Naime ponekad kad ga vozim na vecim obrtjima upali mi se na bord kompu. Servis check i od tad mi obori gas i vuce se po putu kao da se iskljuci turbina. Sta moze da bude problem, dal zna ko?
U pitanju je Alfa 156 JTD 16v iz 2003 god
Problem sa senzorom?
- DragoBG
- Garaža: Alfa Romeo 1.9 JTD 16V SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- Sauriann
- Drug Član

- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Problem sa senzorom?
otisao ti senzor ili neko od creva...pretrazi moje postove...
Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
- DragoBG
- Garaža: Alfa Romeo 1.9 JTD 16V SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem sa senzorom?
Ja sam radje za dijagnostiku da ne izmisljam toplu vodu. Gde je najbolje otici na dijagnostiku ovde u Beogradu, dal zna ko da preporuci?
- kovalski
- Garaža: ex 156 1.9 JTD 16V giugiaro
remap;
ex 166 2.0 TS
ex 156 SW 2.0 SP3
ex159 SW
ex GTV CUP limitata No_076 2.0 TS
Vectra C CDTI 16V
Yamaha FZ6R - Lokacija: Žabalj
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 1.9 jtd
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Problem sa senzorom?
moze biti gomila stvari...
ako je busno crevo ili los senzor onda se javlja i u manjim brzinama do trece...
ako to nije slucaj onda se najcesce javlja u 4 i 5-oj brzini... meni se javi u te dve kad dodjem blizu 4000 obrtaja ali to bas retko vozim tako... izmenjao sam sve senzore pre 2 god (maf,map,zapusen je egr) ali i dalje se ponekad javi...
razlog je u tome sto se od silne gradske voznje nakuplja garez na varijabilnim krilicima turbine i do greske dolazi pri ubrzavnaju u visokim obrtaja kada se isti postepeno podizu... u manjim brzinama prenos je veci i obrtaji naglo skacu pa se krilca lakse pomere i nema greske ali u 4,5 brzinama to ide polako i onda senzor ukapira gresku sa pritiskom na turbu...
auto mi ide normalno pogotovo kada ga iscistim na auto putu ali nemam volje da svakih godinu dana otvaram turbinu i cistim krilca... ionako je greska retka i u specificnim situacijama...
ako se javlja i u manjim brzinama onda treba cistiti turbinu i menjati senzore...
ako je busno crevo ili los senzor onda se javlja i u manjim brzinama do trece...
ako to nije slucaj onda se najcesce javlja u 4 i 5-oj brzini... meni se javi u te dve kad dodjem blizu 4000 obrtaja ali to bas retko vozim tako... izmenjao sam sve senzore pre 2 god (maf,map,zapusen je egr) ali i dalje se ponekad javi...
razlog je u tome sto se od silne gradske voznje nakuplja garez na varijabilnim krilicima turbine i do greske dolazi pri ubrzavnaju u visokim obrtaja kada se isti postepeno podizu... u manjim brzinama prenos je veci i obrtaji naglo skacu pa se krilca lakse pomere i nema greske ali u 4,5 brzinama to ide polako i onda senzor ukapira gresku sa pritiskom na turbu...
auto mi ide normalno pogotovo kada ga iscistim na auto putu ali nemam volje da svakih godinu dana otvaram turbinu i cistim krilca... ionako je greska retka i u specificnim situacijama...
ako se javlja i u manjim brzinama onda treba cistiti turbinu i menjati senzore...
- DragoBG
- Garaža: Alfa Romeo 1.9 JTD 16V SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem sa senzorom?
Hvala djomla .. cim dobijem slobodan dan zvacu onog Deshu pa da vidim... pohvalise ga dosta tako da naravno ici cu kod njega 