Alfa 156 1.8TS 2003 god problem oko obrtaja
- Dragan156ts
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.8TS 2003.god.
- Lokacija: Subotica
Post
Alfa 156 1.8TS 2003 god problem oko obrtaja
Pozdrav svima,zanima me da li neko moze da mi pomogne oko obrtaja.naime auto nece da ide preko 6000 obrtaja,a na leru kazaljka ne prelazi 7000 hiljada i cini me se kao da nema fabricku blokadu(ne cuje se prekid benzina)cim dodje do 7000 hiljada kao da pocne da se gusi.Da li neko imam preporuku za ulje?Sipam seleniu gold i nisam zadovoljan a inace zna da popije mnogoooo.
- sibin
- Garaža: 5,4L
- Lokacija: bgd
Post
Re: Alfa 156 1.8TS 2003 god problem oko obrtaja
pa za pocetak da promenis ulje barem na 20k ili racing. gold je bas krs koji ide u fiatove motore od 60ks.
- DushanSD
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW GQ 1.9 JTDm 150hp 2005
- Lokacija: 026
- Lokacija: SD
Post
Re: Alfa 156 1.8TS 2003 god problem oko obrtaja
Sa 20k podmazujem lanac na testeri a Gold koristim za podmazivanje sarki za kapiju
.
Sad ozb. Za taj motor ispod Racinga 10w60 nemoj da ides. Mozes i Shell, Castrol slobodno... Naravno u gradaciji 10w60.
PozZ

Sad ozb. Za taj motor ispod Racinga 10w60 nemoj da ides. Mozes i Shell, Castrol slobodno... Naravno u gradaciji 10w60.
PozZ
FANTAZ'JA
- Dragan156ts
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.8TS 2003.god.
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Alfa 156 1.8TS 2003 god problem oko obrtaja
Hvala za savet,da li mislis da ce manje ulja popiti ako se sipa 10W60 jer zna da popije i 7dl na 1000 km.
- DushanSD
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW GQ 1.9 JTDm 150hp 2005
- Lokacija: 026
- Lokacija: SD
Post
Re: Alfa 156 1.8TS 2003 god problem oko obrtaja
Popije zato sto ga brzo razbije, zagreje i ono jednostavno ispari. Da uzmemo u obzir da je motor odlican i da dihta kako treba.
10w60 ima bolja svojstva pa nebi trebalo da ga pije toliko. Veca tacka kljucanja, postojanije na visim temperaturama... Zaboravih koliko je fabrika propisala za te E3 motore da trose ulja na 1000km.
16v koji ti imas msm da ima fabricku nalepnicu da se sipa Selenia Racing 10w60 .
10w60 ima bolja svojstva pa nebi trebalo da ga pije toliko. Veca tacka kljucanja, postojanije na visim temperaturama... Zaboravih koliko je fabrika propisala za te E3 motore da trose ulja na 1000km.
16v koji ti imas msm da ima fabricku nalepnicu da se sipa Selenia Racing 10w60 .
FANTAZ'JA
- Dragan156ts
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.8TS 2003.god.
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Alfa 156 1.8TS 2003 god problem oko obrtaja
Prvom prilikom menjam ulje posto sam pre nekih 600 km uradio servis.Pozdrav i hvala.
- DushanSD
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW GQ 1.9 JTDm 150hp 2005
- Lokacija: 026
- Lokacija: SD
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
- DushanSD
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW GQ 1.9 JTDm 150hp 2005
- Lokacija: 026
- Lokacija: SD
Post
Re: Alfa 156 1.8TS 2003 god problem oko obrtaja
Nije krs ali nije za tu klasu motora. Tj za Twin Spark 16v Euro 3. Nije ni za Euro 2.
Ono je pravljeno za slabije Fiate kako je kolega u prethodnom postu napisao, i moze da se sipa u Twin Spark 8v. U njega moze i 20k da se sipa sto je po meni bolja solucija od Golda. Fabricki tu nalepnicu i ima. U principu moze sta hoces jer je mazga i podnosi dobro sve. Moze samo da se desi da ga trosi vise. Sto je uglavnom i slucaj sa ova dva ulja kad se sipaju u 8v Twin Sparkove. Po meni to nije bas najzdravije za motor. Opet to sve zavisi i od stanja motora, i od tezine noge na gasu, i od nacina voznje/eksploatacije/odrzavanja vozila. Ne kazem da mu treba sipati svakakvo s**nje, daleko od toga. Ulje cuva motor, ono je njegov krvotok i treba mu dati najbolje sto se moze. Ja sam kod mene u 8v sipao Seleniu Racing 10w60 i zadovoljan sam kako radi posao
.
Sto se tice 16v Twin Spark motora mislim da ispod gradacije 10w60 ne treba sipati nista u njih. Fabricki je preporuka Selenia Racing za E3 motore koliko se secam. Moze i Castrol, Shell... Naravno u gradaciji 10w60.
Moj prijatelj a takodje i nas alfista Milos (nik na forumu alfaskorpion) je sipao Castrol 10w60 (ne mogu tacno da se setim punog naziva, mislim da je Castrol Gold). Bolje mu se pokazao od Racinga i prilicno je zadovoljan.
Ono je pravljeno za slabije Fiate kako je kolega u prethodnom postu napisao, i moze da se sipa u Twin Spark 8v. U njega moze i 20k da se sipa sto je po meni bolja solucija od Golda. Fabricki tu nalepnicu i ima. U principu moze sta hoces jer je mazga i podnosi dobro sve. Moze samo da se desi da ga trosi vise. Sto je uglavnom i slucaj sa ova dva ulja kad se sipaju u 8v Twin Sparkove. Po meni to nije bas najzdravije za motor. Opet to sve zavisi i od stanja motora, i od tezine noge na gasu, i od nacina voznje/eksploatacije/odrzavanja vozila. Ne kazem da mu treba sipati svakakvo s**nje, daleko od toga. Ulje cuva motor, ono je njegov krvotok i treba mu dati najbolje sto se moze. Ja sam kod mene u 8v sipao Seleniu Racing 10w60 i zadovoljan sam kako radi posao
Sto se tice 16v Twin Spark motora mislim da ispod gradacije 10w60 ne treba sipati nista u njih. Fabricki je preporuka Selenia Racing za E3 motore koliko se secam. Moze i Castrol, Shell... Naravno u gradaciji 10w60.
Moj prijatelj a takodje i nas alfista Milos (nik na forumu alfaskorpion) je sipao Castrol 10w60 (ne mogu tacno da se setim punog naziva, mislim da je Castrol Gold). Bolje mu se pokazao od Racinga i prilicno je zadovoljan.
FANTAZ'JA
- TheWickerMan
- Administrator

- Garaža: Alfa Stelvio 2.0 Estrema
Alfa Giulietta 1.4 TCT - Lokacija: Stuttgart-Kraljevo
Post
Re: Alfa 156 1.8TS 2003 god problem oko obrtaja
Za sad Castrol Egde RS Sport 10w60 se odlicno pokazalo...
Gold am jednom sipao u Punta MK1,nikad vise... 
- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
- edin
- Saradnik Uprave

- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Alfa 156 1.8TS 2003 god problem oko obrtaja
Drzi se 20k.
To je fabricka preporuka.
To je fabricka preporuka.
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Dragon
- Saradnik Uprave

- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa 156 1.8TS 2003 god problem oko obrtaja
Fabricka preporuka za 1.6 je 20K, a za 2.0 Racing, to znam posto jer sam video Selenia tabelu za 147.
Sto se tice 1.8, ja bih stavio Racing.
Sto se tice 1.8, ja bih stavio Racing.
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
Post
Re: Alfa 156 1.8TS 2003 god problem oko obrtaja
Ako fabrika kaze da svi skocimo u dunav da li bi skakali
Da li mislis da fabrici ide u prilog da joj motori traju bez servisa na pr. 300k km ?

Jedan info . u nemackoj u ovlascenom alfinom servisu sipaju Shell
Da li mislis da fabrici ide u prilog da joj motori traju bez servisa na pr. 300k km ?
Jedan info . u nemackoj u ovlascenom alfinom servisu sipaju Shell
busso trsi Sline
- DushanSD
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW GQ 1.9 JTDm 150hp 2005
- Lokacija: 026
- Lokacija: SD
- mobtel
- Garaža: 33+156=159
- Lokacija: Kikinda
Post
Re: Alfa 156 1.8TS 2003 god problem oko obrtaja
evo probaj ovdehttp://www.flitalia.it/en/fl/content/view/158/257/
biće ti jasnije
i kod nas je išla preporuka delte da se sipa šel umesto selenije...verovatno su imali previše na lageru
nego, nešto ne vidim 20K u ponudi...od 10w40 samo gold
http://www.pli-petronas.com/products/am_selenia.aspx
biće ti jasnije
i kod nas je išla preporuka delte da se sipa šel umesto selenije...verovatno su imali previše na lageru
nego, nešto ne vidim 20K u ponudi...od 10w40 samo gold
http://www.pli-petronas.com/products/am_selenia.aspx
You bought the wrong car!!!
- Dragan156ts
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.8TS 2003.god.
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Alfa 156 1.8TS 2003 god problem oko obrtaja
Da li alfa 156 1.8TS ima blokadu?Kod mene na alfi cini mi se da nema ili ne primecujem ono cudno pucketanje kad dodje na 7000 obrtaja(koji je maximum)