Evo juce sam se vratio kuci sa puta, na satu 3500 km napravljenih za nekih 7, 8 dana, pa da podelim moje iskustvo sa 159-kom sa nesto duze relacije...
Isao sa mojim najboljim prijateljem, nismo osetili put 3500 km, kao da smo se vozili na oblaku, ja vozio ceo put, uzivanje u voznji maksimalno, sve kako sam i ocekivao, na auto putu 150, 160 km/h se vozilo u proseku, prosecna potrosnja 80% autoput, ostatak grad je 7,2 litra na bordu, a mereno realno mozda laze za manje od pola litra. Uradjen mali servis pre 2, 3 meseca, proslog meseca uradjen veliki servis itd.
Negde na 100 km od Beca trznuo mi nekoliko puta u 6 brzini na nekih 150 km/h i nastavi dalje, kad za nekih 10 minuta odjednom izgubi snagu, zakuca ga na 120 i maks 3000 obrtaja... Stanem ugasim auto, upalim ponovo i dalje isti problem. Prespavam u becu, subota ujutru nijedan servis ne radi, radi valjda samo jedan, ja ga jedva nadjem imaju onu Bosch univerzalnu dijagnostiku i ona kaze pokazuje senzor pritiska turbine, ali to je sve sto moze da mi kaze ponisti gresku i kaze vozi dalje... Medjutim upali se meni opet check engine ista stvar pred Nemackom... Itd, itd, tamo mi se palilo gasilo, juce dosao kuci veceras idem u servis, lampica check engine stoji, medjutim vozim ga normalno, kad ga oteram malo u obrtaje posle nekog vremena u tom rezimu agresivnije voznje opet ga baci u taj "safe mode". Ugasim i upalim auto sve je ok...
Nisam hteo previse da detaljisem ali sustina je otprilike gore navedena... Veceras cu u servis, medjutim dal je sensor pritiska turbine, dal je negde neko crevo pustilo ili raseceno, dal je neka mehanicka prepreka ili necistoca na krilcima odnosno zaprljana turbina... Ako je neko imao slican problem, bio bih zahvalan na informaciji i savetu.
Uzivao sam u voznji, al sam se sav preznojio kad mi je u sred noci na autoputu u inostranstvu krenuo da zeza i stuca. Prvi put da sam bio ljut na moj auto koji toliko volim :-) kao da mi je clan porodice... Veceras devojcica ide kod cika doce da je pogleda, a u medjuvremenu mozda dobijemo neki dobar savet od brace alfista





Edit:
Jedino sto sam neuobicajeno uradio, sto inace ne radim jesto da sam na prvi taj rezervoar ubacio onaj sonax aditiv za ciscenje za common rail... ajde rekoh da probam, mada ne bi trebalo imati veze sa tim...