drugar hoce da kupi 159 na jednom od placeva u BG...pa se interesuje gdje moze da provjeri pravu kilometrazu, i da li se to uopste moze provjeriti?
Da li mozete preporuciti neki servis gje bi je mogao povesti na pregled...
Pravu kilometrazu mozes da saznas pomocu broja sasije u nekom od ovlascenih servisa, pod uslovom da je automobil odrzavam u ovlascenom servisu. Servisi mogu nekada da se prave ludi i da tvrde da to ne mogu da provere ali lepa rec i/ili koji dinar uglavnom rese stvar :-)
Mada i ta kilometraza i nije neka preterano bitna stvar. Njega verovatno zanima koliko je auto "potrosen" i koliko treba ulaganja da bi se doveo u tip top stanje, a to kilometraza cesto ne moze da pokaze
a postoji li neko drugi nacin sem tog zza provjeru kilometraze??? auto je uvezeno iz italije i moze li onda provjeriti preko servisa?
da li moze preko neke dijagnostike...tipa examiner, ili je i to podlozno promjenama...
neki servis dje ga moze povesti da ga pregledaju??? dajte preporuku
Ukoliko je auto servisiran kod ovlascenog servisera onda ga moze proveriti u istom u CG ili Srbiji po broju sasije.
Picking suspension is like getting married - you take the time to look at the options, read the reviews, and try as many as you can. Then you pick one, invest loads of cash in it and then find it has hidden secrets or undesirable characteristics.
Preko dijagnostike nema provere, i sat i motorni se vraćaju za malo para. Ako je sa placa i kilometražom ispod 200k km, vraćena je sigurno.
U servisu se može proveriti samo kilometraža dok je auto održavan u ovlašćenom, obično dok je u garanciji. Posle i u Italiji uglavnom prelaze u manje, jeftinije servise i tu im se gubi trag.
Najbolje zanemariti kilometražu, uzeti probne tablice(ukoliko to prodavac dozvoljava) i oterati u neki servis na kontrolu. Napiši u kom je delu Beograda kako bi mogli da ti napišemo koji je najbliži serviser.
pozdrav
auto nije u BG...ali bi ga momak doveao u BG da ga provjeri... naravno ako je to moguce uopste odraiti
znaci za kilometrazu da ne vjeruje nista...da sjedne u atuo i pogleda ono sto se najvise krosti...stanje pedala, onog odmorista za nogu pored kvacila, rucice mjenjaca, volana, vozaceog tapacira....
i naravno da pokusa da dobije podatke od servisa...