
Selespeed problem
-
Ka
- Drug Član
Post
Re: Selespeed problem
Od starta vozim Alfu kod njega iako mi je udaljen 40-50 km,i za običnu zamenu ulja idem kod njega i imam neograničeno poverenje u čoveka a nije skup uopšte 

- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Selespeed problem
@Gerg: Kontaktiraj kolegu Tadiju(crevna Alfa ss sa zadnjeg okupljanja na Košutnjaku). On ti je kod Deshe radio ss menjač pa ima iskustva...
- Gerg
- Garaža: Lancia delta 1.6 LE
Alfa Romeo 156 selespeed - Lokacija: Srbija Trstenik
- nik147
- Garaža: Alfa Romeo 147 2.0TS SS
- Lokacija: bgd
- nik147
- Garaža: Alfa Romeo 147 2.0TS SS
- Lokacija: bgd
Post
Re: Selespeed problem
Sredjen Selespeed
Sad nema onog cimanja kod promene brzina i daleko je tisi.
Pumpa sad napumpa za nekih 4-5sec sto je daleko bolje nego predjasnjih 15-20sec.
Od rada na SS presao blizu 1000km i ni jednom nije ispao iz brzine ili da je nesto zabagovao.
Sve pohvale za Deshu.
Pozdrav
Odoh da

Sad nema onog cimanja kod promene brzina i daleko je tisi.
Pumpa sad napumpa za nekih 4-5sec sto je daleko bolje nego predjasnjih 15-20sec.
Od rada na SS presao blizu 1000km i ni jednom nije ispao iz brzine ili da je nesto zabagovao.
Sve pohvale za Deshu.
Pozdrav

Odoh da

- Gerg
- Garaža: Lancia delta 1.6 LE
Alfa Romeo 156 selespeed - Lokacija: Srbija Trstenik
Post
Re: Selespeed problem
Evo ovako da opisem moj problemcic,mozda se neko prepozna u ovom komentaru...
Dakle...Vozim iskljucivo City mode,prva druga treca po gradu,retko kad se desi da prebaci u 4.,e sad problemcic se desava ili to nije problem ne znam kad iz trece treba u drugu,prebaci on iz trece u drugu ,ali nesto mi sa obrtajima nije uredu,dakle kad iz 3. u 2. prebaci vidno mi skoce obrtaji, i samo iz 3. u 2. ...E sad sam primetio i da kad iz 2. u 1. prebaci nece da se smiri na npr. 900 obr. koliko treba da bude na leru,nego penje pa nekad i to 1200...Napominjem,ne svaki put,ali bbih voleo da znam od cega je to...
Moja voznja se bazira po gradu..mozda jednom u 7 dana provozam 100km magistralom...
Prvi put sam primetio to skakanje obrtaja kad sam naglo ukocio sa 3. brzine i odradio je ABS dugo,sve dok je ABS radio obrtaji cini mi se nisu se spustali...
E sad mozda ima neka pomocna sredstva koja se pale poput ABS-a,bez mog znanja ne znam...u sustini ja ni grejanje ne palim,brisace kad moram...malo jace kocenje po kisi uvek aktivira ABS,sa tim skacu obrtaji....
E sad ja mislim ili je neki problem do Selespeed-a,ili treba da se zameni ulje,ili treba da se kalibrise,ne znam...ili da je slab alternator,mada skoro,nema mesec dana mi majstor rekao da je alternator dobar.Pa ko je imao slicna iskustva ili mozda zna sta bi moglo da bude taj mali problemcic,svaka bi mi pomoc dobro dosla....
Dakle...Vozim iskljucivo City mode,prva druga treca po gradu,retko kad se desi da prebaci u 4.,e sad problemcic se desava ili to nije problem ne znam kad iz trece treba u drugu,prebaci on iz trece u drugu ,ali nesto mi sa obrtajima nije uredu,dakle kad iz 3. u 2. prebaci vidno mi skoce obrtaji, i samo iz 3. u 2. ...E sad sam primetio i da kad iz 2. u 1. prebaci nece da se smiri na npr. 900 obr. koliko treba da bude na leru,nego penje pa nekad i to 1200...Napominjem,ne svaki put,ali bbih voleo da znam od cega je to...
Moja voznja se bazira po gradu..mozda jednom u 7 dana provozam 100km magistralom...
Prvi put sam primetio to skakanje obrtaja kad sam naglo ukocio sa 3. brzine i odradio je ABS dugo,sve dok je ABS radio obrtaji cini mi se nisu se spustali...
E sad mozda ima neka pomocna sredstva koja se pale poput ABS-a,bez mog znanja ne znam...u sustini ja ni grejanje ne palim,brisace kad moram...malo jace kocenje po kisi uvek aktivira ABS,sa tim skacu obrtaji....
E sad ja mislim ili je neki problem do Selespeed-a,ili treba da se zameni ulje,ili treba da se kalibrise,ne znam...ili da je slab alternator,mada skoro,nema mesec dana mi majstor rekao da je alternator dobar.Pa ko je imao slicna iskustva ili mozda zna sta bi moglo da bude taj mali problemcic,svaka bi mi pomoc dobro dosla....

- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
Post
Re: Selespeed problem
Ajd da pokušam da odgovorim na par tvojih pitanja dok se ne jave oni koji voze isto
zaustavni put bi bijo duži kad bi prvo izbacio iz brzine pa kočio
Javiće se neko sa više iskustva al mislim da tu nema ništa sporno

to bi trebalo da sam odradi međugas iz više u nužu i mislim da to nije nikakav problemproblemcic se desava ili to nije problem ne znam kad iz trece treba u drugu,prebaci on iz trece u drugu ,ali nesto mi sa obrtajima nije uredu,dakle kad iz 3. u 2. prebaci vidno mi skoce obrtaji
pa nije spuštao obrtaje jel je ostao u brzini (kočio i motorom) a ujedno je prebacivao i u niži stepenPrvi put sam primetio to skakanje obrtaja kad sam naglo ukocio sa 3. brzine i odradio je ABS dugo,sve dok je ABS radio obrtaji cini mi se nisu se spustali...
zaustavni put bi bijo duži kad bi prvo izbacio iz brzine pa kočio

Javiće se neko sa više iskustva al mislim da tu nema ništa sporno


- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: Selespeed problem
Pa normalno je da pri promeni iz višeg stepena u niži obrtaji moraju da skoče to važi i na manuelnom menjaču.E sad kada se naglo koči malo drugačije i ss menjač reaguje i oštrije promeni stepen prenosa a naravno ako još registruje abs znači da je kočenje baš oštro.E sad kako kažeš tebi se baš često uključuje abs ili ti žešće kočiš ili su ti gume loše a možda i samo nekvalitetne.
- Gerg
- Garaža: Lancia delta 1.6 LE
Alfa Romeo 156 selespeed - Lokacija: Srbija Trstenik
Post
Re: Selespeed problem
Ne znam sta je,evo danas sam se vozio,jeste bio mokar put,kad sam ukocio prebacilo u prvu, i ostade na skoro 1.800 obrtaja i polako se spusta...A izadjem na magistalu,vozim oko 80-90 naglo zakocim,ono padne kao sveca normalno na do crvene zone,znaci nekad hoce nekad nece,primetio sam da sa termostatom mi nesto nije uredu,90 stoji zakovano,90+ u gradu,obara ventilator nekad na malo manje od 90,a nekad na izmedju 50 i 90 to me buni,dal nije zbog toga.
u svakom slucaju fiatecuscan ne gine.
u svakom slucaju fiatecuscan ne gine.
- Gerg
- Garaža: Lancia delta 1.6 LE
Alfa Romeo 156 selespeed - Lokacija: Srbija Trstenik
Post
Re: Selespeed problem
SS Izbacuje iz brzine u N....Da li je neko imao iskustvo sa tim ili mozda neki savet ?
Znaci vozim npr. 70km/h 4.brzinom i ono samo izbaci u N....
Vratio rucicu menjaca na plus ono upade u trecu i sve kao da se nista nije desilo....
Na raskrsnici,prva brzina,ne znam sto,krenuo bi auto sam da nisam stisnuo kocnicu,pa sam ugasio pa upalio,pa sve normalno....
Imao sam mnogo vece bagove sa SS-om ali ne mogu vise da ga trpim,vozio sam ga kod hvaljenog ovde na forumu majstora u BG za SS,i drzao auto kod njega 5 dana rastavio sve sto se moglo rastaviti instalacija i SS i skoro nista nije uradio...
Moracu da pogledam konektor da l' se nije zaprljao,pa da ga vozim da kalibraciju,dalje nista ne mogu.
Znaci vozim npr. 70km/h 4.brzinom i ono samo izbaci u N....
Vratio rucicu menjaca na plus ono upade u trecu i sve kao da se nista nije desilo....
Na raskrsnici,prva brzina,ne znam sto,krenuo bi auto sam da nisam stisnuo kocnicu,pa sam ugasio pa upalio,pa sve normalno....
Imao sam mnogo vece bagove sa SS-om ali ne mogu vise da ga trpim,vozio sam ga kod hvaljenog ovde na forumu majstora u BG za SS,i drzao auto kod njega 5 dana rastavio sve sto se moglo rastaviti instalacija i SS i skoro nista nije uradio...
Moracu da pogledam konektor da l' se nije zaprljao,pa da ga vozim da kalibraciju,dalje nista ne mogu.
- Duke Nukem
- Garaža: 159 2.4jtdm 2006 elegance
- Lokacija: BG
- Lokacija: Zemun
- Gerg
- Garaža: Lancia delta 1.6 LE
Alfa Romeo 156 selespeed - Lokacija: Srbija Trstenik
Post
Re: Selespeed problem
Ma znam ja da Desha resava,i ovaj mi majstor resio,nisam imao problema 2.000km i opet bag....
A problem je i da se otera do Beograda,alfa je u Trsteniku...
A problem je i da se otera do Beograda,alfa je u Trsteniku...
- s3kan
- Garaža: Giulia 2.2 180 AT8 2016, ex 159 2.0 JTDm 2011, ex 147 Selespeed 2001
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Selespeed problem
Oživljavanje teme. Neko je pitao za pedale na volanu. Našao sam članak na alfa owner o sređivanju istih kad propadnu, pa sam se upustio u avanturu. Izgleda da je ovo rješenje tipa "drži vodu" i konačno rješenje bi bilo da se nađe nov metalni dio koji se pominje u priči. E sad nemam pojma gdje to da se traži i da li je to uopšte neki standardan dio, koji bi se našao npr. u elektroničarskoj radnji... Ako ko gdje nađe neka vrišti.
Potrebno:
1. Krstasti (phillips) šrafciger, što kraći to bolji
2. Ljepljiva traka (ja sam koristio onu platnenu izolirku)
3. Makazice za sjeckanje trake
4. Nož, za pravljenje poluga pri skidanju pedale
Prvo odvrnuti šraf koji drži pedalu za volan.

