a zbog pozicije vozaca se sigurno ne mogu dobiti desetinke po krugu
AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
u svetu trka se to ne radi samo zbog raspodele tezine vec i zbog bezbednosti vozaca a pedal box nema puno veze sa tim nego zato sto je mnogo bolje resenje od standardnog
a zbog pozicije vozaca se sigurno ne mogu dobiti desetinke po krugu
a zbog pozicije vozaca se sigurno ne mogu dobiti desetinke po krugu
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Sad je malo glupo,ne poznajem covjeka (Crnog) a klapimo o njegovom autu, (ali jbg valjda za to forumi sluze) ,ali mislim da znaci kad nekih 90 kg pomjeris 15ak cm unazad,ne zbog osjecaja u voznji vec upravo zbog poboljsanja voznih karakteristika.To su naravno minimalni dobitci,ali pogotovo u automobilizmu,rezultati se zasnivaju upravo na istim.
X puta smo citali kad se predstavlja neki novi model sportskog auta,kako je motor pomjeren par cm unaprijed ili unazad,ili kako je vozacevo sjediste spusteno par cm ili pomjereno naprijed/nazad upravo zbog boljeg rasporeda tezine,a mislim da bezbjednost nema puno veze sa tim...
Pedale i volan sam spomenuo samo iz razloga sto kad bi pomjerio sjedite za 15ak cm,vjerovatno ne bi mogao dohvatiti pedale i volan...
X puta smo citali kad se predstavlja neki novi model sportskog auta,kako je motor pomjeren par cm unaprijed ili unazad,ili kako je vozacevo sjediste spusteno par cm ili pomjereno naprijed/nazad upravo zbog boljeg rasporeda tezine,a mislim da bezbjednost nema puno veze sa tim...
Pedale i volan sam spomenuo samo iz razloga sto kad bi pomjerio sjedite za 15ak cm,vjerovatno ne bi mogao dohvatiti pedale i volan...
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.3EFI Stroker i Yugo 1.3EFI
- Lokacija: Subotica
- Lokacija: Subotica
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Na 1000kg sigurno je osetno 90kg
U svakom slucaju, da li se isplati muciti pomerati sve je ipak upitno, posto koliko sam ja ispratio temu, nece ovaj auto ici na neke profi trke pa da mu neka desetinka postaje toliko bitna
Jedino je stvar osecaja u voznji da li opravdava trud za to 
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Vodim se ovom logikom:
Cim neko cerupa auto koji moze uvijek prodati 1.500 eura,onda su mu bitne desetinke,u suprotnom to ne bi radio vec bi ga vozio 100tinak kila teze,ali malo sporije.
A sto se pomjeranja itd tice,nema tu nekog posla.
Samo se sine sjedista zavare iza poprecne aluminijske platforme,rasjecu se oni metalni djelovi pedala,doda se jos po 10-15 cm nekog lima (zavisi koliko se pomjerilo sjediste) ,opet se zavare pedale,a za volan se napravi najobicniji adapter (sipka sa 2 okrugle ploce) koji se dolje inbusima srafi za "glavu/ulozak" sportskog volana,a gore obicnim sarafima za volan i gotovo...Nema ni 2 sata posla...
A mogu i da testiraju vremena sa istom kolicinom goriva sa pomjerenim sjedistem i bez pomjeranja istog...
Poenta svega i jeste taj trkacki "trip" da vozis,pa testiras,improvizujes itd,itd...
Cim neko cerupa auto koji moze uvijek prodati 1.500 eura,onda su mu bitne desetinke,u suprotnom to ne bi radio vec bi ga vozio 100tinak kila teze,ali malo sporije.
A sto se pomjeranja itd tice,nema tu nekog posla.
Samo se sine sjedista zavare iza poprecne aluminijske platforme,rasjecu se oni metalni djelovi pedala,doda se jos po 10-15 cm nekog lima (zavisi koliko se pomjerilo sjediste) ,opet se zavare pedale,a za volan se napravi najobicniji adapter (sipka sa 2 okrugle ploce) koji se dolje inbusima srafi za "glavu/ulozak" sportskog volana,a gore obicnim sarafima za volan i gotovo...Nema ni 2 sata posla...
A mogu i da testiraju vremena sa istom kolicinom goriva sa pomjerenim sjedistem i bez pomjeranja istog...
Poenta svega i jeste taj trkacki "trip" da vozis,pa testiras,improvizujes itd,itd...
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
ako hoces da raspodelis tezinu auta jednako na svim tockovima, sto je u sistini bitno, to se radi stelovanjem visina auta, svaki amort zasebno, oteras auto na vagice gde svaki tocak ide na zasebnu vagu i ocitava mu se tezina(tj ne tocka nego celog tog segmenta auta, npr. prednji levi kraj) i onda se ceo dan igras sa platformama amorta ili kako je vec kod koga reseno dok ne dobijes idealne tezine.
bio sam prisutan vise puta kad se to radilo na nekim trkackim automobilima, a i moj drugar je to isto radio na hibridu, pozicija vozaca naravno nije dirana
i kako sam vec rekao vozac se vise pomera iz bezbednosnih razloga i mnogo je bitnije pozicija sedenja vozaca u smislu visine nego polozaja napred-nazad, levo-desno, visina sedenja je bitnija jer time teziste auta ide nize, ako pogledas reli automobile suvozac sedi malte ne na patosu i jedva se vidi u autu, a to sto si naveo za motor i menjac to je druga prica i to se radi kad se konstruise auto posebno kod ozbiljnih automobila i nikako ne mozes da poredis tezinu motora i menjaca koja je xxx kg naspram 90ak kila coveka, kod ST automobila motor i menjac su maksimalno pozadi i spusteni dole ka zemlji, i tu se najvise dobija, ali naravno najbolje bi bilo kad bi vozac sedeo i komande bile na sredini, to je pre svega najbitnije za one male zujalice od 400tinak kila sa motorima od moticikla i sl.(fica, pegla i sl.) a kod auta od 1000+ kila to nije presudna stvar, moze a ne mora, ako pogledas masa trkackih automobila to nema.
pedal box je skoro pa obavezna stvar kod ozbiljnih trkalica, bez obzira na poziciju vozaca
bio sam prisutan vise puta kad se to radilo na nekim trkackim automobilima, a i moj drugar je to isto radio na hibridu, pozicija vozaca naravno nije dirana
pedal box je skoro pa obavezna stvar kod ozbiljnih trkalica, bez obzira na poziciju vozaca
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- dekideki
- Drug Član

- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
rekao bih ugrubo da Crni nema preko 70, tako da...
nema 90 sigurno!
bice to super. oko 1000kg je fantasticna tezina za ovu varijantu trkacke 155, s obzirom na nepostojanje profi delova kao sto su karbon hauba gepek i delovi kokpita (koji ce pretpostavljam ostati stok), da ne pominjem stakla...
nisam nigde procitao, hoce biti cevastog kaveza unutra? akumulator pozadi? rezervoar, jel ostaje i on kakav jeste (obican u desnim krivinama u ostroj voznji zna da zeza u krivinama, kao da presusi pumpa na momente cak iako ima jos trecinu goriva)?
srecni radovi!
bice to super. oko 1000kg je fantasticna tezina za ovu varijantu trkacke 155, s obzirom na nepostojanje profi delova kao sto su karbon hauba gepek i delovi kokpita (koji ce pretpostavljam ostati stok), da ne pominjem stakla...
nisam nigde procitao, hoce biti cevastog kaveza unutra? akumulator pozadi? rezervoar, jel ostaje i on kakav jeste (obican u desnim krivinama u ostroj voznji zna da zeza u krivinama, kao da presusi pumpa na momente cak iako ima jos trecinu goriva)?
srecni radovi!
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.3EFI Stroker i Yugo 1.3EFI
- Lokacija: Subotica
- Lokacija: Subotica
Post

Uploaded with ImageShack.us
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Moje niskobudzetno resenje za to, plus se hladi gorivodekideki napisao:...(obican u desnim krivinama u ostroj voznji zna da zeza u krivinama, kao da presusi pumpa na momente cak iako ima jos trecinu goriva)?

Uploaded with ImageShack.us
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
-
kilsonki
- Drug Član

Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Yugisha, bolje bi bilo da ti taj rezervoar stoji uspravno a sa strane da vuces vod ka motoru.
dekideki: Dobar tip za gorivo, a kavez ce naravno da se postavlja, hrom molibden je na lageru.
Schumi: Izmestanje sedista je bespotrebno, vredi obratiti paznju na roll centar automobila i detalje oko vesanja, ucvrscivanja karoserije itd.
dekideki: Dobar tip za gorivo, a kavez ce naravno da se postavlja, hrom molibden je na lageru.
Schumi: Izmestanje sedista je bespotrebno, vredi obratiti paznju na roll centar automobila i detalje oko vesanja, ucvrscivanja karoserije itd.
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.3EFI Stroker i Yugo 1.3EFI
- Lokacija: Subotica
- Lokacija: Subotica
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Znam da je bolji efekat da stoji uspravno ali kod mene je resilo problem. Umesto da se problem javlja sa 1/3 punim rezervoarom, sad se javlja sa skoro praznim 
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- dekideki
- Drug Član

- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
hrom molbiden? svaka cast!
*centralno postavljeno sediste bi trazilo previse prepravki. sto zbog volana i pedala, sto zbog kardanskog tunela. posto ga nemaju trkacke 155 pravljene iz nule u Areseu, i nije bas neophodno. legendarna V6TI ga nema takodje, kao ni Andrejeva 156 ST koja je skroz FWD...
akumulator je vec pozadi, zaboravio sam da je Santino vec to odradio, jos na pocetku.
*centralno postavljeno sediste bi trazilo previse prepravki. sto zbog volana i pedala, sto zbog kardanskog tunela. posto ga nemaju trkacke 155 pravljene iz nule u Areseu, i nije bas neophodno. legendarna V6TI ga nema takodje, kao ni Andrejeva 156 ST koja je skroz FWD...
akumulator je vec pozadi, zaboravio sam da je Santino vec to odradio, jos na pocetku.
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
bojim se da ce kriviti kugle i razbiti glavcine,jer i sa std silen blokovima se to desava,al dobro bar tih delova ima
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
kakvi su ovo silen blokovi,jel ima nesto u njima ili se direktno navlaci aluminijumske sape na viljusku,sa ovom ce biti kao kartingdekideki napisao:malo copy-paste od drugara iz Holandije![]()
bojim se da ce kriviti kugle i razbiti glavcine,jer i sa std silen blokovima se to desava,al dobro bar tih delova ima
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- dekideki
- Drug Član

- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
koliko vidim, izmedju su kuglicni lezajevi, po dva u svakom aluminijumskom nosacu.
naravno da je ovo izivljavanje, poliuretan bi odradio posao bez previse prepravki i posebnih aluminijumskih peverzija...
naravno da je ovo izivljavanje, poliuretan bi odradio posao bez previse prepravki i posebnih aluminijumskih peverzija...
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.3EFI Stroker i Yugo 1.3EFI
- Lokacija: Subotica
- Lokacija: Subotica
Post 
Uploaded with ImageShack.us
PA6 zakon
Ne valja to kad se izbace gumice iz trapa, popizdite kada idete po putu, na najmanji nagib ili kolotrag volan stoji ukrivo i mislite da ste sjebali "optiku" u nekoj rupi
Al zato poboljsanje upravljivosti je neopisivo
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]

Uploaded with ImageShack.us
PA6 zakon
Ne valja to kad se izbace gumice iz trapa, popizdite kada idete po putu, na najmanji nagib ili kolotrag volan stoji ukrivo i mislite da ste sjebali "optiku" u nekoj rupi
Al zato poboljsanje upravljivosti je neopisivo
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
[youtube]T8SkcfZXoY4[/youtube]
Svaka cast za posao, samo jos da se organizuje TD opet...
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Moze i ovako.OMP napisao:npr. ovako nestoljube-kugla napisao:Miran ler zavisi od bregaste,bregaste koje imaju velik preklop ono 280-310 stepeni one brljave jer na malim obrtajima i te bregaste su za 4500-8500rpm![]()
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
[youtube]T8SkcfZXoY4[/youtube]
Svaka cast za posao, samo jos da se organizuje TD opet...
Light is Right
-
kilsonki
- Drug Član

- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.3EFI Stroker i Yugo 1.3EFI
- Lokacija: Subotica
- Lokacija: Subotica
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Obavezna oprema cepici za usi posto ima da zvoni...

Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Momci,nisam ja mislio da se pomjeri sjediste po sredini kao kod Mc Laren-a,vec da se povuce nazad (mada to ne bi imalo Bog zna kakvog efekta)...
Steta sto Busovača leti napolje,mada sa njim auto ne bi imalo neku raspodjelu tezine,a i mozda ga se Santino nije odrekao
Sve u svemu-pravi projekat sa pravim autom i pravim motorom
Steta sto Busovača leti napolje,mada sa njim auto ne bi imalo neku raspodjelu tezine,a i mozda ga se Santino nije odrekao
Sve u svemu-pravi projekat sa pravim autom i pravim motorom
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- Santino
- potenziato

- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Santino se nikada nece odreci bussa, moze mu samo pasti na pamet da ga drugacije smesti pod haubu!
btw crni bas i ne voli vece kubikaze, on je pre za manji ali prgav motor...
p.s. batali vise tu raspodelu mase, gde se ti trkas? s kim? koja je razlika u vremenu? 0.1 sec? Za tebe su samo superautomobili...
btw crni bas i ne voli vece kubikaze, on je pre za manji ali prgav motor...
p.s. batali vise tu raspodelu mase, gde se ti trkas? s kim? koja je razlika u vremenu? 0.1 sec? Za tebe su samo superautomobili...

- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Brate "batalio" sam,ali sam htio samo da razjasnim da ne ostane na tome da sam fantazirao o postavljanju sjedista centralno.
Ako se vec neko zeza sa guljenjem 250 grama bitumena,onda su mu 0,1 sec vjerovatno bitne,ali nebitno,opet kazem ne poznajem covjeka pa mi je glupo da naglabam o njegovom autu,samo sam dao predlog.
Ako se vec neko zeza sa guljenjem 250 grama bitumena,onda su mu 0,1 sec vjerovatno bitne,ali nebitno,opet kazem ne poznajem covjeka pa mi je glupo da naglabam o njegovom autu,samo sam dao predlog.
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
-
kilsonki
- Drug Član

Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Bitumena ima sigurno 30+kg, a pored toga ruzno izgleda kada povadis itison, tapacire itd..
-
kilsonki
- Drug Član

- vojaalfa
- Drug Član

- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo
Post
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Pazite samo kako ovaj vešti momak drži ova dva šrafcigera.
p.s. verovatno je bio u Kini i tamo naučio ovu veštinu samo što je umesto štapića uzeo šrafcigere.
p.s. verovatno je bio u Kini i tamo naučio ovu veštinu samo što je umesto štapića uzeo šrafcigere.
-
kilsonki
- Drug Član

- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
- Santino
- potenziato

- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara











