gori žuta lampica engine fault.
Auto sam prešlepovao do majstora i čekam da ga dijagnostikuje.
Da li je moguće da je razlog nemogućnosti verglanja neka zaštita, u smislu kvara na nekom senzoru koji sve blokira?
Imam nekoliko ideja šta bi moglo biti...
- pokidao neki remen, španer i prezupčio i zakucao.
- riknula struja-alternator, regler, izgubio struju i stao i sad nema snage da zavergla. ( da li je moguće da ne puni dovoljno ili uopšte a da nema neku indikaciju-lampicu ili zvuk koji kažu da alternator ne puni ili je crkao akumulator)?
Ovo su moja laička razmišljanja... šta mislite, šta se desilo kolima?
Pozdrav.
Motor nisam mogao više da upalim-ne vergla i zakucao je(tako mi izgleda).
Sada gori žuta lampica engine fault.
Auto sam prešlepovao do majstora i čekam da ga dijagnostikuje.
Da li je moguće da je razlog nemogućnosti verglanja neka zaštita, u smislu kvara na nekom senzoru koji sve blokira?
Imam nekoliko ideja šta bi moglo biti...
- pokidao neki remen, španer i prezupčio i zakucao.
- riknula struja-alternator, regler, izgubio struju i stao i sad nema snage da zavergla. ( da li je moguće da ne puni dovoljno ili uopšte a da nema neku indikaciju-lampicu ili zvuk koji kažu da alternator ne puni ili je crkao akumulator)?
Ovo su moja laička razmišljanja... šta mislite, šta se desilo kolima?
Pozdrav.
- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Re: low oil pressure
Da je prezupcio mogao bi da vergla, ako nema struje, pri pokusaju verglanja samo bi caknuo relej, to bi morao da cujes. E sad, zasto izbacuje low oil pressure nemam pojma, valjda ti nije crkla uljna pumpa i motor zakucao.
- ivdzabg
- Garaža: Alfa 147 1.6 ts 77 kw
Post
Re: low oil pressure
low oil pressure se uvek pojavi kada ti se auto ugasi u voznje, kada uradis losu vagu ili tako nesto. Vrlo moguce da ti je neki levi kvar a low oil pressure se pojavio samo zato sto se ugasio.
Lepota je u ocima posmatraca.
- Dragon
- Saradnik Uprave
- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: low oil pressure
U pravu je ivdza, ne mora uopste ova poruka na displeju da ima veze sa kvarom. Meni se zimus ugasio dok sam pokusavao da ga isteram iz nekog snega, isto je izbacio "low oil pressure". Ponovo ga upalio i sve najnormalnije.
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- dejanpap
- Garaža: 147
- Lokacija: Beograd
Post
Re: low oil pressure
U pravu ste... nije se ugasio zbog low il pressure, nego je upalio obaveštenje kad se auto ugasio. Ali zašto se ugasio i neće da vergla?
Ubacio sam ga u 5. i probao da pomerim... zakucan je. Kad probam da zaverglam, samo cakne i padne struja-povuče struju i - ništa.
Ubacio sam ga u 5. i probao da pomerim... zakucan je. Kad probam da zaverglam, samo cakne i padne struja-povuče struju i - ništa.
Post
Re: low oil pressure
Zvuci glupo
al da nije akumulator?
Elektrika je veoma osetljiva na nizak napon iz istog.

Elektrika je veoma osetljiva na nizak napon iz istog.
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Pre će biti da je lampica sijala samo nisi obratio pažnju dok se nije blokirao motor, sad možeš da se slikaš a majstor će te voleti
Re: low oil pressure
Bitno je da je dao upozorenje kad je već blokirao radilicu, dobar sistemdejanpap napisao:U pravu ste... nije se ugasio zbog low il pressure, nego je upalio obaveštenje kad se auto ugasio. Ali zašto se ugasio i neće da vergla?
Ubacio sam ga u 5. i probao da pomerim... zakucan je. Kad probam da zaverglam, samo cakne i padne struja-povuče struju i - ništa.


- voki147
- Contact:
- Garaža: opel corsa c 1.2 , Alfa romeo 147 1.6 120ks
- Lokacija: NIS
- Lokacija: Nis
- dejanpap
- Garaža: 147
- Lokacija: Beograd
Post 

Izgleda da se ventil pokidao i napravio havariju ili je dizna nasula previše goriva i oštetila klip i odakle je sve krenulo (tako kaže majstor).
Toliko o popularnim jtd motorima 115 ks.
Kako čovek da krene bilo gde na put sa ovakvim kolima i koji je to auto s kojim bi se negde uputio? Šta treba raditi da se izbegnu ovakve havarije?
Re: low oil pressure


Izgleda da se ventil pokidao i napravio havariju ili je dizna nasula previše goriva i oštetila klip i odakle je sve krenulo (tako kaže majstor).
Toliko o popularnim jtd motorima 115 ks.
Kako čovek da krene bilo gde na put sa ovakvim kolima i koji je to auto s kojim bi se negde uputio? Šta treba raditi da se izbegnu ovakve havarije?
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: low oil pressure
Zbog svetlosti nisu baš dobre slike ali bih rekao da dva desna cilindra nisu imala dosta goriva, taj što je izgoreo naročito. Otpadanje pečurke je verovatno posledica prevelike temparature a ostalo se desilo posle.
Što bi se reklo, sranja se dogadjaju a najbitnije je ako popravljaš ovaj motor da dobro prekontrolišeš sve od snabdevanja gorivom do ulja.
Što bi se reklo, sranja se dogadjaju a najbitnije je ako popravljaš ovaj motor da dobro prekontrolišeš sve od snabdevanja gorivom do ulja.
- dejanpap
- Garaža: 147
- Lokacija: Beograd
- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Re: low oil pressure
Jbg, sta ces. Cini mi se da je motor u pristojnom stanju, mislim, nisam strucnjak i nisam video puno otvorenih motora, ali moze da se sredi, samo je pitanje koliko ce te kostati. Zamolio bih te, kada se sve sabere i oduzme, da napises sta je sve zamenjeno, koliko je koslalo, s obzirom da se jtd retko rade, i kakav je tvoj utisak o autu posle popravke.
- Bug
- Contact:
- Garaža: AR 156 q4 1.9mJTD
- Lokacija: SUbotica
- Lokacija: SUbotica
- al.ro.147
- Contact:
- Garaža: 147 1.6 ts
159 1.8 mpi - Lokacija: Uzice
Post
Baš je zveknuo...auu. A da se izbegnu ovakve havarije po meni samo bežati od svih mogućih POLOVNIH dizelaša, jer nijedan nema sa ispod 150-200.000KM pravih. A tu je već njegov kraj ukoliko je natezan i zapuštan sa uljem. Benzinac je skroz druga priča zbog manjih radnih pritisaka i temparatura unutar komore. Imao sam priliku da vozim 156 1.6TS sa 430.000KM na satu kojoj motor nije nikad otvaran, auto ide kao zmaj. Ne puši, vrlo malo troši Seleniu, pali na čvrgu...nikakvi znaci istrošenosti. A da je ovo moj auto, ja ne bih ovo sredjivao uopšte, nego bih uvezao stranca i prepakovao. U Italiji se cele 147 prodaju za 1000e koliko će biti generalka za ovaj motor...a prepakivanjem ti još ostanu i rezervni delovi od celih kola pride koje prodaš i nešto još i pokriješ. Ili opcija 2 samo uzeti i ocariniti motor...
Re: low oil pressure
dejanpap napisao: Izgleda da se ventil pokidao i napravio havariju ili je dizna nasula previše goriva i oštetila klip i odakle je sve krenulo (tako kaže majstor).
Toliko o popularnim jtd motorima 115 ks.
Kako čovek da krene bilo gde na put sa ovakvim kolima i koji je to auto s kojim bi se negde uputio? Šta treba raditi da se izbegnu ovakve havarije?
Baš je zveknuo...auu. A da se izbegnu ovakve havarije po meni samo bežati od svih mogućih POLOVNIH dizelaša, jer nijedan nema sa ispod 150-200.000KM pravih. A tu je već njegov kraj ukoliko je natezan i zapuštan sa uljem. Benzinac je skroz druga priča zbog manjih radnih pritisaka i temparatura unutar komore. Imao sam priliku da vozim 156 1.6TS sa 430.000KM na satu kojoj motor nije nikad otvaran, auto ide kao zmaj. Ne puši, vrlo malo troši Seleniu, pali na čvrgu...nikakvi znaci istrošenosti. A da je ovo moj auto, ja ne bih ovo sredjivao uopšte, nego bih uvezao stranca i prepakovao. U Italiji se cele 147 prodaju za 1000e koliko će biti generalka za ovaj motor...a prepakivanjem ti još ostanu i rezervni delovi od celih kola pride koje prodaš i nešto još i pokriješ. Ili opcija 2 samo uzeti i ocariniti motor...

- alfamen
- Contact:
- Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: low oil pressure
Na zalost ako zelis da ostavis auto za sebe i da uradis ful generalnu sa svim obradama bloka, glave, radilice, dobrog majstora koji zna sta radi i ko zna cega jos, racunaj na cifru od min 1400 eura!
Ja sam slican problem imao na 2.0 TS gde je neko nabudzio treci cilindar jer je verovatno prezupcio i polupao ga!
Ja sam slican problem imao na 2.0 TS gde je neko nabudzio treci cilindar jer je verovatno prezupcio i polupao ga!
- Bug
- Contact:
- Garaža: AR 156 q4 1.9mJTD
- Lokacija: SUbotica
- Lokacija: SUbotica
Post
Desilo se eto, i desava se , svima ,bio na polovniautomobili.com mecka se prodavala nzm koja cena bila negde oko 50k i pisalo da je motor menjan u garantnom roku, dizel isto...eto ti platis nov 100k i prolupa ti motor...
Re: low oil pressure
Sad si ...svasta rekao...Ovo je valjda prvi JTD koji je zveknuo na ovom forumu, a ja se kladim da ovde ima najmanje 10ljudi koji imaju JTD sa ~300k predjenih i nije otvaran motor, druga stvar, mnogo vise se moze na ovom forumu procitati kako je neki benzinac prolupao i ako nemaju ni blizu 200k, treca stva POLOVNO je macka u dzaku bez obzira sta kupujes (moze biti i maybach) , 4. stvar ovo je Srbija i narod nema para za novo, tako da mu ostaje polovno + voznja na dizel je jeftinija (kad sracunas ugradnju plina, ekspolitaciju na duze staze.... dodjes na isto)al.ro.147 napisao:A da se izbegnu ovakve havarije po meni samo bežati od svih mogućih POLOVNIH dizelaša, jer nijedan nema sa ispod 150-200.000KM pravih.
Desilo se eto, i desava se , svima ,bio na polovniautomobili.com mecka se prodavala nzm koja cena bila negde oko 50k i pisalo da je motor menjan u garantnom roku, dizel isto...eto ti platis nov 100k i prolupa ti motor...
- al.ro.147
- Contact:
- Garaža: 147 1.6 ts
159 1.8 mpi - Lokacija: Uzice
Post
Re: low oil pressure
Slažem se, ali si zaboravio deo gde sam ja naveo AKO SU NATEZANI I ZAPUŠTANI SA ULJEM...a većina uvoznih je takva. Benzinci mnogo bolje podnose ove dve stavke ukoliko se dozvole, bez obzira na proizvodjača auta, a to ti tvrdim jer sam službeno vozio bar 20-ak različitih auta izmedju 100.000KM i 200.000KM i svi su loše održavani sa uljem (menjano na po 25-30.000KM) i dizeli su uvek prvi zakucavali i daleko češće...Bug napisao:Sad si ...svasta rekao...Ovo je valjda prvi JTD koji je zveknuo na ovom forumu, a ja se kladim da ovde ima najmanje 10ljudi koji imaju JTD sa ~300k predjenih i nije otvaran motor, druga stvar, mnogo vise se moze na ovom forumu procitati kako je neki benzinac prolupao i ako nemaju ni blizu 200k, treca stva POLOVNO je macka u dzaku bez obzira sta kupujes (moze biti i maybach) , 4. stvar ovo je Srbija i narod nema para za novo, tako da mu ostaje polovno + voznja na dizel je jeftinija (kad sracunas ugradnju plina, ekspolitaciju na duze staze.... dodjes na isto)al.ro.147 napisao:A da se izbegnu ovakve havarije po meni samo bežati od svih mogućih POLOVNIH dizelaša, jer nijedan nema sa ispod 150-200.000KM pravih.
Desilo se eto, i desava se , svima ,bio na polovniautomobili.com mecka se prodavala nzm koja cena bila negde oko 50k i pisalo da je motor menjan u garantnom roku, dizel isto...eto ti platis nov 100k i prolupa ti motor...
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: low oil pressure
JTD su se pokazali kao ozbiljne rage, agregati koji su praktično neuništivi, bez obzira na loše održavanje. Pratim ih kroz fiatforum.com mnogo pre nego što sam kupio Stila. Kod nas nije bilo mnogo iskustava, sem tvrdnji da bežim od Italijana što dalje, tako da sam pratio ovaj i druge strane forume.
Tamo ima na hiljade registrovanih vlasnika JTD u raznim automobilima i mislim da nisam video da su crkla više od dva motora. Crkavalo je sve oko njih, ali sami motori su se pokazali neverovatno.
Nije realno reći da nikad neće da crkne, ipak je to mehanika sa nepoznatim poreklom (mozda nisu menjali ulje ni na 50.000km nakon isteka garancije). Svakako crkavaju jako retko, a kako ih je sve više kod nas, i sve su stariji, sva je prilika da će ovakvih priča biti sve više.
Na primer, u Stilu ulje posle zamene tek počinje da tamni posle 2-3 hiljade km, a auto ima više od 8g, preko 170k na satu (ako nije vraćano kada sam ga kupio 2007). Uveren sam da će ovaj primerak motora da sahrani karoseriju pre prvih slabosti). :-)
Napominjem da se vozi baš onako kako ljudi tvrde da ne treba, gazi se ispod 2000rpm, jer ide najbolje između 1500 i 2500. U obrtaje je ulazio samo na autoputu. Nema problema ni sa zamajcem niti sa bilo čim što bi bilo uslovljeno načinom vožnje. Krstario sam svaki dan gradskim ulicama u 5 brzini, pri minimalnim obrtajima. U pitanju je 80ks motor, sa veselom malom turbinicom koja daje maksimalni moment već na 1500 obrtaja. Elastičan za grad kao nijedan auto u klasi.
Tamo ima na hiljade registrovanih vlasnika JTD u raznim automobilima i mislim da nisam video da su crkla više od dva motora. Crkavalo je sve oko njih, ali sami motori su se pokazali neverovatno.
Nije realno reći da nikad neće da crkne, ipak je to mehanika sa nepoznatim poreklom (mozda nisu menjali ulje ni na 50.000km nakon isteka garancije). Svakako crkavaju jako retko, a kako ih je sve više kod nas, i sve su stariji, sva je prilika da će ovakvih priča biti sve više.
Na primer, u Stilu ulje posle zamene tek počinje da tamni posle 2-3 hiljade km, a auto ima više od 8g, preko 170k na satu (ako nije vraćano kada sam ga kupio 2007). Uveren sam da će ovaj primerak motora da sahrani karoseriju pre prvih slabosti). :-)
Napominjem da se vozi baš onako kako ljudi tvrde da ne treba, gazi se ispod 2000rpm, jer ide najbolje između 1500 i 2500. U obrtaje je ulazio samo na autoputu. Nema problema ni sa zamajcem niti sa bilo čim što bi bilo uslovljeno načinom vožnje. Krstario sam svaki dan gradskim ulicama u 5 brzini, pri minimalnim obrtajima. U pitanju je 80ks motor, sa veselom malom turbinicom koja daje maksimalni moment već na 1500 obrtaja. Elastičan za grad kao nijedan auto u klasi.
- Bug
- Contact:
- Garaža: AR 156 q4 1.9mJTD
- Lokacija: SUbotica
- Lokacija: SUbotica
Post
svi ti dizeli sa velikom kilometrazom su bili u firmam/taksi/panduri, ako je pandur nije natezao ja nzm ko je onda moze, taksisti ne verujem da su neki koji redovno rade servise (ako nije njihov auto), a i u firmama je slicno ...
Sto znaci da su 99% dizele (cast izuzecima) koji su kod nas uvezeni nateza i zapusteni (italijani su ko mi, nista bolji) i opet se voze i dalje....Imas AR 156 pandurke sto se kod nas voze, kupljene pre 5god a voze ih i dan danas, a garantujem da su njakanje, bilo je i ona tura AR156 od hitne sa aerodroma (ako se secam dobro) i te su njakanje i kladim se do je motor ok ...
Sto kaze kolega nidza, pre ce sve oko motora da crkne nego sam motor, nije nemoguce ali se desi jedan slucaj u njih milion
Re: low oil pressure
Opet jaal.ro.147 napisao:Slažem se, ali si zaboravio deo gde sam ja naveo AKO SU NATEZANI I ZAPUŠTANI SA ULJEM...a većina uvoznih je takva. Benzinci mnogo bolje podnose ove dve stavke ukoliko se dozvole, bez obzira na proizvodjača auta, a to ti tvrdim jer sam službeno vozio bar 20-ak različitih auta izmedju 100.000KM i 200.000KM i svi su loše održavani sa uljem (menjano na po 25-30.000KM) i dizeli su uvek prvi zakucavali i daleko češće...Bug napisao:Sad si ...svasta rekao...Ovo je valjda prvi JTD koji je zveknuo na ovom forumu, a ja se kladim da ovde ima najmanje 10ljudi koji imaju JTD sa ~300k predjenih i nije otvaran motor, druga stvar, mnogo vise se moze na ovom forumu procitati kako je neki benzinac prolupao i ako nemaju ni blizu 200k, treca stva POLOVNO je macka u dzaku bez obzira sta kupujes (moze biti i maybach) , 4. stvar ovo je Srbija i narod nema para za novo, tako da mu ostaje polovno + voznja na dizel je jeftinija (kad sracunas ugradnju plina, ekspolitaciju na duze staze.... dodjes na isto)al.ro.147 napisao:A da se izbegnu ovakve havarije po meni samo bežati od svih mogućih POLOVNIH dizelaša, jer nijedan nema sa ispod 150-200.000KM pravih.
Desilo se eto, i desava se , svima ,bio na polovniautomobili.com mecka se prodavala nzm koja cena bila negde oko 50k i pisalo da je motor menjan u garantnom roku, dizel isto...eto ti platis nov 100k i prolupa ti motor...

Sto znaci da su 99% dizele (cast izuzecima) koji su kod nas uvezeni nateza i zapusteni (italijani su ko mi, nista bolji) i opet se voze i dalje....Imas AR 156 pandurke sto se kod nas voze, kupljene pre 5god a voze ih i dan danas, a garantujem da su njakanje, bilo je i ona tura AR156 od hitne sa aerodroma (ako se secam dobro) i te su njakanje i kladim se do je motor ok ...
Sto kaze kolega nidza, pre ce sve oko motora da crkne nego sam motor, nije nemoguce ali se desi jedan slucaj u njih milion

- dejanpap
- Garaža: 147
- Lokacija: Beograd
Post
Re: low oil pressure
kako kod dizela ulje svetlo par hiljada km? meni je bilo tamno odma posle zamene... i ja sam se začudio jer sam ranije uvek vozio benzince kod kojih je ulje svetlo dugo posle zamene. majstor mi je objasnio, kada je zamenio ulje, da kod dizela ulje potamni odma posle zamene.nidza napisao:
Na primer, u Stilu ulje posle zamene tek počinje da tamni posle 2-3 hiljade km, a auto ima više od 8g, preko 170k na satu (ako nije vraćano kada sam ga kupio 2007). Uveren sam da će ovaj primerak motora da sahrani karoseriju pre prvih slabosti). :-)
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Ne znam za koji od ova dva odgovora da se odlucim...
Re: low oil pressure
S' obzirom na br. 'zveknutih' JTD motora kod nas, iz ovoga izvlacim zakljucke da vecina tih JTD vozila nije iz uvoza, vec su nova kupljena ovde, ili ta vecina ima srecu da je uzela manjinu vozila iz uvoza koja nisu natezana i zapustana.al.ro.147 napisao:Slažem se, ali si zaboravio deo gde sam ja naveo AKO SU NATEZANI I ZAPUŠTANI SA ULJEM...a većina uvoznih je takva.
Ne znam za koji od ova dva odgovora da se odlucim...

- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- al.ro.147
- Contact:
- Garaža: 147 1.6 ts
159 1.8 mpi - Lokacija: Uzice
Post
Toliko od mene i mom mišljenju...na njega nadam se još uvek imam pravo
Re: low oil pressure
Ljudi to je samo moje mišljenje koje sam formirao na osnovu toga što sam 6 meseci radio u ovlašćenom servisu i iz neću da kažem ogromnog ali u najmanju ruku povelikog iskustva i pređenih bar 500.000KM u raznim automobilima. Suma sumare nikada neću kupiti dizel u bilo kojoj izvedbi a pogotovu ne polovan, bilo koji auto da je u pitanju, zbog enormnih troškova održavanja, problema sa našom lošom naftom, delovima koji komadno koštaju po 500eur, a za koje na benzincu može da se kupi ceo motor (dizne, turbina, plivajući zamajac, common rail pumpa, DPF filteri i ostalo), odvratnom kultivacijom rada i zvečanju, paljenjem zimi, zamrzavanjem nafte po pumpama na -16 i u rezervoarima koji je ove godine zadesio i moj službeni ford pa sam 15 dana radio sa mojom 147 dok djubre od dizela nisu napravili. Jedina njegova ajde da kažemo prednost je veliki momenat na niskom broju obrtaja i ništa više. Ali zato treba probati bilo koji turbo-benzinac kao što sam ja pa shvatiti koliko je dizel tek tada smešan. A o tome da je kvalitetan dizel danas 155din a benzin 145din + mogućnost ugradnje TNG-a i da ne govorimo. Znači ZA MENE je dizel motor nešto što nikada nije trebao da se nadje u putničkim vozilima, već da isključivo ostane tu gde je bio i namenjen, a to su gradjevinske mašine i teretna vozila. Da ne pričamo o dizelu u bilo kojoj PRAVOj alfi. Dizel je mašina koja i u Evropi gubi na aktuelnosti jer su njegovim razvojem i usavršavanjem mana kao početne mašine koja je bila prosta, pouzdana, jeftina ali ujedno i nesavršena, toliko isti iskomplikovali i napravili skupim za održavanje da je to haos.Nigy napisao:S' obzirom na br. 'zveknutih' JTD motora kod nas, iz ovoga izvlacim zakljucke da vecina tih JTD vozila nije iz uvoza, vec su nova kupljena ovde, ili ta vecina ima srecu da je uzela manjinu vozila iz uvoza koja nisu natezana i zapustana.al.ro.147 napisao:Slažem se, ali si zaboravio deo gde sam ja naveo AKO SU NATEZANI I ZAPUŠTANI SA ULJEM...a većina uvoznih je takva.
Ne znam za koji od ova dva odgovora da se odlucim...
Toliko od mene i mom mišljenju...na njega nadam se još uvek imam pravo

- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Gde si ovo iskopao? 
A pivo?
@ al.ro.147
Kao covek koji nije ljubitelj dizela, ali im priznaje neke osobine, ipak ne mogu da se slozim sa onim sto si napisao o jednom (po mnogima) od naj kvalitetnijih agregata u svojoj klasi. Na tvoje zakljucke sam odgovorio pitanjem, i nisam dobio odgovor.
Kao i ti, i drugi imaju pravo na misljenje, a oni kojima nije jasno valjda imaju pravo i da traze dodatno pojasnjenje.
Zao mi je sto se to desilo, i meni se desavalo da mi zakucaju motori (istina, benzinci) pa idem dalje, bez da sam opleo po celoj auto industriji.
Re: low oil pressure


A pivo?

@ al.ro.147
Kao covek koji nije ljubitelj dizela, ali im priznaje neke osobine, ipak ne mogu da se slozim sa onim sto si napisao o jednom (po mnogima) od naj kvalitetnijih agregata u svojoj klasi. Na tvoje zakljucke sam odgovorio pitanjem, i nisam dobio odgovor.

Kao i ti, i drugi imaju pravo na misljenje, a oni kojima nije jasno valjda imaju pravo i da traze dodatno pojasnjenje.

Zao mi je sto se to desilo, i meni se desavalo da mi zakucaju motori (istina, benzinci) pa idem dalje, bez da sam opleo po celoj auto industriji.

- erdeljan
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Beli fijaker
- Lokacija: Malmo
Post
Re: low oil pressure
Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
Povratak na “Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT”