

Da se ne zavlačiš ispod auta,konektori od sonde treba da budu na požarnom zidu,između glavnog leptira i servo aparata.Ima 2 kablića,jedan sa 2 bele žile i jedan sa crnom i crno belom žilom.
Ako tu ništa ne saznaš,moraćeš u kanal,da ispratiš instalaciju sonde odatle do same sonde.
Što se tiče nosača usisne grane,mislim da je tu jedini pristup odozdole.Bar ja nisam nikad uspeo da priđem odozgore do ta 2 šrafa (za 13 ključ).
Treba ti 13 naglavak za gedoru,nastavak od 50-60cm i poluga (ili krckalica) i onda odozdole pristup

LM,da te utešim malo

Garave sveće,povećana potrošnja i nestabilan ler mogu značiti i da je "protokomer" počeo da zeza

Mada,pošto je ler još nestabilan i na plinu,moguće da još vuče falš.
Dobra mesta za falširanje su tamo gde glavno crevo usisa (ono veliko) naleže na usisnu granu i na protokomer tj. sigurnosnu klapnu!
To je često problem jer se crevo maximalno sabija i teško uglavljuje kako treba baš zbog dotične klapne.
Takođe,treba detaljno proveriti da to isto crevo,kao i one 4 malae gume na grani nisu bušne,porozne itd. pa tu vuče falš a ne vidi se na prvi pogled.
Sve je to već prilično staro pa i nije čudno da bude i nešto od toga

Koliki ti je ler ?
By default,na 1.7 i 1.8 ler je 840 + - 50 rpm .