Zatim odvojiti cijeli crni, plastični dio od volana prstom, pri tom ne vući kao sivonja da se ne pokidaju žice.

I dolazimo do sledeće situacije:

Sad ide najzeznutiji dio. Pedala (siva plastika) se drži pomoću nekih baglamica(ili kako već da ih nazovem) za crni dio. Ovde mora da se uhvati poluga nožem na gornju baglamu (pošto je donja vjerovatno pukla i nije drama ako pukne). Pažljivo zavući nož između sivog i crnog dijela i time ih odvojiti. U ovom trenutku bi trebalo da se može skinuti sivi dio.

Kada se odvoji sama pedala, ispašće metalna pločica koja je uzrok problema.
Ovo je to metalno gov*nce na 4 nogice koje klikne kad se pritisne na sredinu.

Izgleda izgleda da vremenom izgubi elastičnost i deformiše se pa plastični pimpek sa pedale ne može lijepo da ga dohvati i pritisne. Rješenje je, kako kažu englezi, da se stavi ljepljive trake na njega par slojeva.
Isjeći 3-6 kvadratića izolirke i zalijepiti odozgo na pločicu, jedan na drugi. Ja sam stavio na desnu pedalu 3 a na lijevu 5, pošto mi je desna bolje radila, mada kad sam sve sklopio izgleda da je bilo bolje da sam stavio još po jedan na obje strane, ovako imam pola milimetra lufta. Elem to bi trebalo ovako da izgleda kad se umunji:

Sad ostaje vratiti pločicu na mjesto

i onda uklopiti pedalu

I ovdje može da bude cimanja, pošto prvo mora da se uklopi strana na kojoj je lampica, pa će da bude malo natezanja ali nije neki problem. Na kraju sve škljocne i legne.
Eto ga. Izvinite zbog kvaliteta sličica, nisam imao ništa osim telefona.
Potrebno:
1. Krstasti (phillips) šrafciger, što kraći to bolji
2. Ljepljiva traka (ja sam koristio onu platnenu izolirku)
3. Makazice za sjeckanje trake
4. Nož, za pravljenje poluga pri skidanju pedale
Prvo odvrnuti šraf koji drži pedalu za volan.

Zatim odvojiti cijeli crni, plastični dio od volana prstom, pri tom ne vući kao sivonja da se ne pokidaju žice.

I dolazimo do sledeće situacije:

Sad ide najzeznutiji dio. Pedala (siva plastika) se drži pomoću nekih baglamica(ili kako već da ih nazovem) za crni dio. Ovde mora da se uhvati poluga nožem na gornju baglamu (pošto je donja vjerovatno pukla i nije drama ako pukne). Pažljivo zavući nož između sivog i crnog dijela i time ih odvojiti. U ovom trenutku bi trebalo da se može skinuti sivi dio.

Kada se odvoji sama pedala, ispašće metalna pločica koja je uzrok problema.
Ovo je to metalno gov*nce na 4 nogice koje klikne kad se pritisne na sredinu.

Izgleda izgleda da vremenom izgubi elastičnost i deformiše se pa plastični pimpek sa pedale ne može lijepo da ga dohvati i pritisne. Rješenje je, kako kažu englezi, da se stavi ljepljive trake na njega par slojeva.
Isjeći 3-6 kvadratića izolirke i zalijepiti odozgo na pločicu, jedan na drugi. Ja sam stavio na desnu pedalu 3 a na lijevu 5, pošto mi je desna bolje radila, mada kad sam sve sklopio izgleda da je bilo bolje da sam stavio još po jedan na obje strane, ovako imam pola milimetra lufta. Elem to bi trebalo ovako da izgleda kad se umunji:

Sad ostaje vratiti pločicu na mjesto

i onda uklopiti pedalu

I ovdje može da bude cimanja, pošto prvo mora da se uklopi strana na kojoj je lampica, pa će da bude malo natezanja ali nije neki problem. Na kraju sve škljocne i legne.
Eto ga. Izvinite zbog kvaliteta sličica, nisam imao ništa osim telefona.
The difference between men and boys is the price of their toys.
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Selespeed problem
Tadiću, crni tiću, nije te bilo dugo...Nemoj da te sanjam da ne dođeš na Huju...sorry za off
- Duke Nukem
- Garaža: 159 2.4jtdm 2006 elegance
- Lokacija: BG
- Lokacija: Zemun
Post
Selespeed ponovo
Pozdrav,
Ne nadjoh selespeed temu... Imam 2 problema.
1. Pumpa mi se cuje kako puni na svakih 20 sekundi u toku rada. Bomba je menjana pre godinu dana, stavljena nova, a pumpa mesec dana nakon toga remontovana...
2. Ubacim u 1 na semaforu, dam gas a auto stoji... ek nakon drzanja gasa 5 seundi na 2500rpm prima gas i lagano uz mucenje krece auto...
Sta li moze biti uzrok ovome, stavio sam novi akumulator pre 2 dana exide 64Ah...
Ne nadjoh selespeed temu... Imam 2 problema.
1. Pumpa mi se cuje kako puni na svakih 20 sekundi u toku rada. Bomba je menjana pre godinu dana, stavljena nova, a pumpa mesec dana nakon toga remontovana...
2. Ubacim u 1 na semaforu, dam gas a auto stoji... ek nakon drzanja gasa 5 seundi na 2500rpm prima gas i lagano uz mucenje krece auto...
Sta li moze biti uzrok ovome, stavio sam novi akumulator pre 2 dana exide 64Ah...
- KeleA
- Garaža: 166 2.4 JTD Distinctive
Renault Laguna 2.0 16V - Lokacija: Petrovgrad
- Duke Nukem
- Garaža: 159 2.4jtdm 2006 elegance
- Lokacija: BG
- Lokacija: Zemun
Post
Re: Selespeed problem
E pa sa dijagnostikom resavam problem akutno, ali hronicna bolest je tu. Kada se desi taj problem, uradim par onih "podesavanja" iz fiat ecu scan i radi normalno.
Ovo za pumpu se desava pri svakom drugom trecem menjanju brzine, kapiram da je ok da se tako cesto pali.
Narucio sam novi senzor kod Deshe, pa ce mi promeniti kad malo spadne temperatura.
Ovo za pumpu se desava pri svakom drugom trecem menjanju brzine, kapiram da je ok da se tako cesto pali.
Narucio sam novi senzor kod Deshe, pa ce mi promeniti kad malo spadne temperatura.
- DJORDJEVIC
- Garaža: Mazda Tribute 3.0 v6 4*4
- Lokacija: Mladenovac
- Lokacija: Mladenovac
Post
Re: Selespeed problem
m omci pomagajte jel zna neko gde se tacno nalazi senzor selespeeda za brzinu 2 i tri posto mi kada je na sitiju u drugoj nece da prebaci u trecu nego mora manuelno
greska je p1742 selection sensor i ima jos jednu gresku p1743 clutch sensor gledali smo sve kontakte i iste ocistili vec dva puta posto nije hteo pumpu da aktivira ali sada ostaju samo ove dve greske ali ne znam koji je taj senzor
greska je p1742 selection sensor i ima jos jednu gresku p1743 clutch sensor gledali smo sve kontakte i iste ocistili vec dva puta posto nije hteo pumpu da aktivira ali sada ostaju samo ove dve greske ali ne znam koji je taj senzor
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: Selespeed problem
Evo i kod mene problemčić...naime kada ubacim u prvu (nevezano dali je city ili ne) indikator stepena prenosa treperi dok ne predje 2000 o/min a isto i u drugoj brzini.Inače menjanje brzina je normalno kao i pre tako da samo to treperenje se primećuje.Sad pitanje dali je to moguće da fali ulje u menjaču (robotu) ili najavljuje nešto ozbiljnije?
- Duke Nukem
- Garaža: 159 2.4jtdm 2006 elegance
- Lokacija: BG
- Lokacija: Zemun
Post
Re: Selespeed problem
Bio sam kod deshe, promenio je senzor kvacila, kalibrisao...
Pet dana proslo, stojim na semaforu i ubacim u prvu, a auto stoji... Opet isto... Sta bi ovo moglo biti, vise cu da izludim, dao sam 12.000 din na popravke a problem i dalje prisutan!
Pet dana proslo, stojim na semaforu i ubacim u prvu, a auto stoji... Opet isto... Sta bi ovo moglo biti, vise cu da izludim, dao sam 12.000 din na popravke a problem i dalje prisutan!
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Selespeed problem
To se zove majstori uzeli pare a problem ostavili za uspomenu...
Izvini znam da je muka ali ne znam da pomognem...

- KeleA
- Garaža: 166 2.4 JTD Distinctive
Renault Laguna 2.0 16V - Lokacija: Petrovgrad
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: Selespeed problem
Evo drugari sa žaljenjem da objavim da je i moj ss menjač definitivno odlepio
počeo je da brljavi pre neki dan pa sam ga odvezo kod drugara majstora da očisti kontakte i dospe cs ulje ako treba i to je odradio i menjač je radio bez greške čitavih 24h.Ali juče predveče počeo je da brljavi i to baš gadno.Ako ga prebacim na auto počne nasumice da menja brzine pa je nemoguće voziti.Na manual sam mu provalio pa još je nekako i moguće.Naime kada krenem on posle par metara prebaci sam u drugu a kada malo ubrza na displeju pokaže da je u četvrtoj ali menjač ne prebaci,sada ako prebacim na gore on iz druge prebaci u petu.Tako da sam provalio da kada u drugoj pokaže da je u "četvrtoj" ja prebacim na dole a on prebaci u treću,posle toga od treće do pete radi bez "problema" ako se to tako može reći.Nadam se da sam dobro objasnio.
Iduće nedelje ide opet kod drugara majstora pa će on lupati glavu šta mu je i tražiti preko kolega mastora ako on ne uspe sam da sredi.Samo sada sam rešio da ne odustajem dokle god ne sredimo problem do kraja.Ako ima neko neki konstruktivan savet uvek je dobrodošao.

Iduće nedelje ide opet kod drugara majstora pa će on lupati glavu šta mu je i tražiti preko kolega mastora ako on ne uspe sam da sredi.Samo sada sam rešio da ne odustajem dokle god ne sredimo problem do kraja.Ako ima neko neki konstruktivan savet uvek je dobrodošao.
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Selespeed problem
Uh, koliko muke oko robotike
Savet nemam, ali imam reči podrške i želju da se to reši što brže i bezbolnije

Savet nemam, ali imam reči podrške i želju da se to reši što brže i bezbolnije

ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
Povratak na “Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT”