Hvala,onda cu sutra da pokusam.A kazi mi jel da uhvatim za fasung i da povucem na dole da bi iscupao sijalicu ili kako vec ?Vidim da ima neki sraf ali to nema sanse da se odvije ako ne rasturim celu konzolu.veoma je nepristupacno iz dela gde je menjac.
prema manuelu koji sam vec postavio, sijalica se izvlaci prema gore. tacno u toj crvenoj plastici je sijalica i cupa se na gore. kad bi se moglo nekako odatle videti sta drzi upaljac za konzolu i onda izbiti na gore.
Ma nema sanse na gore da se iscupa.garant.Mozda moze da se odvije ovaj sraf kod fasunga i da se izvadi na dole sve.Jel ovo na gore nema sane ni da izadje,taj deo gde je sijalica je preveliki.
Ajde cim pokusas javi sta si uradio da se bacim na poso.Ja planiram sve da rasturim ako ne odvijem onaj sraf.Bode mi oci sad,ja mislio to ne treba da svetli
Nisi trebao ni da pominjes
uspeo sam.
potrebno je nekom iglom (ja sam uspeo olovkicom za navigaciju) na slepo (jer se ne vidi) bockati dok se ne nabode ono malo dugmence. u isto vreme drugom rukom treba drzati za fasung u vuci na dole. izizetno nezgodna operavcija ali uspeo sam. na pumpi sam kupio sijalicu i zamenio. darcocar nadam se da ces i ti uspeti.
hvala svima na pomoci, da sam sam radio sigurno bi sve izlomio.
Garaža: AR 147 1.9Jtd GTA look ex AR 159 1.9JtdM sw ex AR 156 1.9Jtd16v restyling ex AR 147 1.9Jtd Q2 wanna be ex AR 147 1.9JTDm q2. AR Giulietta 2.0 tct Sportiva.
Garaža: AR 147 1.9Jtd GTA look ex AR 159 1.9JtdM sw ex AR 156 1.9Jtd16v restyling ex AR 147 1.9Jtd Q2 wanna be ex AR 147 1.9JTDm q2. AR Giulietta 2.0 tct Sportiva.
Cao drugari.
Izvinjavam se sto ozivljavam ovu temu, ali definitivno mi je potrebna dodatna pomoc. Cini mi se da kod mene izgleda drugacije nego kod ostalih. Napipavao sam ceo sat i nista nisam napipao (izgleda mi pipanje ne ide od ruke)
Evo slike:
Slika je mutnija, ali bar se vidi ono sto treba.
Da li bi neko mogao da baci pogled i da mi kaze sta da radim?
Evo ovako, na restylingu i GT-u je nesto drugaciji pristup, ali se isti moze primeniti na bilo koji upaljac verovatno, bez skidanja konzole i povreda pri radu. Nema onih kuglica itd kao sto su Tihomir i ostali spomenuli.
Dakle, prvo skinete kozu oko menjaca i zatim iskljucite dzek koji se tu nalazi. Malo je nepristupacan, ja sam uspeo tako sto sam stisnuo onaj pin i vukao za kabal, odmah izleti:
Zatim se pristupa metalnom delu, njega drze dve plasticne zabice koje su u sklopu plasticnog prstena. Jedna je veca i potrebno je fokusirati se na istu, tankim srafcigerom je treba stisnuti dok se iz otvora menjaca rukom gura samo metalni deo, odakle je iskopcan dzek:
Zatim se pristupa plasticnom prstenu, malo je zeznut za vadjenje. Kao sto se vidi na slikama, postoji i jedna zabica , vadi se tako sto se sa jedne strane lagano podigne, zatim sa druge (pop-up fazon) i onda ce biti pristupacna i sama zabica koju srafcigerom jednostavno gurnete unutra i izvadite je:
Ovako to izgleda kada se sve rastavi:
Nakon zamene sijalice, slicna je situacija, samo sto morate pod uglom ubaciti plasticni deo i zatim blago gurnete zadnji kraj da sklizne:
Zatim slicna provedura kao i kod vadjenja, blago pritiskate plasticni deo dok istovremeno i pin pritiskate odgovarajucim alatom:
Na kraju ubacite metalni deo, ne mozete pogresiti, ima zljebove koji odgovaraju plastici i na kraju to izgleda ovako:
Mozda jeste banalna stvar ali vidim da mnoge ljude nervira i uvek se zapitkuje i retko ko zeli da se lati posla. Sledeca stavka je svetlo u gepeku, stoji rame uz rame uz ovu boljku.
Picking suspension is like getting married - you take the time to look at the options, read the reviews, and try as many as you can. Then you pick one, invest loads of cash in it and then find it has hidden secrets or undesirable characteristics.
Perfektno odradjeno! Izgleda da je isto, ili bas slicno i na 147-mici. Danas cu ponovo da pristupim proceduri vadjenja.
P.S. U slucaju da i drugi imaju ovu nedoumicu... Ja sam pristupio vadjenju upaljaca kako bih ga i zamenio jer je bilo labavo i gubi kontakt sta god da ukljucim u njega (punjac za mobilni, onaj kineski radio predajnik sa USB prikljuckom...). Medjutim, kada sam otisao kod coveka koji rastura Alfe i kada sam video da je labavo u svakom upaljacu, shvatio sam da je upaljac kod Alfe prilicno plitak. Dakle problem je u dubini, a ne u konektoru ili sirini upaljaca.
Videh danas temu,nisam ni znao da to treba da svetli,stavio sijalicu za 5 min i sve sljaka,odusevio sam se
To ti najverovatnije gubi kontakt zato sto se podnozje isprlja od garezi.
Uzmes srafciger i dobro izgulis kontakt dole dok ne dodjes do bakra.
Punjac od telefona uzmes i rasiris krilca malo da se bolje drzi i ismirglas i njih i onaj pipak dole.
Imao sam i ja isti problem skoro na svim kolima.
Danas sam konacno uspeo da izvadim upaljac. Mislio sam da radim nesto pogresno od samog starta. Medjutim, izgleda da je prethodnom vlasniku tu izcurelo neko ulje ili nesto slicno tako da se plastika oko upaljaca slepila sa metalnim delom. Samo zbog toga sam ga tesko izvadio.
Sutra cu kupiti novu sijalicu (ako nadjem uopste ovako malu) i trebalo bi sve da bude OK.
Anyway, hvala svima na savetima. Bez vas nista ne bi bilo.
Ja sam ovo menjao na 147 FL, verujem da je isto i na prvim modelima. Kod mene upaljac nikada nije bio ni upaljen, proradio je tek kada sam ove zabice malo razmakao da bi uhvatile upaljac i tada sam ga malo nagaravio.
Picking suspension is like getting married - you take the time to look at the options, read the reviews, and try as many as you can. Then you pick one, invest loads of cash in it and then find it has hidden secrets or undesirable characteristics.